seksistä

tykkäävä

Olenko huono ihminen kun harrastan seksiä miehen kanssa joka on varattu mutta jonka oma muija ei anna? Tyydytämme vain toistemme tarpeet eikä mitään muuta ja molemmat nauttii...

26

8387

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

Jos teet sen salaa muijan selän takana niin silloin sinä ja kumppanisi teette väärin ja vääryys iskee aina viime kädessä tekijäänsä nilkkaan...

Oletko huono ihminen - se on taas monimutkaisempi juttu...

• maukka1000

Onko sinulla samanlaista kaveria ?

• tykkäävä

en minä ole varattu

• tämä*

elämä ole liian lyhyt murehtiakses moista?
      Muutama tuhat vuotta sitten moraalista ei tiedetty yhtään mitään ja silti me olemme vielä syntyneet heidän jälkeläisinään.

• vaimot ne paijaa

no olet aika huono ihminen jos satutat muita noin. Se mies saa huorilltakin pillua turha sun on antaa.

• abcdef
        vaimot ne paijaa kirjoitti:

no olet aika huono ihminen jos satutat muita noin. Se mies saa huorilltakin pillua turha sun on antaa.

tuo mies just huoralta saa sitä pillua kun on tuollaisen "salarakkaan" kanssa panemassa. En ymmärrä tuollaisia naisia jotka sotkeutuu toisten parisuhteisiin. Ottaisivat edes maksun siitä niin olisivat tosi huoria.

• ja valistukseksi

Kyllä on moraali aika paljon vanhempi keksintö kuin joitain tuhansia vuosia. Ihmisyhteisöhän vaatii toimiakseen käyttäytymisnormistoa. Kaikkien ihmisyhteisöjen selviäminen kaikkina aikoina kaikissa paikoissa on edellyttänyt mooraalista koodistoa. Muutenhan yhteisön jäsenet eivät ole voineet luottaa toisiinsa, ja tällaisesta keskinäisen luottamuksen puuttumisesta ei mikään yhteisö ole voinut selvitä. Ja kun elinolot ovat olleet ankarammat ja selviytyminen enemmän liipasimella kuin nyt, on moraalinen koodistokin ollut tiukempi, ehdottomia tabuja enemmän, seuraamukset sääntöjen rikkkomisesta ankarampia jne. Yhteisöt ovat muinoin noin yleisesti ottaen kontrolloineet jäseniään nykyistä tiukemmin ja moraalikoodiston rikkoja saanut tuta nahoissaan muutakin kuin pistäviä katseita.

• akm
        abcdef kirjoitti:

tuo mies just huoralta saa sitä pillua kun on tuollaisen "salarakkaan" kanssa panemassa. En ymmärrä tuollaisia naisia jotka sotkeutuu toisten parisuhteisiin. Ottaisivat edes maksun siitä niin olisivat tosi huoria.

Nauti niinkauan kun saat ennenpitkään narahdat teoistas,sit voi olla henkikulta katkolla....aina on näkiöitä kun on tekiöitä......

• perkeleen
        abcdef kirjoitti:

parisuhde sellainen on jossa vaimo ei miehelleen
        pillua anna !sitä haetaan sitten muualta kun ei kotona onnistu ! eikä tässä tapauksessa pillun antaja mikään huora ole !kyllä huorat kuuluvat eri
        kategoriaan !eihän huora olisi tällaista asiaa edes julkituonut !joten vedä sinä vittu päähäsi ja pakene vuorille !

• ennen parempi
        ja valistukseksi kirjoitti:

Kyllä on moraali aika paljon vanhempi keksintö kuin joitain tuhansia vuosia. Ihmisyhteisöhän vaatii toimiakseen käyttäytymisnormistoa. Kaikkien ihmisyhteisöjen selviäminen kaikkina aikoina kaikissa paikoissa on edellyttänyt mooraalista koodistoa. Muutenhan yhteisön jäsenet eivät ole voineet luottaa toisiinsa, ja tällaisesta keskinäisen luottamuksen puuttumisesta ei mikään yhteisö ole voinut selvitä. Ja kun elinolot ovat olleet ankarammat ja selviytyminen enemmän liipasimella kuin nyt, on moraalinen koodistokin ollut tiukempi, ehdottomia tabuja enemmän, seuraamukset sääntöjen rikkkomisesta ankarampia jne. Yhteisöt ovat muinoin noin yleisesti ottaen kontrolloineet jäseniään nykyistä tiukemmin ja moraalikoodiston rikkoja saanut tuta nahoissaan muutakin kuin pistäviä katseita.

Ennen oli normi, että mies sai seksiä kotona, särki päätä eli ei. Ei tarvinnut muiden kanssa vehdata. Jossei kotona herunut niin sai tuta nahoissaan muutakin kuin pistäviä katseita.

• yfutt5ydtguyuiokö

Mielestäni teette ihan oiken, älkää kuunnelko näitä moralisteja.
      Syy voi olla monta kertaa siinäkin, Suomalaisilla naisilla on edelleen se luulo että läski on vaurauden merkki.
      Nait 60kg prinsessan 10v päästä hän on lähes tuplannut painonsa, ei ihme että on hiljaista romantiikka puolella.

• tusttusjust

Näin on! Kyllä naisen kauneuden elinkaari on lyhyt!

• Jobi

Et ole. Olet suloinen. Minäkin käyn silloin tällöin astumassa vierasta tyttöä. Välillä kun puute on varsin kova. On hyvä, että löytyy tyttöjä, jotka antavat herkkuaan meille pojille. Rakastelu on elämän nautinnoista suloisin. Sitä herkkua pitää saada sekä pojan että tytön. - Hyvä Sinulle !

• 99999

oman tyttösi osoitteen niin mäkin voisin käyrä panemassa vierasta ja saisipa siinä sinunkin tyttö sitä herkkua välillä.

• ellbell

ei ole huono asia anakaan minun mielestä. olen itsekkin harrastanut vain sexiä.ja sexi kumppanini on varattu.

• varma nakki

Olet huono ihminen. Sait vastauksen, jonka tiesit itsekin omatunnossasi.

• tykkäävä edelleen

Olen tullut siihen tulokseen että mitä helvettiä se jätkä tekee muijalla joka ei anna... ja enemmän se viihtyyki minun luona... :) Mun omassa tunnnossa ei ole itseasiassa mitään vikaa vaan olen tullu siinäkin asiassa siihen tulokseen että kerranhan sitä vaan eletään ja seksi on aika mieletön juttu ja tärkeä osa elämää.. Mä voin murehtii sitten kun mulla on 10 m multaa naaman päällä

• franssu/m
        tykkäävä edelleen kirjoitti:

Olen tullut siihen tulokseen että mitä helvettiä se jätkä tekee muijalla joka ei anna... ja enemmän se viihtyyki minun luona... :) Mun omassa tunnnossa ei ole itseasiassa mitään vikaa vaan olen tullu siinäkin asiassa siihen tulokseen että kerranhan sitä vaan eletään ja seksi on aika mieletön juttu ja tärkeä osa elämää.. Mä voin murehtii sitten kun mulla on 10 m multaa naaman päällä

Kylmä muija on miehelle kirous. Minäkin hyppiny sentakia joskus vieraissa ja tuntenut kohtuutonta syyllisyyttä. Näin on nänninpäät, pyöreät ja punaiset.

• no olet se

no olet juuri se jota itsekin arvelet ja kulutat kroppasi loppuun ja vanhenet ennenaikojaan. tiedätköhän syyn miksi vaimonsa ei enää anna? oletko koskaan miettinyt sitä?? ehkä just siksi jos tämä se äijä ei muuta teekään kun makaa sinun laisiesi kanssa..ei se vaimo silloin anna.

• tykkäävä

minä olen harrastanut seksiä hänen kanssaan hyvin vähän aikaa, hän on ollut naimisissa 7 v eikä ole sinä aikana saanu ku jotain 30 kertaa, se on aika vähän 7 v...joten en usko että olisin pilannut heidän seksinsä, se että vaimo ei anna liittyy siihen että hän ei tykkää seksistä kuten miehensä, mikä taas tykkää aika normaalisti, kyllä minun mielestä jos seksi on hyvää niin kyllä sitä haluaa harrastaa ainakin 4 kertaa viikossa...

• 99999
        tykkäävä kirjoitti:

minä olen harrastanut seksiä hänen kanssaan hyvin vähän aikaa, hän on ollut naimisissa 7 v eikä ole sinä aikana saanu ku jotain 30 kertaa, se on aika vähän 7 v...joten en usko että olisin pilannut heidän seksinsä, se että vaimo ei anna liittyy siihen että hän ei tykkää seksistä kuten miehensä, mikä taas tykkää aika normaalisti, kyllä minun mielestä jos seksi on hyvää niin kyllä sitä haluaa harrastaa ainakin 4 kertaa viikossa...

Siltä vaimolta totuuren.

• vaan

niin pitkään, kun sitä hauskaa kestää !!
      Keveyttä elämään, muullakin kun floralla.
      - Joka vierasta käyttää, se omaansa säästää ;D -

• yksi kanssa

mielestäni ok...minäki tykkään harrastaa kyseistä vaikka seurustelen...nautin siitä kun nainen nauttii seksistä haluamallaan tavalla....sitä virittäytyy seksiin paremmin kun ei aina ole vaki kumppanin kanssa .....kirjoittele lisää [email protected]

• franssu/m

Ei..olet pikemminkin hyvä ihminen..Suomesson varmaan paaaaljon pihtareita.

• Sad---

Se ootkin varmaan sinä joka panee mun miehen kanssa... Nyt se selvis vihdoin. Se on käyny jo jonkun aikaa vieraissa ja luulee etten mä tiiä sitä.

• Itselläni oli n. 5kk suhde varattuun mieheen. Kyse oli pelkästä seksistä. Tämänkään miehen muija ei antanut kuin korkeintaan kerran kuussa, koska oli suoraan sanonut, ettei pitänyt seksistä, koska ol huonoja kokemuksia. Tämä mies rakasti kihlattuaan palavasti, mutta himot se on jokaisen tyydytettävä. Kun he alkoivat odottaa ensimmäistä lastaan mies sanoi, että omistautuu kokonaan perheelleen - sai seksiä tai ei. Hänkään ei mielestäni ollut huono ihminen. Nyt he ovat kuitenkin eronneet, koska nainen oli täydellinen tyranni ja ei lähes koskaan puhunut miehelleen muutoin kuin riidellessä, kinastellessa tai nalkuttaessa. En ole tavannut miestä seksisuhteen päättymisen jäkeen. Pidimme hyvän huolen siitä, ettei kukaan näe, saa tietää tai edes voisi arvata tilannettamme. Näin emme satuttaneet hänen kihlattuaan. Itsekään ei tarvinnut hakea satunnaista seksiseuraa. win/win situation.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      41
      2460
    2. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      74
      2447
    3. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      73
      2342
    4. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      51
      2102
    5. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      22
      1826
    6. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      80
      1663
    7. Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista

Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      21
      1098
    8. Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %

Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r
      Maailman menoa
      7
      1004
    9. Rakastan sinua hiljaisuudessa

Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi
      Rakkaus ja rakastaminen
      40
      959
    10. Eläköön kuningas, kuningas on kuollut

Heikki Nivala kaatui kuin mies. Kavaltaja käveli juuri edelliseen toukokuun kokoukseen hankkimansa puku päällä. Eläköön
      Kemijärvi
      55
      854
    Aihe