Tyrmäystippoja Teuvolta!

Semper.Fidelis

Enpä ole taas vähään aikaan arvioinut kokonaisvaltaisesti
Teuvo Sunin sitkeästi tarjoamaa valheen ja turmion sanomaa.

Teen sen nytkin hyvin lyhyesti toteamalla, että parhaiten Sunin
oppia voi luonnehtia sanoilla 'tyrmäystippoja saatanalta',
tukevia ryyppyjä riivaajien maljasta tarjoilee eksynyt Teuvo.

Asian voisi tuoda esille kauniimminkin sanakääntein, mutta
miksi kaunistella saatanallista eksytystä, jota mies harjoittaa.

En tunne minkään asteista raivoa tai vihaa TS-henkilöä kohtaan.
Hän ei ole minua millään tavalla vahingoittanut eikä voi vahingoittaa.

Ja vaikka harhaoppista Sunia näin suorasanaisesti varoitankin,
toivon hänelle sydämestäni sitä parasta, mitä itsellenikin toivon:
"Armoa ja rauhaa Isältä Jumalalta ja meidän
Vapahtajaltamme Kristukselta Jeesukselta!"
Tiit. 1:4

44

1432

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • acim lai nen

Mitä väärää Teuvon opetuksessa on?

• Devout

Kumarruksella, Teuvo hyväksyy kohta kaikki, sinun uudestisyntymis-oppisi.

• acim lai nen
        Devout kirjoitti:

Kumarruksella, Teuvo hyväksyy kohta kaikki, sinun uudestisyntymis-oppisi.

Olen ihan tosissani, en kumarra Teuvoa. Minua kiinnostaa tietää miksi tuo ahdas portti on niin vaikeasti ymmärrettävä.

• Devout
        acim lai nen kirjoitti:

Olen ihan tosissani, en kumarra Teuvoa. Minua kiinnostaa tietää miksi tuo ahdas portti on niin vaikeasti ymmärrettävä.

Mikä merkitys uskolla on?

• acim lai nen
        Devout kirjoitti:

Mikä merkitys uskolla on?

Se on siinä että ihmiselle tapahtuu niinkuin se uskoo. Ja ihminen näkee mitä se uskoo näkevänsä. Niin hyvässä kuin pahassa.

• Devout
        acim lai nen kirjoitti:

Se on siinä että ihmiselle tapahtuu niinkuin se uskoo. Ja ihminen näkee mitä se uskoo näkevänsä. Niin hyvässä kuin pahassa.

"ihminen näkee mitä se uskoo näkevänsä. Niin hyvässä kuin pahassa."
        Sopisiko tuo ahtaaseen porttiin, sunilaisittain?

Etkö tiedä, mitä pelastava usko on?

• acim lai nen
        acim lai nen kirjoitti:

Edellä sanomani vuoksi on viisasta uskoa niinkuin Jumala tahtoo ihmisen uskovan. Ihmisen on myös viisasta ajatella niinkuin Jumala tahtoo ihmisen ajattelevan. Jos ihmisen usko on jotain toisenkäden uskoa, pappien kautta tapahtuvaa, niin se romahtaa esimerkiksi silloin kun tämä pappi sanookin että enpä enää uskokaan, olen valehdellut ja nyt muuttanut mieleni. Uskon tulee tulla suoraan Oikeasta Lähteestä. Kuun valo, kuten tiedät, ei pahemmin lämmitä.

• Devout
        acim lai nen kirjoitti:

Edellä sanomani vuoksi on viisasta uskoa niinkuin Jumala tahtoo ihmisen uskovan. Ihmisen on myös viisasta ajatella niinkuin Jumala tahtoo ihmisen ajattelevan. Jos ihmisen usko on jotain toisenkäden uskoa, pappien kautta tapahtuvaa, niin se romahtaa esimerkiksi silloin kun tämä pappi sanookin että enpä enää uskokaan, olen valehdellut ja nyt muuttanut mieleni. Uskon tulee tulla suoraan Oikeasta Lähteestä. Kuun valo, kuten tiedät, ei pahemmin lämmitä.

Vaihda tuon sanan pappi, tilalle Suni.

• acim lai nen
        Devout kirjoitti:

Vaihda tuon sanan pappi, tilalle Suni.

..romahtaa tekousko. Siis ahdas portti on se tilanne missä kaikki epäaito romahtaa.

• ei ole Jumalan Sanan ja pyhän evankeliumin mukainen.
        Mies on oppinsa de facto jostain muualta ammentanut.

• acim lai nen
        Semper.Fidelis kirjoitti:

ei ole Jumalan Sanan ja pyhän evankeliumin mukainen.
        Mies on oppinsa de facto jostain muualta ammentanut.

Perustelkaa vastauksenne, muutkin.

• Devout

Sunin "evankeliumi" miellyttää, uudesti syntymätöntä sydäntä. Siksi, he eivät voi oikeaa armoa ymmärtää.

• Varsinaisena 'miellyttämisen evankeliumina' en pitäisi Suni-harhaa.
        Ennemmin näen siinä hyvinkin vaativan, mutta Paavalin ilmaisua
        käyttäen 'itsevalitun jumalanpalveluksen' yrityksen.

Kol. 2:23
        "Tällä kaikella tosin on viisauden maine
        itsevalitun jumalanpalveluksen ja nöyryyden vuoksi
        ja sentähden, ettei se ruumista säästä;
        mutta se on ilman mitään arvoa,
        ja se tapahtuu lihan tyydyttämiseksi."

Sinähän se asiantuntija tässä asiassa olet, mutta minun arvioni on,
        että juuri todellista hartautta ja hurskautta etsivät ihmiset ovat
        herkimpiä syttymään Sunin oudolle extreem-opille ahtaan portin pesosta.

• Devout

Varsinaisena 'miellyttämisen evankeliumina' en pitäisi Suni-harhaa.
        Ennemmin näen siinä hyvinkin vaativan, mutta Paavalin ilmaisua
        käyttäen 'itsevalitun jumalanpalveluksen' yrityksen.

Kol. 2:23
        "Tällä kaikella tosin on viisauden maine
        itsevalitun jumalanpalveluksen ja nöyryyden vuoksi
        ja sentähden, ettei se ruumista säästä;
        mutta se on ilman mitään arvoa,
        ja se tapahtuu lihan tyydyttämiseksi."

Sinähän se asiantuntija tässä asiassa olet, mutta minun arvioni on,
        herkimpiä syttymään Sunin oudolle extreem-opille ahtaan portin pesosta.

"Sinähän se asiantuntija tässä asiassa olet, mutta minun arvioni on,
        herkimpiä syttymään Sunin oudolle extreem-opille ahtaan portin pesosta."

Toivottavasti tulen asiantuntijaksi. Näinhän se on, että kaikkein kuuliaisimmat uskovaiset näkevät miellyttävänä Teuvon ankaran opin.
        Osaahan pahan henkivallat räätälöidä jokaiselle oman miellyttävän eksytyksensä.
        Näitä Sunin, eksytyksen uhreja miellyttää asian vaikeus.

• Devout kirjoitti:

"Sinähän se asiantuntija tässä asiassa olet, mutta minun arvioni on,
        herkimpiä syttymään Sunin oudolle extreem-opille ahtaan portin pesosta."

Toivottavasti tulen asiantuntijaksi. Näinhän se on, että kaikkein kuuliaisimmat uskovaiset näkevät miellyttävänä Teuvon ankaran opin.
        Osaahan pahan henkivallat räätälöidä jokaiselle oman miellyttävän eksytyksensä.
        Näitä Sunin, eksytyksen uhreja miellyttää asian vaikeus.

>>kaikkein kuuliaisimmat uskovaiset näkevät
        miellyttävänä Teuvon ankaran opin.

• Devout

"Yhdistelemme siis näin:
        ankara miellyttämisen oppi,
        tai miellyttävän ankara oppi."

Sunin kautta puhuva henki, on tosiaan räätälöinyt miellyttävän ankaran opin, sitä haluaville

Ei näytäkään siltä, että heikkoutta kokisit.
        Korostamatta sinua ihmisenä, Herran Hengen vaikutus näkyy väkevänä kauttasi.

• Murdochh

"Itse uskon horjumatta siihen, että Jumalan Pyhä Henki johtaa
        jokaisen vilpittömän etsijän sisälle kaikkeen totuuteen. "

Näin itsekkin uskoin, ja toivoin. Ja rukoilin omalla kohdallani käyvän. Kun Herra sitten alkoi johdattamaan minua Totuuteen, huomasin vasta JÄLKEENPÄIN, kuinka siinä ei ole lainkaan ristiriitaa Teuvon puheiden kanssa

• Devout
        Murdochh kirjoitti:

Näin itsekkin uskoin, ja toivoin. Ja rukoilin omalla kohdallani käyvän. Kun Herra sitten alkoi johdattamaan minua Totuuteen, huomasin vasta JÄLKEENPÄIN, kuinka siinä ei ole lainkaan ristiriitaa Teuvon puheiden kanssa

Jos asia on näin, mikä on Herrasi?

Pystytkö tunnustamaan Jeesuksen Herraksesi, vastaukseksi ei kelpaa joku, tietysti.
        Vaan pystytkö lausumaan, Jeesus on Herra?

• Murdochh
        Devout kirjoitti:

Jos asia on näin, mikä on Herrasi?

Pystytkö tunnustamaan Jeesuksen Herraksesi, vastaukseksi ei kelpaa joku, tietysti.
        Vaan pystytkö lausumaan, Jeesus on Herra?

Johanneksen ilmestystä, kohtaa jossa kerrotaan kuinka Jeesus toisessa tulemisessaan surmaa tuon laittoman suunsa henkäyksellä. Tunsin sisimmäsäni jonkun pelonsekaisen värähdyksen.

Do the math
        Ilmeisesti Hän ei ole vielä voittanut minua omakseen. Voisinhan minä sen teoriassa sanoa, mutta ketä se hyödyttää?

KariHenrik; mihin postiin tarkalleen lähetit, sillä en saanut viestiäsi, juuri tarkastin.

[email protected]?

• Murdochh kirjoitti:

Ethän vain ole antanut pikkusormea perkeleelle?
        Sinä et voi palvella kahta herraa; Jumalaa ja sunia.

LUOVU VÄLITTÖMÄSTI kaikista yhteyksistä TeeÄssään ja KariHoohon!
        Ellet sitä tee, tulet käymään pitkien varjojen polkua pitkin
        kohti synkkenevää yötä Jumalan armosta osattomana.

• Murdochh

Ethän vain ole antanut pikkusormea perkeleelle?
        Sinä et voi palvella kahta herraa; Jumalaa ja sunia.

LUOVU VÄLITTÖMÄSTI kaikista yhteyksistä TeeÄssään ja KariHoohon!
        Ellet sitä tee, tulet käymään pitkien varjojen polkua pitkin
        kohti synkkenevää yötä Jumalan armosta osattomana.

ennen kuin olin kunnolla edes tutustunut heidän teksteihin, olen ajatellut, että jotain on ollut pielessä uskonelämäni kanssa.

Jeesuksen oma ei eläisi siinä epävarmuudessa jossa itse elin.

Olen rukoillut Jumalaa vilpittömästi, että paljastaisi Totuutta sattui se miten tahansa, ja sen Hän on tehnyt. Ja kivuliasta on ollut

Sen jälkeen, kun Jumala ensi kerran näpäytti sisintäni (josta olen jo aikaisemmin kirjoittanut) on esim. Armin yms, tekstit toimineet vain vahvistuksena

• hylkäämään Jeesuksen
        Murdochh kirjoitti:

ennen kuin olin kunnolla edes tutustunut heidän teksteihin, olen ajatellut, että jotain on ollut pielessä uskonelämäni kanssa.

Olen rukoillut Jumalaa vilpittömästi, että paljastaisi Totuutta sattui se miten tahansa, ja sen Hän on tehnyt. Ja kivuliasta on ollut

Sen jälkeen, kun Jumala ensi kerran näpäytti sisintäni (josta olen jo aikaisemmin kirjoittanut) on esim. Armin yms, tekstit toimineet vain vahvistuksena

ja valitsemaan Sunin. Aika kummallista sanoisin.

• Devout
        Murdochh kirjoitti:

Johanneksen ilmestystä, kohtaa jossa kerrotaan kuinka Jeesus toisessa tulemisessaan surmaa tuon laittoman suunsa henkäyksellä. Tunsin sisimmäsäni jonkun pelonsekaisen värähdyksen.

Do the math
        Ilmeisesti Hän ei ole vielä voittanut minua omakseen. Voisinhan minä sen teoriassa sanoa, mutta ketä se hyödyttää?

KariHenrik; mihin postiin tarkalleen lähetit, sillä en saanut viestiäsi, juuri tarkastin.

[email protected]?

Kun pelkäät Sunia ja sunilaisia..
        Eikö hälytyskellojesi pitäisi soida tällaisen havainnon edessä?

Pelkäät ihmisiä enemmän, kuin Jumalaa.

• Murdochh
        hylkäämään Jeesuksen kirjoitti:

ja valitsemaan Sunin. Aika kummallista sanoisin.

et edes halunnut käsittää mitä tarkoitin.

Suni on minulle viime kädessä vain ihminen, siinä missä sinäkin.

Jumala näytti minulle vain, mikä on todellisuudessa asemani Hänen edessään. Ja teen kaiken voitavani tässä elämänajassa, jotta pääsisin Jeesuksen siipien suojaan.

Sinne ei vain pääse niin kauan, kuin mikä tahansa pidättelee ihmistä tässä maailmassa. Sen olen saanut todeksi kokea

• Murdochh kirjoitti:

>>olen ajatellut, että jotain on ollut
        pielessä uskonelämäni kanssa.

• Siis, tarkoitin
        Murdochh kirjoitti:

et edes halunnut käsittää mitä tarkoitin.

Suni on minulle viime kädessä vain ihminen, siinä missä sinäkin.

Jumala näytti minulle vain, mikä on todellisuudessa asemani Hänen edessään. Ja teen kaiken voitavani tässä elämänajassa, jotta pääsisin Jeesuksen siipien suojaan.

Sinne ei vain pääse niin kauan, kuin mikä tahansa pidättelee ihmistä tässä maailmassa. Sen olen saanut todeksi kokea

sitä 'uskonvarmuutta'.

Tarjoaako Suni jotain sellaista uskonvarmuutta, mitä Jeesus ei pysty antamaan?

• Murdochh
        Devout kirjoitti:

Kun pelkäät Sunia ja sunilaisia..
        Eikö hälytyskellojesi pitäisi soida tällaisen havainnon edessä?

Pelkäät ihmisiä enemmän, kuin Jumalaa.

yksikin syy miksi pelkäisin Sunia?

Olen tavallani vain kiitollinen hänelle.
        Enkä pidä sitäkään mahdottomuutena etteikö Jumala olisi alkanut paljastamaan minulle totuuttaan ilman Suniakaan, koskaan kun en ole tuntenut juurikaan vetoa näihin eriseuraisiin lahkoihin

edelleen: mitä sen asian hokeminen hyödyttää, jos ei todellisuudessa tee Hänen käskyjensä mukaan

• on rukouksia kuuleva ikiaikojen Jumala.
        Hän on antanut oman Poikansa Jeesuksen
        pelastaa minut ja johtaa minut virvoittavien
        vetten ääreen lepäämään.

Sinun jumalaasi en tunne enkä tunnusta.

• Murdochh kirjoitti:

kun on saanut silmäsi avata sinä NÄET.

Mutta tiedätkö eivät nämä sokeat voi millään nähdä
        eivätkä näin voi myöskään YMMÄRTÄVIKSI TULLA.

• saada vastauksia

on heittää 'täky', eli loukkaus ilmaan ja toivoa, että joku vaastaa. On onnistunutkin hyvin, Mutta siitä kuuluu kiitos vastaajille, ei teuvolle.

Palstan 'kaksoispojat' Teuvo ja Martti, eroaa siinä, että Martti E. ei haasta riitaa ja jää usein vastausta vaille. Kun, taas Teuvo haastaa riitaa onnistuneesti ja saa vastauksia.
      Lähes kaikki tietävät, että mistä 'kaksoispoikien' sanoma on lähtöisin. Tästä syystä kutsuinkin heitä kaksoispojiksi.

• Devout

Provosointi on hyvä tapa, saada vastakaikua.
        Mutta "pelikenttää", ei kertakaikkiaan voi jättää vapaasti Sunille, yllättävän moni ottaa hänen eksytyksensä todesta.

• palstaa lukenut.

Tuollaiset uhittelut, jota pidät Totuuden Hengen saaneista pyhitetyistä miehistä, kuten Teuvo Sunista, niin tuollaisen herjauksen Jumala voi kostaa hyvinkin pian ahdistuksella.
      Sillä kirjoitettu on Jumalan Hengen saaneista todistajista:
      "koskapa Jumala katsoo oikeaksi kostaa ahdistuksella niille, jotka teitä ahdistavat"

• acim lai nen

Jumala ei kosta. Raamatussa sanotaan kyllä että kosto on Minun mutta se tarkoittaa vain että kostoon ei edes periaatteessa ole ihmisellä oikeutta.

Turhaan uhittelet.

Jumala on kuin aurinko taivaalla. Aurinko paistaa ja paistaa, sama vaikka kumarrat sitä, mielistelet sitä, laulat sille, tai vaikka irvistät tai pyllistät. Aivan sama mitä teet, aurinko paistaa. Jos heität sitä kivellä niin kivi kyllä voi tipahtaa takaisin päähäsi tai kaverin päähän, mutta aurinko se vain paistaa ja paistaa. Niin Jumalakin "paistaa" Taivaassaan eikä alennu reagoimaan ihmisten tyhmyyksiin. Mutta kivet täällä kyllä nakkelevat ristiin rastiin. Ja osuvat välillä päihin.

• palstaa lukenut
        acim lai nen kirjoitti:

Jumala ei kosta. Raamatussa sanotaan kyllä että kosto on Minun mutta se tarkoittaa vain että kostoon ei edes periaatteessa ole ihmisellä oikeutta.

Turhaan uhittelet.

Jumala on kuin aurinko taivaalla. Aurinko paistaa ja paistaa, sama vaikka kumarrat sitä, mielistelet sitä, laulat sille, tai vaikka irvistät tai pyllistät. Aivan sama mitä teet, aurinko paistaa. Jos heität sitä kivellä niin kivi kyllä voi tipahtaa takaisin päähäsi tai kaverin päähän, mutta aurinko se vain paistaa ja paistaa. Niin Jumalakin "paistaa" Taivaassaan eikä alennu reagoimaan ihmisten tyhmyyksiin. Mutta kivet täällä kyllä nakkelevat ristiin rastiin. Ja osuvat välillä päihin.

Jumala kostaa vihamiehilleen ja niille jotka tuolla tavoin käyvät Herraa ja hänen voideltujaan pilkkaamaan!

1 Miksi pakanat pauhaavat ja kansat turhia ajattelevat?
        2 Maan kuninkaat nousevat, ruhtinaat yhdessä neuvottelevat Herraa ja hänen voideltuansa vastaan:
        3 "Katkaiskaamme heidän kahleensa, heittäkäämme päältämme heidän köytensä".
        4 Hän, joka taivaassa asuu, nauraa; Herra pilkkaa heitä.

5. Moos. 32:35

Minun on kosto ja rankaiseminen, säästetty siksi ajaksi, jolloin heidän jalkansa horjuu. Sillä heidän onnettomuutensa päivä on lähellä, ja mikä heitä odottaa, se tulee rientäen.

• acim lai nen
        palstaa lukenut kirjoitti:

Jumala kostaa vihamiehilleen ja niille jotka tuolla tavoin käyvät Herraa ja hänen voideltujaan pilkkaamaan!

2 Maan kuninkaat nousevat, ruhtinaat yhdessä neuvottelevat Herraa ja hänen voideltuansa vastaan:

Minun on kosto ja rankaiseminen, säästetty siksi ajaksi, jolloin heidän jalkansa horjuu. Sillä heidän onnettomuutensa päivä on lähellä, ja mikä heitä odottaa, se tulee rientäen.

Väärä syytös.

• Teuvo Sunia, mistä niin päättelit?

Meillä taitaa olla hieman eriävä näkemys siitä,
        minkä hengen sinun kehumasi todistaja on saanut
        ja kenen saastalla hän on itsensä 'pyhittänyt'!

• acim lai nen

Teuvo Sunia, mistä niin päättelit?

Meillä taitaa olla hieman eriävä näkemys siitä,
        minkä hengen sinun kehumasi todistaja on saanut
        ja kenen saastalla hän on itsensä 'pyhittänyt'!

..siitä että ihminen näkee niinkuin se uskoo.

• Huomioitsija
        palstaa lukenut kirjoitti:

Teuvo! Sut on löydetty!!

• eikö nimetön nimi kelpaa
        acim lai nen kirjoitti:

..siitä että ihminen näkee niinkuin se uskoo.

mitä eroa Teuvolla ja Martti E:llä on. Kun ja Jos ette sitä huomaa, niin lukekaa Raamattua paremmin. Etenkin Evankeliumia eli Ilosanommaa eli Matteus, Markus, Luukas ja Johannes. Jeesus kunniaan sille paikalle mille Hän kuuluu. Huutakaa ja Riemuitkaa Ilosanomaa kaikelle kansalle.

• Raamatun kohtien
        eikö nimetön nimi kelpaa kirjoitti:

mitä eroa Teuvolla ja Martti E:llä on. Kun ja Jos ette sitä huomaa, niin lukekaa Raamattua paremmin. Etenkin Evankeliumia eli Ilosanommaa eli Matteus, Markus, Luukas ja Johannes. Jeesus kunniaan sille paikalle mille Hän kuuluu. Huutakaa ja Riemuitkaa Ilosanomaa kaikelle kansalle.

valossa, Teuvo ja Martti E, erottuu uudestisyntyneistä.

Palstan 'kaksoispojat' yrittävät Taivaaseen omin voimin ja kumpikin hylkää Jeesuksen sovitustyön, jonka hän teki kerran Golgatalla.

• mitä nuo "Teuvon tyrmäystipat" todella olivat.

"Jos et käänny - olet tuhon oma", ja viimeisellä tuomiolla
      noiden tyrmäystippojen vaikutukset vasta huomaat.

• 'tyrmäystippoja saatanalta', tukevia ryyppyjä
        riivaajien maljasta tarjoilee eksynyt Teuvo.

Alat onneksi itsekin tajuta mistä oppisi on peräisin.

• Semper.Fidelis kirjoitti:

'tyrmäystippoja saatanalta', tukevia ryyppyjä
        riivaajien maljasta tarjoilee eksynyt Teuvo.

Alat onneksi itsekin tajuta mistä oppisi on peräisin.

Tyrmäystippoja Teuvolta!
        Kirjoittanut: Semper.Fidelis 1.12.2007 klo 13.35

• TeuvoSuni kirjoitti:

Tyrmäystippoja Teuvolta!
        Kirjoittanut: Semper.Fidelis 1.12.2007 klo 13.35

Otsikko on otsikko, täytyyhän sisältö myös lukea.
        Teuvolta ne tyrmäystipat tulevat, koska hän niitä
        palstalaisille tarjoilee.

Tippojen alkuperä on kuitenkin saatanasta, riivaajilta.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      77
      4502
    2. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      11
      2473
    3. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      172
      1655
    4. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      244
      1508
    5. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      124
      1400
    6. Pitikö mennä rakastumaan

Oi kyllä, kyllä piti. Kiitos vaan sulle mies! Todella kiitän..
      Ikävä
      122
      1307
    7. Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...

Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil
      Maailman menoa
      72
      1229
    8. Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!

No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik
      Viihde ja kulttuuri
      9
      1221
    9. Mitä tai ketä kaivattusi

muistuttaa?
      Ikävä
      76
      1212
    10. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35