Vuohinaamarit

Mikko Magdaleena

Hei. Tämä saattaa tuntua provolta mutta voin vakuuttaa että ei tod. ole.

En vain tiedä mistä kysyä neuvoa, jollain hullulla tavalla vain tuntuu että täältä osuisi. Ongelmani on vainn tavallaan uskontoon ja seksualisuuteen liityviä. Hitto mistä alkaisin:)

Toistan todella ettei tämä ole provo, pelkästään (toivottavasti:)) elävää elämää.
S
iis vuohi naamarit. En ole mitenkään kiinnostunut eläimistä mutta joskus, tai aika usein kuvittelen seksiaiheisissa jutuissa, olevani vuohi.
Tiedän vuohen eräissä symboliikoissa, edustavan pahuutta koska se liittyy Paholaiseen ja tavallaan olen itsekkin "ilkeä" ja "säälimätön" tässä roolissa mitä teen usein alitajuisesti seksin ulkopuolellakin, esim. kaupoissa ja asioilla, mutta joskus minua huolettaa..

Seksipartnerini jotka ovat nähneet "vuohipuoleni" ovat suhtautuneet jollaintapaa väheksyvästi meihin mutta ovat kuitenkin osallistuneet seksiin.

Ongelmai on sii että tunne puuttuu ja usea ei ymmärrä mutta "vuoheus" ja siis joskus kun olen "roolissa" ja se että olen "homo" eli homoseksuaali on jotenkin laittanut ajattelemaan syntiä jota olen aina pitänyt hölynpölynä mutta joka kuitenkin vanhaa tietoa. saaneet ajattelemaan että onko saatanalla jotaIN TOTUUSPOHJAA..

Kuulostaa hullulta mutta "vuoheus" ja vuohinaamarit (en ole eläimiinsekaantuja!!!) on osa aikaani ja onko muita.

en TIEDÄ..

hYVÄÄ JOULUA KUMMINKIN JA ONKO MUITA ?????

4

648

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • saatanaan

      mut hullu vuohi taidat kumminkin olla

      • Mikko Magdaleena

        SAIT VÄÄRÄN kuvan!!
        Mikä hulluuus on muka olla jotain mitä tuntee olevan?? Vuohi tai päällikkö tai vai mikä on Tärkein.. Homo ja Kaupanmyyjä Ja Jollekkin tärkeä ja ..joskus joku joka on salaa vuohi ja ei se siis ole se pääasia???

        En ole hullu, työskentelen aika (yhteiskunnallisesti ja "tavallisesti) normaalissa työssä ja olen yhteydessä "massaan"..

        Minulla on myös seksitilanteita joissa olen tuonut esille "vuoheuteni" tai "vuohipuoleni" (emme osaa päättää!!!!) Ja olen siis tehnyt kaikentasoisia "tärkeitä" elämän kommunikoinnnin "kirjon" läpi käyviä "tasoja, todistan siis että jos olen "hullu" , niin missä ovat TODISTEET*:M_==??????????????

        Halusin vain kysyä ETTÄ USKONNILELTA kannalta voiko olla "esim" varoitus kello merkki se että "fetissini" (jotka monet esim seksissä HYVÄKSYVÄT joskus eli SIIS VUOHEN) on siis niin LÄHELLÄ raamatun juttuja.. En usko jumalaa muttsa taVAllaan huolehdin saatanaa??
        Ja PS. oLENko tosiaan ainoa joka tajuaa... kaikilla eläin juttuja esim amerikkalainen "grizzly bear fat" tai joku vastaava joka koski lihavia ameriKKKa (KKKhahaa, olen rasisti, tai siis rotureralistiHah -haa) mutta siis, (anteeksi pääsin vauhtiin)..

        Siis asiaan.

        Miksi Vuohi Pahinnnn!!!!!


      • Mikko Magdaleena

        Eli anteeksi. Tiedän SIIS TODELLA (haloo!!) kaikki skenessä (gay;)tutut,, tietävät tai siis ei ole mitään erikoista tai syrjittävää siinä osassa miehiä Isoja JOTKAA rakastaa ja rakastelee ja omautuu ja Sisältyy karhuihin (siis henkisesti;) Siis :HARRASTAA HOMOUTTA KÄYTTÄEN HYVÄKSI "KARHUMAISIA (EI Minun tyyppiäni:)) ruumiita ja rakastelee karhuina.!

        Siis olen ihan tuttu monella "piireistä" ja siis työssä käuyvä ja haluan tietää vastauksen "vuoheuden ytimeen ja Vuoheutenh Ja VOimaaaaaan) TYeitä on muita "piireissä" (yag) tuttuja ja puhutaan avoimesti..

        En Ole yksin, enkä halua uhota mutta haluan vain vastauskien, "avaimen", myös seksiin ja tottakai jonki8n.

        jotain tässä on koska jotku (monet;) tutut piireistä" ja illoista ovat tietoisia ja jopa olleet mukana kun olen ollu ja paljastanut sismpäni ja toisren MINäNi eli vuohen sydämmen, olet vai ollut ottava ja naureuskellut vuohi "liikkeelle (et ymmärtänyt koskaan)

        Siis SUOMEKSI SANOTTUNA SAITTE MITÄ HEIKOUTTANNE (oikesti) HALUSITTE ETTEKÄ OLLEET MITÄÄN.

        NÄITTE PELKÄN NAAMARIN;; OLOSITTE VOINEET TOSISSANNE OLLA ILMAN PELKKÄÄ "SITÄ" JA OLLA:4



        Joku ymmärtää kumminkin nää tärkeät tässä takana ja näkee kaiken tärkeän ja sen ettei kysymys ole PELKÄSTÄ VUOHESTA vaan siitä että kun on ihan ilman hätää itse ole esimerkiksi kokeneet kun läheisen mieli vaan särkyy (Vuohinaamatri=salaisuus vai naurun aihe??00
        Se syy on mikä on mutta kenen tahasna ajaTTelu ja kaikki se mitä miettii ja nauraa on se
        Vuohen uksi epäseksuaalinen on sen tason ymärtäminen mutta en halua kerskua=

        huomaan olevani epä johdonmukaINEN MUTTA TIEDÄN ETTÄ tEIDÄN JOUKOSSA ON JOKU JOTA NÄEN PÄIVITTÄIN "PIIREISSÄ" (anteeksi iso kirjoitus) mutta tiedän että "vuohitietoisia"v ihmisiä on muitakin


      • ...
        Mikko Magdaleena kirjoitti:

        Eli anteeksi. Tiedän SIIS TODELLA (haloo!!) kaikki skenessä (gay;)tutut,, tietävät tai siis ei ole mitään erikoista tai syrjittävää siinä osassa miehiä Isoja JOTKAA rakastaa ja rakastelee ja omautuu ja Sisältyy karhuihin (siis henkisesti;) Siis :HARRASTAA HOMOUTTA KÄYTTÄEN HYVÄKSI "KARHUMAISIA (EI Minun tyyppiäni:)) ruumiita ja rakastelee karhuina.!

        Siis olen ihan tuttu monella "piireistä" ja siis työssä käuyvä ja haluan tietää vastauksen "vuoheuden ytimeen ja Vuoheutenh Ja VOimaaaaaan) TYeitä on muita "piireissä" (yag) tuttuja ja puhutaan avoimesti..

        En Ole yksin, enkä halua uhota mutta haluan vain vastauskien, "avaimen", myös seksiin ja tottakai jonki8n.

        jotain tässä on koska jotku (monet;) tutut piireistä" ja illoista ovat tietoisia ja jopa olleet mukana kun olen ollu ja paljastanut sismpäni ja toisren MINäNi eli vuohen sydämmen, olet vai ollut ottava ja naureuskellut vuohi "liikkeelle (et ymmärtänyt koskaan)

        Siis SUOMEKSI SANOTTUNA SAITTE MITÄ HEIKOUTTANNE (oikesti) HALUSITTE ETTEKÄ OLLEET MITÄÄN.

        NÄITTE PELKÄN NAAMARIN;; OLOSITTE VOINEET TOSISSANNE OLLA ILMAN PELKKÄÄ "SITÄ" JA OLLA:4



        Joku ymmärtää kumminkin nää tärkeät tässä takana ja näkee kaiken tärkeän ja sen ettei kysymys ole PELKÄSTÄ VUOHESTA vaan siitä että kun on ihan ilman hätää itse ole esimerkiksi kokeneet kun läheisen mieli vaan särkyy (Vuohinaamatri=salaisuus vai naurun aihe??00
        Se syy on mikä on mutta kenen tahasna ajaTTelu ja kaikki se mitä miettii ja nauraa on se
        Vuohen uksi epäseksuaalinen on sen tason ymärtäminen mutta en halua kerskua=

        huomaan olevani epä johdonmukaINEN MUTTA TIEDÄN ETTÄ tEIDÄN JOUKOSSA ON JOKU JOTA NÄEN PÄIVITTÄIN "PIIREISSÄ" (anteeksi iso kirjoitus) mutta tiedän että "vuohitietoisia"v ihmisiä on muitakin

        meni yli hilseen :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      58
      869
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      684
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      670
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      31
      584
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      35
      542
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      86
      517
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      103
      505
    8. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      37
      455
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      70
      436
    Aihe