Civic Sedan 4d kulutus

civic4d

Mikäs on tämän uuden sedan civicin kulutus? Joku jolla auto on osannee kertoa. Kiitokset etukäteen.

15

2603

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • h o y n d a

www.honda.fi
      www.tankkaus.com
      www.autotalli.com

kokeile jotain näistä

• hieman enemmän

• nykyajan nuoret

• nykyajan vanhukset
        nykyajan nuoret kirjoitti:

pitääkö tulla lukemaan sivujen sisältökin sinulle?

Mikäs hiton määräilijä sinä luulet olevasi mitä näillä palstoilla saa kysyä ja mitä ei ??

Tällä palstalla voi kysyä kaikkea mahdollista Honda autoista, eikä tietoa tarvoise mistään muualta lähteä etsimään, katsos kun nykyisin on nämä tietokoneet niin voi kotoaan käsin kysyä ja saada myös asiallisen vastauksen mihin tahansa esittämäänsä kysymykseensä.

• tpa3

Tämä on tällaista ikävää suomalaista junttimaisuutta, joka tekee meidän kaikkien elämästä vähän vaikeampaa. Kun ei ole oikein ymmärretty, että mitä nämä nettifoorumit ovat, ja että asiallisen tiedon sijasta esitellään junttiterritoriaalisuutta ja määräilyn tarvetta.

Nythän on näin, että jos ym juntti olisi asiallisesti vastannut kysymykseen, kun kerran näyttää tietävän mistä tiedon saa, niin se olisi tässä luettavissa. Nyt kun vuonna 2013 tarvitsin tietoa 2007 civikin kulutuksesta, sitä ei enää noiden lenkkien takaa löydy.

Itse olen jo kymmenisen vuotta sitten palannut suomeen, mutta netissä käyn yhä englanniksi. Niin ei tarvitse jatkuvasti noihin pikkumaisiin määräillijäjuntteihin törmäillä.

• kulutus on

Kulutus kaupunkiajossa n.8,5 - 9.0 litraa 100/km
      maantiejossa n.5.8-6.1 l/100km.
      Kokemukseni on 20.000km ajosta.

• aloittaja

5 vastausta kysymykseen ja yksi niistä asiallinen, kiitos siitä. Hain juuri näitä arkiajon toteutuneita kulutuksia, en tehtaan ilmoittamia.

• kaupunkiajo
        aloittaja kirjoitti:

5 vastausta kysymykseen ja yksi niistä asiallinen, kiitos siitä. Hain juuri näitä arkiajon toteutuneita kulutuksia, en tehtaan ilmoittamia.

Yksittäisten kuljettajien arkiajon toteumilla ei mitään merkitystä auton todellisen kulutuksen kannalta. Jokaisen kuljettajan ajotyyli on erilainen. Jokaisen käsitys "kaupunkiajosta" on erilainen - toiselle se on ajoa 50km/h kaupungin laitamalla - toiselle taas keskinopeudella 7km/h ajoa Helsingin keskustassa.

Ainoa mitä kannattaa vertailla on EU-yhdistetty kulutus.

• kulutus on
        kaupunkiajo kirjoitti:

Yksittäisten kuljettajien arkiajon toteumilla ei mitään merkitystä auton todellisen kulutuksen kannalta. Jokaisen kuljettajan ajotyyli on erilainen. Jokaisen käsitys "kaupunkiajosta" on erilainen - toiselle se on ajoa 50km/h kaupungin laitamalla - toiselle taas keskinopeudella 7km/h ajoa Helsingin keskustassa.

Ainoa mitä kannattaa vertailla on EU-yhdistetty kulutus.

>Ainoa mitä kannattaa vertailla on EU-yhdistetty kulutus.<
        -Taidat olla aikamoinen teoreetikko, EU-yhdistetty kulutus on täysin teorettinen laskennallinen lukema johon kulutus lukemaan et takuuvarmasti käytänöön ajo olosuhteissa pääse !

Tässä faktaa kulutuksesta nopeusrajoitusten mukaisesti suomen maantieajossa Civic sedan autom. kuluttaa noin 5.8-6.1-litraa ja kaupunkiajossa n.8.5-9. litraa.

Ei ajotyylillä ole juurikaan kulutukseen vaikutusta kaupunkiajossa ellet nyt titen tahtoen joka kiihdytyksessä sudita renkaita savuamaan.

• Barbeito
        kulutus on kirjoitti:

-Taidat olla aikamoinen teoreetikko, EU-yhdistetty kulutus on täysin teorettinen laskennallinen lukema johon kulutus lukemaan et takuuvarmasti käytänöön ajo olosuhteissa pääse !

Tässä faktaa kulutuksesta nopeusrajoitusten mukaisesti suomen maantieajossa Civic sedan autom. kuluttaa noin 5.8-6.1-litraa ja kaupunkiajossa n.8.5-9. litraa.

Ei ajotyylillä ole juurikaan kulutukseen vaikutusta kaupunkiajossa ellet nyt titen tahtoen joka kiihdytyksessä sudita renkaita savuamaan.

Tuosta ilmoitetusta yhdistetystä kulutuksesta: teoreettinenhan se on (kuten kaupunki- ja maantielukematkin), mutta minun tapauksessani (työmatka valta- ja moottoritietä 50 km suuntaansa, kaupunkiajoa melko vähän) se täsmää melkoisen hyvin toteutuneisiin kulutuksiini. Tästä on kokemusta neljällä eri automerkillä. Kaikkien osalta yhdistetty kulutus olisi kertonut minulle ennakkoon hyvin, paljonko bensaa tai löpöä tulee palamaan.

• Hirveä ero
        kulutus on kirjoitti:

Olikin sitten teoreettisissa ja toteutuneissa kulutuksissa suuri ero:) Jos tehdas ilmoittaa teoreettiseksi kaupunki kulutukseksi 8,7 l/100km ja todelliseksi kulutukseksi on saatu 8,5-9 eli keskiarvo on 8,75 l/100km. Eli ero on noin 0,05 l/100km. Maantieajossakin kulutus erot ovat minimaalisia. Mihin tarvitaan "fakta" tietoa todellisesta toteutuneesta kulutuksesta, kun niissä näyttää olevan suuremmat toleranssit, kuin tehtaan ilmoittamissa lukemissa. Ei ainakaan ostopäätöksen tekemiseen. Ja jos ei ajotyylillä olekkaan vaikutusta kaupunkikulutukseen, niin olosuhteilla on, niin kuin joku tuossa aikaisemmin jo kirjoitti. Kaupunkiajo voi olla seisomista Helsingin ruuhkissa tai hieman jouhevampaa ajoa toisessa kaupungissa.

• 5D Sport 1.8 -2007

Kesäkuun 2007 alussa hankittu uusi Civic 5D Sport 1.8 manuaalin keskikulutus vuoden 2007 loppuun asti mitattuna;
      14500 km/ josta kaupunkiajoa n.25-30% > KA 6,72 L/100km.

• ei juuri kukaan

tätä mallia oon itekin harkinnut

onko kestävä?
        mikä on ollut suurin ongelma tähän saakka?

• liian vähän
        ei juuri kukaan kirjoitti:

onko kestävä?

Civic 1.8 Sport -07 ollut vasta runsaat 1/2 vuotta ja n 15 tkm takana, joten ei voi vielä sanoa mitään kestävyydestä tai ongelmista.
        Niitä ei nyt vielä ole tullut eteen, näin laadukkaassa autossa niitä saataneen odotella useita vuosia - luulisin.

Tyytyväisyystasosta voin kuitenkin jo varovaisesti kertoa sen, että jos nyt pitäisi näillä tiedoilla ja kokemuksilla tehdä uuden auton hankinta tässä koko- ja teholuokassa, niin ehdottomasti tekisin saman ostopäätöksen uudelleen.
        ps. minulla on viimeisen 15v aikana ollut tätä ennen 4 eri merkkistä, mutta 5 uutta autoa. Tästä huomaamme, että vain kerran aiemmin olen hankkinut samanlaisen/merkkisen auton vaihtaessani uuteen.

• kallekaviaari
        ei juuri kukaan kirjoitti:

onko kestävä?

no siinä se ongelma just on kun näis ei oo ongelmii toisin kuin pemaris

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      20
      2242
    2. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      76
      2195
    3. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      41
      2069
    4. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      52
      1438
    5. Mitä kirjainta haluaisit

Ra kastella mahdottomasti?
      Ikävä
      74
      1366
    6. Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?

Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?
      Ikävä
      46
      893
    7. Kaunein nimi

Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?
      Ikävä
      63
      892
    8. Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?

Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      8
      781
    9. Arvaa sattuuko se

Että teen töitä siihen että unohdan sinut. Mitä muutakaan voin
      Ikävä
      52
      753
    10. Rakastan sinua hiljaisuudessa

Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi
      Rakkaus ja rakastaminen
      33
      744
    Aihe