AA
A A A
Opastus ja palaute
liity jäseneksi!
 /   /  / Miehen pieni penis

Miehen pieni penis

39 Vastausta 21 571 Lukukertaa
Palstalla oli kirjoitus miehen pitkästä peniksestä, tässä aivan toisenlainen kirjoitus.
Mieheni penis on niin pieni, että nolottaa. Mieheni on mukava ja meillä on hyvä olla yhdessä, mutta... Hänellä on niin pieni, että sitä tuskin näkee karvojen seasta. Ongelma on suurin, kun olemme yhdessä ystävien kanssa esim. kesäisin saunailloissa, joita meille järjestetään paljon, kun olemme liikealalla.
Ystävättärieni miehet ja oma mies menevät uimaan ja usein me tytöt istumme rannassa grillaamassa. Muiden miehillä on ihan näyttävät, jopa suuret kalut, mutta omallani on se surkea pieni ja hän ei edes häpeä mennä siinä muiden joukossa, ihan kuin ei mitään ongelmaa. Ette usko miten nolottaa hänen ja itseni puolesta, kun ystävättäreni mieheni nähdessään luovat minuun sääliviä katseita.Joku joskus muistaakseni mainitsikin asiasta..se oli kauheaa..

Olisi menemättä uimaan siinä muiden joukossa ja ajattelisi hieman minuakin, joka joudun kuitenkin sen häpeän kestämään. En tietenkään kehtaa sanoa miehelleni mitään tästä, mutta minulle tämä on suuri ongelma. Auttakaa, mitä voin tehdä?

ehkä...

on parempi itsetunto kuin sinulla.kuinkahan nuo ystäväsi niitä superkalujaan mahtavat käyttää? sisään,ulos ja tupakalle? aika erikoista muutenkin tuo kaluparaati....et ilmeisesti saanut viime yönä?????

siis

vika on kyllä enempi sun korvien kuin miehesi jalkojen välissä, vaikka pieni penis on kyllä ongelma ihan sinänsä. Mulle se olisi este jatkaa suhdetta, ainakin yhden tosi pienimunaisen miehen olen toivottanut suoraan sängystä hyvästi ja ovesta ulos. Vaikka eihän se tietysti ole miehen oma vika, mutta riski huonoon seksiin oli niin ilmeinen (ja siitä oli juuri näyttöä), etten katsonut aiheelliseksi jatkaa suhdetta sen pidemmälle.

Olisi vaan käynyt niinkuin sinulle, pahimmassa tapauksessa. Sinulle on häpeällistä että miehelläsi on pieni vehje. Sinä häpeät sitä, että tuttavasi näkevät miten pienimunaisen miehen kanssa sinä olet. Sinua hävettää, että he miettivät millaista seksielämäsi mahtaa olla.

Voi hyvä luoja.. kait sun pitäisi puhua miehellesi, tai jollekin, etenkin jos miehelläsi ei peniksestään - onneksi - ole mitään harmia. Varmaan hän jollain muotoa on sinutkin saanut tyydytettyä, tai ainakin itsensä?

mitäs.......

tavattaisiin? Minulla on mahtielin ja osaan sitä myös käyttää!ilmoita vaan niin lähetän vaikka aluksi sähköpostiosoitteeeni....

Pienimunainen mies on

on nainen. Näin se vaan on. Pikkupikku klitta munanpaikalla. Hame päälle ja pylly pystyyn pienet miehet! Ap. pane miestäsi dildovyözydeemillä perspimppuun ja dumppaa sitten kyseinen ämmä..

En ymmärrä..

Olen jo 40-v naisihminen. Olen ollut pitkissä suhteissa muutaman miehen kanssa. Sen elimen koko ei ole vaikuttanut seksisuhteeni laatuun mitenkään huonontavasti tai parantavasti. Seksi on paljon muutakin kuin sitä yhtä vain.

Voisihan joku mies esimerkiksi hävetä naisensa pieniä rintoja ja kuvitella että kaikki on siitä kiinni. Ei saa esineellistää pintapuolisesti. Kaikki ovat yksilöitä ja olen iloinen että miehesi ei ajattele että hän ei voi olla kuin muut ja hänessä on jotakin vikaa. Sinulla on hioeno mies. Arvosta häntä ihmisenä ja unohda tuollainen pintapuolinen pohdiskelu.

hellantuutelis

"kun on saanut isoa maistaa, ei tahdo enää toisen laistaa..."

eriävä mielipide

jos iällä tässä asiassa on mitään merkitystä, niin saavunpa kertomaan,että minä olen 46vuotias nainen, ja edelleen olen vakaasti sitä mieltä, että peniksen koolla on väliä. Mutta. Olen ihan halukas sopimaan, että tämänkin asia on ihan miten vaan,kuka tykkää mistäkin. Jos sinulle käy pieni penis, niin okei, ei se muuta miksikään sitä tosiasiaa, ettei minulle käy. Jos sinä tyydyt siihen, niin ei se tarkoita että minun pitää tyytyä myös.

Varmaan tulee haukkuja, mutta lopetin (tylysti) suhteen pienimunaisen miehen kanssa viime kesänä, joten ihan kakaramaisuuden piikkiin ei voi asiaa laitta. Mutta. Jotta asia ei menisi liian helpoksi, heitin viime kesänä yli laidan myös jättipeniksisen miehen. Sopiva sen pitää olla, ei liian pieni, eikä suuri.

Ikään sen verran takaisin, että näin vanha nainen ei enää viitsi eikä jaksa pelleillä. Jos näyttää siltä ettei suhde anna sitä mitä pitääkin, suhdetta on ihan turha väenvänkään ja selittelemällä hengissä pitää.

Entäs jos

miehetkin heittäisivät naisen aina pihalle kun sillä olisi liian löysä...

otan osaa häpeään

Tosiasiahan on, että kukaan normaali nainen ei halua tunnustaa olevansa pienimunaisen miehen kanssa. Itselläni ei moisista ole tosin kokemusta, mutta olen kuullut vastaavan tarinan eräältä naiselta. Ei ne kauan yhdessä olleetkaan.
Kyllä sillä koolla on väliä. Mieluummin sormella nenäänsäkkin kaivaa kuin heinällä :). Kait se nainenkin kokee olevansa luuseri jos pikkupippeen tyytyy ? Pitäisi edes nysänsä piilossa. Sano sille!

jahas

Eipä sitä työtehoa pysty edes suoraan lepotilasta näkemään. Osalla sentit on enemmän piilossa ja osalla enemmän esillä. Mitään megapenista sieltä tuskin paljastuu mutta ehkä kuitenkin ihan käyttökelpoinen yksilö. Luonnollisesti ensiksimainituilla sitä paisumista erektiossa tapahtuu enemmän. Lisäksi kuka nyt pelkkää tikkaamista nykyään jaksaisikaan?

Jos taas äijät vetelee siellä tapit suorina, niin herää kysymys millaisista juhlista oikein on kyse...

Nii-in

Asiantuntija varmasti tietää ja tuntee nämä asiat, uskon. Mutta jokin merkitys sillä peniksen koolla silti on, koska se aiheuttaa myöskin miesten keskuudessa keskustelua. Naureskellaan takanapäin normaalia pienempää tai julmetun isoa, olen joskus sattunut kuulemaan. Mutta antaako se iso muna miehelle jonkin "merkityksen" miesten maailmassa ja pieni taas jotain muuta? Olisi ihan uteliaisuuttaan hauska tietää.

toivottavasti..

kroppasi yms kestävät tarkastelun...mulkkuparaatissa kaverisi varmaan naureskelevat sinulle ja ajattelevat esim. että tuota ei miehestä erota kuin vähän isommista nänneistä ...ajattelevat että tuokin hyvä lauta on oksanreiällä pilattu..että tuokin mies on tuollaiselle liikaa...

Pieni ja iso penis

Minä seurustelin "pienimunaisen" miehen kanssa yli 10v. Muistan alunperin kun kiinnitin asiaan huomiota - se oli sen verran pienempi kuin mihin olin tottunut... Sen jälkeen unohdin "ongelman" kun totuin hänen kokoonsa.
Myös hänellä, kuten sinun miehelläsi, munan koko oli todella pieni lepotilassa esim. saunoessa tai uidessa. Hän ei itse näyttänyt sitä häpeävän kun kävi miesten kesken saunailloissa, joten päätin olla minäkin häpeämättä. Ainakaan ei koskaan tullut mieleenikään hänelle siitä valittaa.
Rakastelussa en tätä "pienuutta" huomannut koska tunsin hänet aina sisäpuolellani siitä huolimatta. Rakastelussa ongelmia tuotti lähinnä hänen sulkeutunut tapansa suhtautua seksiin ja kaikkeen siihen liittyvään niin että se tarttui minuunkin.

Nykyisellä miehelläni on taas huomattavan iso muna, niin lepotilassa kuin erektiossakin. Hänen kaverinsakin jopa vitsailevat peniksen koosta... Pelkäsin jopa ekaa rakastelukertaa.
Näköjään kuitenkin naisen emätin on melko sopeutuvainen eri kokoisille peniksille.

Pointtini on että vaikka miehellä on pieni muna, voi rakastelu silti olla tyydyttävää kaikin puolin. Isomunaisen kanssa rakastelu voi tuottaa joskus kipuakin, riippuen milloin mistäkin, ainakin minulla.
Jos teillä kuitenkin kemiat pelaa eikä rakstelu ole "tunnotonta", pyyhi mielestäsi kaikki omat häpeäsi.
Ainakaan älä sano miehellesi asiasta mitään, ettei hän oikeesti rupea häpeilemään elimensä kokoa. Mielestäni se olisi todella julmaa. Varsinkin jos kyseessä on vain peniksen ulkonäkökriteeri.

Laitan lusikan

Seurustelin kans pienimunaisen miehen kanssa. Minua ei häirinnyt koko. Mies oli itse todella häiriintynyt koosta. Erittäin huono itsetunto.

Minä yritin tukea ja tukea. Ei siitä mitään tullut. Hänen exä oli halukkunut miestä pienimunaiseksi mulkuksi riidan yhteydessä.. ja minä sain sitten paikata tätä...

No olihan se pienimunainen mulkku... kävi sillä mulkulla vieraissa. Mulle riitti.

On se harmi, mies oli komea ja muna oli pieni.. aivan kauhee luonnehäiriö.. Moni kakku päältäkaunis. Onneksi nyt on ihan mukava mies..

ei ole

Ei voi olla totta!!! Tätä palstaa lukiessa saa todella ulvoa naurusta. Kiitos teille kaikille siitä. Asiat on vakavia, mutta kommentit niin hauskoja ja osuvia ja ihanan ironisia/ sarkastisia... Pelastitte päiväni.

Mulla on munavaje. Mies on kiihottava ja sillä on kaunis ja hyvänkokoinen, mutta se ei anna sitä mulle... oon yrittänyt vaikka mitä ja ollut yrittämättäkin, mikään ei auta. Se se vasta ketuttaa... ja sillä on hirveitä ongelmia sen vehkeensä kanssa enkä minä ymmärrä ollenkaan miksi. Mun ei tartte kuin kattoa miestäni niin alkaa haluttaa, mutta se aina kyselee että onko se liian pieni, eikö hän osaa käyttää sitä, ja helvetti soikoon, kyllä munkin käyttäytymisestä pitäis jo piru vie tajuta, että oon niin himontuskissa jatkuvasti, että kai siinä nyt luulis jo jonkinlainen yhteenlasku tuottavan tulosta. Oon sitä tukenut ja tsempannut, mutta enää en jaksa. Onnellinen se nainen, joka sen kaikkien näiden vuosien jälkeen saa... saatakele. En jaksa enää olla puutteessa, kun porkkanakin olis jatkuvasti ulottuvilla.

olet naurettava

kaikki sen tietää ettei koolla ole väliä.joskus jopa pieni kestävämpi.sitä paitsi uimassa kaikilla pinenee ja kukaan ei tiedä kuinka suuri tulee kiihottuneena .koska sekin vaihtelee mies kohtaisesti ja paljon.joillaan tilanne ei enää radikaalisesti muutu lepo tilasta kun taas toisilla tulee seitessä 10 cm lisää.miestäsi asia ei vaivaa.ja viisaat naiset tietävät että ensinnäkin koolla ei ole väliä ja ne kasvavat eri tavalla erimiehillä kiihottuessansa.itse miehijä vaihtaneena isoin ei välttämättä ole sen parempi kyllä muut asiat ratkaisevat kuten sexin kesto ja muu tominta.ei miehijä mittailla koon mukaan taidat olla aika nuori nainen ja kokematon.tuskin miehesi häpeää pienjä rintojasi isompi rintaisen edessäkään.haloo

Pienimunaisen miehen

naisen puhetta..

Mikä on pieni?

Kertokaas tyhmälle?

Miehen esineellistämisestä

Naiselle miehen tärkein ominaisuus on siis se että naisen oma statusarvo nousee kaveripiirissä? Monesti kuulee että miehet esineellistävät naista, mutta tässä on minun mielestä universaali todiste siitä että naiset ovat tässä asiassa lähes aina "pahempia". Mies tuntuu olevan valitettavan monelle naiselle vain "parisuhdeharrastusväline".

Et sanonut et teillä on seksissä mitään ongelmia tms. suhde on hyvä...(?)

Mitenkähän ystäväsi mahtavat muuten määrittää hyvän seksin noin ylipäätänsä?

Propsit miehelle munansa häpeämättömyydestä.

Terveisin eräs tilastojen mukaan normimunainen mies.

Kiva munakeskustelu

Kerrotaan sitten omatkin kokemukseni, jos noin niin kuin seksi hyvyytta vertaillaan. Parasta seksia olen saanut poikakaverilta, jolla oli verrattain pieni, se oli vaan niin hyva kayttamaan sita! Hella ja intohimoinen. Sitten oli myos yksi mies, jolla oli ihan mieleton kalu. Seksi ole erittain hyvaa myos hanen kanssaan, mutta aina alussa kesti jonkin aikaa, etta piti harjoittaa hyvin hitaasti, etta paikat ehtii "levita" hanen kokoonsa. Suhde ei kestanyt kauan, mutta uskoisin etta taman isokaluisen kanssa olisi tullut ongelmia pitkassa parisuhteessa, jolloin ei valttamatta ole joka kerta huippuunsa kiihottunut...

Suuri häpeä

Kerron vielä, mitä eräs ystävättäreni tai oikeastaan entinen sellainen sanoi. Oli tosiaankin saunailta ja miehet toikkaroivat humalapäissään rannalla alastomina. Tyttökaverini näkivät pienimunaisen mieheni ja yksi heistä katsoi osaaottavaisesti minuun ja sanoi ääneen: parempi vähän kuin ei mitään. Myöhemmin hän vielä kysyi, että onko seksielämämme hyvää? Voi sitä häpeän määrää...

ompas hyvin samankaltainen tarina

kuin ellit keskusteluissa
http://keskustelu.plaza.fi/ellit/ihmissuhteet/keskustelu/t1373124
tätä samaa keskustelua käydään vielä varmaan useita vuosia.

miehiselle itsetunnolle

Tollanen teksti. Se on VAIN miehinen oikeus arvostella tissejä ja pyllyjä.....

kusetusta

Katin, Annelin ja Helin jutut ovat saman henkilön kirjoittamia.

Joku on pyörittänyt samaa projektia jo kolmen vuoden ajan. PAri viestiä kyllä menisi vitsailun piikkiin mutta tämä on jo patologista. Mitähän lie taustalla??

......................

Voit kuiskata ystävättärillesi : "Mutta minulla on taatusti koko joukon suurin dildo..." ja iskeä leikkisästi silmää.

pieni parasta :)

pieni jaksaa seisoa paremmin vanhemmallakin iällä, toisin kuin suurelle yleensä käy (ei enää nouse edes vaakatasoon). Joten mieluummin pieni kuin suuri..

Muistaakseni

tämän jutun ennenkin vähän erinlaisessa muodossa. Painu kuuseen.

lusikka soppaan

Vaikkakin aloitus vaikuttaa provolta, niin kirjoitanpa kommentin silti.

Jokin aika sitten, viime vuonna, tuli tv:stä neliosainen dokumentti tuosta aiheesta.

Sanottiin, että on alle 1 prosentti miehistä, joilla on NIIN mahottoman pieni, että se tosiaan seistessäkin on alle 5 cm.

Suurimmalla osalla on keskiverto vehje, näytti se sitten lepotilassa / saunassa / uinnin jälkeen / säikähtäneenä - miltä tahansa ;)

Olen sattunut törmäämään molempiin.

Ja kokemukseni mukaan; Se todella pieni ei tosiaankaan edes tuntunut sisällä. Suuri taas oli tosiaankin NIIN suuri, että sanoin kiitti ja näkemiin. Hommaa ei edes yritetty. (voisin kuvitella että ehkä hevosella tai jollain muulla vielä isommalla eläimellä ehkä olisi..)

Merkitystä on MYÖS vehkeen paksuudella, JA varsinkin mielestäni sillä, miten sitä käyttää.

JA merkitystähän ei ole vähiten myöskään sillä, rakastaako ja haluaako sitä ihmistä vai ei.

Jos suhde on rakastamiseen asti edennyt.. lienee sänkyhommat ovat jossain vaiheessa myös pelittäneet?

Jos yhteiselämä pelaa siltä osin, ja muutenkin (?!) ja kumpikin tulee tyydytetyksi, niin minun mielestäni ei ole HITONKAAN väliä sillä, mitä "ystävät" / muut ihmiset / uimahallin valvojat tai ketkä sitten ikinäkin, kumppanin vehkeen koosta lienevät mieltä.

Oikeat ystävät ei kylläkään toljota toisen jalkovälejä tuossa mielessä..

KYllä..

Kyllä mä veikkaan että Sulla se ongelma on..
voi voi jos et pysty tuon kanssa elämään..

Mene vaikka psykologille juttelemaan,se auttaa:)

turhaa

Se on ihan turhaa jeesustelua sanoa ettei koolla oo väliä! Olen 33-vuotias nainen ja kokemuksesta voin kertoa että ei sillä pienellä pippelillä oikeesti kovin hyviä fiiliksiä saa. Onneks on miehiä jotka pystyy korvaamaan sen kalun koon sormillaan, kielellään tai dildoa käyttämällä. Seurustelin jonkun aikaa erittäin pienimunaisen miehen kanssa ja pitää myöntää etten tuntenut peniksen ollessa sisälläni mitään, vaikka hyvin teeskentelinkin. Ja siihen uskomukseen mies vielä erossammekin jäi, että hän on sellainen panomies että alta pois. Totuus on kuitenkin toinen.

kyllä...

Kokemusta on isosta ja pienestä, kyllä iso tuntuu paremmalta! pienimunaisten propagandaa on väite ettei koko vaan kuinka sitä käyttäää, paskat, ei pieni muna tunnu miltään! ja paksuus eli ympärysmittahan se naisella ehkä eniten tuntuu,ja iso on yleensä myös paksumpi.!

voi teitä valittajia

ei ole liian pieniä munia, on vain liian löysiä pimppoja! voit noin sanoa niille "kavereilles", jos ne kuittailee jotai. treenatkaa naiset, treenatkaa niitä lantionpohjanlihaksianne!

ja henk. koht. sanoisin, että paksuudella on enemmän väliä. ja jos penis on isompi kuin naisen oma sormi, niin luulis kelpaavan naiselle mieluummin pano kuin oma kiva xD

eihän emättimen syvin osa tunne yhtä paljon kuin sen alkupää, eli pituudesta ei ole oikein hyötyä. ja kellä nyt on joku puolmetrinen pimppa, yäk. normiemätin on jotain 10cm, normimuna kai jotai 15 cm, luulis riittävän.

ai niin,

olen nainen ja avomiehelläni on hiukan liian iso, eli en ole mikään katkeroitunut kääpiömunainen mies x)

hahaha

ja sain kyllä elämäni parhaat naurut :D mahtava lisäys!

paksuus ennemmin kuin pituus

Heitänpä 3kymppisenä naisena omankin mielipiteeni tähän keskusteluun. Kokemusta on isoista ja pienestä peniksistä. Kyllä koolla mielestäni on vaikutusta, tosin ei ehkä niinkään pituudella vaan paksuudella. On kyllä ihan tosiasia, että lepoasennossa olevasta peniksestä ei pysty suoraan "ennustamaan" millainen se paraatikunnossa on.

Yksi pienimunainen kenen kanssa olin, ei kyllä oikein tuntunut miltään, tosin hän ei sitä oikein osannut varmaan "maksimoidusti" käyttääkään suuseksistä ym. "korvaavista" puhumattakaan. Sitten taas toinen pienimunainen mies taas osasi antaa aivan ihanaa suuseksiä, joka kyllä aika hyvin kompensoi kalun pienuutta yhdynnässä.

Isomunaiset taasen ovat lähes poikkeuksetta tuntuneet ihanilta yhdynnässä, tosin alku täytyy ottaa hiukan rauhallisemmin jotta emätin "ehtii sopeutua kokoon". Mutta rehellisyyden nimissä täytyy sanoa, että isompi penis kyllä tuo enemmän tuntemuksia yhdynnässä. Isommalla tarkoitan siis nimenomaan paksumpaa, mutta ns. normaalipituuden rajoissa olevaa penistä. Sitten taas tosi pitkä, mutta kapea/ohut penis ei tee sen kummempia tuntemuksia, itseasiassa liiasta pituudesta taas on vaan haittaa kun ei "pääse niin lähelle toista". Toinen asian puoli tietysti on naisen "tiukkuus/väljyys. Naisetkin voivat omia lantionpohjan lihaksiaan jumpata ja näin saada yhdyntäänkin mahdollisesti parempia tuntemuksia.

Tiivistettynä toteaisin, että koolla (paksuudella) on merkitystä yhdynnässä. Tosin pienempikin penis voi tuntua aivan yhtä hyvältä riippuen miten omistajansa osaa sitä käyttää ja minkälaiset pariskunnan välit ja tuntemukset toisiaan kohtaan muuten ovat. :D

Mitäpä

häpeämään miehesi puolesta. Pääasia että mies ei häpeä. Voisit ajatella niinkin että miehesi osaa enemmän kuin vain koolla sinut tyydyttää.

Penis tai ei ollenkaan

Viisikymppisen suulla sanon että koolla ei ole mitään merkitystä, eikä lepokoolla varsinkaan! On tuhat ja sata tapaa pitää toista hyvänä maksimaalisella tavalla. Suosittelen kaikille pitkää kiireetöntä yhdessäoloa eikä unohdeta pettingiä! Oma kaverini saa minut pettingillä "anomaan armoa" nautinnosta ilman että penistä on tarvittu vielä mihinkään. Ja yhdynnän jälkeen ei puhettakaan että lähtis tupakalle tmv. Vaan jatkaa heti siitä mihin lopetettiin ennen aktia! Hän nauttii siitä että saa helliä minua. Yleensä pari tuntia menee kerrallaan. Yleinen miehinen ajattelutapa pelkästä yhdynnästä on ihan peeceestä!

No voi

oisit jättänyt ukkos siihen paikkaan ku sulle selvisi että pippeli on pieni!! eipähän tarttis voivotella, on sitä elämässä vaikeampiakin asioita ja ajatteleppa miltä miehestäs tuntuis jos tietäis mitä kirjottelet..entäpä jos hänkin häpeää sinua jostakin syystä..miltä tuntuis??

asenneongelma

sekä sinulla että ystävilläsi on selvä asenne ongelma! Samaan aikaan kun arvostelette ja moititte miestenne elimiä, ette kumminkaan itse siedä jos teille sanotaan että "käyppäs akka hakemassa itselles kumit tisseihin, mä häpeen sun olemattomia tissejäsi ja kaveritkin on alkaneet huomautella! että hopi hopi!"
 /   /  / Miehen pieni penis

Asiantuntijat

• SincityNaisille ja pariskunnille sunnattu intiimituotteiden erik...

Keskusteluhaku

Laaja haku

E-Kontakti

LÖYDÄ SE OIKEA!

Hae sinkkuja Suomen suurimmasta nettideittisivustosta E-kontakti.fistä. Löydä seuraa jo tänään!

Haen naista:  25-34 v.  35-49 v.  50+ v.
Haen miestä:  25-34 v.  35-49 v.  50+ v.

Lisää keskusteluja aiheesta

Tietoa mainosten kohdentamisesta