Onko tv:n hypnoosiviihdeohjelmat totta? Saadaan tekemään älyttömiä asioita. Vai lavastettuja.
No minua ei ainakaan voisi suggeroida, sen verran kovapäinen olen. (Oli joku sellainen testi että uskallatko luottaa toiseen kun kaadut taaksepäin ja toinen ottaa vastaan - itse en luota keneenkään).
hypnoosi tv.ssä
6
283
Vastaukset
- Psykopatologia
-
Näin luulen, että on useimmissa tapauksissa.
-- hypnoosin
Uskomatonta on - tuolle taidolle olisi käyttöä.
- Psykopatologia
hypnoosin kirjoitti:
Uskomatonta on - tuolle taidolle olisi käyttöä.
-
Esintymisissä esiintyvät henkilöt ovat valikoituneita ja valikoituja. Heitä ei saa kuitenkaan tekemään ihan mitä vaan. He ovat "mukana juonessa". Samanlaista näytelmää ei ole mahdollista saada aikaan tavallisessa elämässä. Kuitenkin monenlaiset osin suggestioon pohjaavat ilmiöt ovat eri yhteisöissä sangen tavallisia, myös täällä.
-
- Hypnoosi_intoilija
Hypnoosi on kuin onkin mahdollista. Olen 14 vuotias tyttö, olen jopa netissä hypnotisoinut ystäviäni, helpottanut heidän stressiään ym. Komentoni eivät ole koskaan ollut niin ilkeitä, että heidän pitäisi jo tajuta ne, mutta tiedän, että jos hypnoosissa käskee esimerkiksi tappamaan jonkun, niin hypnoosista voi herätä, varsinkin jos tapattava olisi hänelle tärkeä, en ole ajatellut kokeilla, mutta uskoisin että se on totta. Jos joku muu täällä on kokeillut hypnoosia, niin haluaisin komento vinkkejä. :)
- Fahler
Minäkin kokeilin nuorempana hypnoosia kaveriini, ihan vain äkkiseltään baarissa. Kaikki onnistui, mitä kehoitin. Esim. kaksi tuolia, niska toiselle ja kantapäät toiselle. Pysyi ilmeenkään värähtämättä. --Hän oli selkä päin minua ja kosketin vieressäni olevaa lasia, (johon olin "siirtänyt" käden tunnon), tupakalla. Hän huudahti aina, kun tupakan hehku oli muutaman miillin päässä lasista. Kaikkea muutakin hassua tehtiin hypnoosissa, muttei hulluja. Helpolta se tuntui.
- szei
Ihmisen suggestioherkkkyydestä riippuu kuinka syvälle hypnoosiin hän vaipuu. Hypnotisoitu on kuitenkin kokoajan tilanteesta tietoinen ja ei voi tehdä mitään mikä on hänen tahtonsa vastaista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2422040- 841228
- 901057
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1171045- 123850
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa101809- 119764
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124716- 23701