Myytävänä sielu, lähes käyttämätön, musta, huoltokirja

Haluaisitko myydä sielusi? Sain tuossa hullun ajatuksen projektiin joka olisi paitsi leikkimielinen, myös hyväntekeväisyyttä. Jos olisi nettikirpputori jossa ateistit saisivat myydä käytettyjä sielujaan, (joita ei ole oikeasti olemassa). En tiedä haluaisiko joku ostaa sieluja, ehkä joku joka haluaisi pelastaa mahdollisimman monta ateistia voisi ostaa sielut ja viedä ne mukanaan taivaaseen vaikka ateistit eivät itse olisikaan kiinnostuneita.

Ateistille sielun myymisessä ei pitäisi olla mitään estettä, koska loogisesti ajateltuna mitään konkreettista tai sitovaa ei kaupan myötä synny. Ostaja saisi rahojensa vastineeksi kauppakirjan jossa he sitoutuvat myymään sielunsa sillä ja sillä hinnalla ostajalle.

Sielukaupasta saatavat rahat voisivat mennä johonkin hyvään tarkoitukseen, esim. skepsikselle, vapaa-ajattelijoille tai jollekin muulle ateismia edistävälle järjestölle. Sieluilla voisi olla tuntuva kauppahinta, esim. 100-1000€, ja niitä myytäisiin ainoastaan yksityishenkilöille, ei yrityksille, eli kirkot eivät saisi kahmittua niitä. Sivusto tulisi varmasti saamaan mediahuomiota runsain mitoin. Ja nyt kaikki ne sukulaiset jotka ovat halunneet pelastaa sielunne helvetiltä voisivat lopulta tehdä niin, sopivaa korvausta vastaan.

Onko tämä täysin järjetön ajatus?

39

1934

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kössönöm

Todella hyvä, miksi en itse ole keksinyt tuota.

Siis kun ajattelee, että kirkkokin myy tyhjää ja vieläpä erittäin kalliilla.

En kyllä usko että minun sukulaisistani kukaan sieluani ostaisi, huoltokirjalla tai ilman. Ei ainakaan minun kusipäinen kirkkokuorossa laulava uskovainen siskoni.

Mutta ehkä joku muu harras uskovainen. Olisiko Saviksella rahaa? On ainakin väittänyt kauheasti rakastavansa minua. Hmmh.

• niin loppuunkulunut

evlutkuilusta, ettei sillä ole mitään markkina-arvoa.

• Milian Ei.Kirj.

Mutta minä suosittelisin hinnan koostuvan siitä, kuinka syntinen kristityssä mielessä kukin sielu on. mitä paskaisempi ja irstaampi, sitä kovempi hinta, tietenkin > enemmän pelastettavaa!

Helkkari kun olisi aikaa ja rahkeita, niin mielelläni jeesaisin sivuston ideoinnissa ja vaikka toteutuksessakin...

• Jokainen joka sielunsa lahjoittaa hyväntekeväisyyteen myytäväksi voisi itse hinnoitella sielunsa jälleenmyyntiarvon. Sellainen hyvä lähtökohta olisi että miten monta käskyä kymmenestä on rikkonut, kukin rikottu käsky voisi olla vaikka 50-100€. Eli jos on rikkonut jokaista käskyä, 500€. Minä itse olen mm. lausunut herran nimen suotta, työskennellyt sapattina, pitänyt muita jumalia (Lentävä Spagettihirviö), lausunut väärän todistuksen ja varmaan varastanutkin nuorempana, himoinnut lähimmäiseni omaisuutta, hyttysiä olen tappanut vaikka kuinka monta...kyllä tästä pitäisi ainakin 300-400€ saada... Toinen vaihtoehto olisi seitsemän kuolemansyntiä, kukin 70€/kpl. Nämä olisivat siis vain apukeinoja hinnoittelulle, ei mitään ehdottomia hinnanmääräytymisperusteita. Kukin voisi oman sielunsa hinnan arvioida oman syntisyytensä mukaan ihan vapaasti...

• Kössönöm
        Whitewash kirjoitti:

Jokainen joka sielunsa lahjoittaa hyväntekeväisyyteen myytäväksi voisi itse hinnoitella sielunsa jälleenmyyntiarvon. Sellainen hyvä lähtökohta olisi että miten monta käskyä kymmenestä on rikkonut, kukin rikottu käsky voisi olla vaikka 50-100€. Eli jos on rikkonut jokaista käskyä, 500€. Minä itse olen mm. lausunut herran nimen suotta, työskennellyt sapattina, pitänyt muita jumalia (Lentävä Spagettihirviö), lausunut väärän todistuksen ja varmaan varastanutkin nuorempana, himoinnut lähimmäiseni omaisuutta, hyttysiä olen tappanut vaikka kuinka monta...kyllä tästä pitäisi ainakin 300-400€ saada... Toinen vaihtoehto olisi seitsemän kuolemansyntiä, kukin 70€/kpl. Nämä olisivat siis vain apukeinoja hinnoittelulle, ei mitään ehdottomia hinnanmääräytymisperusteita. Kukin voisi oman sielunsa hinnan arvioida oman syntisyytensä mukaan ihan vapaasti...

Mitä kaikkea pahaa siis olen tehnyt raamatun mukaan. No, telttaa en ole tehnyt oikeaoppisesti, eläinuhria en ole antanut, en tappanut nokkavaa murkkuikäistä joka kirosi minut, en kivittänyt ketään. Kauheaa. Meikäläisen syntilista on raskas.

Tai jos pitäydytään kymmenessä käskyssä, niin noiden aikaisempien rikkeiden lisäksi olen syyllistynyt varmaan miltei kaikkiin. Katsotaanpas:

1. Minä olen Herra, sinun Jumalasi. Sinulla ei saa olla muita jumalia.   

-Ei, koska ei ole ollut ensimmäistäkään, niin miksi sitten muita

2. Älä käytä väärin Herran, Jumalasi nimeä.   

-Ei, koska en tiedä miten sitä nimeä voisi käyttää väärin

3. Pyhitä lepopäivä.   

-Vuorotöissä ei ole mahdollisuutta pitää Sapattia.

4. Kunnioita isääsi ja äitiäsi.   

-Äitiäni kunnioitin, mutta isääni en, koska ei ollut aihetta.

5. Älä tapa.   

-En ole tappanut

6. Älä tee aviorikosta.   

-Jaa-a. Ohi.

7. Älä varasta.   

-Lasketaanko nallekarkit?

8. Älä lausu väärää todistusta lähimmäisestäsi.   

-En ainakaan tarkoituksella. Uskokaa vaan.

9. Älä tavoittele lähimmäisesi omaisuutta.   

-Onko haluta sama kuin tavoitella?

10. Älä tavoittele lähimmäisesi puolisoa, työntekijöitä, karjaa äläkä mitään, mikä hänelle kuuluu.

-Niin no.

Minun sielullani saattaisi olla melko hyvä hinta, mitä luulette?

• uudestisyntynyt kristitty
        Kössönöm kirjoitti:

Mitä kaikkea pahaa siis olen tehnyt raamatun mukaan. No, telttaa en ole tehnyt oikeaoppisesti, eläinuhria en ole antanut, en tappanut nokkavaa murkkuikäistä joka kirosi minut, en kivittänyt ketään. Kauheaa. Meikäläisen syntilista on raskas.

Tai jos pitäydytään kymmenessä käskyssä, niin noiden aikaisempien rikkeiden lisäksi olen syyllistynyt varmaan miltei kaikkiin. Katsotaanpas:

1. Minä olen Herra, sinun Jumalasi. Sinulla ei saa olla muita jumalia.   

-Ei, koska ei ole ollut ensimmäistäkään, niin miksi sitten muita

2. Älä käytä väärin Herran, Jumalasi nimeä.   

-Ei, koska en tiedä miten sitä nimeä voisi käyttää väärin

3. Pyhitä lepopäivä.   

-Vuorotöissä ei ole mahdollisuutta pitää Sapattia.

4. Kunnioita isääsi ja äitiäsi.   

-Äitiäni kunnioitin, mutta isääni en, koska ei ollut aihetta.

5. Älä tapa.   

-En ole tappanut

6. Älä tee aviorikosta.   

-Jaa-a. Ohi.

7. Älä varasta.   

-Lasketaanko nallekarkit?

8. Älä lausu väärää todistusta lähimmäisestäsi.   

-En ainakaan tarkoituksella. Uskokaa vaan.

9. Älä tavoittele lähimmäisesi omaisuutta.   

-Onko haluta sama kuin tavoitella?

10. Älä tavoittele lähimmäisesi puolisoa, työntekijöitä, karjaa äläkä mitään, mikä hänelle kuuluu.

-Niin no.

Minun sielullani saattaisi olla melko hyvä hinta, mitä luulette?

Nuo vanhan liiton eläinuhrit ovat lakkautettu, ne olivat vain esikuvaa Jeesuksen suorittamasta täydellisestä uhrista. Mitään uhritoimituksia ei enää tarvita, ainoastaan usko Jeesukseen. Itse asiassa eläimien tai jonkin muun uhraamien syntien sovittamiseksi on nykyään syntiä, koska se halveksii Jeesuksen sovitustyötä. Ja ihmisen Jumala on se mihin ihminen turvaa, on olemassa monenlaisia epäjumalia, riippuen ihmisestä. Isää ja äitiä täytyy kunnioittaa, vaikka ei olisi aihetta. Jos olet varastanut nallekarkkeja se on varastamista. Samoin nämä 632 käskyä Israelilaisille, joissa oli nämä aviorikoksesta kivittäminen ym. ovat kumottu, ne eivät enää tässä uudessa liitossa ole voimassa. Jeesus opetti näille, jotka olivat kivittämässä tätä aviorikoksesta tavattua naista, että joka teistä on synnitön, heittäköön ensimmäisen kiven. Samoin kumosi tämän silmä silmästä ja hammas hampaasta käskyn opettamalla, että olette kuulleet tällä tavalla, mutta minä sanon teille, että jos joku lyö sinua poskelle käännä hänelle toinenkin.

• Kössönöm
        uudestisyntynyt kristitty kirjoitti:

Nuo vanhan liiton eläinuhrit ovat lakkautettu, ne olivat vain esikuvaa Jeesuksen suorittamasta täydellisestä uhrista. Mitään uhritoimituksia ei enää tarvita, ainoastaan usko Jeesukseen. Itse asiassa eläimien tai jonkin muun uhraamien syntien sovittamiseksi on nykyään syntiä, koska se halveksii Jeesuksen sovitustyötä. Ja ihmisen Jumala on se mihin ihminen turvaa, on olemassa monenlaisia epäjumalia, riippuen ihmisestä. Isää ja äitiä täytyy kunnioittaa, vaikka ei olisi aihetta. Jos olet varastanut nallekarkkeja se on varastamista. Samoin nämä 632 käskyä Israelilaisille, joissa oli nämä aviorikoksesta kivittäminen ym. ovat kumottu, ne eivät enää tässä uudessa liitossa ole voimassa. Jeesus opetti näille, jotka olivat kivittämässä tätä aviorikoksesta tavattua naista, että joka teistä on synnitön, heittäköön ensimmäisen kiven. Samoin kumosi tämän silmä silmästä ja hammas hampaasta käskyn opettamalla, että olette kuulleet tällä tavalla, mutta minä sanon teille, että jos joku lyö sinua poskelle käännä hänelle toinenkin.

sörkkimään meidän bisneksiä noilla pötypuheillasi.

• Kössönöm kirjoitti:

Yksi hyvä tapa nostaa sielun hintaa on kieltää pyhä henki. Jumala kuulemma antaa anteeksi, samoin Jeesus, jos niitä loukkaa, mutta pyhä henki ei. Kummaa, kun ne on sama tyyppi, sillä on kai joku skitsofrenia, mutta pyhän hengen kieltäminen on siis jonkun kirkkokunnan opetuksen mukaan automaattinen menolippu helvettiin. Tällä teolla saa hyvin nostettua melko puhtaankin sielun hintaa.

Joku muukin on jo keksinyt sielukaupan salat... http://www.blasphemychallenge.com/

Whitewash kirjoitti:

Yksi hyvä tapa nostaa sielun hintaa on kieltää pyhä henki. Jumala kuulemma antaa anteeksi, samoin Jeesus, jos niitä loukkaa, mutta pyhä henki ei. Kummaa, kun ne on sama tyyppi, sillä on kai joku skitsofrenia, mutta pyhän hengen kieltäminen on siis jonkun kirkkokunnan opetuksen mukaan automaattinen menolippu helvettiin. Tällä teolla saa hyvin nostettua melko puhtaankin sielun hintaa.

Joku muukin on jo keksinyt sielukaupan salat... http://www.blasphemychallenge.com/

tästä Raamatun ja kristinuskon tietämyksestä. Miten ateisti voi tietää tuommoisen asian, en itse nuorena olisi tuommoista tiennyt. Tämä Pyhän Hengen pilkka on varmaan Raamatun vaikein asia, paras selitys minkä olen kuullut, on se, että jos ihminen on tehnyt Pyhän Hengen pilkan, ei hän ole siitä ollenkaan huolissaan. Jos ihminen on huolissaan siitä onko tehnyt Pyhän Hengen pilkan, ei ole sitä tehnyt, eli se on täydellisen välinpitämättömyyden tila. Sen takia tämä asia huolettaa monia kristittyjä, koska Raamatussa sanotaan, kuten totesit, että sitä ei anneta anteeksi.

• Kössönöm

tästä Raamatun ja kristinuskon tietämyksestä. Miten ateisti voi tietää tuommoisen asian, en itse nuorena olisi tuommoista tiennyt. Tämä Pyhän Hengen pilkka on varmaan Raamatun vaikein asia, paras selitys minkä olen kuullut, on se, että jos ihminen on tehnyt Pyhän Hengen pilkan, ei hän ole siitä ollenkaan huolissaan. Jos ihminen on huolissaan siitä onko tehnyt Pyhän Hengen pilkan, ei ole sitä tehnyt, eli se on täydellisen välinpitämättömyyden tila. Sen takia tämä asia huolettaa monia kristittyjä, koska Raamatussa sanotaan, kuten totesit, että sitä ei anneta anteeksi.

meidän kaupanteossa ja bisnesideassa niin ottaa pattiin? Oletko aikeissa ostaa? Jos et, niin älä turhaan tuhlaa energiaasi.

Kössönöm kirjoitti:

parempaa tietoa asioista. Mikä minun kirjoituksessani on pötyä? Todista se, ennen en usko, pallo on sinulla.

Kössönöm kirjoitti:

meidän kaupanteossa ja bisnesideassa niin ottaa pattiin? Oletko aikeissa ostaa? Jos et, niin älä turhaan tuhlaa energiaasi.

voitko hieman tarkentaa?

Kössönöm kirjoitti:

tuohon otsikolla "Niinhän se on" viestiini, oli sinulle osoitettu?

• Kössönöm

tuohon otsikolla "Niinhän se on" viestiini, oli sinulle osoitettu?

mutta ihan taas viihdytän itseäni ykkösen draaman seurassa. Minua ei ikuisuuskysymykset koske, koska sellaista ei ole. Mitä pahaa siinä mielestäsi on, jos haluaa pitää hauskaa. Kerranhan täällä vain eletään. Ainakin minä.

• Milian Ei.Kirj.

>>>paras selitys minkä olen kuullut, on se, että jos ihminen on tehnyt Pyhän Hengen pilkan, ei hän ole siitä ollenkaan huolissaan. Jos ihminen on huolissaan siitä onko tehnyt Pyhän Hengen pilkan, ei ole sitä tehnyt, eli se on täydellisen välinpitämättömyyden tila.

• uudestisyntynyt kristitty kirjoitti:

Pitäähän sitä nyt olla selvillä vihollisen toimista ;) Luulitko etten en ole koskaan lukenut raamattua? Sun Tzu sanoo: "tunne itsesi ja tunne vihollisesi, niin et häviä yhtäkään taistelua." Mitä enemmän raamattuun olen tutustunut, sen naurettavammalta se tuntuu. Yksisarviset ja lohikäärmeetkin löysin raamatusta vasta pari päivää siitten...

Jos joku ei vielä tiennyt tätä pyhän henge loukkaamista niin check it out: Markus 3:28-29

"28 Totisesti: Kaikki tullaan antamaan ihmisille anteeksi, kaikki synnit ja herjaukset, miten he sitten herjaavatkin. 29 Mutta jos joku herjaa Pyhää Henkeä, hän ei saa ikinä anteeksi vaan on syypää ikuiseen syntiin."

Minä muuten tässä ja nyt kiellän tuon pyhän hengen, joten lakatkaa pelastamasta minua, pelini on jo menetetty teidän näkökannalta. Minulle itselleni tällä ei ole mitään merkitystä, mutta minua ilahduttaa jos tämä ilmoitus ärsyttää jotakuta kristittyä. Kielletään nyt sitten Allah, Muhammed, Jeesus, Aabraham, Jumala, Hare Krishna, Jehova, Jeshua, Tao-Tao, Joulupukki, Buddha, Vaaleanpunainen Yksisarvinen ja Lentävä Spagettihirviö samalla, ei pitäisi jäädä mitään epäselvyyksiä.

Kössönöm kirjoitti:

mutta ihan taas viihdytän itseäni ykkösen draaman seurassa. Minua ei ikuisuuskysymykset koske, koska sellaista ei ole. Mitä pahaa siinä mielestäsi on, jos haluaa pitää hauskaa. Kerranhan täällä vain eletään. Ainakin minä.

siitä tekstistä.

siitä tekstistä.

että elämä on ihmistä varten eikä päinvastoin

Milian Ei.Kirj. kirjoitti:

>>>paras selitys minkä olen kuullut, on se, että jos ihminen on tehnyt Pyhän Hengen pilkan, ei hän ole siitä ollenkaan huolissaan. Jos ihminen on huolissaan siitä onko tehnyt Pyhän Hengen pilkan, ei ole sitä tehnyt, eli se on täydellisen välinpitämättömyyden tila.

vaan joku oli selittänyt tämän kohdan Raamatusta.

Whitewash kirjoitti:

Pitäähän sitä nyt olla selvillä vihollisen toimista ;) Luulitko etten en ole koskaan lukenut raamattua? Sun Tzu sanoo: "tunne itsesi ja tunne vihollisesi, niin et häviä yhtäkään taistelua." Mitä enemmän raamattuun olen tutustunut, sen naurettavammalta se tuntuu. Yksisarviset ja lohikäärmeetkin löysin raamatusta vasta pari päivää siitten...

Jos joku ei vielä tiennyt tätä pyhän henge loukkaamista niin check it out: Markus 3:28-29

"28 Totisesti: Kaikki tullaan antamaan ihmisille anteeksi, kaikki synnit ja herjaukset, miten he sitten herjaavatkin. 29 Mutta jos joku herjaa Pyhää Henkeä, hän ei saa ikinä anteeksi vaan on syypää ikuiseen syntiin."

Minä muuten tässä ja nyt kiellän tuon pyhän hengen, joten lakatkaa pelastamasta minua, pelini on jo menetetty teidän näkökannalta. Minulle itselleni tällä ei ole mitään merkitystä, mutta minua ilahduttaa jos tämä ilmoitus ärsyttää jotakuta kristittyä. Kielletään nyt sitten Allah, Muhammed, Jeesus, Aabraham, Jumala, Hare Krishna, Jehova, Jeshua, Tao-Tao, Joulupukki, Buddha, Vaaleanpunainen Yksisarvinen ja Lentävä Spagettihirviö samalla, ei pitäisi jäädä mitään epäselvyyksiä.

tuohonkin valheeseen, että jotain uudestisyntynyttä ärsyttäisi sinun näkökantasi. Etkö ole lukenut Raamatusta miten alkuseurakunnan kristittyjä syötettiin leijonille, heidän omaisuutensa riistettiin, heitä poltettiin soihtuina jne. Luuletko että meitä Jumalan omia ärsyttäisi, jos joku ateisti ateismipalstalla kertoo, että Raamattu on puppua. Meillä on sama voima Pyhässä Hengessä kuin alkuseurakunnassa ja ette te ateistit millään tavalla voi meitä murehduttaa. HEH HEH HEH!

• Kössönöm

siitä tekstistä.

Itkuako tässä pitäisi vääntää läpi elämän. Ei sillä, ettenkö olisi tunteellinen ihminen, mutta se onkin toinen juttu.

Kössönöm kirjoitti:

Itkuako tässä pitäisi vääntää läpi elämän. Ei sillä, ettenkö olisi tunteellinen ihminen, mutta se onkin toinen juttu.

harhakäsityksen olet ottanut, että usko on itkua. Raamatussahan sanotaan, että usko on iloa ja rauhaa. En itke edes lauantai-iltana kun vakioveikkaukseni on mennyt pieleen. Ja olen todella iloinen, kun saan tehdä vedonlyöntirivejä eri pelimuotoihin, nautin siitä todella, vaikka ateistit sanoisivat minulle, että heidän mielestään vedonlyönti ei kuulu uskovaiselle.

• Milian Ei.Kirj.

vaan joku oli selittänyt tämän kohdan Raamatusta.

...mielihyväänsä hakien on siis tulkinnut miten haluaa. Vattu vieköön kuinka naurettavaa.

• harzaa77

Sä palvot 2000 vuotta sitten kuollutta puuseppää jonka oletetaan tehneen ihmetekoja ja sanoneen asioita..... Vain sen takia että yhdessä kirjassa kaikkien muitten joukossa kerrotaan niin, eikä tähän tietenkään vaikuta meidän kulttuuri mitenkään.

• kielsi vedon-

harhakäsityksen olet ottanut, että usko on itkua. Raamatussahan sanotaan, että usko on iloa ja rauhaa. En itke edes lauantai-iltana kun vakioveikkaukseni on mennyt pieleen. Ja olen todella iloinen, kun saan tehdä vedonlyöntirivejä eri pelimuotoihin, nautin siitä todella, vaikka ateistit sanoisivat minulle, että heidän mielestään vedonlyönti ei kuulu uskovaiselle.

lyönnin kun tienasin rahaa lyömällä vetoa luokkakavereiden kanssa siitä, että uskallan vetää kotitalouskokeesta nelosen:-)

Uskovainen on addiktien koukussa, uskontokoukun ohella on muita addikteja kuten rahapeliaddikti. Rahapeliaddiktisuus johtaa usein köyhyyten:

http://fi.wikipedia.org/wiki/Köyhyys

• tämäkin saa

tuohonkin valheeseen, että jotain uudestisyntynyttä ärsyttäisi sinun näkökantasi. Etkö ole lukenut Raamatusta miten alkuseurakunnan kristittyjä syötettiin leijonille, heidän omaisuutensa riistettiin, heitä poltettiin soihtuina jne. Luuletko että meitä Jumalan omia ärsyttäisi, jos joku ateisti ateismipalstalla kertoo, että Raamattu on puppua. Meillä on sama voima Pyhässä Hengessä kuin alkuseurakunnassa ja ette te ateistit millään tavalla voi meitä murehduttaa. HEH HEH HEH!

teidät uudestisyntyneet kristityt vain nauramaan:

http://mindprod.com/politics/iraqwarpix.html#IRAQWARPIX

• rgbo

tätä palstaa!

• Kössönöm

ja rukoile josko se sinun jumalolentosi vaikka rankaisisi meitä jumalattomia samantien, niin ei sinunkaan tarvitsisi kauan kärvistellä.

• sanoi

mitä voi ihminen laittaa sielunsa lunnaiksi...

• Moi sanoi

Tonnilla lähtee sielu. Koeajomahdollisuus. Juuri katsastettu. Oletko kiinnostunut ostamaan?

• Milian Ei.Kirj.

Tonttu mulle, sielu sulle.

• Kössönöm
        Whitewash kirjoitti:

Moi sanoi

Tonnilla lähtee sielu. Koeajomahdollisuus. Juuri katsastettu. Oletko kiinnostunut ostamaan?

Tässä mitataan myös kristityn uskon syvyyttä ja lähimmäisenrakkautta.

Paljonko hän siis on valmis maksamaan ateistin sielusta, jotta veisi sen mukanaan pelastukseen. Voi siinä olla uskovaisella miettimistä.

Ja sitten on mielenkiintoista tietää, millaisen syntisen sielun uskovainen tahtoisi ostaa=pelastaa.

Aika syvällisiä asioita tässä mietitään. Ja mikä tärkeintä, tässä mietitään nimenomaan sitä, millainen kristitty pohjimmiltaan on. Mihin kaikkeen hän siis on valmis ateistilähimmäisensä vuoksi. Hmmh.

• Sepeteus X

Kovasti eppäilen, että vain Mormonit ovat halukkaita ostamaa käytöstä poistettuja sieluja.

• Uskovat ovat jo varanneet itselleen ateistien oikeasti olemattomat sielut.

Minunkin sieluni on jo satojen uskovien toimesta kiinnitetty johonkin ikuiseen kidutusrituaaliin jota heidän Jumalansa on katselemassa karitsa rinnallaan.

• Nimetön

Miten loistava idea !

Mutta tasapuolisuuden nimissä pitäisi olla myöskin vaihdetaan/ostetaan osiot ?

Myydään, vähänajettu ateistin sielu. Ei kirppuja, katsastus uupuu. Ateistinpotkijat älkööt vaivautuko.

---

Vaihdetaan sielu sopivaan koppaan, mielellään ns. välikoppamalli. Pakko nähdä ! Hinnassa ja maineessa kuitenkin ehkä vähän tonkimisvaraa.

----

Ostetaan sieluun sopiva koppa, mielellään ns. välikoppamalli. Saa olla myös vähän tuunattu. Otathan yhteyttä savumerkein.

Hattiwatti, sielut-on matkaaja

• kyllä ihan

järjetön idea, mutta hassua sinällään että Raamatussakin kerrotaan kuinka lopunaikana sieluja on kaupan..eli olet tavallaan jäljillä.

• konna

Kun ne sielujen kauppakirjat saadaan vielä jälkimarkkinointikelpoiseksi, niin meillä on kasassa sielupörssi. Niille voidaan sitten kehitellä futuureja ja optioita, etc. Mitä lähemmäksi maailmanloppu tulee, sen arvokkaammaksi varmaan muuttuu "varasielu".

Myydäänhän sitä kaikkea muutakin hullua, kuten päästöoikeuksia, umps-lupia tai taivaspaikkoja:D

• Never-been-christian

Anyway, minä ilmottaudun mukaan kampanjaan ja myyn sieluni. Ihan vaikka pilkkahintaan ja ostaja voi olla vaikka itse saatana. Ateistina olen turvassa kaikenlaiseslta hömpältä, joten go for it! Täältä pesee ensimmäisen kiven heittäjä ;)

• sivusta seuraaja

Sielujen myyminen hyväntekeväisyyteen voisi olla hyvä idea. Moni ateistikin myisi varmaan sielunsa kirkolle jos siitä hyväntekeväisyyteen rahaa. Niin ja rahat menisivät jollekin vaikka ateistiselle järjestölle jonka kirjanpito olisi avoin tarkasteltavaksi. Rahoilla ei ostettaisi mitään raamattuja, vaan oikeasti autettaisiin.

Minäkin voisin myydä sieluni, näin luokittelemattomana ei uskovaisena.

Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      43
      2478
    2. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      74
      2457
    3. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      73
      2352
    4. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      51
      2102
    5. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      25
      1837
    6. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      80
      1663
    7. Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista

Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      21
      1108
    8. Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %

Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r
      Maailman menoa
      7
      1014
    9. Rakastan sinua hiljaisuudessa

Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi
      Rakkaus ja rakastaminen
      40
      979
    10. Eläköön kuningas, kuningas on kuollut

Heikki Nivala kaatui kuin mies. Kavaltaja käveli juuri edelliseen toukokuun kokoukseen hankkimansa puku päällä. Eläköön
      Kemijärvi
      55
      864
    Aihe