Onko jollakin toiminut homma Joyboots-nimisen verkkokaupan kanssa? Löysin tuolta kauempaa ketjun jossa monilla oli huonoja kokemuksia, ei ollut tullut kenkiä eikä saanut rahojakaan takaisin. Mietin vain missä vaiheessa viedä asia poliisille kun ei ala tilauksesta kuulua mitään.
Joyboots?
201
27898
Vastaukset
- Piikkarifani
kyseinen firma. Innostuin itsekin aluksi kun ajattelin ettei tarvitsisi enää tilata ulkomailta. jokin pisti kuitenkin hälytyskellot soimaan enkä onneksi ehtinyt tilata sieltä mitään. Pian alkoikin tulla noita keskusteluketjuja heidän toimintaansa liittyen.
Toivottavasti saat rahasi takaisin tai edes tilaamasi jalkineet.- Vaatemyyjä
Minulla on toiminut hyvin. Vaihtokin tehtiin kun olin unohtanut mainita että haluanko keinonahkaa vaiko lakeria. Ainoa haittapuoli on hitaahko toimitus, mutta se ei suinkaan tarkoita että menettäisi rahansa jotenkin.
Keskiarvosanaksi antaisin sellaisen 8 - Sivustaseuraaja
Vaatemyyjä kirjoitti:
Minulla on toiminut hyvin. Vaihtokin tehtiin kun olin unohtanut mainita että haluanko keinonahkaa vaiko lakeria. Ainoa haittapuoli on hitaahko toimitus, mutta se ei suinkaan tarkoita että menettäisi rahansa jotenkin.
Keskiarvosanaksi antaisin sellaisen 8Jos yrityksellä olisi puhtaat jauhot pussissa, niin tuskin heidän tarvitsisi esiintyä (tyytyväisinä) asiakkaina keskustelupalstoilla. Tässäkin ketjussa on ainakin yksi esimerkki asiasta.
- koroilla eläjä
Sivustaseuraaja kirjoitti:
Jos yrityksellä olisi puhtaat jauhot pussissa, niin tuskin heidän tarvitsisi esiintyä (tyytyväisinä) asiakkaina keskustelupalstoilla. Tässäkin ketjussa on ainakin yksi esimerkki asiasta.
Mielestäni ei kannattaisi lytätä jotakin firmaa netissä vain pelkkien huhupuheiden perusteella. Itse sain tilatun tavaran sieltä kahdessa viikossa, niin kuin luvattiin ja kaikki meni ok. (ja en ole yrityksen edustaja)
- Vaatemyyjä
Sivustaseuraaja kirjoitti:
Jos yrityksellä olisi puhtaat jauhot pussissa, niin tuskin heidän tarvitsisi esiintyä (tyytyväisinä) asiakkaina keskustelupalstoilla. Tässäkin ketjussa on ainakin yksi esimerkki asiasta.
Päivämääristä päätellen tarkoitat minua kommentillasi:
*Jos yrityksellä olisi puhtaat jauhot pussissa, niin tuskin heidän tarvitsisi esiintyä (tyytyväisinä) asiakkaina keskustelupalstoilla. Tässäkin ketjussa on ainakin yksi esimerkki asiasta.*
Tiedoksesi vain, että olen ihan oma itseni, enkä ole sidoksissa tähän yritykseen. Jos minulla ei ollut ongelmia heidän kanssaan, eihän se nyt mitenkään voi tarkoittaa että olisin jotenkin heidän leivissään?
Loukkaa kyllä vähän tuollainen vainoharhainen syyttely.
Ja kun sanot että ainakin yksi esimerkki, ketä muuta epäilet? - pettynyt
koroilla eläjä kirjoitti:
Mielestäni ei kannattaisi lytätä jotakin firmaa netissä vain pelkkien huhupuheiden perusteella. Itse sain tilatun tavaran sieltä kahdessa viikossa, niin kuin luvattiin ja kaikki meni ok. (ja en ole yrityksen edustaja)
miten niin huhupuheitten perusteella. jos ei tavara tuu perille vaikka oon maksettut monta kk sitten. ja ei mitään viestiä vaikka kyselen melkein päivittäin. ei rahoja takas tai ei siis mitään. en vaan haluis muille käyvän samoin. itsekin oisin sitä rahaa jonka lähetin tarvinnut jo monta kertaa......
- Terhamo
Vaatemyyjä kirjoitti:
Keskiarvosanaksi antaisin sellaisen 8Viime vuoden huhtikuussa tilasin kahdet kengät ja laukun. Sain laukun ja sandaalit vasta marraskuussa useiden soittojen ja valitusten jälkeen!!! ties olisiko tullut mitään ellen olisi soitellu perään. Saappaat on tosin vieläkin tulematta! Nyt kun yritän soittaa ne on muka aina varattuja!!!
Kun sandaalit ja laukku lähetettiin, mies ääni puhelimessa lupasi hyvitystä laittaa tililleni, kun olin niin kauan joutunut odottamaan.
YLLÄTYS: hyvitystä EN OLE saanut! - Terhamo
Terhamo kirjoitti:
Viime vuoden huhtikuussa tilasin kahdet kengät ja laukun. Sain laukun ja sandaalit vasta marraskuussa useiden soittojen ja valitusten jälkeen!!! ties olisiko tullut mitään ellen olisi soitellu perään. Saappaat on tosin vieläkin tulematta! Nyt kun yritän soittaa ne on muka aina varattuja!!!
Kun sandaalit ja laukku lähetettiin, mies ääni puhelimessa lupasi hyvitystä laittaa tililleni, kun olin niin kauan joutunut odottamaan.
YLLÄTYS: hyvitystä EN OLE saanut!No nyt voin ilokseni ilmoittaa että tänään tililleni on tupsahtanut hyvitys raha saappaista jotka olin jo maksanut vuosi sitten!
Tosin, mitään ylimääräsitä hyvitystä ei tullut, mutta sain edes omani takaisin. Olen kiitollinen siitä.
Päätin viime kuussa, että kun en saa heitä puhelimitse kiinni, niin pommitan heitä vihaisilla sähköposteilla niin kauan että rahaa alkaa tilille tippua! ja se näköjään kannatti!
Lyhyesti ja ytimekkäästi ilmoitin että rahat välittömästi tälle tilille, kun olen jo vuoden odotellut. Odotin 4päivää ja lähetin uuden vihaisen viestin. Siihen sain vastauksen :D "olemme lähettäneet hyvityksen tilillenne. Pitäisi näkyä parin päivän sisällä tilillänne"
Mutta täytyy sanoa, että enää en maksa ennenkä tuotteet ovat minulla. enkä varsinkaan enää joybootsilta.. liian hidasta toimintaa ja vähän arveluttaa saisinko ens kerrallakaan tuotteita ilman soittelua.. ja ties vaikka joutus odotella rahojansa ens kerralla 2 vuotta :P - lättäjalka
Terhamo kirjoitti:
Viime vuoden huhtikuussa tilasin kahdet kengät ja laukun. Sain laukun ja sandaalit vasta marraskuussa useiden soittojen ja valitusten jälkeen!!! ties olisiko tullut mitään ellen olisi soitellu perään. Saappaat on tosin vieläkin tulematta! Nyt kun yritän soittaa ne on muka aina varattuja!!!
YLLÄTYS: hyvitystä EN OLE saanut!No huh huijaa, olipa noita huijatuksi tulleita vino pino minun lisäkseni.
Itse olen tapellut kyseisen ruttofirman kanssa jo 3,5 kuukautta, ja taistelu jatkuu siten, että en ole jättänyt asiaa laakereilla lepäämään. Tehkää ihmiset asialle jotakin, joukkoilmoituksissa ja valituksissa voima piilee, ei yksittäisissä ruikutuksissa keskustelupalstoilla.
Kyseinen lafkahan on entiseltä nimeltään Sexyboots, joten päivällä myyvät kenkiä ja illalla lihaa. Ihmettelen vaan, kun näin monta ovat päässeet retkuttamaan jo vuosien ajan, ettei kukaan ole tehnyt asialle mitään. Liikkeelle kenkien kanssa petkutetuksi tulleet, se maksaa vaivan moninkertaisesti takaisin.
Lafkan asiakaspalvelua (lukekaa, EI OLE asiakaspalvelua) hoitaa Jarka Oy Raisiossa, joka lienee linkitetty kyseiseen retkutuspuljuun, ovatpa saaneet pykättyä mahtavat mainokset nettiin, jossa luvataan hoitaa yritysten nettipalvelut ja kaupat "taidolla eteenpäin", hahahaaaaaa...Yleensä minua ei ole näin pahasti retkutettu, mutta vanhalle ketullekin sattuu, kun lusikka on jokapaikan sopassa aina mukana, mukava seurata mihin tässä päädytään, poliisiasiahan tämä tietysti on!
VIELÄ KERRAN, TEHKÄÄ ASIALLE JOTAKIN, KULUTTAJALLAKIN ON OIKEUTENSA, täytyy vain rohkeasti ottaa asia esille ja perätä niitä oikeuksia, ei kukaan tule kotiovelle sinua auttamaan!!!! - Tarkkana saa olla
Joyboots verkkokaupasta varoitan kaikkia, tilasin 3kk sitten ennakkomaksulla, mitään ei kuulunut, ei toimitettu tuotetta ja asiakaspalvelussa ei puhelinnumero vastaa. HUOM. JOS ARVELUTTAA ASIA NIIN SUOSITTELEN KAIKKIA, ETTÄ KOKEILKAAPA ITSE SOITTAA ASIAKASPALVELUUN JOKA ON KOKO AJAN SULJETTU. SE TOSIN MAKSAA 29c/min joten rahat menee kuitenkin. Lisäksi olen useita sähköposteja laittanut asiakaspalveluun joihin en ole saanut minkäälaista vastausta. Tosin 3 kpl sähköpostimainoksia sieltä on tullut uusista tarjouksista, eli huijaus jatkuu...
Jälkeenpäin tutkittuani vastaavia kokemuksia erittäin monilla (keskustelupalstat täynnä). Todella epärehellistä toimintaa joka omalla kohdalla johtaa kuluttaja-asiamiehelle ja poliisin pakeille. Pitäkää varanne, vaikka ei suomalaisesta kaupasta olisi tällaista uskonut….
Ps. kyseinen turkulaisyrittäjä Jouni Wahalahti pitää myös muitakin verkkokauppoja, mm. patjoja joten olkaa ihmiset tarkkoina.
- hihhuli
Juuri eilen tuli kengät postiin ja olivat sellaiset kuin pitikin!
Eli minun kohdallani ainakin kaikki meni niin kuin piti! - Candygirl---
Tilasin kengät tämän vuoden puolella. Ne tulivat onneksi ihan ajallaan, olivat sopivan kokoiset ja hintakin oli ok. Saatan tilata toistekin.
- koroilla eläjä
Toimi minulla niin kuin pitikin. Tilasin pari viikkoa sitten ja sain tavaran juuri postista. Kengät olivat vielä sopivan kokoiset ja laatu ok, joten tyytyväinen olen.
- yli 3 vk
Juu, tilasin sieltä kengät yli 3 vk sitten, eikä ole kuulunut eikä näkynyt! Olen laittanut viestiä, mutta eivät ole vaivautuneet vastaamaan niihinkään! Toimitusehdoissa lukee,"jos tuotteentoimitus viivästyy ilmoittavat välittömästi asiakkaalle!" Ei ole ilmoitusta kuulunut! Firma on saanut monessa paikassa erittäin kyseenalaista julkisuutta! Kannattaisi laittaa asia eteenpäin, ennenkuin tulee lisää tyytymättömiä asiakkaita! Itse annoin heille aikaa tähän päivään asti ilmoittaa edes jotain kenkien toimituksesta, saas nähdä kuinka käy! Sitten asia menee eteenpäin ja tulen saamaan rahat pois tavalla tai toisella!
- Nimetön
olen tilannut nyt sieltä 3-4 kertaa. aina on tullut vaikka viiveellä. mutta viimeinen tilaus jäi kokonaan tulematta. oon yrittänyt sähköpostlla yhteyttä. että joko jalkineet tai rahat takaisin mutta ei mitään vastausta. maksoin kengät yli 2 kk sitten.
siis taitaa olla joku huijari taas asilla niin kauan kun tilaajia riittää.
- arvosteluja
http://www.puskaradio.net/index2.php?item_id=1496
Pistäkää juttua eteenpäin, ettei kukaan enään haksahda kyseisen firman huijaukselle! Meilläpäin juttu jo leviää vauhdilla...- Huijattu
Ei kannata ainakaan maksaa etukäteen. Tosin ei aavistustakaan tarjoavatko muita maksuvaihtoehtoja, enkä todellakaan viitsi heidän sivuiltaan mennä asiaa tarkistamaan.
Uuvuttavan tappelun jälkeen sain omat rahat takaisin. Toisaalta hieman harmittaa, että niin kävi, koska olisi ollut miellyttävämpää päästä tuottamaan firmalle ongelmia oikein kunnolla.
Myös tuo aikaisemmin mainittu asiakkaina esiintyminen on minusta todella törkeää. Erityisesti siksi, että työntekijöiden/omistajan kirjoitukset on niin helppo erottaa.
- Uusien kenkien onnellinen o...
Itse tilasin tuolta viime kuussa kahdetkin saappaat, tulivat myöskin nopeammin kuin mainitussa 14-18 arkipäivässä(!).
Rupesin vasta tilaukseni jälkeen lueskelemaan näitä ketjuja ja vähän arvelutti menivätkö rahat sittenkin harakoille.
Lähetin, noin viikko tilauksen jälkeen, sähköpostia kyselläkseni josko he voisivat ilmoittaa kun laittavat kengät postiin. En saanut vastausta, mutta jäin odottelemaan silti kenkiä jotka kyllä tulivat.
Itse ainakin olen tyytyväinen ja tilaan kyllä tuolta jatkossakin kenkäni. Suosittelen. :)- Bodari
Hassua miten olet valmis suosittelemaan, vaikka itselläsikin oli hieman ongelmia (ei vastattu sähköpostiin) ja olet lukenut muiden huonoista kokemuksista. Paljonko sinulle tuosta suosittelusta maksetaan/maksettiin? Ehkäpä ihan kuukausipalkkaa?
http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?p=1851338
http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showpost.php?p=1864780&postcount=417 - levoton^^
Bodari kirjoitti:
Hassua miten olet valmis suosittelemaan, vaikka itselläsikin oli hieman ongelmia (ei vastattu sähköpostiin) ja olet lukenut muiden huonoista kokemuksista. Paljonko sinulle tuosta suosittelusta maksetaan/maksettiin? Ehkäpä ihan kuukausipalkkaa?
http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?p=1851338
http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showpost.php?p=1864780&postcount=417Miksipä en suosittelisi, koska pääasiahan on, että kengät tulivat ja vieläpä luvatussa ajassa. Olen täysin tyytyväinen. Sähköpostiin vastaamattomuuden luettelin miinukseksi, mutta enpä mitään tärkeää kysynytkään.
Hienoa että jos on homma pelannut niin heti syytellään palkatuksi, olen kyllä aivan toisen firman palkkalistoilla, kiitos kysymästä.
Olen kyllä lukenut muiden ongelmista (suurin osa vielä ilmeisestikin edellisen omistajan ajalta), mutta en suosittelisi, jos ei olisi hyvää kokemusta alla.
- Jos löydät osoitteen =)
Itse mietin, että hakisin suoraan raisiosta varastolta, kun huijaavat näköjään toimituksissa. Hianoja kenkiä siellä kylläkin on! Ainoaksi ongelmaksi ilmentyi, että en löytänyt firman osoitetta sivuilta. Yleensä tämä on ollut yhtenä merkkinä verkkokaupoissa huijarifirmoista.
Ainakin vissiin kuluttajansuojaan voi valittaa, jos ei luvatussa ajassa ala toimitusta näkymään. Olisikin hyvä, jos joku tilauksen tehnyt tekisi valituksen niin loppuisi firman huijaaminen.- lskdf
Rahastavat sitten vielä oikein asiakaspalvelulla:
Jarka Oy:n verkkokauppojen asiakaspalvelun puhelinnumero: 029 0009 112
PUHELUHINNAT:
Kiinteän puhelinverkon liittymästä, 8,21snt/puhelu 1,47snt/min
Matkapuhelimesta, 29,13 snt/min - asiakasvaan
Osoite löytyy varmaan vähintään viidestä eri kohdasta heidän kaupastaan, joten otapa hyvä ihminen
silmä käteen.
Minä tuon osoitteen löysin helposti ja kävin ostoksilla liikkeessä, ihan asiallinen palvelu.
http://www.joyboots.fi/PublishedService?pageID=3&action=view&groupID=577 - odottelen....
Tilasin kengät tuolta, ja heti samantien maksoin, sitten huomasin että samat kenkut olis saanu yli puolet halvemmalla eräästä toisesta nettiputiikista, se harmitti...
Ja nyt sitten törmäsin näihin negatiivisiin viestiketjuihin, toivottavasti kenkut tulevat ajallaan....
Ja jos ei ala kuulua niin sitten kyllä tämä tyttö ei kauaa niitä kysele!
Uhkaus viranomaisilla varamasti joudutta asiaa jonkin verran....
Toivottavasti kuitenkin kaikki menee hyvin...
Sillä ne eivät tiedä kuka heitä on vastassa jos mun kanssa alkavat....
Tyttö 20v - h
odottelen.... kirjoitti:
Tilasin kengät tuolta, ja heti samantien maksoin, sitten huomasin että samat kenkut olis saanu yli puolet halvemmalla eräästä toisesta nettiputiikista, se harmitti...
Ja nyt sitten törmäsin näihin negatiivisiin viestiketjuihin, toivottavasti kenkut tulevat ajallaan....
Ja jos ei ala kuulua niin sitten kyllä tämä tyttö ei kauaa niitä kysele!
Uhkaus viranomaisilla varamasti joudutta asiaa jonkin verran....
Toivottavasti kuitenkin kaikki menee hyvin...
Sillä ne eivät tiedä kuka heitä on vastassa jos mun kanssa alkavat....
Tyttö 20vMinä olen uhkaillut 6kk... tänään tein rikosilmoituksen !
- Masahiiri99
Me olemma vaimon kanssa tilanneet kyseisestä kaupasta pari kertaa ja aina on kengät saapuneet
kuten pitikin. Ei moittimsita.
Soittakaa hyvät ihmiset sinne jos ei tilauksestanne kuulu mitään ;-) - Janica Jyväskylästä
Hei,
Olen marraskuusta lähtien tilannut jo neljästi, eikä yksikään tilaus ole ollut pielessä. Tyttöni ovat eroottisia tanssijoita ja tilaan heille esiintymiskengät kaikki nyt ja tulevaisuudessa tuolta.
Kiitoksia Joybootsin henkilökunnalle!
t. Janica - ei todellakaa toimi!!!!
Eipä tunnu firmalla olevan oikein homma hallinnassa! Tilasin tuolta taannoin kengät ja niitä odottelin aikani, yli sen heidän lupaaman olisiko ollut 4vk! Mutta kenkiä ei kuulunut! Sitten laitoin hyvinkin tiukka sävyisen sähköpostin ja vaadin heitä vastaamaan siihen tai juttu menee eteenpäin! Jo tuli vastaus, että tilaamanne kengät on yllättäen päässyt loppumaan! Ja voisin tilata tilalle 20% kallimmat kengät samaan rahaan ja saisin vielä hyvityksenä 30% alelapun heidän firmaansa! joopa joo! Noh, tilasin uudet kengät, mutta ne olivat huomattavasti halvemmat, kun ne heidän lupaamat 20% kallimmat kengät! Koska kokoa 40 ei löytynyt kovinkaan monesta mallista! Pyysin heitä palauttamaan tilille ylimenevät rahat ja tämä sopi heille! mainiosti!! Ja jälleen odotettiin ja odotettiin!!! Kyselin kenkien perään usein, mutta ei vaivauduttu vastaamaan viesteihini! Sitten annoin heille aikaa seuraavaan iltaan asti vastata niistä kengistä edes jotain tai heidän toiminta kävisi hyvinkin hankalaksi täällä meidän seudulla! Sen jälkeen he vastasivat ja pahoittelivat, että tilaamani kengät ovat päässeet loppumaan, miten yllättävää!!!!! He lupasivat palauttaa rahat tilille, mutta tätä ei ole vielä tapahtunut 3vk jälkeen! Mutta ne rahat tulen sieltä saamaan tavalla tai toisella!! Joten tästä firmasta tilata aikovat, älkää vaivautuko eivät hekään vaivaudu lupauksiaan pitämään! Heidän maine on jo kiirinyt ympäriinsä.... Tilatkaa kenkiä suoraan USAsta, huomattavasti edullisempaan hintaan ja kengät toimitetaan suoraan kotiovelle viikossa!!!! Kengät aivan samaja, kun suomalaisilla sivuilla! Mutta sillä erolla, että homma toimii!!!!
- USAn kenkäsivuille!!!
- tellu69
Miten tällainen yritys voi olla pystyssä? Toivon että olisin aikaisempaa lukenut näitä keskusteluja, valitettavasti ehdin tilaamaan tuolta tuotteen. Hälytyskellot alkoivat soida kun sähköposteihini ei vastattu ja puhelin asiakaspalvelu maksaa maltaita ja sieltäkin suolletaan katteettomia lupauksia.
- kenkäfriikkki
Saitko ikinä tuotetta?
- BBB
Itse tilasin saappaat kyseisestä firmasta joulukuussa.Kyselyihin s-postin kautta vastattiin ennen tilausta asiallisesti ja pistin rahat menemään.Parin viikon päästä ilmoitettiin että saappaat ovat tilapäisesti loppu ja saatavana aikaisintaan tammikuussa.Olin lukenut näitä keskusteluja yrityksestä ja alkoi kyllä vähän epäilyttämään mutta en lähtenyt sen kummemmin uhoamaan firmalle.Viime viikolla tuli ilmoitus että saapikkaat lähteneet postiin ja ilmoitus postista tuli parin päivän päästä.Saappaat olivat sellaiset kun pitikin,ei mitään valittamista tuotteessa mutta ainoa miinus kuitenkin pitkä odotus.Olen kysellyt muistakin liikkeistä saappaita ja monissa annetaan jo myynti-ilmoituksessa 2 kuukauden!!! toimitus ajat.Kyllä sekin pitää muistaa että myös ulkomailta tilattaessa on omat riskinsä,onhan noita tarinoita kun ostettu verkosta tavaraa ja sadat tai jopa tuhannet eurot kierrelleet ympäri maailmaa kuukausia tai sitten jopa ikuisesti.Sitten myös tuosta rahojen palauttamisesta että kyllä se on ihan punainen vaate monessa muussakin yrityksessä,tappelet ja soittelet rahojen perään,nielet typeriä selityksiä mm.käytäntö on että palautus rahat tilitettään aina kuun lopulla,kummasti rahaa ei vielä seuraavankaan kuun puolessa välissä näy.Ja tähän vielä sitten lisäksi että olen ihan yksityinen henkilö joka tätä kirjoittaa,en kyseisen firman palkkalistoilla.On valitettavaa kuitenkin jos jollain on huonoja kokemuksia tai menettäneet rahansa,sitä myös ihmettelen että yritys ei puolustele itseään millään tavalla täällä.Eli tämä tosiaan on vain oma kokemukseni firmasta ja pistin vaatepuolelta tilauksen sisään luottavaisin mielin,katsotaan miten siinä nyt tällä kertaa käy.Kirjoittelen sitten siitä kokemuksetakin tänne kyllä....odotellen....
- ehp
eipä tuossa mitään ongelmia ollut. Kaksi viikkoa ja kengät sai postista, ja ihan odotusten mukaiset.
- nnp
Omakohtaisen kokemuksen perusteella voin kertoa, että kyseinen kauppa EI toimi. Vaikea sanoa miksi ja kuka täällä toisin väittää.
- kenkäfriikkki
Joo nyt säikähdin näitä puheita niin että päätin peruuttaa tilauksen. Näkeeköhän niitä rahoja enää koskaan?? Voi v...
- levoton^^
Kyllä minun kohdalla ovat kengät tulleet aivan loistavasti perille, ilman ongelmia.
Valitettavasti ihmiset vaan ovat niin kärkkäitä valittamaan asioista, ja ihan syystäkin varmasti, että vaikka suurimmalla osalla tilaajista homma toimisikin, niin kuitenkin vain niiden huono-onnisten ääni pääsee kuuluviin 'kuuluvanpana' kuin niiden joilla on kaikki mennyt ihan ok.
Vai oletko kuullut koskaan kenenkään valittaneen hyvin sujuneesta ostosta? ;) - kitityy
Mulla ei oo ainakaan toiminut mikään tämän firman kanssa, pelkkää päänvaivaa jatkuvalla syötöltä...Kolmen kuukauden aikana ei vieläkään kenkiä, olen sannut väärät kengät tänä aikana, katteettomia lupauksia siitä että saan rahat tililleni silloin ja silloin, ei ole tullut. Ei ole vastattu sähköposteihini, kun soittaa löytyy aina jokin selitys. Useimmiten aivan turhia selityksiä, koska mua ei kiinnosta kun se että saan sen mitä olen tilannut. Asiakaspalvelukin maksaa, siitä voi jo päätellä jotain!
- Messufriikki - Kristiina
kitityy kirjoitti:
Mulla ei oo ainakaan toiminut mikään tämän firman kanssa, pelkkää päänvaivaa jatkuvalla syötöltä...Kolmen kuukauden aikana ei vieläkään kenkiä, olen sannut väärät kengät tänä aikana, katteettomia lupauksia siitä että saan rahat tililleni silloin ja silloin, ei ole tullut. Ei ole vastattu sähköposteihini, kun soittaa löytyy aina jokin selitys. Useimmiten aivan turhia selityksiä, koska mua ei kiinnosta kun se että saan sen mitä olen tilannut. Asiakaspalvelukin maksaa, siitä voi jo päätellä jotain!
Joyboots oli Helsingin E-messuilla viime viikonloppuna ja ovat kyllä ihan oikeita kauppiaita ja luotettavia sellaisia. Tuotteita oli suoraan myynnissä ja kokeiltavana, toki heidän pääliiketoiminta keskittyy verkkoon.
Puolestani voin kertoa, etteivät huijaa ja ovat toimittaneet Suomalaisille jo tuhansia pareja ihania muotikenkiä. Itse olen tilannut verkkokaupan puolelta jo kolme kertaa onnistuneesti! - Yamapi
Minun tarinani on tämä, jolla ei ole vielä tullut loppua... Ostin 31.7 yhdet paksupohjaset bootsit ja maksoin ne nettipankissa. Odottelin kenkiä yli kk:n ja lopulta ne tulivat. Yllätykseksi huomasin kuitenkin, että olin ostanut unisex-kengät ja koko oli aivan liian iso...damn muuten ne olis ollu niin täydelliset. Noh...palautin nämä kengät ainakin 3-4 viikoa sitten, eikä miitään viestejä tai saati sitten rahoja ole näkynyt. Nyt kun olen katsellut näitä edellisiä viestejä, niin alkaa kyllä pelottaa, et mitähän tästäkin tulee. En ole vielä kysellyt maksujen perään, mutta kohta varmaan kyselen ja otan ns. "järeämmät aseet" käyttöön, jos ei mitään ala tapahtumaan...
- -_-
Koskakohan tämä tyttö saa kengät..? Jo muutamista paikoista olen meinannut tilata, pohtinut pitkään ja hartaasti, ja sitten.... joko Usasta on 200€:n postimaksut ja jotain tämän viestiketjun kaltaista.
Miksi ette sitten ole hyvät ihmiset tehneet virallista valitusta kuluttajainsuojeluun? Jokaisella palstalla puhutaan vain siitä, miten ko yrityksen työntekijät voivat esiintyä asiakkaina.... Ihan yhtä hyvin te, valittajat, voitte olla kilpailijoita tai vihamiehiä? Kuka ikinä tietää internetistä.
Pitääpä pohtia, ottaako riskiä vai ei. Kuitenkin goottisaappaat joita havittelen maksavat muissa liikkeissä (joskus reippaastikin) enemmän.. - fettari
lueskelin itse näitä ketjuja vasta tilattuani ja alkoi kaduttaa.
loppujen lopuksi ei muuta valittamista kuin pitkä toimitusaika, tosin sekin pysyi luvatuissa rajoissa. olin positiivisesti yllättynyt. - -------------
Ensimmäiset kengät tulivat nopeasti, mutta kun tilasin toiset, niitä ei koskaan tullutkaan. Putiikista ei saa enää vastauksia sähköpostikyselyihin. Ei oikein kovin hyvää kaupankäyntiä, kun aika monelle näyttää käyneen samalla tavalla.
- uskomatonta...
Eka tilaus meni aikoinaan ihan ok. Tosin kesti yli kuukauden. Mutta silti tulivat.
Sitten tilasin kahdet kengät ja toisia eivät lähettäneet ollenkaan! Lupasivat rahat takaisin ja ei ole kuulunut. Sanoivat jopa että on laitettu "tänään" maksuun mutta ei ole tullut. Monta kuukautta siitäkin on nyt. Sähköposteihin ei enää vastata. Onneksi kaikki on tallella. Lähden viemään asiaa eteenpäin. Muahan ei huijata helvetti. - pettynyt
uskomatonta... kirjoitti:
Eka tilaus meni aikoinaan ihan ok. Tosin kesti yli kuukauden. Mutta silti tulivat.
Sitten tilasin kahdet kengät ja toisia eivät lähettäneet ollenkaan! Lupasivat rahat takaisin ja ei ole kuulunut. Sanoivat jopa että on laitettu "tänään" maksuun mutta ei ole tullut. Monta kuukautta siitäkin on nyt. Sähköposteihin ei enää vastata. Onneksi kaikki on tallella. Lähden viemään asiaa eteenpäin. Muahan ei huijata helvetti.mä kans tilasin sieltä 2 kertaa ja jalkineet tulivat perille. vähän myöhässä mutta ei se haitannut. siis taisi olla 3 saappaat ja parit avokkaat. sitten tilasin kolmannen kerran ja sinne meni rahat. mainospostia kyllä tulee, mutta ei mitään vastausta mun viesteihin. onneks tilasin vain yhdet saappaat viimeks. mutta ois sillä rahalla ollut muutakin käyttöä kun antaa noin vaan jollekin huijarille.
Tuula - hain
pettynyt kirjoitti:
mä kans tilasin sieltä 2 kertaa ja jalkineet tulivat perille. vähän myöhässä mutta ei se haitannut. siis taisi olla 3 saappaat ja parit avokkaat. sitten tilasin kolmannen kerran ja sinne meni rahat. mainospostia kyllä tulee, mutta ei mitään vastausta mun viesteihin. onneks tilasin vain yhdet saappaat viimeks. mutta ois sillä rahalla ollut muutakin käyttöä kun antaa noin vaan jollekin huijarille.
Tuulakengät paikan päältä kesällä, hinta-/laatusuhde ei ihan paras mahdollinen (mitä lie Kiina-tekoa), mutta toimivat ainakin yksissä häissä. Tässä vielä yhteystietoja niille, jotka aiemmin ketjussa kyselivät: http://www.ytj.fi/yritystiedot.aspx?yavain=863878&kielikoodi=1&tarkiste=77196894EFF1F875D762BC00AE8533D21A4D06C6&path=1547;1631;1678
- jotain pitää tehdä asialle..
hain kirjoitti:
kengät paikan päältä kesällä, hinta-/laatusuhde ei ihan paras mahdollinen (mitä lie Kiina-tekoa), mutta toimivat ainakin yksissä häissä. Tässä vielä yhteystietoja niille, jotka aiemmin ketjussa kyselivät: http://www.ytj.fi/yritystiedot.aspx?yavain=863878&kielikoodi=1&tarkiste=77196894EFF1F875D762BC00AE8533D21A4D06C6&path=1547;1631;1678
..itse tilasin netin kautta 21.8. ja odottelin sen 18 arkipäivää. Reissu edessä ja saappaille ois ollut paljon käyttöä mut niitä ei alkanut kuulua.
Laitoin meiliä, ei vastausta. Soitin yksi aamu ja luvattiin tarkistaa asia ja soittaa *ihan kohta* takaisin.
Soittoa ei klo 1530 vielä ollut tullut joten sitten kun soitin ja soitin, nro ei tietenkään vastannut.
Epäily alkoi hiipiä mieleen, joten googlasin firman ja löysin nämä kommentit.
Kiukku nousi pintaan kun huomasin etten olekaan ainoa huonosta asiakaspalvelusta kärsivä ja kaivoin firman yhteyshenkilön tiedot rekisteristä ja soitin herran henk.koht kännyyn ja pidin puhuttelun.
Koko oli kuulemma päässyt loppumaan ja siksi ei pakettia ollut tullut.
En enää edellisen paahtamisen jälkeen tiedustellut oliko aikomus milloin ja miten ilmoa asiasta jo maksaneelle asiakkaalle eli minulle.
Lupasi hyvittää maksun ja pahoitteli kiirettä....
Jep jep.
Nainen -69 - jepsis jee
pettynyt kirjoitti:
mä kans tilasin sieltä 2 kertaa ja jalkineet tulivat perille. vähän myöhässä mutta ei se haitannut. siis taisi olla 3 saappaat ja parit avokkaat. sitten tilasin kolmannen kerran ja sinne meni rahat. mainospostia kyllä tulee, mutta ei mitään vastausta mun viesteihin. onneks tilasin vain yhdet saappaat viimeks. mutta ois sillä rahalla ollut muutakin käyttöä kun antaa noin vaan jollekin huijarille.
TuulaMä en henk.koht. usko että tarkoituksellisesti huijaamalla huijaavat. Mä luulen, että siellä pyörii ihmisiä, joilla ei ole kokemuksia bisnesmaailmasta, yrittävät pyörittää liian suurta bisnestä liian vähällä henkilökunnalla eivätkä ymmärrä, että tälläinen häseltäminen tekee tosi hallaa kun asiakkaat kaikkoaa. Sanokaa sinisilmäiseksi vaan, mutta mun on vaikea uskoa, että huijaisivat lähettämällä ensin parit saappaat ja jättämällä sitten yhden lähettämättä. Tai että jotkut saavat tuotteet ja jotkut eivät. Ei ei, kyllä mä uskon että tämä on inhimillistä - vaikkakin todella huonoa kaupantekoa ja bisnestä. Varmaan parikymppisten bimbojen pyörittämä koko pulju.
- Tuntematon
jepsis jee kirjoitti:
Mä en henk.koht. usko että tarkoituksellisesti huijaamalla huijaavat. Mä luulen, että siellä pyörii ihmisiä, joilla ei ole kokemuksia bisnesmaailmasta, yrittävät pyörittää liian suurta bisnestä liian vähällä henkilökunnalla eivätkä ymmärrä, että tälläinen häseltäminen tekee tosi hallaa kun asiakkaat kaikkoaa. Sanokaa sinisilmäiseksi vaan, mutta mun on vaikea uskoa, että huijaisivat lähettämällä ensin parit saappaat ja jättämällä sitten yhden lähettämättä. Tai että jotkut saavat tuotteet ja jotkut eivät. Ei ei, kyllä mä uskon että tämä on inhimillistä - vaikkakin todella huonoa kaupantekoa ja bisnestä. Varmaan parikymppisten bimbojen pyörittämä koko pulju.
On se kyllä typerää että tyytymättömien asiakkaiden täytyy tyrmätä tyytyväisten mielipiteet! Itse en ole vielä tilannut kyseisestä kaupasta, mutta on kyllä ollut kauan mielessä.. Kaikilla on omat mielipiteet ja kokemukset! Olen samaa mieltä että yrityksen on saattanut perustaa sellainen henkilö, joka ei vaan ole valmitautunut siihen että yritys tulee olemaan suosittu ja näin siis jäänyt tilauksia lähettämättä ja vastaukset saamatta. Tuskin on tahallista, mutta olen kuitenkin myös sitä mieltä että kannattaa tehdä rikosilmoitus että yrityksen omistaja alkaa ymmärtämään että yritys ei toimi ja näin se voitaisiin lopettaa. Ja jos asia menee ihan oikeuteen asti, niin hänellä tulee olemaan velvollisuus maksaa palauttamattomat rahat takaisin.
Joten ymmärtäkää että jokaisella ihmisellä on oma mielipide ja kokemus!
Ja jos tunnet itsesi ryöstetyksi ja/tai huijatuksi, niin eikun rikosilmoitusta tekemään! - Kenkiin seonnut
jepsis jee kirjoitti:
Mä en henk.koht. usko että tarkoituksellisesti huijaamalla huijaavat. Mä luulen, että siellä pyörii ihmisiä, joilla ei ole kokemuksia bisnesmaailmasta, yrittävät pyörittää liian suurta bisnestä liian vähällä henkilökunnalla eivätkä ymmärrä, että tälläinen häseltäminen tekee tosi hallaa kun asiakkaat kaikkoaa. Sanokaa sinisilmäiseksi vaan, mutta mun on vaikea uskoa, että huijaisivat lähettämällä ensin parit saappaat ja jättämällä sitten yhden lähettämättä. Tai että jotkut saavat tuotteet ja jotkut eivät. Ei ei, kyllä mä uskon että tämä on inhimillistä - vaikkakin todella huonoa kaupantekoa ja bisnestä. Varmaan parikymppisten bimbojen pyörittämä koko pulju.
Hei haloo, kenkäfirma ?! Bimboja ämmiä kaikki varmasti. Toinen juttu ; NETTIKAUPPA ? Voisitte ottaa järjen käteen ja jos välttämättä ne 175€ maksavat kengät haluaa niin eikö samalla vaivalla kävele kauppaan hakemaan 185€ hintaan tai jotain? Itse en käytä nettikauppoja ikinä, missään tilanteessa koska on riskejä tälläiseen.
Raision liikkeessä olen asioinut ja ostanut kahdet kengät. Ei valittamista. Mutta yleensä kenkäni haen Italiasta suoraan, laadukkaampia kun ovat. USA ei osaa tehdä laatua, eikä suunnitella. - haluaa rahat takas
Tuntematon kirjoitti:
On se kyllä typerää että tyytymättömien asiakkaiden täytyy tyrmätä tyytyväisten mielipiteet! Itse en ole vielä tilannut kyseisestä kaupasta, mutta on kyllä ollut kauan mielessä.. Kaikilla on omat mielipiteet ja kokemukset! Olen samaa mieltä että yrityksen on saattanut perustaa sellainen henkilö, joka ei vaan ole valmitautunut siihen että yritys tulee olemaan suosittu ja näin siis jäänyt tilauksia lähettämättä ja vastaukset saamatta. Tuskin on tahallista, mutta olen kuitenkin myös sitä mieltä että kannattaa tehdä rikosilmoitus että yrityksen omistaja alkaa ymmärtämään että yritys ei toimi ja näin se voitaisiin lopettaa. Ja jos asia menee ihan oikeuteen asti, niin hänellä tulee olemaan velvollisuus maksaa palauttamattomat rahat takaisin.
Joten ymmärtäkää että jokaisella ihmisellä on oma mielipide ja kokemus!
Ja jos tunnet itsesi ryöstetyksi ja/tai huijatuksi, niin eikun rikosilmoitusta tekemään!Itse olen kyseiseltä yritykseltä tilannut useat kengät ja ongelmia ei ollut. MUTTA viimeisin tilaus josta on jo yli 3kk on tuottanut ongelmia. Tilasin kengät samanlailla kuin ennekin ja maksoin ne nettipankin kautta. Parin päivän päästä tuli ilmoitus että tuote on loppunut ja minulle annettiin uusi toimitus aika, no ei siinä vielä mitään, uusi toimitusaika meni reippaasti yli ja otin joybootsiin yhteyttä. Sain viestin että kyseisiä kenkiä ei olekkaan tulossa (vaikka niitä vieläkin heidän sivuillaan myydään) ja voin saada joko lahjakortin tai rahat takaisin, jne. Halusin rahat takaisin, niitä ei ruvennut kuulumaan otin yhteyttä sähköpostitse itse yritykseen ja vaadin rahoja takaisin, sieltä ei tullut vastausta. Sitten otin yhteyttä kuluttajavirastoon (kuulema kyseinen yritys ei ole uusituttavuus) ja kuluttajaviranomainen otti yhteyttä kyseiseen yritykseen, joyboots lupasi palauttaa rahat viipymättä. No rahoja ei kuulunut vieläkään ja otin uudestaan yhteyttä kuluttajaneuvontaan ja kuluttajanviranomainen otti taas yhteyttä ja hän ei ole vieläkään saanut vastausta joybootsilta. Joten odotan vieläkin rahoja takaisin. En tilaa sieltä enää ikinä. Hyvä jos jollain on hyviä kokemuksia, mutta niin oli minullakin ja nyt olen odottanut rahojani pitkään.
- Gabor
haluaa rahat takas kirjoitti:
Itse olen kyseiseltä yritykseltä tilannut useat kengät ja ongelmia ei ollut. MUTTA viimeisin tilaus josta on jo yli 3kk on tuottanut ongelmia. Tilasin kengät samanlailla kuin ennekin ja maksoin ne nettipankin kautta. Parin päivän päästä tuli ilmoitus että tuote on loppunut ja minulle annettiin uusi toimitus aika, no ei siinä vielä mitään, uusi toimitusaika meni reippaasti yli ja otin joybootsiin yhteyttä. Sain viestin että kyseisiä kenkiä ei olekkaan tulossa (vaikka niitä vieläkin heidän sivuillaan myydään) ja voin saada joko lahjakortin tai rahat takaisin, jne. Halusin rahat takaisin, niitä ei ruvennut kuulumaan otin yhteyttä sähköpostitse itse yritykseen ja vaadin rahoja takaisin, sieltä ei tullut vastausta. Sitten otin yhteyttä kuluttajavirastoon (kuulema kyseinen yritys ei ole uusituttavuus) ja kuluttajaviranomainen otti yhteyttä kyseiseen yritykseen, joyboots lupasi palauttaa rahat viipymättä. No rahoja ei kuulunut vieläkään ja otin uudestaan yhteyttä kuluttajaneuvontaan ja kuluttajanviranomainen otti taas yhteyttä ja hän ei ole vieläkään saanut vastausta joybootsilta. Joten odotan vieläkin rahoja takaisin. En tilaa sieltä enää ikinä. Hyvä jos jollain on hyviä kokemuksia, mutta niin oli minullakin ja nyt olen odottanut rahojani pitkään.
Mene tekemään rikosilmoitus, sitä kautta saat rahasi - ainoa keino voin sanoa. Näillä on postille (Itella) niin paljon piikkiä, ettei ne toimita tavaroita ihmisille...
- Beauty1
Tämän firman kanssa en kyllä toista kertaa erehdy asioimaan. Rahoja palautuksesta ei makseta eikä viesteihin vastata!
- ~~~
Kuulema Joyboots tilaa sen jälkeen vasta Pleaserilta ku itse sun tilaus tulee perille. Sen takia kestää noin kauan. Ei niillä tuollaisia määriä ole missään varastossa. Hhoho :D tilasin kenkiä suoraan ulkomailta ja tuli ihan törkeesti enempi halvemmaksi ja helpommaksi kuin tuolta tulisi ikinä. Ja kaksi viikkoa meni.
- loistavasti
Tilasin Joyboots:n ALE:sta Pleaserin 5" korkkarit. Kengät tulivat seuraavana päivänä. Palvelu oli ensiluokkaista. Jos kenkiä ei ole varastossa, niin toimitus kestää vähintään 3 vko.
Saksasta olisi saanut samat kengät 20 e kaliimmalla viikon toimitusajalla!!!
- Lilith667
Itse tilasin tuolta Joybootsilta kengät 6.9, eikä kuulunut mitään 18 arkipäivän kuluessa, joten laitoin sinne sähköpostia. Kun sähköpostiin ei vastattu, soitin asiakaspalveluun, jonne yritin n. minuutin välein kolme tuntia ennen kuin pääsin läpi. Asiakaspalvelusta kerrottiin, että tuotteet ovat loppuneet, eikä asiaa oltu huomattu ennen kuin nyt, luvattiin lahjakortti ja toimitus samalla viikolla.
Kengät piti olla mulla kuulemma VIIMEISTÄÄN eilen, ei paljon kuulunut, en päässyt tänään ollenkaan läpi asiakaspalveluun, en kirveelläkään.. Vasta tänään huomasin tän viestiketjun, ja suutti niin helvetisti, että näemmä kaikille on siellä asiakaspalvelussa lupailtu kuuta taivaalta eikä mitään tapahdu. Soitan kyllä huomenna kuluttajansuoja-asiamiehelle!oli mullakin ko. kauppiaan kanssa. Kengät tilattu ja maksettu 26.9. Eipä vieläkään ole tullut. Edelliset Pleaserit tilasin vaimolle suoraan jenkeistä ja tuli viikossa, eli ei tavaran saannista suomeen pitäisi olla kiinni. Paitsi jos ei ole maksut kunnossa. Jos ei ensi viikolla kuulu mitään, niin kuluttaja-asiamiehelle menee kantelu. Kaikkia s......n urpoja sitä on yrittäjiksi ruvennut!
- Saappaidenomistaja
Tilasin Joybootsilta kolmet kengät ja hinta ylitti sen rajan, että ne tulivat ilman toimituskuluja. Toimitus kesti yli kuukauden ja kun paketti viimein tuli, yhdet saappaat puuttuivat. Kahdet muut olivat juuri oikeanlaiset. Lähetin kuitenkin välittömästi Joybootsille sähköpostia ja tiedustelin milloin he pystyvät toimittamaan tästä lähetyksestä puuttuvat tuotteet. He laittoivat saappaat seuraavana päivänä postiin ja ne tulivat perille.
Siis vaikka toimitus kestikin kauemmin kuin luvattiin ja sitten vielä yksi saapaspari unohtui paketista, niin loppujen lopuksi olen varsin tyytyväinen uusiin kenkiini ja saatan tilata Joybootsilta toistekin jotain!- henkilökunta!
saisi nyt lukea tämän viestin, asiakaspalvelun kautta kun ei heihin saa yhteyttä. Maksoin tilaukseni noin kuukausi sitten, tämän jälkeen sähköpostiviesteihini ei ole vastattu ollenkaan, eikä saappaitakaan ole näkynyt.
Nyt olisi parempi ruveta hoitamaan asiaa, ettei tarvitse tehdä sitä poliisin kautta. - tyytyväinen kenkäfriikki
Olen tilannut kaupasta useamman kerran kenkiä ja saanut ne aina ilman kommelluksia perille. Kengät ovat upeita ja erilaisia mitä muualta saa ja monesti olen saanut kaupungilla positiivista palautetta ja ihailua kengistäni. Itse ylpeänä kerron mistä olen kenkäni hankkinut, jos muut sellaisia itselleen halajaa. Jos koko on ollut väärä olen laittanut vaihdon menemään ja odotellut oikeaa kokoa. Miettisin tätä ketjua lukiessani että harvemmin annetaan positiivista palautetta, negätiivista voidaan helpommin antaa. Onko kyseessä siis suomalainen negatiivisuuden ilmapiiri että aina pitää valittaa. Toisaalta uskon että kaupassa on tyytyväisiä asiakkaita huomattava määrä suhteessa näihin valituksiin ja itse asikaspalvelussa työskennelleenä totean että voi se sormi asiakasta itseäänkin päin osoittaa. Kaikki ei ole aina niin musta-valkoista. Itse olen erittäin tyytyväinen ja aion tilata jatkossakin kenkiä ilokseni.
- Saappaidenomistaja
Tilasin taas yhdet saapikkaat tässä taannoin, mutta ne eivät sitten kuitenkaan olleet jalkaan sopivat. Kooltaan ne olivat oikeanlaiset ja juuri sellaiset kuin pitikin. No, eihän siinä mitään. Pistin kengät palautukseen. Maksun palautuksista Joyboots lupaa sivuillaan toimittaa kuukauden kuluessa. Kun kuukausi oli kulunut, eikä maksusta ollut tietoakaan, lähetin sähköpostia rahojani tiedustellakseni. Vastausta ei kuulunut, mutta rahat tulivat viikon päästä tilille.
Eli tämän ja mainitsemani edellisen asiointikokemuksen perusteella sanoisin niin, että Joybootsin kanssa kyllä pärjää, mutta aikataulu heillä ei ole pitänut kummassakaan tapauksessa ja molemmilla kerroilla olen saanut tehdä ylimääräisen tiedustelun saadakseni saappaani/rahani.
- ...Olisin ollut kanta-asika...
JOO...
Mä tilasin 02.10 ihanat kengät joybootsilta, jotka maksoin jo tilatessa.
Ihastuin sivuun heti ja ajattelin että nyt tuli tehtyä löytö! Mä olen sen verran kenkäfriikki että lupasin itselleni luvan tilata kengät parin kuukauden välein.
Kun oli joybootsin netissä lupaama toimitusaika umpeutumassa kyselin tilauksesta sähköpostilla - enkä saanut vastausta. Seuraavana päivänä aloin soittelemaan, kuuntelin parisenkymmentä kertaa päivässä nauhoitusta "- Olemme kaikki nyt varattuja, yrittäkää hetken päästä uudestaan." Soittelin ja soittelin enkä saanut ketään kiinni, en puhelimella enkä viestein.
Viime viikon lopulla googlasin ko. firman ja törmäsin ikäväkseni hyvin moniin negatiivisiin kirjoituksiin firmasta, toiset ei ole saaneet kenkiä eikä edes rahoja takaisin.
Pettymys iski läpi koko kropan, suorastaan v*tutti!
Lähetin viime viikon puolivälissä viimeisen sähköpostiviestin jossa toivoin yhteydenottoa perjantaihin mennessä tai vien asian viranomaisille. Yhteydenottoa ei kuulunut, mutta positiivista(?) oli se että kaikessa hiljaisuudessa rahat oli palautettu tilille...
Onko tämä asiallisen yrityksen toimintaa?
Tällaisella tyylillä luulisi asiakkaiden loppuvan kesken :O(
Minusta olisi saanut pitkäaikaisen kantiksen, mutta kun ei niin ei...- kenkähullu
tilasin saappaat joybootsilta, tulivat n.reilun kuukauden kuluttua, mutta kannatti odottaa saappaat oli hienommat kuin kuvassa ja just oikean kokoiset.ainut miinus oli se ettei puhelimeen vastata ja pitkä toimitusaika.
- jupiter
Tilasin ale-lootasta kengät, jotka tulivatkin muutamassa päivässä, mutta olivat liian pienet. Eli palautusrumba menossa. Lähetin kengät. Odottelen yhä maksua takaisin.
Tilasin myös samoihin aikoihin nilkkaremmit, joista ei ole kuulunut mitään mutta rahat maksoin. Laitoin juuri mailia heille, mutta epäilen etteivät vastaa lainkaan. Eli odottelua ja ehkä soittelua luvassa.. - kannattaa tehdä
Jännää miten monenlaista palautetta tullut. Joko kaupat on sujuneet suht hyvin tai sitten ei ollenkaan. Rikosilmoitus kannattaa tehdä aina kun ei saa tuotetta/rahoja. Mitä enemmän rikosilmoituksia tulee sitä todennäköisemmin asia johtaa mihinkään. Kannattaa ilmoittaa pienetkin summat niin auttaa ainakin niitä, joilla enemmän rahaa viety...
Pitäisi näköjään aina googlettaa ensin keskustelua erilaisista liikkeistä kun on jotain tilaamassa. Tilasin perjantaina kengät täältä, vahingossa väärää kokoa, nyt olen yrittänyt saada vastausta voinko vaihtaa koon... Toivottavasti kaupat onnistuvat. Hieman pelottaa miten käy, olen jo kerran joutunut yhden rikosilmoituksen tekemään nettikauppiaasta ja koska kyseinen ämmä todettiin varattomaksi en mitään rahoja koskaan saanut takaisin. Onneksi kyseessä oli pieni vain summa...- ...
Vastaan omaan viestiini, huomasin vasta nyt, että asiakaspalvelu on avoinna vain ti-to, joten ei ihme, ettei mitään vastausta ole kuulunut.
- Pettynyt shoppailija
Joybootsin asiakaspalvelun takana on yritys nimeltä Jarka Oy. Ko. yritys hoitaa lisäksi ainakin parin muun verkkokaupan (www.dreamclothes.fi ja www.limehair.fi) asiakaspalvelua ja huonosti hoitaakin.
Itselläni ja tuttavapiirilläni on kokemusta Joybootsista ja Limehairista - kokemusta nimenomaan siitä, ettei mikään toimi. Harmi vain, että kokemuksista tuli puhe vasta sen jälkeen, kun tilaukset oli jo tehty. Nämäkin keskustelupalstat pitäisi aina tajuta vilkaista läpi ennen kuin tekee tilauksen itselleen ennestään tuntemattomaan yritykseen.
Jarka Oy:n verkkokauppojen sivuilla sanotaan, että järjestelmä vahvistaa tilauksen automaattisesti sähköpostilla. Lisäksi kerrotaan, että jos luvattu toimitusaika ylittyy, he ilmoittavat siitä sähköpostitse asiakkaalle.
Itse en saanut koskaan luvattua tilausvahvistusta sähköpostiini. Yhteydenottoihini ei tilaukseni jälkeen ole vastattu eikä tilaamiani ja maksamiani tuotteita ole toimitettu. Luvattu toimitusaika on jo ylittynyt enkä ole saanut heiltä mitään ilmoitusta siitä, että viivästys johtuisi tuotteiden loppumisesta. Mitäpä muuta johtopäätöstä tästä voisi tehdä kuin sen, että kyse on huijauksesta? Olen myös ilmoittanut heille sähköpostitse tilinumeroni, johon rahat voi palauttaa, jos tuotteita ei voida toimittaa. Eipä ole rahojakaan palautettu - liekö sitä(kään) viestiäni edes luettu koskaan. Asiakaspalvelun tavoittaminen puhelimitse on ollut ylitsepääsemättömän vaikeaa tiistain-torstain välisenä aikana. En voi oman työpäiväni aikana olla taukoamatta yrittämässä puhelimitse asiakaspalveluun, jossa on joko varattua tai puhelimeen ei vastata.
Miten voi olla mahdollista, että tällainen toiminta voi vain jatkua? Jarka Oy hoitaa vieläpä useamman verkkokaupan asiakaspalvelua, joten petettyjä asiakkaita on luultavasti niissä kaikissa.
Moni on täällä sanonut vievänsä asian eteenpäin. Niin aion minäkin. Mutta kiinnostaisi tietää, miten nämä asiat ovat ratkenneet? Onko pitänyt edetä ihan rikosilmoituksen asteelle vai onko yhteydenotto esim. kuluttajaviranomaiseen jo auttanut? Entä onko apua Luottokunnasta, kun maksoin tilaukseni Visalla? Olen todella kiitollinen vastauksista.- BoxTop
Tilasin noin seitsemän viikkoa sitten lafkasta alusvaatteita ja sukkia. Maksun suoritin etukäteen, koska useimpien lafkojen kohdalla se on toiminut hyvin ja tavara on tullut sovittuna aikana.
Noh, odottelin kolme viikkoa kiltisti tavaraa (vaikka toimitusaika on noin pari viikkoa), eikä sitä tullut. Pistin sähköpostia useampaan otteeseen, eikä vastausta. Soittoon ei vastata. Ilmeisesti ei ole toivoa, että ainakaan sopuisasti saisin tilaamaani tavaraa, tai hyvitystä siitä.
Harmi. Mutta itse en ainakaan haksahda tohon enää. - Tuohtunut
BoxTop kirjoitti:
Tilasin noin seitsemän viikkoa sitten lafkasta alusvaatteita ja sukkia. Maksun suoritin etukäteen, koska useimpien lafkojen kohdalla se on toiminut hyvin ja tavara on tullut sovittuna aikana.
Noh, odottelin kolme viikkoa kiltisti tavaraa (vaikka toimitusaika on noin pari viikkoa), eikä sitä tullut. Pistin sähköpostia useampaan otteeseen, eikä vastausta. Soittoon ei vastata. Ilmeisesti ei ole toivoa, että ainakaan sopuisasti saisin tilaamaani tavaraa, tai hyvitystä siitä.
Harmi. Mutta itse en ainakaan haksahda tohon enää.Tuttua tarinaa. Rahat lähtee, mutta tavaraa ei kuulu. Kehotan kaikkia toimitusehdoissa petettyjä olemaan yhteydessä kuluttajavirastoon sekä tarvittaessa tekemään rikosilmoituksen. Sen lupaan ainakin itse tehdä. Kyllä tällaiset pillukeisarit pitää saada edesvastuuseen!
- tilauksen tehnyt
Oma kokemukseni on Dreamclothesista, joka kuuluu samaan lafkaan kuin Joyboots. Tilasin kaksi tuotetta huhtikuussa 2008. Kesä meni, ei kuulunut tuotteita ja elokuun lopussa aloin kysellä maksamieni tavaroiden perään. Soitin muutaman kerran ja lopulta puheluun jopa vastattiin. Noin kymmeneen aikaisemmin lähettämääni sähköpostiin ei oltu "ehditty" vastata, kun oli ollut niin kiire koko kesän. Toisen tuotteet sitten sain noin viikon kuluttua soitosta, mutta toista odottelen edelleen!
En ole enää viitsinyt kysellä perään, koska kyseessä on "vain" 14 euron tuote. Periaatteessa kuitenkin pitäisi, sillä kyseessä on selvästikin huijarifirma tai ainakin helvetin huono asiakaspalvelu. Ei kuitenkaan huvita. - LL
Nettiostoksissa ei kannata käyttää muuta kuin luottokorttia.
Jos tavara ei tule - ilmoitus korttiyhtiölle ja he hoitavat perinnän tai palauttavat/eivät veloita ko. kauppaa luottokorttilaskullasi.
Siis sinä Visalla maksanut - yhteys Luottokuntaan ja kerrot että tavaraa ei ole tullut.
Jos yritys lupaa toimittaa viimeistään 18 pv:n kuluessa, voi se oikeasti tarkoittaa 30 tai huonolla tuurilla 40 pv:n kuluessa. Ei siis kannata veljen rippijuhliin tilata tavaraa 19 pv ennen ja olettaa että se on päivää ennen juhlia perillä. Todennäköisesti sitä ei ole varastossa vaan on tilauskamaa.
Varastoa ei tuollaisilla kaupoilla juuri ole vaan tavara tulee valmistajalta/ulkomaiselta tukkurilta ja ei kenkiä lähdetä yksi pari kerrallaan kuljettamaan vai tilaajalla olisi mitkä juhlat. Siis myös kärsivällisyyttä ja ennakoivaa otetta. No - joybootsilta en ole vielä tilannut joten tuo edellinen saarnani oli vain yleisesti tiedoksi.
- toiminut!
Tilasin joulukuun alkupuolella kengät Joybootsilta, ne olivat perillä luvatussa 16:sta (14-18 pv) arkipäivässä. Maksoin tilauksen etukäteen luottokortilla, vaikka se vähän arveluttikin... Joka tapauksessa olen tyytyväinen, kengät ovat juuri sellaiset, kuin pitikin. Koska nämä Electrat olivat tarjouksessa, säästin n. 30e. Tilaan varmaan uudestaankin!
- Silmäänkustu
Toivoisin voivani sanoa samaa. Kokemuksesta täytyy kuitenkin vakuuttaa, että mikään ei toimi. Miksi muuten hautautuisivat maan alle piiloon? Luultavimmin juuri siksi, että homma ei todellakaan kestä päivänvaloa. Pitäisiköhän alkaa keräämään joukkokannetta ko. lafkaa vastaan?
- silmäruokailija
Silmäänkustu kirjoitti:
Toivoisin voivani sanoa samaa. Kokemuksesta täytyy kuitenkin vakuuttaa, että mikään ei toimi. Miksi muuten hautautuisivat maan alle piiloon? Luultavimmin juuri siksi, että homma ei todellakaan kestä päivänvaloa. Pitäisiköhän alkaa keräämään joukkokannetta ko. lafkaa vastaan?
Sattumoisin asun lähellä ja päätin mennä kurkkaamaan miltä myymälä näyttää. Täytyykin sanoa, että ihmiset eivät nyt taida ymmärtää sitä, että firma ei ole aivan Stockmannin kokoinen. Paikalla oli yksi ylityöllistetty mies, joka raatoi tietokoneen ja puhelimen ääressä ja varastohuoneen puolella touhusi kaiketi miehen puoliso. Katselin esillä olevia töppösiä ja kuulin myyjän puhelinkeskustelun "salaa". Tuore lähetys oli jäänyt tulliin jumiin ja sitä mies harmittelikin myöhemmin ääneen minulle.
Tämä on pieni firma ja tavara varmaankin tilataan aina Jenkkilästä suomalaiselle asiakkaalle. Siitä sitä viivettä jo syntyykin. Jos valikoimassa on 3000 kenkämallia ja jokaista on noin 10 kokoa myös jättijalkaisille pervosedille, niin minkälaista varastoa ihmiset olettavat perheputiikin pitävän? 30.000 kenkäparia?
Minulle ei tullut sellaista kuvaa, että olisivat huijareita. Huijareilla tuskin olisi myymälää johon voisi lampsia sisään rähjäämään. - Ilmaista rahaa/lainaa ei ole
silmäruokailija kirjoitti:
Sattumoisin asun lähellä ja päätin mennä kurkkaamaan miltä myymälä näyttää. Täytyykin sanoa, että ihmiset eivät nyt taida ymmärtää sitä, että firma ei ole aivan Stockmannin kokoinen. Paikalla oli yksi ylityöllistetty mies, joka raatoi tietokoneen ja puhelimen ääressä ja varastohuoneen puolella touhusi kaiketi miehen puoliso. Katselin esillä olevia töppösiä ja kuulin myyjän puhelinkeskustelun "salaa". Tuore lähetys oli jäänyt tulliin jumiin ja sitä mies harmittelikin myöhemmin ääneen minulle.
Tämä on pieni firma ja tavara varmaankin tilataan aina Jenkkilästä suomalaiselle asiakkaalle. Siitä sitä viivettä jo syntyykin. Jos valikoimassa on 3000 kenkämallia ja jokaista on noin 10 kokoa myös jättijalkaisille pervosedille, niin minkälaista varastoa ihmiset olettavat perheputiikin pitävän? 30.000 kenkäparia?
Minulle ei tullut sellaista kuvaa, että olisivat huijareita. Huijareilla tuskin olisi myymälää johon voisi lampsia sisään rähjäämään.Kyseessä ei ole todellakaan ole Stockmann, vaan ihan todellakin VERKKOKAUPPA. Liike kertoo kauniisti sivuillaan juuri sen, mitä viranomaiset edellyttävätkin verkkokaupan ehdoiksi. Valitettavasti käytännössä rahat pumpataan firman tilille ja ostaja jätetään nuolemaan näppejään. Mitään kontaktia on aivan turha luulla saavansa. En sääli enkä anna pätkääkään empatiaa tällaiselle yrittäjälle.
- silmäruokailija
Ilmaista rahaa/lainaa ei ole kirjoitti:
Kyseessä ei ole todellakaan ole Stockmann, vaan ihan todellakin VERKKOKAUPPA. Liike kertoo kauniisti sivuillaan juuri sen, mitä viranomaiset edellyttävätkin verkkokaupan ehdoiksi. Valitettavasti käytännössä rahat pumpataan firman tilille ja ostaja jätetään nuolemaan näppejään. Mitään kontaktia on aivan turha luulla saavansa. En sääli enkä anna pätkääkään empatiaa tällaiselle yrittäjälle.
Mielestäni olennainen kysymys on se, että onko joku jäänyt kokonaan ilman töppösiään tai rahojaan? Siis vaikka että 6kk myöhemmin on edelleen paha mieli ja rahat karkuteillä?
Olisi selvästi suotavaa kertoa asiakkaalle, että tavaran tulemisessa voi kestää oikein pitkänkin aikaa. Itse en tilaa mistään mitään, ellei tavaraa saa postiennakolla. Pidän sitä hieman turvatekijänä, koska silloin pitää ainakin lähettää jonkinpainoinen paketti ja se maksaa.
Ei tuo nyt ihan voi olla vain VERKKOKAUPPA, koska kävin siellä ihan oikeassa KAUPASSA sisällä. Siis talo, jossa ovi ja ikkuna. - mmarppa
No, tilasin kengät iloisesti synttäreiden jälkeen kun rahaakin sai, 24. marraskuuta.
14 päivän jälkeen alkoi huolettaa, mutta kerta toinen vaihtoehto oli 18 päivää niin odotin senkin.
Tämänkään jälkeen ei kenkiä näkynyt, yksi kaverini suositteli että kannattaa googlettaa firmasta aina ennen tilausta tietoa, juuri tälläisten tapausten takia.
Siinä sitten luettiin kuinka toiset eivät saaneet kenkiään koskaan, toisille ei vastattu, toiset saivat väärän koon/ihan eri kengät jne..
Alkoi kiukku ja suru nousta. yritin silti vain 1 kerran soittaa asiakaspalveluun, ei vastattu koska asiakaspalvelu aikahan oli vissiin 9-15 ja kello oli 10 yli ja tuon päivän jälkeen asiakaspalvelu oli mennyt kiinni ja aukesi vasta joulun jälkeen. No, lähettelin ehkä koko aikana 3 sähköpostia tuonne, hieman uhkailevaan sävyyn kuluttaja asiamiehestä ja poliiseista, mutta vastausta ei tullut.
Myöhemmi kuitenkin tuli s-postia lähetyksen seuranta koodista. Koitin koodia, postin sivuilla ei näkynyt että pakettia oli edes laitettu tulemaan. Kiukku nousi taas. no, joka päivä päivittelin sivua ja toivoin että sivuilla näkyisi jokin merkintä postiin laittamisesta.
23.12 luki että paketti noudettavissa! ja kappas vain, paketin sainkin kouraani postista. Nyt on kengät ollut jo pari viikkoa käytössä, tosin koko on vähän liian iso, mutta en tasan ala palauttamaan, monelle käynyt että kengät ei koskaan tulletkaan takaisin.
Ehkä asia on niin, että tämä kauppa käy liian pienellä ihmismäärällä, ja ihmiset pommittelevat sähköposteja ja työmiehelle tulee lisää tekemistä kun tarvisi lukea ja vastata s-postiin ja puhelimeen samaan aikaan. Tosin, miksi tarvitsee luvata sivuilla 14-18 päivää, kerta asia ei niin ole? voisi suoraan laittaa että kengät tilataan ulkomailta ja saattaa mennä yli kuukausikin.
Huijaus tai ei, En itse aio tilata täältä enää ja tuottaa mielen murhetta itselleni. - Rockimimmi
mmarppa kirjoitti:
No, tilasin kengät iloisesti synttäreiden jälkeen kun rahaakin sai, 24. marraskuuta.
14 päivän jälkeen alkoi huolettaa, mutta kerta toinen vaihtoehto oli 18 päivää niin odotin senkin.
Tämänkään jälkeen ei kenkiä näkynyt, yksi kaverini suositteli että kannattaa googlettaa firmasta aina ennen tilausta tietoa, juuri tälläisten tapausten takia.
Siinä sitten luettiin kuinka toiset eivät saaneet kenkiään koskaan, toisille ei vastattu, toiset saivat väärän koon/ihan eri kengät jne..
Alkoi kiukku ja suru nousta. yritin silti vain 1 kerran soittaa asiakaspalveluun, ei vastattu koska asiakaspalvelu aikahan oli vissiin 9-15 ja kello oli 10 yli ja tuon päivän jälkeen asiakaspalvelu oli mennyt kiinni ja aukesi vasta joulun jälkeen. No, lähettelin ehkä koko aikana 3 sähköpostia tuonne, hieman uhkailevaan sävyyn kuluttaja asiamiehestä ja poliiseista, mutta vastausta ei tullut.
Myöhemmi kuitenkin tuli s-postia lähetyksen seuranta koodista. Koitin koodia, postin sivuilla ei näkynyt että pakettia oli edes laitettu tulemaan. Kiukku nousi taas. no, joka päivä päivittelin sivua ja toivoin että sivuilla näkyisi jokin merkintä postiin laittamisesta.
23.12 luki että paketti noudettavissa! ja kappas vain, paketin sainkin kouraani postista. Nyt on kengät ollut jo pari viikkoa käytössä, tosin koko on vähän liian iso, mutta en tasan ala palauttamaan, monelle käynyt että kengät ei koskaan tulletkaan takaisin.
Ehkä asia on niin, että tämä kauppa käy liian pienellä ihmismäärällä, ja ihmiset pommittelevat sähköposteja ja työmiehelle tulee lisää tekemistä kun tarvisi lukea ja vastata s-postiin ja puhelimeen samaan aikaan. Tosin, miksi tarvitsee luvata sivuilla 14-18 päivää, kerta asia ei niin ole? voisi suoraan laittaa että kengät tilataan ulkomailta ja saattaa mennä yli kuukausikin.
Huijaus tai ei, En itse aio tilata täältä enää ja tuottaa mielen murhetta itselleni.Ihan esimerkkinä http://howcool.com/catalog/product_info.php?products_id=22230
tällaiset maryjanet maksaa jenkeissä 12 euroa ja joybootsilta saa 62€. Olen tilannut tuolta Howcoolista juuri tämän takia kenkiä, laukkuja ja vaatteita. Luotettava ja asiallinen palvelu.
Joka kuukausi tulee alennuskuponkeja säpo:n jolloin säästää hyvässä tapauksessa 10-30 prossaa. - Verkkoihin sotkeutunut
Mielestäni olennainen kysymys on se, että onko joku jäänyt kokonaan ilman töppösiään tai rahojaan? Siis vaikka että 6kk myöhemmin on edelleen paha mieli ja rahat karkuteillä?
Olisi selvästi suotavaa kertoa asiakkaalle, että tavaran tulemisessa voi kestää oikein pitkänkin aikaa. Itse en tilaa mistään mitään, ellei tavaraa saa postiennakolla. Pidän sitä hieman turvatekijänä, koska silloin pitää ainakin lähettää jonkinpainoinen paketti ja se maksaa.
Ei tuo nyt ihan voi olla vain VERKKOKAUPPA, koska kävin siellä ihan oikeassa KAUPASSA sisällä. Siis talo, jossa ovi ja ikkuna.Verkkokauppa myy tuotteitaan verkossa ja juuri näinhän kyseinen kauppa toimii nettitilaajalle. Verkkokauppaa käydään verkkokaupan ehdoilla. Pihtiputaan mummoa ei paljoa kiinnosta onko jossain nyrkkipaja, johon voi fyysisesti mennä valittamaan.
Toimitusehtoihin tutustuminen on osa ostoprosessia ja siksi niistä kiinnipitäminen olisi vähintäänkin suotavaa. Ehdoissahan luvataan myös informoida mahdollisista ongelmista (katteeton lupaus sekin). Jopa harhaanjohtavan mainonnan kriteerit saattaisivat sikäli täyttyä.
Vai 6 kk korotonta lainaa kauppiaalle. Haloo? - miu
Rockimimmi kirjoitti:
Ihan esimerkkinä http://howcool.com/catalog/product_info.php?products_id=22230
tällaiset maryjanet maksaa jenkeissä 12 euroa ja joybootsilta saa 62€. Olen tilannut tuolta Howcoolista juuri tämän takia kenkiä, laukkuja ja vaatteita. Luotettava ja asiallinen palvelu.
Joka kuukausi tulee alennuskuponkeja säpo:n jolloin säästää hyvässä tapauksessa 10-30 prossaa.Myös Ebay:n kautta tekee edullisia löytöjä, tällöin on etuna se että mikäli kaupoissa tulee ongelmia saa Ebaylta apuja niiden selvittelyyn. Kun vielä maksaa Paypalilla, saa ilman muuta rahansa takaisin jos tavaraa ei tule. Huomattavasti stressittömämpää kuin Joybootsin kanssa saikkaaminen (kokemusta ikävä kyllä on.)
- KenkäFrigu
miu kirjoitti:
Myös Ebay:n kautta tekee edullisia löytöjä, tällöin on etuna se että mikäli kaupoissa tulee ongelmia saa Ebaylta apuja niiden selvittelyyn. Kun vielä maksaa Paypalilla, saa ilman muuta rahansa takaisin jos tavaraa ei tule. Huomattavasti stressittömämpää kuin Joybootsin kanssa saikkaaminen (kokemusta ikävä kyllä on.)
Jeps, ei ole kallista jos on tottunut käyttämään ekuja... ;) Olen tämän kaupan kanta-asiakas, tilannut reilun vuoden aikana ainakin 5 paria ilman ongelmia. Kaikki ovat tulleet perille. Tosin yhden parin jouduin laittamaan takaisin, kun olivat liian pienet... ;)
Suosittelen. - lättäjalka
Minulle ei tullut sellaista kuvaa, että olisivat huijareita. Huijareilla tuskin olisi myymälää johon voisi lampsia sisään rähjäämään.Ai jaa, ettei huijareita, mistäs moisen puujalan tempasit?
Itse tappelin kyseisen paskapuljun kanssa 3,5 kk, kunnes päätin,
että nyt loppu kusetus tähän, ja menin myös itse paikalle Raisioon
ja "iskin kirveen" vastaanottotiskille pystyyn, ja kysyin setäihmiseltä, että onko
hän edelleen sitä mieltä, ettei mun kuulu saada rahojani takaisin, ja kas kas
seuraavan päivänä rahat oli palautettu.
Ei suomalaisille parane lässyttää lapsenkieltä, sitä saat tehdä loputtomiin,
ja hermo palaa, ei muuta kuin takahampaat esille ja asia selkenee kummasti ja kuullunymmärtäminen paranee. Ei enää ikänä tämän puljun tuotteita. - Terhamo
Ei tuo nyt ihan voi olla vain VERKKOKAUPPA, koska kävin siellä ihan oikeassa KAUPASSA sisällä. Siis talo, jossa ovi ja ikkuna.No mun mielestä on törkeetä, että maksoin kengistä vuosi sitten! Sain laukun ja sandaalit puoli vuotta maksamisesta, mutta jouduin lähettää ainakin 3 sähköpostia, ja soitin 10 kertaa kesäloman aikana, ja vasta marraskuussa tuli!
Mutta sitten tulematta jäivät 84e maksaneet bootsit! Joita todellakin odotin vuoden! Ja se on siis törkeetä toimintaa!
Asiakaspalveluun ei ole edes mitään halpaa soitella, joten välistä tuntuu että he oikeen tahallaan odottavat että ostaja soittelee tavaroidensa perään!
Bootseja ei koskaan tullut, mutta kuten jo aijemmin kerroin, niin sain kuin sainkin 84 euroani heiltä vuoden kestäneen räknäämisen jälkeen pois!
Eli sain saatavani, mutta olen silti hyvin pettynyt heihin. Eipä tarvi tilata toisten ja olen varoittanut ystäviänikin!
Ja te onnekkaat, joilla homma on toiminut, niin olette varmaan tilanneet varastossa jo valmiina olevia tuotteita, ja siksi saitte ne määräajassa. Koska heillähän joitain tavaroita on jo valmiina. Loput tilataan vasta kun asiakkaalla on tarve. :P - ...
Minulle ei tullut sellaista kuvaa, että olisivat huijareita. Huijareilla tuskin olisi myymälää johon voisi lampsia sisään rähjäämään.Olen lukenut tämän ketjun nyt läpi, enkä ikinä tilaisi heiltä mitään.
Suurin syy on se, että haluan aina sovittaa kengät omaan jalkaani ja heidän merkkinsä eivät ole niitä, joita voin kaupassa sovittaa.
Suurin syy on se, että jos olisi jotakin muuta asioitavaa kuin tilaus, ei yhteyttä tunnu sinne millään saavan. Palautusrahoja joutuu odottelemaan kuukausitolkulla - oliko jollakulla mennyt jopa liki vuosi. Luottavatko siihen että ihmiset luulevat rahojen tulleen tilille kun ovat luvanneet maksaa, onneksi moni tarkistaa oikeasti rahojen saapumisen eikä luota kauppamiehen sanaan. - -.-
... kirjoitti:
Olen lukenut tämän ketjun nyt läpi, enkä ikinä tilaisi heiltä mitään.
Suurin syy on se, että haluan aina sovittaa kengät omaan jalkaani ja heidän merkkinsä eivät ole niitä, joita voin kaupassa sovittaa.
Suurin syy on se, että jos olisi jotakin muuta asioitavaa kuin tilaus, ei yhteyttä tunnu sinne millään saavan. Palautusrahoja joutuu odottelemaan kuukausitolkulla - oliko jollakulla mennyt jopa liki vuosi. Luottavatko siihen että ihmiset luulevat rahojen tulleen tilille kun ovat luvanneet maksaa, onneksi moni tarkistaa oikeasti rahojen saapumisen eikä luota kauppamiehen sanaan.Suurin osa tilaajista on jotain bimboja (näkeehän sen nyt stripparikengistäkin!) jotka ei tajua että on kusetettu tai näin ainakin liike toivoo. En halua nyt loukata ketään, mutta tässä näkemykseni.
- tyylileidi-88
Minä olen tilaillut kyseisestä kaupasta varmaankin seitsemän eri tilausta, ja on toiminut ihan asiallisesti. Yksi tilaus tuli noin viikon myöhässä mutta sain parinkympin lahjakortin hyvitykseksi.
Ja joka kerta olen saanut ihan kohtuullisen ajallaan vastauksia tiedusteluihini joita olen sinnepäin mailaillut.
Annan ihan mielelläni positiivista palautetta, siis olen ollut tyytyväinen. - homma toimii
Oma (nettitilaus) kokemukset: Kengät tilattu 30.3 klo 07.14 , sähköposti vahvistus & lähetyksen seurantanumero saapui sähköpostiin (melkein) samanaikaisesti. Paketti perillä pohjois suomessa 31.3.2009 klo 17:58 . Uudet bootsit jalassa ylpeänä tepastellaan 1 1/2 vrk tilauksesta. Vähintäänkin kiitettävän arvosanan annan Joyboots firmalle tämän kaupan ansiosta. Arvosana 10
- uskomatonta!!
Kirjoitin jo aiemmin, miten eka tilais kesti mutta sain sen ja tokasta jättivät toiset kengät lähettämättä eikä palauttaneet rahoja. Noh, laitoin siis ainakin viisi sähköpostia joissa oli mm tilinumeroa ja vaikka mitä. Kerran vastasivat että rahat on laitettu tilille. Eivät koskaan tulleet. Sitten kyselin perään ja enää ei kuulunut mitään. Soitin sinne ja annoin kuulua. Mies selitti että ei ole saanut sähköpostia edes! Sanoin että tehän VASTASITTE siihen ekaksi! No sitten katsoi että aijaa no, et ilmoittanut tilinumeroa! Sanoin että mulla on viestit tallella ja satavarmasti laitoin tilinumeron kun lupasitte kerta siihen palauttaakin! No, sitten taas aijaa no meidän pankkiohjelma ei ole lähettänyt rahoja! Selvittelevät asiaa ja soittavat ennen neljää. Arvatkaa vaan soittivatko?? soitin seuraavan päivänä ja kysyin että mitä pelleilyä tämä nyt on?? Nyt alkaa loppua pinna. Sain kun sainkin rahat noin viikon kuluttua. Että tämmöistä "palvelua" Mä annan paljon anteeksi ja olen helposti lepytettävissä mutta tätä en unohda. Voisivat lopettaa mulle kirjeiden lähettämisen koska en ikinä tilaa sieltä enää. Olen sen heillekin ilmoittanut mutta lähettävät silti!!
- minun kokemus..
minulle kengät tulivat.. oikeat ovat ja pakko sanoa että ihanat.. kesti 15 arkipäivää ja veljen lakkiaisiin ehtivät. hidas toimitus kyllä oli mutta tilasin tarpeeksi aikaisin kun luin ne lähetystiedot... Tämä on minun kokemukseni ja en ole kyllä joybootsin palkkalistoilla..
Mutta aika paljon on näyttänyt tulevan negatiivista kommenttia. Kannattaisi tehdä joku yhteinen valituskirje tai käydä ihan paikanpäällä kyselemässä? Toivottavasti kaikki saavat kenkänsä ja rahansa.. minä taisin olla onnekas.. :)
- Lollistyttis
Tilasin viime keväänä kengät...maksoin luottokortilla...kengät tuli toooosi hitaasti...jouduin kyselemään useaan otteeseen perään kunnes kengät vihdoin saapuivat. ko. firma ei näyttäin pidä suuria varastoja vaan tilaa tuotteet kimppatilauksena ulkom. tukuista kun on saanut tarpeeksi kasaan tilauksia verkkokauppansa kautta...ja tämän vuoksi tavara saapuu meille asiakkaille törkeen hitaasti. Onneksi punnan ja dollarin kurssi on ihanan alhaalla, joten ei muuta ku tilaukset vetämään jenkkilästä ja briteistä...briteistä kun tilaa niin postikulutkin on yleensä siedettäviä eikä tarvitse murehtia tullimaksuista. Harmi, sillä itsekin luulin että tähän maahan on saatu TOIMIVA kenkien nettikauppa. Plussaa toki aivan ihanan upeasta valikoimasta, mutta tämä tyttö ei kenkiään viikkotolkulla odottele...PISTE
- FrozenCorpse
Oon tilannut Joybootsilta useammat kengät, lompakon, laukun ja aina on toiminut kuten pitääkin.
- turkkulaine
Tilasin kengät 20.5. ja toimitusajaksi sanottiin 14-18 ARKIPÄIVÄÄ (jos joku ei ole tätä huomannut), maksoin tilauksen etukäteen ja olin valinnut toimitustavaksi noudon liikkeestä.
Tuossa tiistaina 9.6. tuli sähköpostia, että kengät noudettavissa. Eli kengät tulivat 13 arkipäivässä.
Hain kengät, ne olivat liian isot ja lähetin tuossa sähköpostilla kyselyä tuotevaihdosta (en ehtinyt liikkeessä sovittaa), sain vastauksen parissa minuutissa että miten tulee menetellä.
Eli ei muuta kuin tuo pitkä toimitusaika vähän harmittaa, mutta ei muuten mitään pahaa sanottavaa :) - ---
Itse en ole koskaan tilannut mitään kys. verkkokaupasta. Sain tietää kys. puljusta, kun sähköpostiini alkoi sadella järjettömät määrät roskapostia kys. firmalta. Tiedä sitten mistä ovat meiliosoitteen saaneet, kuitenkin kyse oli jo spämmäämisestä.
Netistä olen lueskellut paljon huonoja kokemuksia kys. firmasta. Ilmeisesti tällä palstalla on pyörinyt aktiivisesti joku firman edustaja. Kun esim. joku on kysellyt UGG:eja, niin heti on mainostettu joyboots.fi-sivustoa vaikka käsittääkseni firma myy lähinnä "stripparikenkiä".- icetea-75
Minä tilasin 2 laukkua ja yhdet saappaat 6. kesäkuuta ja nyt paketti on lajittelussa postissa ja huomenna todnäk. saan sen perille.Arkipäivissä se tekee vain, no hoh ei mulla nyt ole kalenteria,mutta tosi nopeaa toimintaa.Luin nää viestiketjut vasta sen jälkeen kun olin jo tilannut ja säikähdin, että sinne sitten meni rahat ,koska maksoin visalla heti.Sitten kun luin aikaisemmasta viestistä,että siellä joku huhkii hiki hatussa ja tyypit lähettää joka päivä valituksia,niin raivostuin teille.Musta alkoi tuntua, että en saa kenkiä ja laukkujani sen takia, että joku häiritsee niitä jatkuvasti.Ne ei vastaa ,koska ne ei ehdi !Näin minä sen tulkitsen.En lähettänyt yhtäkään meiliä,mutta itse sain tilausvahvistuksen ja nyt myöhemmin postinseurantakoodin.Tajuan täysin , että, ihmiset kaipaa rahojaan.Mulla oli onnea kai matkassa tai sen tiedän vasta kun näen paketin sisällön:) Mä ehkä tilasin helposti saatavilla olevia tuotteita ja tosiaan osa niiden tuotteista ei varmaan ole ihan helposti saatavilla.En tiedä.Mun tekisi mieli tehdä jo uusi tilaus ja olen kuolannut niitä kenkiä netissä,mutta jos ne on stripparikenkiä niin mulla on arveluttava maku:) joo, mutta katson ensin paketin sisällön ja sitten päätän mitä tehdä.Firmalla on ainakin olematon asiakaspalvelu ,mutta kyllä ne niitä kenkiä varmaan yrittää teille toimittaa.Toivottavasti eivät kuole stressin.
- icetea-75
icetea-75 kirjoitti:
Minä tilasin 2 laukkua ja yhdet saappaat 6. kesäkuuta ja nyt paketti on lajittelussa postissa ja huomenna todnäk. saan sen perille.Arkipäivissä se tekee vain, no hoh ei mulla nyt ole kalenteria,mutta tosi nopeaa toimintaa.Luin nää viestiketjut vasta sen jälkeen kun olin jo tilannut ja säikähdin, että sinne sitten meni rahat ,koska maksoin visalla heti.Sitten kun luin aikaisemmasta viestistä,että siellä joku huhkii hiki hatussa ja tyypit lähettää joka päivä valituksia,niin raivostuin teille.Musta alkoi tuntua, että en saa kenkiä ja laukkujani sen takia, että joku häiritsee niitä jatkuvasti.Ne ei vastaa ,koska ne ei ehdi !Näin minä sen tulkitsen.En lähettänyt yhtäkään meiliä,mutta itse sain tilausvahvistuksen ja nyt myöhemmin postinseurantakoodin.Tajuan täysin , että, ihmiset kaipaa rahojaan.Mulla oli onnea kai matkassa tai sen tiedän vasta kun näen paketin sisällön:) Mä ehkä tilasin helposti saatavilla olevia tuotteita ja tosiaan osa niiden tuotteista ei varmaan ole ihan helposti saatavilla.En tiedä.Mun tekisi mieli tehdä jo uusi tilaus ja olen kuolannut niitä kenkiä netissä,mutta jos ne on stripparikenkiä niin mulla on arveluttava maku:) joo, mutta katson ensin paketin sisällön ja sitten päätän mitä tehdä.Firmalla on ainakin olematon asiakaspalvelu ,mutta kyllä ne niitä kenkiä varmaan yrittää teille toimittaa.Toivottavasti eivät kuole stressin.
Paketti tuli ja kaikki oli täydellisiä,jees:)
- Ostan muualta!
Varokaa kyseistä liikettä! Älkää ainakaan maksako mitään ennakkoon!
Ei tullut kenkiä, vaikka kyseessä piti ns heti toimitus eli 2-3 arkipäivää.
Eivät vastaa puhelimeen eivätkä s-postiin, toiminta lähentelee rikollista.
Lopulta sain rahani takaisin n 2,5 kk:n päästä otettuani yhteyttä kuluttajasuoja-asiamieheen.- kenkäukko
Tilattiin muijan kaa molemmat kengät netin kautta tuolta ja maksettiin etukäteen..No vasta sitten löydettiin tää viestiketju ja pelko nousi perseisiin. No mutta heidän sivuillaan ilmoittaman ajan sisään kengät tuli ja siitä ilmoitus s-postiin. Mentiin paikan päälle sovittamaan ja omani sopivat, mutta muijan kengät ei. No reipas myyjä sanoi, että tilataan uudet isommat ja vielä kahta mallia ni saa niistä valita.
Täysin loistavaa toimintaa. He suosittelivat, että lähellä asuvana kannattaa tehdä tilaus s-postilla, muttei välttämättä tarvii maksaa etukäteen. Eli kun kengät tulee, ni eiku sovittamaan. ei ostopakkoa.
Eli täydet 10 pojoa. (En ole töissä kyseisessä liikkeessä) - icetea-75
Mä käsitin, että joybootsilla ei käy postiennakko,koska niin moni on liikkeen toimintahistoriassa jättänyt postiennakkopakettinsa hakematta, että heillä täytyy maksaa ennakkoon. Mä todella inhoan maksaa jotain, jota en ole saanut ja joista on näin ikävä viestiketju olemassa. Siltikin mun ainokaisen tilauksen hoitivat loistavasti.Mietin tilaanko vielä, mutta onhan tää perkeleen huonoa mainosta niille.Vaikka mun tilaus toimi niin silti mua mietityttää,oikein harmittaa kun on niin namuja kenkiä että . Himoitsen pinkkejä glitter saappaita discotyylliin, vähänkö ne on makeat.En tiedä missä niitä käyttäisin vai ihailisinko niitä vaan :)
- harmittää kyllä
icetea-75 kirjoitti:
Mä käsitin, että joybootsilla ei käy postiennakko,koska niin moni on liikkeen toimintahistoriassa jättänyt postiennakkopakettinsa hakematta, että heillä täytyy maksaa ennakkoon. Mä todella inhoan maksaa jotain, jota en ole saanut ja joista on näin ikävä viestiketju olemassa. Siltikin mun ainokaisen tilauksen hoitivat loistavasti.Mietin tilaanko vielä, mutta onhan tää perkeleen huonoa mainosta niille.Vaikka mun tilaus toimi niin silti mua mietityttää,oikein harmittaa kun on niin namuja kenkiä että . Himoitsen pinkkejä glitter saappaita discotyylliin, vähänkö ne on makeat.En tiedä missä niitä käyttäisin vai ihailisinko niitä vaan :)
Harmittaa kyllä tosi paljo et tämmöstä kokemusta on ollu kyseisestä kaupasta. Oon jo pitkään kuolannu kenkiä ko. sivulta mutta en oo ostanu ONNEKS. Tarkotus oli kyllä joskus mutta empä sitten taidakkaan :( ÄÄhh :(
- harmittää kyllä
icetea-75 kirjoitti:
Harmittaa kyllä tosi paljo et tämmöstä kokemusta on ollu kyseisestä kaupasta. Oon jo pitkään kuolannu kenkiä ko. sivulta mutta en oo ostanu ONNEKS. Tarkotus oli kyllä joskus mutta empä sitten taidakkaan :( ÄÄhh :(
- Tero Lassila
harmittää kyllä kirjoitti:
Hei,
Olen tilannut vaimolleni muutaman kerran, ovat tulleet sovitussa ajassa, vaikkakin toisen jouduimme palauttamaan niiden ollessa liiat isot... =)
Nyt pitää jättää taas tilaus. Ei pelota yhtään.
T. Tepa - doltsi
Tero Lassila kirjoitti:
Hei,
Olen tilannut vaimolleni muutaman kerran, ovat tulleet sovitussa ajassa, vaikkakin toisen jouduimme palauttamaan niiden ollessa liiat isot... =)
Nyt pitää jättää taas tilaus. Ei pelota yhtään.
T. TepaItse tilasin kengät sieltä 12.08 ja tänään noudin postista. En tiedä mikä on syynä ketjussa esiintyviin häiriöhin toimituksissa mutta itse olen tyytyväinen.
Ihanat kengät.... - Kirtsukka
doltsi kirjoitti:
Itse tilasin kengät sieltä 12.08 ja tänään noudin postista. En tiedä mikä on syynä ketjussa esiintyviin häiriöhin toimituksissa mutta itse olen tyytyväinen.
Ihanat kengät....Tilasin 7 paria kenkiä. Sitten luin jälkeenpäin tältä sivulta, ettei oikein kenelläkään homma toimi. Pelästyin... Olinhan laittanut 400 € kenkiin, harmittaisi jos jäisi rahat ja kengät saamatta. Suotta pelästyin. Sain kengät ajallaan, en huomioinut, että toimitusaika on 14-18 ARKIPÄIVÄÄ, odottelin kenkiä 14-18 päivän kuluessa, laskin siihen siis viikonloputkin, vaikka ei kuulu laskea!!! Olin aivan hermona, soittelin jo kuluttajavirastoon yms! Mutta sitten kun minä höpsö tajusin, että tosiaan 4 viikkoa kannattaa nyt ainakin ihan rauhassa odotella ja sitten alkaa vasta ihmettelemään jos ei kuulu, niin eipä tässä mitään. Lisää on kenkiä tilauksessa...
- Pettynyt??
Kirtsukka kirjoitti:
Tilasin 7 paria kenkiä. Sitten luin jälkeenpäin tältä sivulta, ettei oikein kenelläkään homma toimi. Pelästyin... Olinhan laittanut 400 € kenkiin, harmittaisi jos jäisi rahat ja kengät saamatta. Suotta pelästyin. Sain kengät ajallaan, en huomioinut, että toimitusaika on 14-18 ARKIPÄIVÄÄ, odottelin kenkiä 14-18 päivän kuluessa, laskin siihen siis viikonloputkin, vaikka ei kuulu laskea!!! Olin aivan hermona, soittelin jo kuluttajavirastoon yms! Mutta sitten kun minä höpsö tajusin, että tosiaan 4 viikkoa kannattaa nyt ainakin ihan rauhassa odotella ja sitten alkaa vasta ihmettelemään jos ei kuulu, niin eipä tässä mitään. Lisää on kenkiä tilauksessa...
Tilasin saapikkaat 1,5kk sitten. Viikot kuluivat mut ei kuulunut mitään, laitoin mailia kun oli mennyt 3 viikkoa tilauksesta. Vastaus oli, että ollut kiireitä mutta asia hoidossa. Sitten tuli maili että postitettu. Odottelin taas postin nouto lapun saapumista, olinhan saanut Itellan seurantakoodin että tuote olisi postitettu.
Eipä edelleenkään kuulunut, soitin Itellaan ja kyselin lähetyksestä.
Lähetyksestä on vastaanotettu ennakkoilmoitus sähköisesti EDI-sanomana, mutta selvisi ettei pakettia ei ole postitettu edelleenkään. Kyllä nyt tuntuu että tässä höynäytetään oikein huolella tietämätöntä. Katteettomia lupauksia ja selityksiä, ei kuulu rehelliseen ja luotettavaan kauppa toimintaan. Toivon että homma vielä hoituisi, muuten joutuu viemään asian eteenpäin viranomais tahoille. - Arvontaa
Pettynyt?? kirjoitti:
Tilasin saapikkaat 1,5kk sitten. Viikot kuluivat mut ei kuulunut mitään, laitoin mailia kun oli mennyt 3 viikkoa tilauksesta. Vastaus oli, että ollut kiireitä mutta asia hoidossa. Sitten tuli maili että postitettu. Odottelin taas postin nouto lapun saapumista, olinhan saanut Itellan seurantakoodin että tuote olisi postitettu.
Eipä edelleenkään kuulunut, soitin Itellaan ja kyselin lähetyksestä.
Lähetyksestä on vastaanotettu ennakkoilmoitus sähköisesti EDI-sanomana, mutta selvisi ettei pakettia ei ole postitettu edelleenkään. Kyllä nyt tuntuu että tässä höynäytetään oikein huolella tietämätöntä. Katteettomia lupauksia ja selityksiä, ei kuulu rehelliseen ja luotettavaan kauppa toimintaan. Toivon että homma vielä hoituisi, muuten joutuu viemään asian eteenpäin viranomais tahoille.On tästä nyt jo jonkin aikaa, mutta viikkojen odottelun jälkeen tuli sähköpostiin seurantakoodi, ja ilmoitus että paketti on postissa. Ei sillä koodilla kylläkään ollut mitään oikeasti postitettu. Taas odoteltiin ja otettiin yhteyksiä pari viikkoa, niin selvisi että "kesätyöläinen" oli unohtanut postittaa paketin. Niinpä niin. Ja kun kengät lopulta saatiin, niiden piti olla numeroa 40, mutta olivat silminnähdenkin selvästi pienemmät, kokoa 36. Reklamoin asiasta, ja uudet kengät luvattiin lähettää ilman postikuluja. Ne tulivatkin viikon sisällä. Ja olivat kokoa 38. Tuumailin silloin että minulla ei ainakaan ole aikaa eikä kiinnostusta tällaiseen kenkäarvontaan. Ennemmin ottaa kenkiä vaikka Ellokselta tai Halensilta, kun niissä palvelu kuitenkin toimii.
- sipe25
Arvontaa kirjoitti:
On tästä nyt jo jonkin aikaa, mutta viikkojen odottelun jälkeen tuli sähköpostiin seurantakoodi, ja ilmoitus että paketti on postissa. Ei sillä koodilla kylläkään ollut mitään oikeasti postitettu. Taas odoteltiin ja otettiin yhteyksiä pari viikkoa, niin selvisi että "kesätyöläinen" oli unohtanut postittaa paketin. Niinpä niin. Ja kun kengät lopulta saatiin, niiden piti olla numeroa 40, mutta olivat silminnähdenkin selvästi pienemmät, kokoa 36. Reklamoin asiasta, ja uudet kengät luvattiin lähettää ilman postikuluja. Ne tulivatkin viikon sisällä. Ja olivat kokoa 38. Tuumailin silloin että minulla ei ainakaan ole aikaa eikä kiinnostusta tällaiseen kenkäarvontaan. Ennemmin ottaa kenkiä vaikka Ellokselta tai Halensilta, kun niissä palvelu kuitenkin toimii.
Löysin kaupan joka myy samanlaisia kenkiä, osa suoraan varastostakin, www.sensuelli.fi
- V
että tämmöinen henkilö kaiken takana...
Kiitän Verkkokaupablogin Tapio Talvisaloa tästä kunniasta joka minulle osoitettiin kutsun muodossa Verkkokauppablogin puolelta. Kutsuun on vastattava kunnialla ja olen valmistautunut kirjoittamaan vähintään yhden artikkelin viikossa kuluttajaverkkokaupasta Suomessa. Historiasta, nykytilanteesta ja tulevaisuuden haasteista sekä tavoitteista. Kuten lyhyessä esittelyssä ilmoitettiin, toimin nykyisin yrittäjänä tarjoten sähköisen liiketoiminnan konsultointia ja lisäksi pyöritän omaa verkkokauppaa jotta ote todellisuuteen säilyy.
Verkkokauppahistoriani alkaa yli 7 vuoden takaa Jippii Group Oyj:n e-commerce yksiköstä ja paljon on ehtinyt tapahtua sen jälkeen tähän päivään asti.
Lyhyesti kuitenkin, olen ollut suoraan tekemisissä vähintään 200 suomalaisen verkkokauppiaan kanssa, pyörittänyt suomen suurimman verkkokauppakeskuksen toimintaa, vastannut 6 eri kuluttajaverkkokaupan toiminnasta, suurimman vaihto lähenteli 5 miljoonan euron rajaa. Olen konseptoinut useille yrityksille nykyisin toimivia verkkokauppoja sekä pyörittänyt yhtä oman toimialansa laajinta B-to-B verkkokauppaa.
Uskon näkemystä ja kokemusta siis löytyvän, tekniikasta, markkinoinnista, järjesteltelmistä, lähes kaikesta mahdollisesta.
Terveisin
Jouni Wahalahti- Xamix
Ketjuun on ilmestynyt taas suuri määrä ilmiselvästi kaupan omistajan/henkilökunnan viestejä, joissa esiinnytään asiakkaina. Kaupan toimitusvaikeudet ja rahojen panttaus toimittamattomista tuotteista kuitenkin jatkuvat. Ostakaa samat kengät halvemmalla vaikka jostain luotettavasta ulkomaalaisesta nettikaupasta. Luottokortilla riskin kantaa luotonantaja.
- todella pettynyt
Jos olet, Jouni Wahalahti niin kovin pätevä, niin miksi teidän yritys ei vastaa sähköposteihin eikä puheluihin. Tilasin kengät 30.11.09 ja odottelen edelleen jotain kommenttia (11.1.10) asiasta. Nyt olen ehdottomasti halunnut perua tilaukseni ja saada rahani takaisin tililleni. Teidän ehdoissa luvataan toimitusaika 14-18 vrk siitä kun rahat ovat tilillänne.....melko pitkä aika jo. Itselläni on sähköpostit 30.11.09 tallessa, jolloin sain vielä yhteyden teidän firmaan, mutta en sen jälkeen. On aika valittaa eteenpäin ja laittaa isommat rattaat pyörimään. Tilausnumeroni on 11829, jos asiasta on apua!!!! Olen myös informoinut teidän firman toiminnasta eteenpäin, ettei kukaan joutuisi yhtä kiusalliseen tilanteeseen kuin minä (jäi pojan joululahja saamatta!!!!)
- heels_high
todella pettynyt kirjoitti:
Jos olet, Jouni Wahalahti niin kovin pätevä, niin miksi teidän yritys ei vastaa sähköposteihin eikä puheluihin. Tilasin kengät 30.11.09 ja odottelen edelleen jotain kommenttia (11.1.10) asiasta. Nyt olen ehdottomasti halunnut perua tilaukseni ja saada rahani takaisin tililleni. Teidän ehdoissa luvataan toimitusaika 14-18 vrk siitä kun rahat ovat tilillänne.....melko pitkä aika jo. Itselläni on sähköpostit 30.11.09 tallessa, jolloin sain vielä yhteyden teidän firmaan, mutta en sen jälkeen. On aika valittaa eteenpäin ja laittaa isommat rattaat pyörimään. Tilausnumeroni on 11829, jos asiasta on apua!!!! Olen myös informoinut teidän firman toiminnasta eteenpäin, ettei kukaan joutuisi yhtä kiusalliseen tilanteeseen kuin minä (jäi pojan joululahja saamatta!!!!)
Kenkäfriikkinä olen seuraillut mielenkiinnolla näitä keskusteluja ja kerronpa tässä oman kokemukseni tälläkin palstalla mainitusta toisesta verkkokaupasta. Eräällä toisella keskustelupalstalle olleen vastaajan kokemuksien innoittamana tilasin saappaat www.sensuelli.fi - verkkokaupasta. Malli ja koko jotka tilasin olivat "tilaustuote" (kuten taitaa suurin osa näillä tälläkin palstalla mainittujen yritysten tuotteista olla), sain paketin parin viikon päästä tilauksesta kuten oli luvattu joten ainakin omalla kohdallani homma toimi. Osa tuotteista oli saatavilla myös varastosta suoraan mutta omaa kokoani ei niissä ollut
Joybootsilla on suuri valikoima josta varmaan löytyy jokaiselle jotakin, mutta jostakin syystä aika paljon näillä keskustelupalstoilla saa lukea huonoa palautetta.
- -Saappaaton-
Tilasin ihastuttavat saapikkaat ja maksoin etukäteen. Olen tehnyt niin toki ennenkin muiden firmojen kanssa ja hommat ovat toimineet ok. VAAN EI NYT. Toimitusaika venyy, tuli postin seurantanumero jolla ei todellakaan ole mitään lähetystä viety postin toimitettavaksi. Puhelut hoitaa vastaaja, ensimmäisen vastauksen ja selittelyn jälkeen ei sähköpostikyselyihin ole vastattu. Tällä asialla tulee oleman seurauksia, melko välittömiä sellaisia, mikäli joko saappaita tai rahoja ala kuulua pikapuoliin. Todellakin valitan kuluttaja-asiamiehelle, ja asia viedään niin pitkälle kuin on tarpeen. Tällä tavalla ei kauppaa tehdä. Tässäpä oiva esimerkki siitä miten nettikauppa hoidetaan erittäin huonosti.
- sipe25
Samantyyppisiä kenkiä löytyy muualtakin, osa ilmoitettu olevan suoraan varastosta, ww.sensuelli.fi
- sipe25
sipe25 kirjoitti:
Samantyyppisiä kenkiä löytyy muualtakin, osa ilmoitettu olevan suoraan varastosta, ww.sensuelli.fi
....siis se linkki oli; www.sensuelli.fi
- saanut nopeasti
sipe25 kirjoitti:
....siis se linkki oli; www.sensuelli.fi
Itse tilasin Lacostet eshop.kenkaavenue.fi , tulivat seuraavana päivänä. Kaveri tilasi myös sieltä ja yllätys - taas seuraavana päivänä. Kengät ovat ilmeisesti siellä omassa varastossa eikä niitä aleta tilaamaan sitten kun joku asiakas ensin ostaa ne verkosta.
- eräs nainen.
tilasin 27.12.09 ja maksoin tilaamani tuotteet 163 eur, ja en ole saanut niitä vieläkään.
Haluan rahani takaisin ja olen hyvin pettynyt tähän verkkokauppaan.- äslämdäää
monesti alkaa rahaa löytymään kun käy hieman kotiovella koputtelemassa vaikkapa ilta-aikaan
- PZ
Tilasin 1.11.2010 Korkokengät kaupasta joiden piti tulla ajallaan. Kenkiä ei kuulunut 5 viikon kuluessa ja otin yhteyttä 3-4 kertaa sähköpostilla ennen kuin sieltä edes vastattiin. Kuulemma tilaukseni kengät olivat vahingossa jääneet lastaamatta heidän tavarantoimittajalta. Lupasivat kuitenkin hyvitystä joko rahana tai lahjakorttina tai koko tilauksen peruuttamiseen. Suostuin hyvitykseen rahana ja odottelin tilaustani.
Kului noin 3-4 viikkoa lisää ja tiedustelin jälleen kerran tilaukseni perään useammalla sähköpostilla ja sain taas saman vastauksen, jonka jälkeen laitoin yhden tiukkasanaisen sähköpostin missä vaadin rahojani takaisin. Sain rahat tililleni noin 2 viikkoa tämän viimeisen postin jälkeen.
(Kenkäshow kesti n. 10 viikkoa, minkä jälkeen peruin tilaukseni). Voihan tietenkin olla että joyboots harjoittaa myös sijoitustoimintaa, mihin he käyttävät meidän tyhmien rahoja ja palauttavat sitten kun ovat lainanneet niitä tarpeeksi :)
Terveisin. Entinen asiakas sillä sivulla... - MinniHIIRI75
PZ kirjoitti:
Tilasin 1.11.2010 Korkokengät kaupasta joiden piti tulla ajallaan. Kenkiä ei kuulunut 5 viikon kuluessa ja otin yhteyttä 3-4 kertaa sähköpostilla ennen kuin sieltä edes vastattiin. Kuulemma tilaukseni kengät olivat vahingossa jääneet lastaamatta heidän tavarantoimittajalta. Lupasivat kuitenkin hyvitystä joko rahana tai lahjakorttina tai koko tilauksen peruuttamiseen. Suostuin hyvitykseen rahana ja odottelin tilaustani.
Kului noin 3-4 viikkoa lisää ja tiedustelin jälleen kerran tilaukseni perään useammalla sähköpostilla ja sain taas saman vastauksen, jonka jälkeen laitoin yhden tiukkasanaisen sähköpostin missä vaadin rahojani takaisin. Sain rahat tililleni noin 2 viikkoa tämän viimeisen postin jälkeen.
(Kenkäshow kesti n. 10 viikkoa, minkä jälkeen peruin tilaukseni). Voihan tietenkin olla että joyboots harjoittaa myös sijoitustoimintaa, mihin he käyttävät meidän tyhmien rahoja ja palauttavat sitten kun ovat lainanneet niitä tarpeeksi :)
Terveisin. Entinen asiakas sillä sivulla...Tilasin kengät viime vuoden syyskuussa ja sain tilauksen kolmessa viikossa. Harmi vaan että kaikki kengät olivat pieniä. Palautin kengät ja odotin että rahat palautuvat tilille. Näi ei kylläkään käynyt. Olen soittanut firman numeroihin, ei vastata puheluihin tai viesteihin. Olen laittanut sähköpostia, ekalla kerralla vastattiin mutta sit ei enään ole tapahtunut mitään. Nyt perin rahojani perintätoimiston kautta ja jos se ei onnistu niin vien asian raastupaan!
ÄLKÄÄ HYVÄT IHMISET KOSKAAN TILATKO TÄSTÄ HUIJARI PULJUSTA MITÄÄN, PETYTTE VAAN!! - MinniHIIRI75
MinniHIIRI75 kirjoitti:
Tilasin kengät viime vuoden syyskuussa ja sain tilauksen kolmessa viikossa. Harmi vaan että kaikki kengät olivat pieniä. Palautin kengät ja odotin että rahat palautuvat tilille. Näi ei kylläkään käynyt. Olen soittanut firman numeroihin, ei vastata puheluihin tai viesteihin. Olen laittanut sähköpostia, ekalla kerralla vastattiin mutta sit ei enään ole tapahtunut mitään. Nyt perin rahojani perintätoimiston kautta ja jos se ei onnistu niin vien asian raastupaan!
ÄLKÄÄ HYVÄT IHMISET KOSKAAN TILATKO TÄSTÄ HUIJARI PULJUSTA MITÄÄN, PETYTTE VAAN!!P.S. Firmalta on verot jäänyt maksamatta että epäilen sen kaatuvan, eli ÄLKÄÄ TILATKO MITÄÄN SIELTÄ!!!
- ......
Tosiaankin...
Tilasin joulukuun alussa saappaat joyboots.fi verkkokaupasta, ja maksoin ne myös tilauksen yhteydessä. Kenkiä ei kuulunut vielä helmikkuussakaan (vaikka toimitusajaksi luvattiin kaksi viikkoa), eikä mihinkään sähköpostitiedusteluihini vastattu ko. firman asiakaspalvelusta.
Lopulta sain rahani takaisin vasta kuluttajaviranomaisen avustuksella kyseiseltä verkkokaupalta. Tilanne oli erittäin ikävä enkä TODELLAKAAN suosittele tilaamaan mitään tästä puljusta :)- löytyy valikoimaa
www.hi-heels.de. Minulle kuitenkin vähän hankalaa tilata tuolta kun en omista luottokorttia. Täällä on kyllä ollut että sinne voi kans ennakkoon lähettä maksun kirjatussa kuoressa, mutta en ole löytänyt firman posti osoitetta.
- LirdeBiatch
löytyy valikoimaa kirjoitti:
www.hi-heels.de. Minulle kuitenkin vähän hankalaa tilata tuolta kun en omista luottokorttia. Täällä on kyllä ollut että sinne voi kans ennakkoon lähettä maksun kirjatussa kuoressa, mutta en ole löytänyt firman posti osoitetta.
Olen tilannut useasti jarkan omistamilta yrityksiltä Joyboots ja Dreamclothes(jälkimmäinen ei enää toiminnassa) mutta olen AINA saanut tuotteeni. suht hitaasti mutta varmasti. Kerran tuli hyvityksenä myöhästymisestä lahjakortti. Puhelinpalveluun vastaavat huonosti, mutta ennen sulkemisaikaa varmasti ;)
Heti-toimitus -tuotteet tulivat luvatussa 2:ssa päivässä.
- LoveBoots
Itse tilasin hiljattain tässä saappaat ja perille saapuivat, joskin toimitus kesti n. viikon kauemmin kuin oli luvattu. Voin siis suositella, mutta nettikauppojen kanssa on aina syytä olla hieman varuillaan! : )
- -Tiedä sitä sitte
Itse sain kenkäni ajoissa :) Ja kaverini myös.
Ei ole ollut ongelmia.
Tosin hintojen nopeita ihmeellisiä muutoksia ihmettelen suuresti :o - asddddddbagj
mulla on joybootsista vain hyviä kokemuksia.. olen tilannut kahdesti korkkarit kun kyseisiä ei muualta löytynyt. Harmi vain että postitus on niin kallis,.. ei kehtaa kovin usein tilailla : (
- joybootsinpalkattu!!
hmm. oletteko sattuneet ajattelemaan että tänne kerääntyy suurimmaksi osaksi vain negatiiviset palautukset? En pitäisi suomi 24 keskustelupalstaa kovin luotettavana lähteenä. Miksi tyytyväiset asiakkaat olisivat edes naillä kesk.palstoilla? Mutta noh, mistä minä tiedän. Omani sain, vähän myöhässä tosin mutta oli sen arvoiset pumpsit :D
- harmittaa
PASKA firma. Tilasin yhdet saappaat, ja sainkin ne perille asti, mutta kun palautin ne vaihtaakseni kokoa pienempiin, niin eipä sitten enää kuulunutkaan mitään. en saanut edes rahoja takaisin. olen ollut yhteydessaä kuluttajasuoja neuvojaan ja seuraavaksi olisikin vuorossa kuluttajariita valituksen vuoro. ihmeen paljo vaan kyseisellä firmalla nuota huonon palvelun kokemuksen saaneita!! :((
en kyllä suosittele kenellekkään enkä itsekkään sinne rahojani enää hukuttaisi.- kiertäkää kaukaa
Kyseisen henkilön "bisnekset" kaatuvat yksi toisensa perään...työhistoriakin on kyseenalainen...aina on päästetty ensimmäisenä lähtemään työpaikoilta jos irtisanomisia on tullut. Ammattilaisia on monenlaisia.
- Timtimkenkäfriikki
kiertäkää kaukaa kirjoitti:
Kyseisen henkilön "bisnekset" kaatuvat yksi toisensa perään...työhistoriakin on kyseenalainen...aina on päästetty ensimmäisenä lähtemään työpaikoilta jos irtisanomisia on tullut. Ammattilaisia on monenlaisia.
http://www.pleaserusa.com/showcase/funtasma_2009.asp
samoja kenkiä kuin joylla mutta ilman välikäsiä, suoraan varastolta.
Cosplayfoorumi aniki.filla tehdään ainakin kimppatilauksia tuolta
http://forums.aniki.fi/viewtopic.php?f=78&t=9524
jos jotkut niistä kiinnostuneita.
Itse tilasin tuolta kengät, todella nopsa toimitus (alle kk meni kun postiin tuli) ja vielä 100€ halvemmalla kuin joylta postikuluineen päivineen. Suosittelen!
- Huvittavaa
Jotenkin naurattaa lukea näitä negatiivisia kommentteja ja mollauksia...
ja sitten niitä pelokkaita, jotka ovat ensin tilanneet ja sitten tullee tänne lukemaan ja halunneet perua tilauksen. Huh.
Ja jos joku kirjoittaa jotain positiivista palautetta, niin heti syytellään kyseisen firman työntekijäksi.
Ihme touhua täällä suomi24 keskustelupalstalla.
Minä en ainakaan pidä tämän keskustelupalstan ns. tietoja mitenkään luotettavina, koska tänne voi kuka tahansa kirjoittaa mitä tahansa nimimerkin takana, ilman kirjautumista tai mitään.
Eli yhtä lailla jos joku kehuu jotain ja häntä syytellään sen takia asianomaiseksi (tässä tapauksessa firman työntekijäksi),
niin ne, jotka kovasti ovat haukkumassa tätä firmaa, voivat yhtä hyvin olla esimerkiksi kilpailijoita, tai heillä saattaa muuten olla jotain henkilökohtaisia kaunoja. Mistä sitä tietää.
Ja tosiaan, tänne kerääntyy enemmän negatiivisia palautteita, koska me ihmisethän tykätään valittaa. Annamme palautetta, jos on huonoa sanottavaa, mutta silloin kun saamme hyvää tai erinomaista tai tavallista palvelua, emme me palautetta ja kiitosta kovin helpolla anna. Risuja on aina helpompi antaa kuin ruusuja. Ja se on sääli.
Jokaisella nettifirmalla (ja millä tahansa firmalla) on varmasti sekä tyytyväisiä, että tyytymättömiä asiakkaita.
Ja mitä tiedän tuosta asiakaspalvelusta, niin hehän tekevät sellaista "normaalia" päivätyötä, eli eivät he illalla seitsemältä sähköposteihin tai puhelimeen vastaa. Melko "pieni" firma kuitenkin kyseessä. Tai siis, jälleenmyyjä, maahantuoja, miksikä sitä nyt sanoisi.
En ole itse siis tilannut tuolta koskaan mitään, mutta kerran olen Raisiossa käynyt liikkeessä ja ostin yhdet kengät. Minulla ei ole siis nettitilauksesta minkään moista kokemusta, ja siksipä yritänkin olla kirjoituksessani melko puolueeton. Lähinnä halusin kirjoittaa tänne siksi, että edes joku ymmärtäisi, että kaikkea täällä lukemaansa p*skaa ei kannata ihan heti niellä.- kengätön
Tilasin kenkäni 11.5
Sähkopostiin vastattiin ekalla kerralla. Mutta ei sen jälkeen enään. Soittanut olen yrittänyt SATOJA (kyllä, puhelimeni ilmoittaa kerrat) kertoja. Aukiolo aikana 10-15.
Sähköposteja olen viikon aikana lähettänyt 5 ja mihinkään ei vastattu.
Toivotaan nyt että kengät tulee perille .... - Puolueellinen?!
Niin, tottakai se naurattaa, kun toiset saavat kysellä omien rahojensa ja kenkiensä perään! Samaa mieltä olen kanssasi siitä, että risuja on helpompi antaa kuin ruusuja. Mutta se, että Joyboots (joka siis on pieni firma) saa tällä palstalla näin paljon negatiivista palautetta, kertoo kyllä aika paljon firmasta. Eihän yhtäkään muuta kauppaa ole täällä haukuttu yhtä paljon, vaikka useat niistä tekevät moninkertaisen määrän kauppoja Joybootsiin verrattuna.
Ja tuo asia, että vedotaan firman pienuuteen! Tässä maassa tuntuu elävän eräissä piireissä sellainen käsitys, ettei pikkuyritysten tarvitse noudattaa lakeja. Minusta kuitenkin esimerkiksi rahojen palauttamisen asiakkaalle kuukaudessa ei pitäisi olla yritykselle mikään ongelma. Eihän asiakkaallakaan ole tuollaista maksuaikaa, vaan päinvastoin tilaus tulee maksaa etukäteen, ja kyllä yksityishenkilön budjetti sentään on yleensä tiukempi kuin pienenkään yrityksen.
Noh, sinähän et ollut mitään Joybootsilta tilannut. Tehkööt tämän palstan lukijat omat johtopäätöksensä asioista.
- joyboots vastuuseen!
kengät myöhässä melkein 5 kuukautta. sähköposteihin ei vastata ja puhelin on aina siellä varattu. ei hyvitystä tilille, eikä kenkiä!
- Trillian12413141
Paska putiikki ei voi muuta sanoa. Ensimmäinen tilaus viime vuonna tuli ilman mitään kitinää ja vaivaa. Nyt kahdet kengät palautettuani rahoja on saanut odotella tilille 2kk ja tänään otin yhteyttä kuluttaja-asiamieheen. Tunnin yritin soittaa asiakaspalveluun ja nauhoite vaan raikaa ja monta sähköpostivestiä lähetin joista yhteenkään ei ole vastattu.
Ikinä en enää kyseisestä paskapuljusta tilaa mitään. - Nainen 25v
Trillian12413141 kirjoitti:
Paska putiikki ei voi muuta sanoa. Ensimmäinen tilaus viime vuonna tuli ilman mitään kitinää ja vaivaa. Nyt kahdet kengät palautettuani rahoja on saanut odotella tilille 2kk ja tänään otin yhteyttä kuluttaja-asiamieheen. Tunnin yritin soittaa asiakaspalveluun ja nauhoite vaan raikaa ja monta sähköpostivestiä lähetin joista yhteenkään ei ole vastattu.
Ikinä en enää kyseisestä paskapuljusta tilaa mitään.Olen tilannut tästä firmasta kahdet popot. Ekaa tilausta sain odottaa yli sovitun ajan. Kyselin perään sähköpostilla, ei vastausta. Kun popot tulivat ne olivat oikeassa laatikossa mutta sisältö väärä. Tein palautuksen ja vaadin oikeita popoja. Näistä popoista ei ole sitten kuulunut mitään. Tilasin samassa yhteydessä myös toiset popot, niistäkään ei ole kuulunut mitään. Olen laittanut sähköpostia, ei vastausta. Olen soittanut heidän asiakaspalvelunumeroon joka on törkeän kallis, se on aina varattu, ihmetyttää myös tämä rajoitus puhelin auki ti-to kello 10-15.00. Soitin asiakaspalveluun eilen 14.00 niin sieltä ilmoitettiin että vaihde on suljettu.
- pohjanmaan tyttöjä
Nainen 25v kirjoitti:
Olen tilannut tästä firmasta kahdet popot. Ekaa tilausta sain odottaa yli sovitun ajan. Kyselin perään sähköpostilla, ei vastausta. Kun popot tulivat ne olivat oikeassa laatikossa mutta sisältö väärä. Tein palautuksen ja vaadin oikeita popoja. Näistä popoista ei ole sitten kuulunut mitään. Tilasin samassa yhteydessä myös toiset popot, niistäkään ei ole kuulunut mitään. Olen laittanut sähköpostia, ei vastausta. Olen soittanut heidän asiakaspalvelunumeroon joka on törkeän kallis, se on aina varattu, ihmetyttää myös tämä rajoitus puhelin auki ti-to kello 10-15.00. Soitin asiakaspalveluun eilen 14.00 niin sieltä ilmoitettiin että vaihde on suljettu.
tilasin itsekin ko. firmasta kengät nyt toukokuussa. Kun niiden sivuilla luvattu maksimi toimitusaika (18 pv) oli tullut täyteen, eikä mitään tietoa tilaukseni kohtalosta tullut, eksyin lukemaan näitä negatiivisia kokemuksia, huolestuin ja laitoin sähköpostia tilauksestani ystävälliseen sävyyn. Ei vastausta. Yritin soittaa heti seuraavana päivänä (keskiviikkona). Ehdin soitella noin tunnin nonstoppina sinne, että varmasti pääsisin läpi, turhaan. Olivat muka varattuja. Klo 14 tasan muuttui nauha, joka ilmoitti asiakaspalvelu vaihteen olevan suljettu ja kehotti soittamaan seuraavana aukioloaikana uudelleen. Asiakaspalvelun olisi kuitenkin pitänyt pelata klo 15 saakka. En jättänyt asiaa sikseen. Laitoin samana iltana sähköpostia, jossa ilmoitin haluavani perua tilaukseni vedoten siihen, että eivät ole toimittaneet tuotteita ajallaan, eivätkä ilmoittaneet mitään tilauksen viivästymisestä. Ilmoitin tilinumeroni ja tilaukseni hinnan. Uhkasin viedä asian tarvittaessa kuluttaja-asiamiehelle ja tehdä mahdollisesti rikosilmoituksen. Annoin aikaa vastata seuraavaan päivään (torstaihin) asti tilauksen perumisesta ja rahojen palautuksesta.
Aamulla aloin jo pari minuuttia ennen kymmentä soittamaan tauotta, että saan jonkun heti kiinni. Tasan klo 10 kaikki olivat, yllätys yllätys, heti varattuja. Mutta vielä suurempi yllätys! Siellä oli sittenkin elämää toisessakin päässä! Sain jonkin ajan päästä s-postia. Pahoittelivat, että ilmoitusta viivästyksestä ei ollut tullut ja sanoivat viivästyksen syyksi tavaran saanti vaikeudet. Lupasivat toimittaa tavarat heti kun ne tulevat. Eivät siis noteeranneet tilaukseni perumista mitenkään! Laitoin heti viestiä takaisin, että olen sitä mieltä, että tilaukseni on ja pysyy peruutettuna mainitsemistani syistä ja vaadin pikaista rahojen palautusta tilille. Ei vastausta. Maanantaina tällä viikolla soitin kuluttajaneuvontaan, josta kerrottiin, että kyseisen firman kanssa ollut enemmänkin ongelmia ja ohjeistivat vielä hyvin selväsanaisesti ilmoittamaan JOYBootsille tilauksen perumisesta ja pyytämään rahojen palautusta 30 pv kuluessa, jonka jälkeen voi vaatia korkoa rahoilleen jos ei palautettu. Sanoivat vielä, että kun ko. firman kans niin vaikeaa pitää yhteyttä niin seuraavaksi kannattaa ottaa suoraan yhteyttä kuluttajariitalautakuntaan.
Tein työtä käskettyä. Kirjoitin hyvin selkeästi, että perun tilaukseni ja perumisen syyt, tilinumeroni ja summan, jonka tilaukseni maksoi. Ilmoitin myös vaativani 30 pv:n jälkeen korkoa rahoilleni ja vieväni asian takuuvarmasti eteenpäin. No, liekö ruudun toisella puolella lukutaidotonta sakkia, kirjoitustaitoista kylläkin. Sain tänään viestin, että tilaukseni on käsitelty heidän varastollaan ja valmiina lähtemään postiin! Antoivat vielä seurantakoodin oikein, että voi ihailla lähetyksen kulkua postissa. Siellä se mun armas peruttu tilaukseni on yhä mun luo kovasti tulossa! Kyseessä on tietenkin ennakkoilmoitus vasta!
Soittaa on tietenkin turha yrittää. Ihmettelen, miten jotkut on edes kovalla yrityksellä tuntuneet päässeen läpi soittamalla, ONNITTELEN! Kaivoin tuon toimitusjohtajan henk.koht. numeron tietooni ja yritin vielä soittaa vaan eipä vastattu. Laitoin sitten taas viestiä, että tilaukseni on peruttu ja kyselin, miten tämä tilaus voi silti olla tulossa. Huomenna kyllä soitan jo vähintään kuluttajaneuvontaan tästä. On se nyt kumma, kun ei tilaustaan saa peruttua eikä rahojaan takaisin. Olen tässä tuuminut, josko sitä suoran toiminnan ihmisenä ihan ajaa körryyttelisi tuonne raisioon niitä rahojaan hakemaan ja ilmoittamaan tilauksen peruuntumisesta, olisko sitten tarpeeksi selvää? Laitimmainen kerta kun tilaan sieltä mitään ja vastaisuudessa maksan kyllä kaikki ennakkomaksu tilaukset luottokortilla.
- Zidukka
Tilasin Joybootsilta saappaat 2kk sitten. Ne kuitenkin olivat eri väriset kuin kuvassa, joten postitin ne heti takaisin. Tästä on nyt 2kk aikaa, olen lähettänyt reklamaation s-postitse kahdesti (tänään kolmannen kerran), eikä mitään vastausta ole tullut. Olen myös yrittänyt soittaa ko. firmaan, tietenkään saamatta ketään asiakaspalvelijaa langan päähän.
- pohjanmaan tyttojä
Ota ihmeessä yhteyttä kuluttajaneuvojaan. Itse olen ottanut sinne yhteyttä jo pari kertaa, antoivat ymmärtää, että kyseessä on todellakin firma, jonka kanssa paljon ongelmia. Minua neuvottiin viemään asia suoraan kuluttajariitalautakuntaan. Voit hakea jopa rahoillesi korkoa, koska rahoja ei ole palautettu ensimmäisen kuukauden aikana, näin olen ymmärtänyt. Minä aion hakea korkoa omille rahoilleni.
Itse peruin oman tilaukseni, koska sen lähettäminen minulle tuntui olevan ko. firmalle ylivoimainen tehtävä. Kun olin muutaman tilauksen perumisilmoituksen tehnyt, minulle lähetettiin tilauksen seurantakoodi ja tilaukseni lopulta tuli postiin. Eli tilaus, joka oli peruttu minun puoleltani, lähetettiin minulle! Laitoin ties monennenko kerran s-postia firmaan ja sain vastaukseksi, että he palauttavat rahani minulle. Rahojen olisi pitänyt olla viimeistään tänään kuulemma tililläni.......yllätys yllätys........eivät olleet!!!
Laitoin sähköpostia joybootsille takaisin ja odottelen, josko siihen vaikka vastattaisiin... Älä jätä asiaa sikseen. Sinun kuuluu saada rahasi takaisin! =) - Zidukka
pohjanmaan tyttojä kirjoitti:
Ota ihmeessä yhteyttä kuluttajaneuvojaan. Itse olen ottanut sinne yhteyttä jo pari kertaa, antoivat ymmärtää, että kyseessä on todellakin firma, jonka kanssa paljon ongelmia. Minua neuvottiin viemään asia suoraan kuluttajariitalautakuntaan. Voit hakea jopa rahoillesi korkoa, koska rahoja ei ole palautettu ensimmäisen kuukauden aikana, näin olen ymmärtänyt. Minä aion hakea korkoa omille rahoilleni.
Itse peruin oman tilaukseni, koska sen lähettäminen minulle tuntui olevan ko. firmalle ylivoimainen tehtävä. Kun olin muutaman tilauksen perumisilmoituksen tehnyt, minulle lähetettiin tilauksen seurantakoodi ja tilaukseni lopulta tuli postiin. Eli tilaus, joka oli peruttu minun puoleltani, lähetettiin minulle! Laitoin ties monennenko kerran s-postia firmaan ja sain vastaukseksi, että he palauttavat rahani minulle. Rahojen olisi pitänyt olla viimeistään tänään kuulemma tililläni.......yllätys yllätys........eivät olleet!!!
Laitoin sähköpostia joybootsille takaisin ja odottelen, josko siihen vaikka vastattaisiin... Älä jätä asiaa sikseen. Sinun kuuluu saada rahasi takaisin! =)...vien asian eteenpäin. Miten tuollainen firma voi edes toimia? yhtään ainutta vastausta en ole s-posteihini saanut. Palautin kengät 2,5kk sitten, ja tietenkään en ole saanut rahoja. Yllätys yllätys. :( Tuleehan siitä paljon vaivaa, kun lähtee asiaa puimaan, mutta jo pelkästään periaatteesta ei asiaa voi jättää sikseen.
- luuseriiiiii
Tilasin kengät huhtikuussa, tulivat myöhässä. Olivat väärän kokoisia ja palautin kengät. 25.5 olivat vastaanottaneet palautuksen. Vielä ei ole rahoja kuulunut.
Maanantaina laitoin sähköpostia että missä vika. Tiistaina myös. Ja torstaina... eikä mitään kuulunut. Tänään laitoin edelleen viestiä.. eikä vastausta.
Sitten tulin tänne lueskelemaan näitä ja laitoin firmalle vielä yhden viestin jossa ilmoitin että nyt asiasta tuli poliisi juttu. Olen odottanut kiltisti sen 30 päivää rahojani jonka ilmoittavat määräajaksi... ja 15 päivää siihen päälle. Enää en odota.- Metallitar_
No kerropa miten kävi. Itse erehdyin tilaamaan tuossa 17.6.10 kengät sieltä. Maksoi tasan 100 € postareineen. Ei ole tullut. En edes ottanu heihin yhetyttä, mutta kumamsti ITSE lähettivät minulle sähköpostia tuossa 7.7, että "pahoittelemme, että tilauksesi on myöhässä, meillä on hieman RUUHKAA"
Hah hah sanon minä. Paskat niillä mitään ruuhkaa ole. Korkeintaan kiire miettiä, miksihän heillä on näin paljon valittavia asiakkaita. Syystä.
Meinaan vielä koittaa (turhaan) soittaa sinne, ja sit tulevalla viikolla soitan kuluttajansuoja-asiamiehelle...
Uskoisin, että ne rahat saa sieltä kynittyä, viimeistään viranomaisten avustuksella. :) Muutkin on saaneet.
Jos joku teistä lukijoista osaa hakkerintaitoja yhtään, please, murtautukaa jumalauta sinne joybootsin sivuille ja KIRJOITTAKAA ISOLLA VAROITUS, ETTEI SIELTÄ KANNATA TILATA MITÄÄN. - Hölmö tilaaja
Metallitar_ kirjoitti:
No kerropa miten kävi. Itse erehdyin tilaamaan tuossa 17.6.10 kengät sieltä. Maksoi tasan 100 € postareineen. Ei ole tullut. En edes ottanu heihin yhetyttä, mutta kumamsti ITSE lähettivät minulle sähköpostia tuossa 7.7, että "pahoittelemme, että tilauksesi on myöhässä, meillä on hieman RUUHKAA"
Hah hah sanon minä. Paskat niillä mitään ruuhkaa ole. Korkeintaan kiire miettiä, miksihän heillä on näin paljon valittavia asiakkaita. Syystä.
Meinaan vielä koittaa (turhaan) soittaa sinne, ja sit tulevalla viikolla soitan kuluttajansuoja-asiamiehelle...
Uskoisin, että ne rahat saa sieltä kynittyä, viimeistään viranomaisten avustuksella. :) Muutkin on saaneet.
Jos joku teistä lukijoista osaa hakkerintaitoja yhtään, please, murtautukaa jumalauta sinne joybootsin sivuille ja KIRJOITTAKAA ISOLLA VAROITUS, ETTEI SIELTÄ KANNATA TILATA MITÄÄN.Tilasin kengät kesäkuussa ja toimitusaika umpeutui heinäkuun puolella, jolloin aloin kysellä niiden perään. Vastasivat erittäin epämääräisesti toimituksesta. Sen jälkeen kysyin lähetystunnusta ja he lähettivät sen muutaman kymmenen minuutin kuluttua pyynnöstäni. Lähetystunnus oli ennakkoilmoitus Postille vietävästä paketista.
Tässä vaiheessa hälyytyskellot alkoivat soida ja soittelin Postiin tiedustellakseni pakettia. Ei ollu viety, vaikka olivat näin luvanneet. Olin jo yhteydessä kuluttajaneuvojaan, joka pyysi odottamaan vielä. Kun lähetystunnukselle ei ollut rekisteröity pakettia kahden päivän päästäkään, laitoin Joybootsille takaisinmaksupyynnön. Olin jo valmis tekemään asiasta rikosilmoituksen, kunnes seuraavana päivänä tarkastettuani lähetystunnuksen, oli paketti saapunut lähipostiini. Soitin vielä postiin, että onhan siellä varmasti oikea paketti lähetetty. Kävin hakemassa kengät ja ne olivat juuri oikeanlaiset.
Käytännössä homma siis toimi melko hyvin. Ainoastaan toimitus viivästyi muutamalla päivällä. Toisaalta, yritykseltä, joka ei ole julkistanut taloustietojaan koko olemassaolonsa aikana ja joka ei vastaa asiakaspalvelupuhelimeen, en aio jatkossa tilata yhtään mitään. Jos olisin tajunnut lukea muiden kokemuksia ennen tilausta, en varmasti olisi maksanut tuotetta etukäteen tai yleensä tilannut tämän yrityksen kautta.
Vaikka sainkin tilaamani tuotteen, en voi suositella kyseistä firmaa kenellekään. Tästä lähtien googlaan jokaisen nettifirman ja etsin käyttäjien kokemuksia ennen tilausta. Jos tämän olisin tajunnut tehdä, en varmasti olisi tilannut heiltä ikinä mitään.
- toimintaa seurannut
Joybootsin takana ja monen muun vastaavan epärehellistä nettikauppaa harjoittavan yrityksen takaa löytyy
Jouni Wahalahti joka ilmeisesti on jonkinlainen petosmestari. Suosittelen välttämään kaikkia ostoksia ja liiketoimia, sillä kaverin kaikki toiminta on laillisuuden rajamailla.- Tiina T.
Joyboots verkkokaupasta varoitan kaikkia, tilasin 3kk sitten ennakkomaksulla, mitään ei kuulunut, ei toimittanut tuotetta ja asiakaspalvelussa ei puhelinnumero tai maili vastaa. Jälkeenpäin tutkittuani vastaavia kokemuksia erittäin monilla (keskustelupalstat täynnä). Todella epärehellistä toimintaa joka omalla kohdalla johtaa kuluttaja-asiamiehelle ja poliisin pakeille. Pitäkää varanne, vaikka ei suomalaisesta kaupasta olisi tällaista uskonut….
- vihaan huijareita
Huhtikuun alussa palautin yhdet kengät ku olivat erikoisen pienet 36 kokooset ja monesti yrittänyt soittaa tuloksetta ja lähettäny hurjasti sähköpostia et rahat tänne ja sassiin....ei mikää hirveen iso summa mut kyl mulla 59e olis muutaki menoo ku lahjoottaa tuollaselle huijari firmalle...kehtasivat väittää jotta se on jo hyvitetty mutta eipä näy mun tiliottees!!!Ny otan kuluttaja-asiamieheen yhteyttä kun ei näemmä muuten saa rahoja takas.....
- highboots
...että edelleen aika moni tuntuu tilailevan Joybootsista vaikka netin keskustelupalstoilla valtava määrä negatiivista palautetta yrityksen toiminnasta. Lieneehän niitä kilpaileviakin nettikauppoja olemassa?.
- sipe25
highboots kirjoitti:
...että edelleen aika moni tuntuu tilailevan Joybootsista vaikka netin keskustelupalstoilla valtava määrä negatiivista palautetta yrityksen toiminnasta. Lieneehän niitä kilpaileviakin nettikauppoja olemassa?.
Olen tilannut kahdet kengät www.sensuelli.fi-kaupasta. Toimitukset tulivat ihan OK. Ei yhtä laaja valikoima kuin Joybootsilla mutta toisaalta on joitan muitakin malleja tarjolla, myös vaatteita.
- tvpetramaria
highboots kirjoitti:
tilasin joybootsista vajaa kuukausi sitten kahdet korkkarit tilaus tuli perille niin kuin oli luvattu
- veetuttaa
Itse odottelen myös rahoja ko.firmalta ja kengät on palautuneet ko huijarifirmalle jo heinäkuussa. En ole saanut minkään valtakunnan vastakaikua yhteydenotoilleni, joten oletan että rahat jäänee sille tielle. En TODELLAKAAN voi suositella ko. huijari firmaa kenellekkään. Olen jo ilmoittanut ko.firmasta kuluttajavirastoon ja verottajalle.
- Tuikku***
veetuttaa kirjoitti:
Itse odottelen myös rahoja ko.firmalta ja kengät on palautuneet ko huijarifirmalle jo heinäkuussa. En ole saanut minkään valtakunnan vastakaikua yhteydenotoilleni, joten oletan että rahat jäänee sille tielle. En TODELLAKAAN voi suositella ko. huijari firmaa kenellekkään. Olen jo ilmoittanut ko.firmasta kuluttajavirastoon ja verottajalle.
Nyt huolestuttaa,itse tilasin kengät ko. puljusta ja mailiin tuli seurantakoodi mutta nyt pelottaa että tuleeko ne kengät vai ei... toivotaan parasta... 17 päivää sitten tilasin että ei kyllä kerkiä sovitun ajan puitteissa tulla... tuleekohan ollenkaan...
- ANISVAIMO
TUOLTA LÖYTYY KAIKKI!
http://temmeblogs.blogspot.com/ - on tämä ketju...
... kestänyt. Minusta se ei kerro siitä, että kyseessä olisi "pieniä huolimattomuuksia" tekevä firma tms. Monet täällä epäilevät että valittajat vinkuvat turhasta tai ovat jopa kilpailijoita mustamaalaustarkoituksissa. Itse tilasin täältä kenkiä vuosi-pari sitten ja ongelmat olivat suuria (en jaksa enää muistella ja eritellä niitä, monta iltaa itkin pahaa huijarimaailmaa). Ja sitten kuulin että eräs tuttavani oli myös joutunut kyseisen firman sätkynukeksi ja maksullisen puhelinpalvelun tukijaksi yrittäessään saada rahojaan takaisin.
Minusta on hienoa että osa saa kenkänsä tai vaatteensa nopeasti ja ongelmitta. Jos kuitenkin näin pitkä ketju on pysynyt voimissaan 2,5 vuotta, voi olla varma, ettei kaikki jauhot pussissa ole puhtaita. Tottakai virheitä sattuu, mutta yleensä kunnon yritys pyrkii ne korjaamaan mahdollisimman pian ja niin, että asiakkaalle jää hyvä tai edes neutraali maku suuhun. Moni suomalainen haluaa edelleen uskoa vain hyvää, eikä todellakaan ole heti antamassa risuja, vaikka netissä siihen on toki helppo mahdollisuus. Eli mikäli olisin uusi tilaaja tämän kaupan suhteen, ottaisin Joyboots-rumban läpikäyneiden ja sen kanssa edelleen taistelevien kommentit tosissani. - jh
Noin 2 vuotta sitten tilasin kengät ja kesti ainakin 3 kuukautta saada ne. Mitään vastausta ei ikinä tullut sähköpostiin joten soittelin pari kertaa kenkien perään. Lopulta sain kuin sainkin oikeat mutta yhteydenpito ei oikein toiminut niinkuin olisi odottanut.
Nyt sitten tänä vuonna kun sivuja on uudistettu ja luvataan vastata sähköpostiin 24 tunnin sisällä ja noudattaa annettuja toimitusaikoja, ei homma ole parantunut yhtään. Tilasin heinäkuun puolivälissä kengät ja odottelin elokuun loppuun ku minkäänlaista tietoa ei ole tullut tilauksesta. Laitoin sähköpostia, jolloin jouduin odottamaan viikon sitäkin että sähköpostiin vastataan. Kaiken huippu on että vastauskin oli hyvin epämääräisen oloinen: "Kiitos yhteydenotostanne jostain syyistä teidän tilaus jäi tilamatta kun rupesin tarkistamaan tilanetta joten jos vilä haluatte voin ntilataa ne kengät???Ilmoittakaa sähk.postitse mitä tehdään!"
Siis jäi tilaamatta vaikka tein tilauksen!? Mitä helvettiä? Eikä mitään ilmoitusta mistään. En ikinä enää tilaa kyseisestä kaupasta mitään. Toivottavasti kuitenkin saan edes tämän vuoden puolella ne kesällä tilaamani kengät, mitä kyllä epäilen. Ihan käsittämätöntä toimintaa kaikin puolin ja ihmeellistä tekstiä sähköpostitse. Rahat kyllä kelpaa, odotetaan vaan että tilaaja ei edes muistaisi tilanneensa.- PD
mutta kengät ei olleet hyvät ja palautin ne ohjeiden mukaan.
siihen loppui kyseisen firman yhteydenpito, rahoja olen odottanut tilille takaisin nyt kohta 7viikkoa!
en suosittele kys. firmaa.
minä teen valituksen kuluttaja.asiamiehelle ja toivon muidenkin saman muuta kokeneiden tehdä ei se homma muuten lopu! - silläviisiin
PD kirjoitti:
mutta kengät ei olleet hyvät ja palautin ne ohjeiden mukaan.
siihen loppui kyseisen firman yhteydenpito, rahoja olen odottanut tilille takaisin nyt kohta 7viikkoa!
en suosittele kys. firmaa.
minä teen valituksen kuluttaja.asiamiehelle ja toivon muidenkin saman muuta kokeneiden tehdä ei se homma muuten lopu!Ihmettelen suuresti miten tällainen firma voi toimia vuodesta toiseen (tämäkin keskustelu aktiivisesti pysynyt yllä vuodesta 2008). Pohdittiin tätä myös kuluttaja asiamiehen kanssa ja hän oli sitä mieltä, kun huijausta ei tapahdu kaikkien asiakkaiden kanssa, niin ns. positiivinen sana leviää yhtälailla kuin negatiivinenkin ja tilauksia menee sisään koko ajan.
No, minun osaltani asia menee ensiviikolla poliisille kuluttajaviraston ohjeiden mukaan, koska virastosta laitettiin myös viestiä kyseiselle huijarille ja siihenkään ei herra halua vastata. Toivottavasti saadaan hommalle piste, ennenkuin lisää pettyneitä asiakkaita jää rannalle ruikuttamaan.
Tehkää kaikki huijauksen kohdanneet samoin ja ilmoittakaa asiasta kuluttajavirastoon ja poliisille, vaikka kyseessä olisi vain pieni summa rahaa. Maailmassa on paljon vastaavia kenkiä myyviä ja lainmukaisesti toimivia verkkokauppoja, joten on hyvä tipautella mädät omenat puista, kun niitä vastaan tulee. - jcidhhczil
silläviisiin kirjoitti:
Ihmettelen suuresti miten tällainen firma voi toimia vuodesta toiseen (tämäkin keskustelu aktiivisesti pysynyt yllä vuodesta 2008). Pohdittiin tätä myös kuluttaja asiamiehen kanssa ja hän oli sitä mieltä, kun huijausta ei tapahdu kaikkien asiakkaiden kanssa, niin ns. positiivinen sana leviää yhtälailla kuin negatiivinenkin ja tilauksia menee sisään koko ajan.
No, minun osaltani asia menee ensiviikolla poliisille kuluttajaviraston ohjeiden mukaan, koska virastosta laitettiin myös viestiä kyseiselle huijarille ja siihenkään ei herra halua vastata. Toivottavasti saadaan hommalle piste, ennenkuin lisää pettyneitä asiakkaita jää rannalle ruikuttamaan.
Tehkää kaikki huijauksen kohdanneet samoin ja ilmoittakaa asiasta kuluttajavirastoon ja poliisille, vaikka kyseessä olisi vain pieni summa rahaa. Maailmassa on paljon vastaavia kenkiä myyviä ja lainmukaisesti toimivia verkkokauppoja, joten on hyvä tipautella mädät omenat puista, kun niitä vastaan tulee.Mua alkoi tämän ketjun luettuani suoraan sanottuna vähän pelottamaan saanko kenkiäni lainkaan (olisivat vielä ehdottoman tarpeelliset lähiaikoina). Olen tilannut Joybootsilta monen monta kertaa ja aina on tullut ajoissa, kenkien vaihtokin sujui nopeasti ja ongelmitta, joten henkilökohtaisesti mulla ei ole mitään valittamista. Hämmentävää kuitenkin, että noin monella on aivan päinvastaista palautetta.
Pistää miettimään.
- CreditCard
Hidas kuin mikä ja asiakaspalvelua kiinnostaa ilmeisesti vain tilauksien vastaanotto.
Opetus koko hommassa: Maksa nettiostokset ainoastaan luottokortilla tai PayPalia käyttäen. Rahasi saat takaisin jos homma ei toimi ja luotottaja tai PP tappelee kaupan kanssa. - ok toiminut
Parit saappaat tilannut ja toiminut ok, jopa vaihto toisten kanssa. Tilatkaa postiennakolla.
- CreditCard
Postiennakko ei ole enää toimitusvaihtoehto. Perustelevat sillä, että 30% jättää lunastamatta mikä sinänsä ei yllätä jos toimituksissa menee kuukausia.
Eipä kyllä luottokorttikaan käy, olisiko ollut vaikeuksia Luottokunnan ja muiden kanssa? PayPal on paras vaihtoehto, sillä heidän kautta maksetut voi reklamoida jos tuotetta ei saa.
- 100 gone
Kuluttajaasiamies kertoi että nyt on ropissut niin paljon valituksia kyseistä firnasta, että todenneköisesti ne on käärinyt rahat ottanut hatkat. Nyt jokainen jolla on tilaus plakkarissa, soittamaan kuluttajaaisiamiehelle!
- nina771
Joybootsista paljon huonoa palautetta näillä sivuilla, mutta onko kenelläkkän tietoa muista nettikaupoista joista samantyyppisiä kenkiä voi ostaa, meilläpäin kun ei löydy tavallisista kenkäkaupoista..... Mielellään jos tietoa kotimaisista verkkokaupoista niin kiitos
- J.P Clea
nina771 kirjoitti:
Joybootsista paljon huonoa palautetta näillä sivuilla, mutta onko kenelläkkän tietoa muista nettikaupoista joista samantyyppisiä kenkiä voi ostaa, meilläpäin kun ei löydy tavallisista kenkäkaupoista..... Mielellään jos tietoa kotimaisista verkkokaupoista niin kiitos
Sain tilaamani 2paria avokkaita sekä yhdet saappaat 3.12
Tilauksen toimitus tosin kesti 1.5 kuukautta mutta ymmärtääkseni hekin tilaavat tuotteet
ulkomailta ja heidän kannattaa kerätä tilauksia hieman aikaa ja tilata kerralla enemmän.
Pien yrittäjän arki ei ole helppo ja mulle kaikki ja heti tyyppejä riittää...koettakaa nyt jaksaa odottaa
niitä pimppareita sitten kun ne tulee on ilo pinnassa,sen verran ihania ne on. - siru_miu
nina771 kirjoitti:
Olen tilannut kahdet kengät vähän muuta sensuelli.fi-kaupasta, kenkävalikoima ei joybootsin tasolla mutta toisaalta vähän toisenlaisiakin löytyy, myös paljon "hepeneitä". Ei ollut ongelmia toimitusten kanssa, tuli luvatussa ajassa.
- Selittely väsyttää
J.P Clea kirjoitti:
Tilauksen toimitus tosin kesti 1.5 kuukautta mutta ymmärtääkseni hekin tilaavat tuotteet
ulkomailta ja heidän kannattaa kerätä tilauksia hieman aikaa ja tilata kerralla enemmän.
Pien yrittäjän arki ei ole helppo ja mulle kaikki ja heti tyyppejä riittää...koettakaa nyt jaksaa odottaa
niitä pimppareita sitten kun ne tulee on ilo pinnassa,sen verran ihania ne on.Pienenkin yrittäjän pitäisi tajuta huolehtia, että paketteihin ei jatkuvasti mene väärää tavaraa ja pitää kiinni lupauksistaan toimittaa korvaava tuote tai palauttaa rahat. Kaikkimulleheti on sellainen joka vaatii tavaran aina parissa päivässä mutta tuosta puljusta ei saa mitään aina kuukaudessakaan. Unohtavat mitä tilauksessa oli eivätkä viitsi asiaa tarkistaa. Rahat takaisin vasta poliiseilla uhkaamalla jos silläkään.
- Selittely väsyttää
nina771 kirjoitti:
Ulkomaiset toimittavat usein nopeammin ja halvemmalla eikä EU:n sisällä mene veroja tai tullia. Tässä yksi eurooppalainen joka myy esim. Pleaserin tuotteita: http://jagerstore.co.uk/
- Miputus
nina771 kirjoitti:
Juuri tilasin korkkarit http://www.bananashoes.com ista ja kaikki toimi erittäin hyvin. Tilauksesta 12 tuntia tuli vahvistus mailiin, että tilaus on lähetetty. Tilauksesta 6 vuorokautta hain kengät postista, vaikka välissä oli viikonloppukin. Pakko tuota on suositella, sen verran nopea toimitus oli. Maksuna käy mm. Visa Electron.
- kossikka
Miputus kirjoitti:
Juuri tilasin korkkarit http://www.bananashoes.com ista ja kaikki toimi erittäin hyvin. Tilauksesta 12 tuntia tuli vahvistus mailiin, että tilaus on lähetetty. Tilauksesta 6 vuorokautta hain kengät postista, vaikka välissä oli viikonloppukin. Pakko tuota on suositella, sen verran nopea toimitus oli. Maksuna käy mm. Visa Electron.
Mutta miksi ei voisi tilata kotimaasta?, nämä pari edellämainittua englantilaista verkkokauppaa eivät näytä olevan ainakaan oleellisesti edullisempia kuin kotimaisetkaan, kotimaisten ehdoton etu on parempi kuluttajasuoja, esim. palautustilanteissa veloitukseton palautus. Englantiinkin voi palauttaa mutta postimaksut on itse kustannettava, ja tunnetusti Suomesta ulkomailepäin lähetettäessä maksut paljon suuremmat kuin ulkomailta Suomeen.
- Rotia hommiin
J.P Clea kirjoitti:
niitä pimppareita sitten kun ne tulee on ilo pinnassa,sen verran ihania ne on.Hei J.P Clea. En tiedä luitko ketjua lainkaan kun kirjoitit siihen viestin. Jos luit, niin millä perusteella väität kuukausitolkulla kenkiään odottaneita ihmisiä mulle kaikki ja heti -ihmisiksi? Mikä mielestäsi on kohtuullinen aika odottaa suomalaiselta yritykseltä tilattua tavaraa, ja mikäli toimitus viivästyy, mikä on mielestäsi oikea tapa yritykseltä toimia?
- Miputus
kossikka kirjoitti:
Mutta miksi ei voisi tilata kotimaasta?, nämä pari edellämainittua englantilaista verkkokauppaa eivät näytä olevan ainakaan oleellisesti edullisempia kuin kotimaisetkaan, kotimaisten ehdoton etu on parempi kuluttajasuoja, esim. palautustilanteissa veloitukseton palautus. Englantiinkin voi palauttaa mutta postimaksut on itse kustannettava, ja tunnetusti Suomesta ulkomailepäin lähetettäessä maksut paljon suuremmat kuin ulkomailta Suomeen.
No itse en voinut kotimaasta tilata, koska ei löytynyt kokoja. Kyllä suomalaisiakin kauppoja löytyy, mutta yleensä valikoima on pienempi. Esim. Brandos on aika laadukas, mutta ei siellä samanlaisia kenkiä silti ole kuin Bananashoesilla, saati valikoima kokojen puolesta. Mutta jos löytää kengät suomalaisesta kaupasta ja hinta ei ole suurempi, niin kannattaa sillon tilata sieltä.
- murutee85
Joo tilasin kesällä Joybootsista kengät. Meni 1,5 kk että sain paketin. Olivat täysin vääränmalliset joten palautin. Rahojen kanssa meniki sitte kolme kuukautta että sain ne tilille... EN suosittele tätä kauppaa kenellekkään.
- lamenta
Mulla ei ole henk. kohtaisesti mitään valitettavaa. Aina on kengät tullu, tosin toimitus on vähän hidas, mutta on tullu kuitenkin. Monissa firmoissa toimitus kestää, kun tuotteita tulee eri maista eli ei se homma voi ihan parissa päivässä hoituakaan. Tosin mä en ole joutunut koskaan palauttamaan joten en tiedä millainen rumba olisi tuo rahojen takaisin saaminen..
- huijattu
lamenta kirjoitti:
Mulla ei ole henk. kohtaisesti mitään valitettavaa. Aina on kengät tullu, tosin toimitus on vähän hidas, mutta on tullu kuitenkin. Monissa firmoissa toimitus kestää, kun tuotteita tulee eri maista eli ei se homma voi ihan parissa päivässä hoituakaan. Tosin mä en ole joutunut koskaan palauttamaan joten en tiedä millainen rumba olisi tuo rahojen takaisin saaminen..
Täytyy sanoa,ettei kyseinen joyboots jarka oy ole todellakaan luotettava firma! soitin kuluttaja-asiamiehelle ja hän sanoi että kyseisen firman kanssa on ongelmia. miten helvetissä tuollainen firma voi olla pystyssä!? itse tilasin sieltä kengät 30.9.10, mitkä tulivat 28.10.10 ja vasta kun kyselin niiden perään. noh mallissa oli aivan liian leveä varsi ja koko oli väärä. palautin kengät 29.10.10 ja rahat ovat edelleen heillä. täyttä huijausta! olen pommittanut firmaa sähköpostilla ja yrittänyt soittaa, mutta kappas, numeroon ei vastaanoteta puheluita! rahani aion takaisin hankkia. mutta en suosittele ketään tilaamaan kyseisestä firmasta mitään!!!!
- Kengät tänne
huijattu kirjoitti:
Täytyy sanoa,ettei kyseinen joyboots jarka oy ole todellakaan luotettava firma! soitin kuluttaja-asiamiehelle ja hän sanoi että kyseisen firman kanssa on ongelmia. miten helvetissä tuollainen firma voi olla pystyssä!? itse tilasin sieltä kengät 30.9.10, mitkä tulivat 28.10.10 ja vasta kun kyselin niiden perään. noh mallissa oli aivan liian leveä varsi ja koko oli väärä. palautin kengät 29.10.10 ja rahat ovat edelleen heillä. täyttä huijausta! olen pommittanut firmaa sähköpostilla ja yrittänyt soittaa, mutta kappas, numeroon ei vastaanoteta puheluita! rahani aion takaisin hankkia. mutta en suosittele ketään tilaamaan kyseisestä firmasta mitään!!!!
Samanlainen kokemus kuin monella muullakin täällä. Kaksi kuukautta sitten tilasin kengät ja maksoin ne, mutta enpä ole niitä vielä saanut.
Kaksi kertaa olen ollut yhteydessä kuluttajaneuvontaan - tuloksetta. Firma lupailee kuluttajaneuvojalle että kengät lähetetään mahdollsimman pian, mutta p*skanmarjat. Itse olen lähettänyt joybootsin asiakaspalveluun lukuisia sähköposteja, joissa olen tiedustellut kenkiä, mutta eivät ole vastanneet.
Olen aiemmin tilannut joybootsilta muutaman kerran. Tämä on ensimmäinen kerta kun ongelmia on. Epäilen että firma toimii niin, että edulliset tarjoustuotteet, joita moni kokeilumielessä tilaa, toimitetaan asianmukaisesti perille. Sitten kun erehtyy tilaamaan jotain isommalla summalla, niin tuote ei ikinä löydäkään perille. (Tämä on vain oletus, saatan olla väärässäkin)
Mitä tässä voi tehdä? Ei kai tuollaisen huijarifirman voi antaa rellestää? Itse aion tehdä seuraavaksi asiasta rikosilmoituksen, mutta saa nähdä saanko rahoja koskaan takaisin. Kysymys on kuitenkin "vain" n. 100 eurosta, mutta sekään ei ole minulle ihan pikkuraha. - Laya79
Kengät tänne kirjoitti:
Samanlainen kokemus kuin monella muullakin täällä. Kaksi kuukautta sitten tilasin kengät ja maksoin ne, mutta enpä ole niitä vielä saanut.
Kaksi kertaa olen ollut yhteydessä kuluttajaneuvontaan - tuloksetta. Firma lupailee kuluttajaneuvojalle että kengät lähetetään mahdollsimman pian, mutta p*skanmarjat. Itse olen lähettänyt joybootsin asiakaspalveluun lukuisia sähköposteja, joissa olen tiedustellut kenkiä, mutta eivät ole vastanneet.
Olen aiemmin tilannut joybootsilta muutaman kerran. Tämä on ensimmäinen kerta kun ongelmia on. Epäilen että firma toimii niin, että edulliset tarjoustuotteet, joita moni kokeilumielessä tilaa, toimitetaan asianmukaisesti perille. Sitten kun erehtyy tilaamaan jotain isommalla summalla, niin tuote ei ikinä löydäkään perille. (Tämä on vain oletus, saatan olla väärässäkin)
Mitä tässä voi tehdä? Ei kai tuollaisen huijarifirman voi antaa rellestää? Itse aion tehdä seuraavaksi asiasta rikosilmoituksen, mutta saa nähdä saanko rahoja koskaan takaisin. Kysymys on kuitenkin "vain" n. 100 eurosta, mutta sekään ei ole minulle ihan pikkuraha.Tilasin kuukausi sitten heti toimitus -tuotteena kengät. Kyselin useamman kerran perään ja lopulta kuukauden jälkeen paketti oli viety postiin. Paketin seurantatietoihin ilmestyi tieto: 25.01.2011, klo 01:03 Lähetyksen toimituksessa on havaittu poikkeama. Lähetys voi mahdollisesti viivästyä. Lisätietoja palvelunumerostamme 0200 77000. 01010 ITELLAN LOGISTIIKKAKESKUS
Soitin Itellalle ja tiedoksi tuli, että he eivät enää voi toimittaa paketteja, koska maksamattomia laskuja on niin paljon Joybootsin takana toimivalla yrityksellä. Paketti jää siis Itellan haltuun, kunnes saatavat on kuitattu tai muutoin konkurssin kautta asia selvitetty. - Laya79
Laya79 kirjoitti:
Tilasin kuukausi sitten heti toimitus -tuotteena kengät. Kyselin useamman kerran perään ja lopulta kuukauden jälkeen paketti oli viety postiin. Paketin seurantatietoihin ilmestyi tieto: 25.01.2011, klo 01:03 Lähetyksen toimituksessa on havaittu poikkeama. Lähetys voi mahdollisesti viivästyä. Lisätietoja palvelunumerostamme 0200 77000. 01010 ITELLAN LOGISTIIKKAKESKUS
Soitin Itellalle ja tiedoksi tuli, että he eivät enää voi toimittaa paketteja, koska maksamattomia laskuja on niin paljon Joybootsin takana toimivalla yrityksellä. Paketti jää siis Itellan haltuun, kunnes saatavat on kuitattu tai muutoin konkurssin kautta asia selvitetty.Laitoin postia Postille ja kas, paketti on kuitattu saapuneeksi toimipaikkaan. Ilm. eilinen tieto ei siis täysin pitänyt paikkaansa, vaikka seurantakoodi ja puhelinpalvelu näin väittivät. Kauanhan tuo toimitus kesti, mutta jos nyt perille tuli oikeat popot, niin hyvä. Toista kertaa en kyllä silti lähde tähän souhun.
- Kengät tänne
Laya79 kirjoitti:
Laitoin postia Postille ja kas, paketti on kuitattu saapuneeksi toimipaikkaan. Ilm. eilinen tieto ei siis täysin pitänyt paikkaansa, vaikka seurantakoodi ja puhelinpalvelu näin väittivät. Kauanhan tuo toimitus kesti, mutta jos nyt perille tuli oikeat popot, niin hyvä. Toista kertaa en kyllä silti lähde tähän souhun.
Miten sinun Laya79 kävi? Saitko kengät? Kiinnostaa kun olen itse samassa tilanteessa, paketti on ilmeisesti jumissa postissa...
- Laya79
Kengät tänne kirjoitti:
Miten sinun Laya79 kävi? Saitko kengät? Kiinnostaa kun olen itse samassa tilanteessa, paketti on ilmeisesti jumissa postissa...
Sain kengät kengät, kun laitoin tosiaan postille postia ([email protected]). Oli oikeat popotkin vielä, himskatin liukkaat pohjat vaan, joten tarvii käyttää suutarilla. Noh, tuli kuitenkin ja tää kokeilu jäi kyllä vikaks tuolta tilaten...
- Kengät tänne
Laya79 kirjoitti:
Sain kengät kengät, kun laitoin tosiaan postille postia ([email protected]). Oli oikeat popotkin vielä, himskatin liukkaat pohjat vaan, joten tarvii käyttää suutarilla. Noh, tuli kuitenkin ja tää kokeilu jäi kyllä vikaks tuolta tilaten...
Saa nähdä, miten minun käy. Otin yhteyttä postin asiakaspalveluun, josta vastattiin että lähettäjän pitäisi tehdä selvitys lähetyksestä postille. No, välitin tämän tiedon joybootsin asiakaspalveluun, mutta koska he eivät ole koko aikana vastanneet sähköposteihini, niin tuskinpa nytkään tekevät asian eteen mitään. En nyt oikein enää tiedä, mitä pitäisi tehdä, mutta kai se tutkintapyyntö poliisille on seuraavaksi vuorossa.
- huijattu
Kengät tänne kirjoitti:
Saa nähdä, miten minun käy. Otin yhteyttä postin asiakaspalveluun, josta vastattiin että lähettäjän pitäisi tehdä selvitys lähetyksestä postille. No, välitin tämän tiedon joybootsin asiakaspalveluun, mutta koska he eivät ole koko aikana vastanneet sähköposteihini, niin tuskinpa nytkään tekevät asian eteen mitään. En nyt oikein enää tiedä, mitä pitäisi tehdä, mutta kai se tutkintapyyntö poliisille on seuraavaksi vuorossa.
mee ehdottomasti tekee poliisille rikosilmotus!
- Gabor
Kengät tänne kirjoitti:
ehdottomasti tehdä, vaikka tuntuu että siitä on vaan vaivaa ja hävisi "vain" satasen. Se on ainoa tapa jossain vaiheessa nähdä rahojanne. Kun tämä Oy menee konkurssiin, niin varoja ei varmasti ole ja kaikki jää näppejään nuolemaan - mutta kun teette rikosilmoituksia, käsittääkseni syyttäjä ajaa ne oikeudessa kerralla ja näin ollen Oy:n takana olevat ihmiset tuomittaneen petoksesta henkilökohtaiseen korvausvastuuseen.
- Gabor
huijattu kirjoitti:
Firmaahan ei enää ole... Suosittelen rikosilmoituksen tekemistä, ainoa tapa jolla rahasi mahdollisesti koskaan tulet saamaan. Vaikka summasi olisi pienikin se kannattaa ja kaikkien jotka eivät ole rahojaan saanut ! Saatte sen Wahalahden vastuuseen!
- vituttaa!!!!
On jo aikaa kun tolta puljulta tilasin ja lähetin takaisinkin joista rahoja ei meinannut tulla kesti monta kuukautta ja kyllästyin viestien lähettämiseen. Sanoin viimeisessä viestissä, että jos rahoja ei kuulu eikä edes vastaus viestiä tuu viikon sisään niin menen kuluttaja-asiamihen juttusille ja oho vastaus tuli ja rahatkin oli parinviikon päästä tilillä.
Eli menkää avautumaan kolmannelle osapuolelle asiasta vaikka en itte mennykkään. Niin saadaan huijarit työttömäks tai teekemään työnsä niin kuin niitten pitäisi tehdä ne.- anterosetä
Omakaan lahjatilaus ei mennyt putkeen Joybootsilta; Kenkien tulossa kesti 2 kuukautta, josta 3 viikkoa postin edi-tunnus oli jo laitettu mutta sitä pakettia ei oltu viety postiin. Sain kyselyihini toistuvasti vastauksen että paketti lähtee välittömästi postiin.
Harmiksi kengät olivat liian suuret. Postiin pakettia viedessäni asiakaspalautus ei sitten onnistunut, numero ei toimi ja firman nimilläkään ei löytynyt postilta palautustunnusta.
Sen jälkeen nettisurffailu paljasti firman toiminnan laadun. Ilmeisesti posti on poistanut palautustunnuksen tai se muuten on lopetettu. Sähköpostittelin asiasta mutta enää ei vastattu mitään.
No, kun muiden ongelmista lukee niin pitää kai olla tyytyväinen että jäi käteen edes jotkut kengät. Kaipa ne sitten myyn huutonetissä tappioiden minimoinniksi. Pienempi koko on jo tilauksessa toisesta kaupasta, toivotaan että tälläkertaa oikeankokoiset kengät saapuvat...
Ihan joululahjaksi ne eivät kyllä ehtineet... - huijattu
anterosetä kirjoitti:
Omakaan lahjatilaus ei mennyt putkeen Joybootsilta; Kenkien tulossa kesti 2 kuukautta, josta 3 viikkoa postin edi-tunnus oli jo laitettu mutta sitä pakettia ei oltu viety postiin. Sain kyselyihini toistuvasti vastauksen että paketti lähtee välittömästi postiin.
Harmiksi kengät olivat liian suuret. Postiin pakettia viedessäni asiakaspalautus ei sitten onnistunut, numero ei toimi ja firman nimilläkään ei löytynyt postilta palautustunnusta.
Sen jälkeen nettisurffailu paljasti firman toiminnan laadun. Ilmeisesti posti on poistanut palautustunnuksen tai se muuten on lopetettu. Sähköpostittelin asiasta mutta enää ei vastattu mitään.
No, kun muiden ongelmista lukee niin pitää kai olla tyytyväinen että jäi käteen edes jotkut kengät. Kaipa ne sitten myyn huutonetissä tappioiden minimoinniksi. Pienempi koko on jo tilauksessa toisesta kaupasta, toivotaan että tälläkertaa oikeankokoiset kengät saapuvat...
Ihan joululahjaksi ne eivät kyllä ehtineet...minä sain viimein rahani takas joybootsista, kun kävin poliisilaitoksella tekemässä kyseisestä firmasta rikosilmotuksen! on kyllä aika pirun hankalaa toimia tuollaisen yrityksen kanssa, jos rahojen takas saamiseksi tarvitsee poliisiin turvautua. rikospoliisista kun meni sähköpostia jarka oy:lle, niin kyllä rahat tämän jälkeen olivat muutamassa päivässä tilillä. on enämmän kun outoa ettei tällaiseen toimintaa voida puuttua!
- LUE TÄÄ
Firma on lopetettu.
Itse sain saappaani hyvin ja ajallaan, toisen tilauksen kanssa vaihtokin sujui sujuvasti. Olen harmissani, ettei fiemaa enää ole.- Vi*tunu huijareihin
Mua ei harmita huijarien olemassaolo. Puoli vuotta sitten tilatut popot jäi tulematta, jäi saamatta rahatkin ja yhteydenottoihin ei vastata. Onneksi syntipukin nimi on tiedossa.
- Sipulikenkä
Näin http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011030813321816_uu.shtml
Eli ei kannata tilata enää. - Nimierkkinen
Kuluttajavirastoon ja kuluttajaneuvontaan on tullut runsaasti yhteydenottoja kenkiä myyvästä Joyboots.fi:stä ja lemmikkitarvikkeita myyvästä Koiratuote.fi:stä.
Joyboots.fi- ja Koiratuote.fi -verkkokauppojen asiakkaat eivät ole saaneet etukäteen maksamiaan tilauksia luvatussa toimitusajassa. Osa asiakkaista, jotka ovat palauttaneet ostoksensa, eivät ole saaneet rahojaan takaisin. Yritysten asiakaspalvelu on vastannut asiakkaiden yhteydenottoihin kangerrellen tai ei lainkaan.
Kuluttajavirasto on lähettänyt Joyboots.fi:n taustalla olevalle Jarka Oy:lle useita muistutuksia verkkokaupan toimitusviivästyksiin liittyvistä perussäännöistä. Viimeisin kirje on palautunut takaisin, koska yrityksen postilaatikko on Itellan mukaan täynnä. Lisäksi virasto on vaatinut Jarka Oy:ltä selvitystä siitä, miten se aikoo korjata tilanteen. Yritys ei kuitenkaan ole toimittanut vastaustaan määräpäivään mennessä. - piipi56
Minulle on käynyt juuri samalla tavalla. Tilasin ja maksoin kengät 08.12 10, nyt eletään maaliskuuta eli 23. pv,2011. Yksi vastaus heiltä tuli, että olisivat kuulemma ilmoittaneet minulle sähköpostitse, että kyseinen malli myyty loppuun ja haluanko tilalle lahjakortin, vai palauttavatko rahat. Kysyivät tilinumeroani, jonka olin jo viestissäni heille ilmoittanut, samalla kun kerroin, etten enää heidän palvelujaan tarvitse. Olen sen jälkeen laittanut heille useita meilejä, ja mitään vastausta ei ole kuulunut, eikä rahoja palautettu. Eilen kävin heidän verkkosivuillaan ja "yllätys, yllätys", verkkopalvelu on kuulemma lopettanut toimintansa toistaiseksi. Olen myös yrittänyt soittaa heille, mutta heillä ei vastata.
ELI TÄYSIN HUIJARIFIRMA KOKO LAFKA, ÄLKÄÄ HYVÄT IHMISET MENKÖ HEILTÄ MITÄÄN TILAAMAAN!!!!!!!!
Rahat menivät sen sileän tien, kyllä 50 euron menetyskin harmittaa, kun itsellä kova rahapula. Liekö firma tehnyt konkurssin, vai mikä on. Tai sitten on alun alkaenkin täysin huijausfirma. Mietin myös sitä poliisille asian viemistä.- Gabor
Firmaahan ei enää ole... Suosittelen rikosilmoituksen tekemistä, ainoa tapa jolla rahasi mahdollisesti koskaan tulet saamaan. Vaikka summasi olisi pienikin se kannattaa ja kaikkien jotka eivät ole rahojaan saanut ! Saatte sen Wahalahden vastuuseen!
- sannipannii
Itekkin tein just äsken netissä rikosilmoituksen, toivottavasti ratkeis tää homma kun kismittää hieman tapella yksien kenkien takkii >:(
- dfhdh
Siihenhän nuo huijarifirmat luottavatkin, että kukaan ei jaksa alkaa tapella yksien kenkien ja muutaman kympin takia. Niistä tulee kuitenkin yhteen laskettuna hurja summa, kun kaikki huijatut alkavat perätä rahojaan. Ei saa antaa huijareille periksi.
- guygujn
Joo kävin poliisiasemalla kertomassa tilanteen ja sanoivat että rikosta ei ole tapahtunut, koska yritys on kertonut joutuvansa konkurssiin sähköpostitse. Eikö se oo jo rikos kun viedään toisen rahat antamatta luvattua vastiketta? Vituttaa.
- minnika
Onko kukaan saanut rahojaan takaisin? Itse tein rikosilmoituksen, mutta mitään uutta ei ole kuulunut. Niinkö jää rahat saamatta? Kyseessä aika iso summa, 85e.
- joukkokannetta
Poliisista soitettiin ja sanottiin että tutkinta petoksesta loppuu koska yritys konkurssissa. Samoin ei voida osoittaa että olisi tahallaan pettänyt.
Pesänhoitaja ilmoitti ettei ole edes rahaa pesän selvitykseen, joten konkurssi raukeaa.
NYT kaikki joilla on saatavia tuolta, ottakaapa yhteys vaikka minuun. Jos on tarpeeksi iso määrä petettyjä, poliisi voi ottaa asian uudelleen käsittelyyn, pakkokin on koska silloin on kyseessä petos jos mikä. Selväähän on että toiminta on ollut tahallista pettämistä. Kaverilla on pitkä tausta tällaisissa hommissa se paljastuu jo netistäkin.
Laittakaapa tietona milloin tilasitte ja mikä summa ja joku yhteystieto niin toimitan poliisille. Jos ei muuta niin konkurssin suhteen poliisi voi tutkia miksi pesällä ei ole rahaa ja minne se on hukattu. Siitä ainakin tulee rapsut.
[email protected] osoitteeseen voi laitella tietoja.
Itseltä meni 158e! - sposti meni väärin
joukkokannetta kirjoitti:
Poliisista soitettiin ja sanottiin että tutkinta petoksesta loppuu koska yritys konkurssissa. Samoin ei voida osoittaa että olisi tahallaan pettänyt.
Pesänhoitaja ilmoitti ettei ole edes rahaa pesän selvitykseen, joten konkurssi raukeaa.
NYT kaikki joilla on saatavia tuolta, ottakaapa yhteys vaikka minuun. Jos on tarpeeksi iso määrä petettyjä, poliisi voi ottaa asian uudelleen käsittelyyn, pakkokin on koska silloin on kyseessä petos jos mikä. Selväähän on että toiminta on ollut tahallista pettämistä. Kaverilla on pitkä tausta tällaisissa hommissa se paljastuu jo netistäkin.
Laittakaapa tietona milloin tilasitte ja mikä summa ja joku yhteystieto niin toimitan poliisille. Jos ei muuta niin konkurssin suhteen poliisi voi tutkia miksi pesällä ei ole rahaa ja minne se on hukattu. Siitä ainakin tulee rapsut.
[email protected] osoitteeseen voi laitella tietoja.
Itseltä meni 158e!Siis [email protected] on oikea osoite mikä toimii ;)
- Ilmaiset saapikkaat
Ei mikään ihme että menee konkurssiin, kun meillekin tuli kahdet saapikkaat mutta ei koskaan laskua :D
- Puskaradio.net
Samanhenkisiä kenkiä myy nyt Wildshoes: http://www.puskaradio.net/index2.php?item_id=45646474
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi433404Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan172622Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!3762516Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!811740- 861395
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541070SEO!! Pyhäsalmi
Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs70975- 74945
Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.26771Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l4724