isot push-upit?

Mollariini

Hei! Tarvitsisin mustat push-upit tai vastaavat ei kokokuppiset liivit joita voisi pitää toppien tai avokaulaisten paitojen kanssa,onhan niitä mutta ei isoja kokoja.
Tarvitsisin koon 105d,en ole mistään löytänyt,kokokuppisia löytyy mutta mitään balconetteja ei ikinä...
Kummallista sikäli sillä isojen tyttöjen paidoissa on usein myös iso kaula-aukko ja isoillahan olisi myös mitä näyttää,eli se rintavako pitäisi saada esille kun se on oikeestaan ainoa näyttämisen kestävä paikka tässä kropassa,vyötäröllä kun ei oikein voi brassailla.
Olisin valmis myös maksamaan vähän enemmän jos vaan jostain hyvät löytäisin,tiedoista hyvin kiitollinen olen.

7

1789

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rintavaon esittely

      köhöm... Miksi ihmeessä rintojaan pitää esitellä, olivat ne sitten minkäkokoiset hyvänsä. En minäkään kulje ulkona esitellen napapaidassa hoikkaa vyötäröäni tai pelkät pikkupöksyt jalassa kiinteää takamusta. Miksi pitää näytellä rintavakoaan. Se on mun mielestä käsittämättömän mautonta. Itse en moiseen sorru, koska haluan toki, että miehet puhuvat minulle eivätkä rinnoilleni. Ällöttää kaikki isotissiset, jotka esittelevät utareitaan. Ei näytä oikeesti hyvältä. Oletko miettinyt, minkälaista viestiä välität itsestäsi esittelemällä rintavakoasi muille? Niin, halpaa viestiä itsestäsi. Olkaamme arvokkaita naisia.

      • hokemisella

        : )


      • monia.

        Niin, jotkut tykkää tuoda parhaat puolensa esiin ja jotkut taas ei. Se, että rintavaon esittely on susta mautonta, ei tarkoita, että se olisi sitä kaikkien mielestä. Miksei sitä kiinteää pebaakin voisi esitellä vaikka hyvin istuvissa farkuissa? Ei hyvien puolien esittely ole mun mielestä mitenkään halpaa.

        Jos niiden isojen tissien esitteleminen sua niin ällöttää, niin toki voit katsoa poispäin.

        By the way, tuo sun vuodatus ei mun mielestä kuulunut tähän ketjuun lainkaan. Ketjun aloittaja kaipasi lähinnä vinkkejä siitä, mistä löytäisi sopivat liivit.


      • khr
        monia. kirjoitti:

        Niin, jotkut tykkää tuoda parhaat puolensa esiin ja jotkut taas ei. Se, että rintavaon esittely on susta mautonta, ei tarkoita, että se olisi sitä kaikkien mielestä. Miksei sitä kiinteää pebaakin voisi esitellä vaikka hyvin istuvissa farkuissa? Ei hyvien puolien esittely ole mun mielestä mitenkään halpaa.

        Jos niiden isojen tissien esitteleminen sua niin ällöttää, niin toki voit katsoa poispäin.

        By the way, tuo sun vuodatus ei mun mielestä kuulunut tähän ketjuun lainkaan. Ketjun aloittaja kaipasi lähinnä vinkkejä siitä, mistä löytäisi sopivat liivit.

        Liivien keskiosat ovat niin korkeita, ettei tarvitse näkyä vakoa vielä ollenkaan kun v-aukon kärjestä tulee liivi ulos.

        Melkein sanoisin tässä kohtaa, että Ellos. Sieltä olen löytänyt ne harvat liivit, jotka ovat toimineet. Itse haalin viime kesänä Seppälästä 100E:n liivejä, joissa oli hämmentävää kyllä alhaalla vain pieni kiinnike pitämässä kuppeja yhdessä useammat. Sen jälkeen niitä ei ole näkynyt =(

        Olen itse töissä liivikaupassa, joka yrittää erikoistua ääripääkokoihin ja olen omistajalle vannottanut, että ottaa heti jos jonkun maahantuojan mallistoissa tuollainen liivi on. Mutta vielä ei ole tullut vastaan.

        Yksi vaihtoehto on sitten imetystoppiliivi. Niitä on olemassa muutamia ihan kohtuu tukevia malleja, joissa etuosa menee samalla lailla alhaalta vähän ristiin kuin monissa paidoissa. Esimerkiksi Carriwellin pitsiliivi.


    • Kippolainen

      Oletko kokeillut ihan tavallisia liivejä, joissa ei kuitenakaan ole "täyttä" kuppia, tai siis että osa rinnan yläosasta jää paljaaksi. Liivit eivät kuitenkaan tunge rintoja yhteen. Sellaiset ovat mielestäni kauniit myös isorintaisella ja tottahan toki sitä saa rintaansa näyttää, kun kerran on mitä näyttää. Siinä olen kuitenkin samaa mieltä (yhden kirjoittajan kanssa), että 30cm pitkä rintavako, joka tulee siitä, kun muhkeat tissit liiskataan toisiinsa yhteen, ei ole kaunis. Kenelläkään.

      • Mollariini

        Jos löytäisinkin jostain tukevat puolikupit kokoa 105d niin kokeilisinkin,tässä koossa vaan kaikki taitavat olla kokokuppisia.
        Makuasia todellakin tuo haluaako rintavakoaan esitellä,minusta isojen rintojen rintavako on varsin kaunis ja seksikäs ainakin ilta ja juhlapukeutumisessa,silloin kun tilaisuus on siihen sopiva.
        Voi olla että jotkut naiset ovat eri mieltä,miehiltä jos kysyisi luulisinpa että vastaukset taitavat olla toista maata.


    • khr

      Katselin juuri, että Torridissa (www.torrid.com) oli vaikka millaisen kaula-aukon sallivia liivejä 44 ja 46 DDD:hen saakka (eur 100 ja 105F). Laadusta ei ole hajuakaan, hinnat pyörivät 32 dollarin molemmin puolin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      284
      2978
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      215
      1890
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1562
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      2
      1350
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      77
      1218
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      262
      1162
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      80
      1052
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1021
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      80
      961
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      143
      821
    Aihe