Sheer Cover

Félina

Hola !
Onko kellään kokemuksia siitä Tv Shopin "Sheer Cover" meikkisetistä? Tai ylipäätään mineraali meikeistä? Näytti hyvältä koska mitään mahdottomuuksia tuotteesta ei luvattu. Mutta 5o€ on silti minun budjetilleni liian kallis virhe ostos.
Toki voitte suositella muitakin mineraali meikkejä mikäli ne nyt ovat hyviä.
Gracias !

46

34725

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      ...kokemukset tästä tuotteesta!

      • Jokutar

        Tilasin 30 päivän light-sävyisen paketin. Asiakaspalvelu neuvoi minua tilaamaan medium-sävyisen paketin, koska se kuulemma sopii useimmalle ihonsävylle. No, en ole mikään keskivaalea, enkä kalmankalpea, joten light-sävy on paras kyllä minun iholleni. Kalkkilaivan kapteenille sekin on liian tumma, itse asiassa light-sävy on yllättävänkin tumma, muttei huonolla tavalla. Ihmettelin siis hiukan asiakaspalvelua, mutta mielipiteensä kullakin. Jos teillä on siis vaalea iho, niin light sopii. Ei ole mikään maalarinvalkoinen sävy. Tuotteet ovat minulla toimineet, kokemusta on myös muista mineraalimeikeistä, ja tämä menee kärkikolmikkoon. Mukana tulevat bonustuotteet (mm. matkalle mukaan otettava sivellin, jossa on säiliö) ovat hyviä, varsinkin itse levittämiseen tuleva sivellin. Mascaraa, puhdistusemulsiota tai kosteusvoidetta en ole vielä kokeillut. Jos siis teillä on varaa tuo 50 € pansotaa, niin kannustan kyllä kokeilemaan. Onhan noissa palautusoikeus, sillä eihän kaikki voi sopia kaikille. Kertokaa, mihin tulokseen päädyitte. Itse tilaan seuraavan kerran varmaan tuon 90 päivän paketin. (paketin mukana saa - 20 % alennuskupongin)


      • lisää kokemuksia?
        Jokutar kirjoitti:

        Tilasin 30 päivän light-sävyisen paketin. Asiakaspalvelu neuvoi minua tilaamaan medium-sävyisen paketin, koska se kuulemma sopii useimmalle ihonsävylle. No, en ole mikään keskivaalea, enkä kalmankalpea, joten light-sävy on paras kyllä minun iholleni. Kalkkilaivan kapteenille sekin on liian tumma, itse asiassa light-sävy on yllättävänkin tumma, muttei huonolla tavalla. Ihmettelin siis hiukan asiakaspalvelua, mutta mielipiteensä kullakin. Jos teillä on siis vaalea iho, niin light sopii. Ei ole mikään maalarinvalkoinen sävy. Tuotteet ovat minulla toimineet, kokemusta on myös muista mineraalimeikeistä, ja tämä menee kärkikolmikkoon. Mukana tulevat bonustuotteet (mm. matkalle mukaan otettava sivellin, jossa on säiliö) ovat hyviä, varsinkin itse levittämiseen tuleva sivellin. Mascaraa, puhdistusemulsiota tai kosteusvoidetta en ole vielä kokeillut. Jos siis teillä on varaa tuo 50 € pansotaa, niin kannustan kyllä kokeilemaan. Onhan noissa palautusoikeus, sillä eihän kaikki voi sopia kaikille. Kertokaa, mihin tulokseen päädyitte. Itse tilaan seuraavan kerran varmaan tuon 90 päivän paketin. (paketin mukana saa - 20 % alennuskupongin)

        mutta aika kallis kuitenkin on tuo paketti. Eikä kovin riittoisa, jos tosiaan kestää vaan 30 päivää...tosin eihän sitä puuteria ole pakko joka päivä käyttää.
        Olisi kiva kuulla lisää käyttäjien kokemuksia!


      • Jokutar
        lisää kokemuksia? kirjoitti:

        mutta aika kallis kuitenkin on tuo paketti. Eikä kovin riittoisa, jos tosiaan kestää vaan 30 päivää...tosin eihän sitä puuteria ole pakko joka päivä käyttää.
        Olisi kiva kuulla lisää käyttäjien kokemuksia!

        ..tuo on kauemmin kestänyt, mutta en joka päivä käytä yhtä ja samaa, ja siksi on riittänyt hiukan pitemmäksi aikaa. Tuntuuhan tuo suurelta summalta, ja 1,5 g x 2 purkkia ei sinänsä paljoa ole tuohon hintaan nähden (n. 50 €). "Halvemmaksi" tulee ostaa se n. 100 €:n paketti, suhteessa siis halvempi verrttuna toiseen, 30 pv:n pakettiin (9 g yhteensä purkeissa). Mutta tykkäsin tosiaan itse, antaa ihanan, kuulaan, hehkeän ihon. Lämpimän, tasaisen sävyn.


      • zenn
        Jokutar kirjoitti:

        ..tuo on kauemmin kestänyt, mutta en joka päivä käytä yhtä ja samaa, ja siksi on riittänyt hiukan pitemmäksi aikaa. Tuntuuhan tuo suurelta summalta, ja 1,5 g x 2 purkkia ei sinänsä paljoa ole tuohon hintaan nähden (n. 50 €). "Halvemmaksi" tulee ostaa se n. 100 €:n paketti, suhteessa siis halvempi verrttuna toiseen, 30 pv:n pakettiin (9 g yhteensä purkeissa). Mutta tykkäsin tosiaan itse, antaa ihanan, kuulaan, hehkeän ihon. Lämpimän, tasaisen sävyn.

        50e kuukauden meikeistä on hirvittävän paljon. Suosittelisin tilaamaan Everyday Mineralsin kokeilupakkauksen ja kenties sen jälkeen isomman paketin, saat viidelläkympillä paljon paljon enemmän hyviä meikkejä, sekä siveltimiä :) Toki toimitusajat ovt hirvittävän pitkät, mutta voi, kun se vaan on niin edullista ja valikoima laaja..


      • pintakuivaiho
        Jokutar kirjoitti:

        Tilasin 30 päivän light-sävyisen paketin. Asiakaspalvelu neuvoi minua tilaamaan medium-sävyisen paketin, koska se kuulemma sopii useimmalle ihonsävylle. No, en ole mikään keskivaalea, enkä kalmankalpea, joten light-sävy on paras kyllä minun iholleni. Kalkkilaivan kapteenille sekin on liian tumma, itse asiassa light-sävy on yllättävänkin tumma, muttei huonolla tavalla. Ihmettelin siis hiukan asiakaspalvelua, mutta mielipiteensä kullakin. Jos teillä on siis vaalea iho, niin light sopii. Ei ole mikään maalarinvalkoinen sävy. Tuotteet ovat minulla toimineet, kokemusta on myös muista mineraalimeikeistä, ja tämä menee kärkikolmikkoon. Mukana tulevat bonustuotteet (mm. matkalle mukaan otettava sivellin, jossa on säiliö) ovat hyviä, varsinkin itse levittämiseen tuleva sivellin. Mascaraa, puhdistusemulsiota tai kosteusvoidetta en ole vielä kokeillut. Jos siis teillä on varaa tuo 50 € pansotaa, niin kannustan kyllä kokeilemaan. Onhan noissa palautusoikeus, sillä eihän kaikki voi sopia kaikille. Kertokaa, mihin tulokseen päädyitte. Itse tilaan seuraavan kerran varmaan tuon 90 päivän paketin. (paketin mukana saa - 20 % alennuskupongin)

        Kuivattaako tuotteet ihoa?
        Olen aiemmin käyttänyt Every Day Mineralsin tuotteita ja niiden kanssa mun pintakuiva iho alkoi viikon käytön jälkeen rutista kuivuuttaan
        ja hilseillä. Viikko vielä päälle, niin iho oli täynnä "ihon alaisia finnejä" jotka saatiin pois vasta kosmarin määräämän tehokosteutuskuurin ja kahden ihonpuhdistuksen jälkeen.


      • Jokutar
        pintakuivaiho kirjoitti:

        Kuivattaako tuotteet ihoa?
        Olen aiemmin käyttänyt Every Day Mineralsin tuotteita ja niiden kanssa mun pintakuiva iho alkoi viikon käytön jälkeen rutista kuivuuttaan
        ja hilseillä. Viikko vielä päälle, niin iho oli täynnä "ihon alaisia finnejä" jotka saatiin pois vasta kosmarin määräämän tehokosteutuskuurin ja kahden ihonpuhdistuksen jälkeen.

        ..ei ainakaan, ihoni on pintakuiva, mutta mitään ongelmia ei tuosta tullut. Joissakin tuotteissa on Bismuth-nimistä raaka-ainetta, joka voi ärsyttää ihoa. Nyt käytän Element 5- mineraalimeikkipuuteria, sävy Natural Light, siinä ei bismuthia ole. Tyytyväinen olen siihenkin ollut.


      • meeeedium
        Jokutar kirjoitti:

        Tilasin 30 päivän light-sävyisen paketin. Asiakaspalvelu neuvoi minua tilaamaan medium-sävyisen paketin, koska se kuulemma sopii useimmalle ihonsävylle. No, en ole mikään keskivaalea, enkä kalmankalpea, joten light-sävy on paras kyllä minun iholleni. Kalkkilaivan kapteenille sekin on liian tumma, itse asiassa light-sävy on yllättävänkin tumma, muttei huonolla tavalla. Ihmettelin siis hiukan asiakaspalvelua, mutta mielipiteensä kullakin. Jos teillä on siis vaalea iho, niin light sopii. Ei ole mikään maalarinvalkoinen sävy. Tuotteet ovat minulla toimineet, kokemusta on myös muista mineraalimeikeistä, ja tämä menee kärkikolmikkoon. Mukana tulevat bonustuotteet (mm. matkalle mukaan otettava sivellin, jossa on säiliö) ovat hyviä, varsinkin itse levittämiseen tuleva sivellin. Mascaraa, puhdistusemulsiota tai kosteusvoidetta en ole vielä kokeillut. Jos siis teillä on varaa tuo 50 € pansotaa, niin kannustan kyllä kokeilemaan. Onhan noissa palautusoikeus, sillä eihän kaikki voi sopia kaikille. Kertokaa, mihin tulokseen päädyitte. Itse tilaan seuraavan kerran varmaan tuon 90 päivän paketin. (paketin mukana saa - 20 % alennuskupongin)

        tilasin 30 päivän paketin medium sävyisenä, onko kellään kokemusta , onko toi medium liian tumma normaali suomalaiselle vaalealle, ei hirveän ruskettuneelle iholle ? onko lightilla ja mediumilla paljon eroa? en osaa peruuttaa tilausta. :D


      • Jokutar
        meeeedium kirjoitti:

        tilasin 30 päivän paketin medium sävyisenä, onko kellään kokemusta , onko toi medium liian tumma normaali suomalaiselle vaalealle, ei hirveän ruskettuneelle iholle ? onko lightilla ja mediumilla paljon eroa? en osaa peruuttaa tilausta. :D

        ...saattaa olla hiukan liian tumma tavalliselle suomalaiselle iholle. Light-sävyissä on kaksi toisistaan hiukan eroavaa, ja ne kyllä tuli hyvin käytettyä. Toivat iholle terveen sävyn, mutta tvins.comin (tai mikä ikinä olikaan)asiakaspalvelulle voisin melkein sanoa, että suosittelevat vaaleaihoisen suomalaisen ostamaan sen light-pakkauksen. Se ei todellakaan ole mikään erityisvaalean ihmisen sävypakkaus, eli edes sitä minä itse en uskaltaisi kalpealle/hiukan vaaleammalle suomalaiselle iholle suositella. "Normaali-sävyiselle" suomalaisiholle sopii. Asiakaspalvelu sanoo toisin, eli että medium on eniten käytetty, mutta ehkäpä hiukan etelämmässä? Saat kyllä palauttaa ja vaihtaa pakkauksen siihen vaaleampaan, kun se sieltä postista ensin tulee. Tosin sähköposti heillä toimii hyvin, eli voisit ihan kertoa, että tilasit mediumin, mutta haluaisitkin sen light-version. He vastaavat, ehtiikö vielä vaihtamaan. Ole vain nopea.


      • tavallinen suomalainen....
        Jokutar kirjoitti:

        ...saattaa olla hiukan liian tumma tavalliselle suomalaiselle iholle. Light-sävyissä on kaksi toisistaan hiukan eroavaa, ja ne kyllä tuli hyvin käytettyä. Toivat iholle terveen sävyn, mutta tvins.comin (tai mikä ikinä olikaan)asiakaspalvelulle voisin melkein sanoa, että suosittelevat vaaleaihoisen suomalaisen ostamaan sen light-pakkauksen. Se ei todellakaan ole mikään erityisvaalean ihmisen sävypakkaus, eli edes sitä minä itse en uskaltaisi kalpealle/hiukan vaaleammalle suomalaiselle iholle suositella. "Normaali-sävyiselle" suomalaisiholle sopii. Asiakaspalvelu sanoo toisin, eli että medium on eniten käytetty, mutta ehkäpä hiukan etelämmässä? Saat kyllä palauttaa ja vaihtaa pakkauksen siihen vaaleampaan, kun se sieltä postista ensin tulee. Tosin sähköposti heillä toimii hyvin, eli voisit ihan kertoa, että tilasit mediumin, mutta haluaisitkin sen light-version. He vastaavat, ehtiikö vielä vaihtamaan. Ole vain nopea.

        Minulle taas sopii parhaiten tuo medium. Tosiasiassa siitä peitevoiteesta on jäänyt kokonaan käyttämättä se vaaleampi puoli, kun en edes sekoittamalla saanut väristä itselleni sopivaa.
        Tuotteeseen olen kyllä ollut tyytyväinen. Olen käyttänyt myös mukana tulleita puhdistus ja kosteus emulsioita ja ne tuntuvat hyviltä. Ripsiväri on huippu hyvä, suosittelen. Hieman kuivattava on se puuteri ja sain itselleni sopivan sävyn sekoittamalla ne tasan, tulevaisuudessa tilaan single pakkaukset ja väri on silloin medium ja latte. Hinnakkaita kyllä ovat ja siksi hieman mietittyttää uuden satsin tilaaminen.

        Kiinnostaisi kokeilla myös sitä microkuorintalaitetta ainetta,nimeä en muista mut samoilta sivuilta löytyy,liekö sitä mitä luvataan.


      • sheer cover?
        Jokutar kirjoitti:

        Tilasin 30 päivän light-sävyisen paketin. Asiakaspalvelu neuvoi minua tilaamaan medium-sävyisen paketin, koska se kuulemma sopii useimmalle ihonsävylle. No, en ole mikään keskivaalea, enkä kalmankalpea, joten light-sävy on paras kyllä minun iholleni. Kalkkilaivan kapteenille sekin on liian tumma, itse asiassa light-sävy on yllättävänkin tumma, muttei huonolla tavalla. Ihmettelin siis hiukan asiakaspalvelua, mutta mielipiteensä kullakin. Jos teillä on siis vaalea iho, niin light sopii. Ei ole mikään maalarinvalkoinen sävy. Tuotteet ovat minulla toimineet, kokemusta on myös muista mineraalimeikeistä, ja tämä menee kärkikolmikkoon. Mukana tulevat bonustuotteet (mm. matkalle mukaan otettava sivellin, jossa on säiliö) ovat hyviä, varsinkin itse levittämiseen tuleva sivellin. Mascaraa, puhdistusemulsiota tai kosteusvoidetta en ole vielä kokeillut. Jos siis teillä on varaa tuo 50 € pansotaa, niin kannustan kyllä kokeilemaan. Onhan noissa palautusoikeus, sillä eihän kaikki voi sopia kaikille. Kertokaa, mihin tulokseen päädyitte. Itse tilaan seuraavan kerran varmaan tuon 90 päivän paketin. (paketin mukana saa - 20 % alennuskupongin)

        Aion tilata Sheer cover pakkauksen josaa saa nämä puuterit,ihanhoitotuotteet,ripsivärin,huulikiillot ....jne.Kannattaako? mistä kannattaa tilata...netistä?puhelimella? Minulla on aika kuiva ja rasvoittuva iho ja aina ainakin vähän finnejä..;S ärsyttää aamulla laittaa meikkiä kun tietää että se aiheuttaa lisää finnejä mutta ilman meikkiä en viitsi minnekkään lähteä joten ajattelin kokeilla.....KERTOKAA VINKKEJÄ ;)?


      • kokeiltu on
        lisää kokemuksia? kirjoitti:

        mutta aika kallis kuitenkin on tuo paketti. Eikä kovin riittoisa, jos tosiaan kestää vaan 30 päivää...tosin eihän sitä puuteria ole pakko joka päivä käyttää.
        Olisi kiva kuulla lisää käyttäjien kokemuksia!

        Minulla on tuo 30 päivän paketti kestänyt jo reilusti yli kuukauden ja käytänkin sitä enemmän kuin mitä normaalisti käytetään. Olen ollut muuten tyytyväinen mutta kyllä nuo minun tummat silmänaluseni on aika vaikea peittää.Kuten sanottu ei se mene niin että pari suihkaisua ja naps täydellinen meikki on valmis. Mutta suosittelen aloittamaan Lightilla, kun minä otin mediumin ja se on kyllä liian tumma...En usko että kenelläkään on näin tummia silmänalusia kuin minulla joten muille suosittelen,on todella kevyt ja helppo muuten käyttää. Haju ja hieman liian korkea hinta ovat ainoat miinukset jotka tuotteelle annan. Poikaystäväni sanoi puuterin tuoksuvan ihollani aivan tupakalle...eli taidan siirtyä muihin meikkeihin tästä eteenpäin itse. Aluksi meikki ei tunnu peittävän mitään ja iho kiiltää, mutta kun katsot itseäsi esim. hiustenlaiton jälkeen niin kyllä se sitten näyttää hyvältä. Itselläni nenän juuret ovat ihan punaiset ja nekin peittyvät aika hyvin. Suosittelen kokeilemaan ja katsomaan omalta kantilta millainen meikki on.


      • 1963
        tavallinen suomalainen.... kirjoitti:

        Minulle taas sopii parhaiten tuo medium. Tosiasiassa siitä peitevoiteesta on jäänyt kokonaan käyttämättä se vaaleampi puoli, kun en edes sekoittamalla saanut väristä itselleni sopivaa.
        Tuotteeseen olen kyllä ollut tyytyväinen. Olen käyttänyt myös mukana tulleita puhdistus ja kosteus emulsioita ja ne tuntuvat hyviltä. Ripsiväri on huippu hyvä, suosittelen. Hieman kuivattava on se puuteri ja sain itselleni sopivan sävyn sekoittamalla ne tasan, tulevaisuudessa tilaan single pakkaukset ja väri on silloin medium ja latte. Hinnakkaita kyllä ovat ja siksi hieman mietittyttää uuden satsin tilaaminen.

        Kiinnostaisi kokeilla myös sitä microkuorintalaitetta ainetta,nimeä en muista mut samoilta sivuilta löytyy,liekö sitä mitä luvataan.

        Ripsiväri on ollut tosi surkea ja asiakaspalvelusta sanottiin että senhän voi heittää pois jos ei käytä.
        Light on mielestäni parempi.
        Meinaan vaihtaa tilaukseni; tuote tilaukseksi kappaleittain koska pidän puuterista ja peitevoiteesta.
        Puhdistus aineet ja päivävoide ovat olleet iholle kyllä hyviä mutta tilasin Proaktivia puhdistustarkoitukseen.Olen 46 ja ihoni on ollut murrosikäisestä vaikea.Olen ollut suhtkoht tyytyväinen vaikka hinta on moinen mutta olen kokeillut halpojakin tuotteita että kalliita ennenkin.


      • Helppiä meikkiin
        meeeedium kirjoitti:

        tilasin 30 päivän paketin medium sävyisenä, onko kellään kokemusta , onko toi medium liian tumma normaali suomalaiselle vaalealle, ei hirveän ruskettuneelle iholle ? onko lightilla ja mediumilla paljon eroa? en osaa peruuttaa tilausta. :D

        Minusta paras on sävy Buff,siis noissa sheer coverin mineraalipuuterissa,ja mulla kestänyt nyt 3 kk purkki,vaikka meikkaan ainakin 5 kertaa viikossa.


      • Helppiä meikistä
        sheer cover? kirjoitti:

        Aion tilata Sheer cover pakkauksen josaa saa nämä puuterit,ihanhoitotuotteet,ripsivärin,huulikiillot ....jne.Kannattaako? mistä kannattaa tilata...netistä?puhelimella? Minulla on aika kuiva ja rasvoittuva iho ja aina ainakin vähän finnejä..;S ärsyttää aamulla laittaa meikkiä kun tietää että se aiheuttaa lisää finnejä mutta ilman meikkiä en viitsi minnekkään lähteä joten ajattelin kokeilla.....KERTOKAA VINKKEJÄ ;)?

        Itse ostin kätevästi netistä,siellä näkee sävyjen värit.kannattaa ottaa mielummin vaaleampi kuin tummempi.Mulla kanssa rasvainen ja akne iho,puuterin mineraalit hoitavat samalla ihoa eikä tuki ihohuokosia,suosittelen kovasti.sävy buff on aika yleinen.


      • meikkitaiteilija
        Helppiä meikkiin kirjoitti:

        Minusta paras on sävy Buff,siis noissa sheer coverin mineraalipuuterissa,ja mulla kestänyt nyt 3 kk purkki,vaikka meikkaan ainakin 5 kertaa viikossa.

        Valitsin TV-shopin kautta erikseen mineraalipuuterista sävy Buff ja peit coverin light. En halunnut Clubilaiseksi ja päätin kokeilla näitä kirjoitan sitten kokemuksia kunhan saan paketin. Valitsin sävyn Buff sillä en yleensä valitse koskaan vaaleimpia värejä meikkivoiteista ja pelkäsin light sävyjen olevan liian vaaleita.


      • 35
        meikkitaiteilija kirjoitti:

        Valitsin TV-shopin kautta erikseen mineraalipuuterista sävy Buff ja peit coverin light. En halunnut Clubilaiseksi ja päätin kokeilla näitä kirjoitan sitten kokemuksia kunhan saan paketin. Valitsin sävyn Buff sillä en yleensä valitse koskaan vaaleimpia värejä meikkivoiteista ja pelkäsin light sävyjen olevan liian vaaleita.

        nimimerkillä 35 tuoreet kokemukset tuotepaketistani!


    • sopiva?

      Heips. Onko kellään näppyihoisella kokemusta tästä? Itselläni finnejä jonkin verran ja paljon punoitusta. Iho hilseilee pinnalta myös inhottavasti.

      Haluan nauttia kesästä ja näyttää hyvältä. Toimiskohan Sheer Cover minulla? :-O Eikös ne rahat saakin takaisin, vaikka tyhjät purkit palauttais? Niin lukee nettisivuilla, mutta silti epäilen...

      • Minä vaan..

        ..tässä nyt puhuta siittä meikistä, eikä siittä puhdistus setistä? Ihan vaan sitä varten kun tuo edellinen tyyppi sanoi että "rahat saa takasin vaikka palauttaisi vain tyhjät pullot." niin eikös se ollut niissä puhdistus hommissa?


      • huh huh
        Minä vaan.. kirjoitti:

        ..tässä nyt puhuta siittä meikistä, eikä siittä puhdistus setistä? Ihan vaan sitä varten kun tuo edellinen tyyppi sanoi että "rahat saa takasin vaikka palauttaisi vain tyhjät pullot." niin eikös se ollut niissä puhdistus hommissa?

        Tuo on kyllä aika hävyttömän kallista mineraalimeikiksi. Itse käytän Lily Lolon mineraalipohjaa, ja yksi vähän päälle kympin maksanut purnukka on nyt kestänyt 3kk!!! Tuota voin suositella myös pintakuivalle iholle, itselläni nimittäin sellainen on. Tokihan mikään meikki ei korvaa kunnon kosteutusta...

        Nuo sävyvaihtoehdot on kyllä myös naurettavan suppeat, kun jollain Lorealinkin "mineraalimeikillä" on useampi vaihtoehto, oikeista mineraaleista nyt puhumattakaan!


      • meirami

        eihän se taattua ole että toimii itseni lisäksi muilla. Minulla samankaltainen iho mutta tosiaan t-alue kuiva.

        Tämä tuote on parhaista paras.

        katso mainospuheeni keskustelun alla..


      • 1963

        Mielestäni kannattaa pitää iho puhtaampana meikeistä kesällä kun hikoilee ja jos on paljon ulkona.Varsinkin päivällä.


      • respekt
        1963 kirjoitti:

        Mielestäni kannattaa pitää iho puhtaampana meikeistä kesällä kun hikoilee ja jos on paljon ulkona.Varsinkin päivällä.

        nuorella iholla ei liene niin paljon kirjavuus yms sellaisia ongelmia kun vähän iäkkäämillä!


    • rossuu

      olen kokeillu tota lorealin true match minerals juttuu,toimii tosi hyvin,mutta mitää epäpuhtauksii se ei peitä.hyvä ihoselle iha kymppi tuote,mut ei rasvottuvalle iholle,mun mielestä ainakaa :D

    • tykkäsin kovasti

      Tilasin TV Shopista tämän paketin joskus keväällä. Minulla oli ennakkoluuloja tuotetta kohtaa, ajattelin kuitenkin kokeilla tuotetta, kun se tuntui mielenkiintoiselta. Ennakkoluuloni sooittautuivat täysin vääriksi. Tuote on tosi hyvä ja sopi ainakin minun iholleni. Ei minulla ainakaan kuivattanut. Meikkaan joka päivä ja puuteri oli mielestäni riittoisaa. Ajattelin tilata uuden satsin! Tuotteella sai jotenkin luonnollisen näköisen meikin aikaiseksi. Puuterihuiska, jossa on puuteria mukana on tosi kätevä.

    • Malluuu

      Olen itse ollut NIIN tyytyväinen! Nopea ja näyttävä meikki. Ennen oli pakko käyttää meikkivoidetta koko kasvoihin, mut pystyy käyttämään ns "peitevoidetta" vaan niihin paikkoihin mihin todellakin tarvitsee. Ja se todellakin peittää, eikä sitä tarvitse paljoo käyttää! Jopa aamuina kun huomaat finnin keskellä otsaa, niin se ei haittaa, sen pystyy peittää ja näyttää hyvältä.

      Ostin ennen tätä pro activen, ja olin suht tyytyväinen, mutta ei se silti pahemmin tulosta tuottanut. Sheer cover toimi minulle paljon paremmin. Vähemmän meikkiä = vähemmän epäpuhtauksia ja finnejä. Suosittelen todellakin!

    • lironlev

      Olen todella tyytyväinen ! Kun puuteria laittaa kasvoille niin näyttää kuin ei olisi kasvoilla mitään. ja sävykin oli juuri täydellinen. suodittelen lämpimästi.

      • smr07

        Tilasin ko. tuotteen pari viikkoa sitten. Todella hyvä tuote on. Oli kyllä minullakin ennakkoluuloja, mutta ne osoittautuivat aivan vääriksi. Antaa iholle ihanan kuulaan ja luonnollisen näköisen pinnan. Käytössä on siis light-sävy ja sopii täydellisesti. Monet on ihailleet tuotteen tuomaa "hehkua" kasvoille. Suosittelen!


    • Yossu

      Mä olen kokeillut tollasta uutta Young Blood sarjan mineraalimeikkipuuteria, joka on osottaunut kyllä ihan parhaaksi ystäväksi. En todellakaan uskonut noihin mineraalimeikkeihin ja mulla on semmonen iho että sen punotusta ei ole koskaan ollut helppo peittää. Menin käymään EVE nimisessä kosmetiikkakaupassa ihan ohimennen ja siellä kosmetologi meikkas mut noilla Young Blood mineraalimeikeillä. Mulle olis tuottanut hankaluuksia opetella käyttää sitä puuterimaista meikkivoidesysteemiä, joten aattelin kokeilla tuttua mallia eli tommosta meikkipuuteria, se on ihan älyttömän riittosaa, eikä sitä tarvii paljon. Sitä ei myöskään tarvi lisätä tai kojata päivän aikana!!!!!Se maksaa 66€ mut se ei ole mikään 30 päivän juttu vaan todennäkösesti kestää ainakin puol vuotta. Mä olen kokeillut paljon tuotteita, ja ihonhoitosarjoja...nyt mä voin kumminkin käyttää meikkiä joka ei aiheuta sitä noidankehää eikä mun naama näytä tukkoselta. Kahessa viikossa ei ole tullut yhtään näppyä tai mustapäätä lisää:)
      Suosittelen todella ja mun vaalelle iholle sävy Natural on toiminut hyvin.
      Tuo CheerCover kuulostaa aika hinnakkaalta ja vaikeelta jos itse pitää sekotella niitä...

    • tyttönen :)

      Tilasin Guthy Renkeristä Sheer Cover 90 päivän paketin (medium sävy) joskus syksyllä, ja on edelleen jäljellä tosi paljon!! Itse yleensä meikkaan liiankin paljon niin siksi tämä tuote on sovinnut mulle erinomaisesti sillä sitä ei tarvitse laittaa paljon :) Annoin etusetelin ystävälleni ja hänkin tilasi Sheer Cover paketin. Nytten käytämmä samoja meikkejä ja molemmat ihan tyytyväisiä! Toi paketti kyllä säilyy paljon pidempään kun se 30-90 päivää! Tilasin nimittäin myös Proactiven sieltä ja sen piti olla 60 pvän (?) paketti, ja olen nytten käyttänyt sitä yli 4kk, ja edelleen jäljellä!

      Onko muilla kokemuksia? Olisi mukava kuulla! :)

    • Linda555

      En ole ikinä uskonut tv-shopin tuotteisiin. Sheer Coverin tutustumispaketin tilasin hetken hurmassa, siksi koska se oli niin edullinen kaikkine kylkiäisineen. Paketti saapui alle kymmenen päivän päästä tilauksesta, ei ihan kotiovelle vaan läheiseen Euromarketiin.
      Ihoni on rasvoittuva ja pintakuiva, ja jokapuolella on mustapäitä. Tuote pysyy silti hyvin koko päivän ja peittää laajentuneet ihohuokoset ja lievän punoituksen hyvin.Olen tuotetta nyt kaksi kertaa kokeillut. Ensivaikutelma oli pettynyt. Sheer cover ei todellakaan näytä siltä miltä telkkarissa tai edes youtubessa, se ei peitä läheskään niin paljon mitä se lupaa - mutta se näyttää hyvin luonnolliselta ja saa ihosta tasaisen näköisen. Hivenen vahamainen tunne kasvoilla ja outo tuoksu mikä kestää koko päivän ja häiritsee vielä illallakin, mutta siinä ne suurimmat viat sitten ovatkin. Plus se,että tuotteen levitys naamaan kestää yli puoli tuntia, normaalin meikkivoiteen ja puuterin levitys viisi minuuttia.
      En odottanut ihmeitä enkä niitä saanutkaan. Sheer Coveria jos vertaa esimerkiksi Lumenen mineraalipuuteriin mikä maksaa kaupassa sen 14 e, niin kyllä Cover vie voiton kirkkaasti - jälki on vain jotenkin parempaa. En kyllä aio tilata lisää tuotetta, käytän sitä säästeliäästi erikoistilaisuuksissa, sillä arkena itselleni riittää pohja meikkivoiteesta puuterista, mikä on melkein yhtä hyvä.

    • meirami

      Mietin itse tosi pitkään mineraalimeikkien puhtautta ja peittävyyttä. Ja nyt kicksin myyjä sai minut ostamaan paketin jossa puuteri, kahta eri meikkivoidetta, aurinkopuuterin sekä heppa-karva siveltimet ja voiteen meikin alle.
      Olen niin tyytyväinen 2vkon käytön jälkeen että aion jatkossakin käyttää tätä merkkiä.

      Ihohuokoset ja mustapäät on pienentynyt/vähentyneet. Ja ihoni näyttää voivan hyvin.
      Tuotteen ei kuulu antaa mattaa pintaa vaan eloisan ja luonnollisen ilmeen.

      Mulla on melko sekarasvanen iho ja t-alue kuiva mutta käytän iltaisin aina apteekista saatavaa bellavita voidetta t-alueelle ja muualle laitan paketista mukaan tullutta voidetta.

      OLEN TOSI TYYTYVÄINEN TUOTTEESEEN!

      Ostaa voi ensipaketin siveltimien kanssa Kicksistä, 100e tai http://www.feelunique.com/makeup/makeup-sets.html jossa aloituspakkaus maksaa n. 50e.

      Tilasin just jälkimmäisestä paikasta silmämeikki setin ja oli hinnaltaan n. 50 e.

      Suosittelen..

    • ElaElaEe

      Itselleni tuli postissa tuo Sheer Cover viikko sitten ja täytyy sanoa että olit odotukset turhan korkealla..!
      Minulla on siis kauheasti noita ''arpia'' jotka on jäänyt finneistä mutta ei finnejä varsinaisesti. Iho punottaa ja kuivaakin on. Piti siis laittaa sitä peitevoidetta melko paljon, joten sitä menee runsaasti. Tosin sitä puuteria laittaessa iho näytti tosi kivalta ja ns. air brushitulta :D.. Mutta ei tosian kauaa mene kun pitää jo uudestaan laittaa, mutta toki tämäkin yksilökohtaista esim. mulla ei niinkään kirkas iho.
      Ja täytyy vielä kehua että tosi meikittömältä tuntuu ja siis tosi luonnolliselta näyttää. Miinusta vaan tuo riittoisuus ja että sitä pitää ainakin minun kohdallani paljon laittaa ja useinkin.
      Puhdistusemulsioita en ole käyttänyt, onko kellään kokemuksia niistä??

    • 35

      Katsoin tv-mainoksen ja olen toivonut kasvoilleni helppoa tuotetta joka ei näyttäisi liian meikatulta, mutta antaisi kasvoille hehkua. En halunut sitoutua clubiin joten tilasin meikkipuuterin ja cover setin erikseen. 4g tuotetta näytti todella vähäiseltä cover setti suht riittoisan näköinen. Valitsin sävyn Buff sillä rusketun suht helposti ja ajattelin kesällä käytössä olevan näppärä. Luettuani palautteita pelkäsin valinneeni liian tumman sävyn, mutta sävy oli juuri sopiva luonnollinen kasvojen väriini. Valitettavasti odotin ehkäliikaa tuota hehkua... cover setti hyvä kun sävyjä voi sekoittaa vaikea löytää tummille silmänalusille sopivaa tuotetta... mutta parempia ovat ehkä käytössäni olleet Mybellinen super stay 24h ja Lorealin touch magique (silmänaluset luonnostaan sinertävät ohuen ihon alta kuultavat) Eli ei loytynyt minulle suosikki tuotetta sheer coverista (säästän kesäkäyttöön) kaipasin hehkua, mutta jäin paitsi!

      • 35

        laiitaisiko joku muita "hehkua" antavia vinkkejä tuotteista


    • promeaning

      Minä olen käyttänyt Sheer Coverin mineraalipuuteria ja peitevoidetta kaksi vuotta ja pakko sanoa, etten voisi elää ilman näitä kahta tuotetta! :) Minulla on pintakuiva iho eikä minulle sovi tavallinen meikki- tai kivipuuteri, ne saa mun ihon kuivan ja "vanhan" näköiseksi..

      Minä en ole koskaan ollut mikään meikkaaja tyyppi ja näillä tuotteilla saan tehtyä itselleni luonnollisen mutta peittävän meikin. Laitan ensin peitevoidetta tummille silmänalusille, nenänpieliin, poskipäihin ja leukaan. Sen jälkeen levitän mineraalipuuteria kasvoille ja sen on siinä. Eikä aikaa mene kuin ehkä max 5 minuuttia. Minä käytän Sheer Cover Latte sävyä ja kesällä sekoitan siihen Almond sävyä. Minulla puuteri kestää noin 5-6 kuukautta, ostan sen ison 4 g purkin.

    • ghjry3iud

      Voi perseen paska!
      Jos oikeesti ämmät ostatte niitä mineraalimeikkejä niin ostakaa kunnon mineraalimeikkejä - ei mitään ylihintasia Sheer Covereita. Yök!

      D:

      Niil ole ees kunnon sävyi, joku yks vaaleelle iholle sopiva, yks mediumille ja yks tummalle iholle - SURKEETA!

    • Seurailija_

      4 gramman puuteri kestää minulla yli puoli vuotta, maksaa 19,95 euroa. Tosi kallista, joo.

      Käytän sävyä nude n 2/3 osaa ja loput sävyä Bisque. Peitevoidetta light/medium silmänalusiin, nenänpieliin, poskien lievään couperosaan. Ja poskiin ja ohimoille sipaus Bronze highlighteria.

      Olen ollut tyytyväinen ja positiivista palautetta on tullut ihosta.

    • coveri vannoutunut

      Minä olen tosi tyytyväinen Sheer Cover puuteriin. Se on niin kevyttä ja peittävää. Iho-ongelmat katosivat Sheer Coverin ansiosta lähes täysin. En oikein ymmärrä miksi hintaa pidetään kalliina koska se todella riittoisaa. Yksi pieni purkkii kestää kuukausien ajan.

      • yksinkertaista

        Siksi sitä pidetään kalliina, että vastaavat ja jopa joillekin paremmin sopivat merkit ovat halvempia ja purkit ovat suurempia, 8-10 grammaa sisältäviä.


    • Lintsku

      Olen ollut tosi tyytyväinen Sheer Coverin tuotteisin. olisi vielä puuteria ylimääräisä jos joku haluaisi halvalla ..

      Juuri menossa tilamaan Sheer coverin tuotteita.

      [email protected]

    • tahtootietää

      Myydäänkö sheer coveria myös normaaleissa kaupoissa?

      • SCfan

        Sheer Coveria saa Sokoksista ja Sokos emotioneista! :)


    • gdgfgfgf

      Luulen, että Sheer cover sopii parhaiten sellaisille joilla on joku laajempi yhtenäinen alue peitettävänä. Mulla kun on koko naama vähän kirjavan värinen ja arpia siellä täällä, niin tota peitevoidetta pitäis levittää suurinpiirtein koo naamalle. Lisäksi se peitevoide pakkautuu suurentuneisiin ihohoukosiin. EN itse ainakaan tästä tykännyt, pari kertaa koittanut nyt käyttää.

    • Oikeusnotaari

      Huomioikaa!!!!!
      Liitytte automaattisesti johonkin clubiin, ja sitten syytää teille sitä low quality-kamaa kahden kuukauden välein. Älkää menkö jujuun, hyvät naiset! Ankara ja yllättävä ehto, joka ei näy maksua varmennettaessa. Kilpailu- ja kuluttujavirastoon valituksia, niin saadaan lafka kuriin. Hyi!

    • ihana4

      Myös tokmannilta saa näitä nykyään :) maksaa alle 40 euroa. Aivan ihana tuote

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      362
      4399
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1839
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      65
      1580
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1546
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1380
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1351
    7. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      205
      1345
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      53
      1333
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1225
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1218
    Aihe