aiheena on siis viholan rats.koulu nokialta. aloitan luultavimmin ratsastuksen siellä, mutta en ole saanut aikaiseksi soittaa/ käydä ko. paikassa.
mutta kaikki hoitajat, pyytäisin asiallisia vastauksia seuraaviin kysymtksiin:
*mistä kaukaa te siellä käytte?
*millaiset bussiyhteydet tampereelta päin?
*talliyhteisön henki?
*ikähaarukka`?
*kuinka pitkälle voi osallistua ponitunneille?
*pikkutyttöjen valloittava määrä?
*esiintyykö siellä porukoimista?
saapi pistää muutakin, jos tulee mieleen.
VIHOLAN ratsastuskoulu
5
570
Vastaukset
- Riia
Sinne vaan. Oon itekin käynyt siellä ratsastamassa ja se on tosi mukava paikka. Tekee reippaasti eikä pelkää kysyä isommilta. Hevoset on kilttejä ja helppoja...ainakin sillon 3vuotta sitten ku viimex kävin siellä.
Olisin vieläkin siellä,mutta sain oman hevosen niin lopetin kouluissa käymisen..
Eli,eikun ratsastamaan!!- kir
no jos se käy sulta, niin kai se käy myös multa.
mulle kävi vähän päinvastaisemmin kuin sulle, ensiksi oli heppa ja se lähti kiitelemään taivaalle tervein jaloin ja nyt ratsastuskoulu.
tosin olen mä joskus käynyt ratsastuskouluilla, silloin kun ÄITI hoiteli kaiken. :D - TIIÄN!
kir kirjoitti:
no jos se käy sulta, niin kai se käy myös multa.
mulle kävi vähän päinvastaisemmin kuin sulle, ensiksi oli heppa ja se lähti kiitelemään taivaalle tervein jaloin ja nyt ratsastuskoulu.
tosin olen mä joskus käynyt ratsastuskouluilla, silloin kun ÄITI hoiteli kaiken. :Dmoi! Kauhee paikka oppii antaa tosi paljon raippaa ja itkee:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'( toki ne ponit on ihanii jotkut laiskoja
- moikkelis4
paras paikka! parhaat havoset:)))))))
- Mii!!!!
Huono paikka. Opettaja karjuu kentän laidalta eikä edetä yhtään tunneilla. Hevoset ainakin noin vuosi sitten ilkeitä eikä osannut mitään. Jutantalli sen sijaan on ihan paras paikka! Edistyy nopeasti ja opettajalta saa hyvää ja huonoa palautetta. Hevoset tosi ihania ja osaavia! ♥
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole202242Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi762195Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä412069Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma521438- 741366
Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?46893Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?63892Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?
Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat8781- 52753
Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi33744