Mohikaani "lääketieteen spesialistina" toteaa naisen alamaisuudesta olevan vahva näyttö kun miehellä on kylkiluita vähemmän ja vielä pariton määrä.
Mohikaani toteaa näin:
"Siitä on vahva todistus, että kysymys on aineellisesta materiaalista kysymys juuri miehen kyliluusta.
* Koittele ja laske itse kylkiluusi, niin yksi puuttuu oikelalta puolelta, voi ihan itse tunnustella, miten alimmainen kykiluu on pois."
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=4500000000000217&posting=22000000033838058
Lääketieteen mukaan sekä naisella että miehellä on kuitenkin molemmilla puolilla 12 kylkiluuta.
http://lotta.yle.fi/rsweb2.nsf/sivut/viikon_kysymys_arkisto?opendocument&pageid=Content1142205391A
Kylkiluista tasa-arvokysymys
7
334
Vastaukset
- mk81
"Mohikaani "lääketieteen spesialistina" toteaa"
ei hitto, tipahin melkei penkiltä:) - M@k3
On kyllä harhaisuudessaan ihan omaa luokkaansa ja onnistuu yllättämään kerta toisensa jälkeen...
- kissan hännästä
Ystäväni Algot kertoi seuraavaa.
Kun Jumala oli tehnyt Aadamin ja suunnitteli hänelle avun tekemistä, Jumala otti Aadamin kylkiluun.
Siinä jatkoa miettiessään ohitse laukkasi koira ja nappasi Aadamin kylkiluun, Jumalan kädestä. Ei hätiä, pian koiraa seurasi kissa, häntä somasti kiemurrellen. Jumala pisti vahingon kiertämään ja nappasi oitis kissan hännä ja alkoi muotoilla siitä avua Aadamille.
Lopputulos ylitti kaikki odotukset, senhän me miehet voimme todeta itse, vielä tänäkin päivänä. Katsokaa vaikka linkistä.
http://www.youtube.com/watch?v=4YHoeSVLWdM- .....
.....
* Olet parantumaton patologinen valehtelija. Tussa seuraavassa on se mitä kirjoitin, eikä siinä sanota sanaakaan naisen alamaisuudesta, päinvastoin, naisen itsetunnon kohottamisesta kauneimpana olentona mitä Jumala on koskaan luonut.
* LOPETA VALEHTELU!!!
* Ja mitä tulee näihin perintö puoliskoihin, siinä on varmaan totta sekin, luotiinhan miehen luusta nainen, joten jotain Jumala siinä puolitti miehen ja naisen eroittamiseksi toisistaan, aivan erilaiseksi, joka oli valtava Jumalan taidonnäyte, tehdä ihan mitä Hän itse haluaa, ja varmaan Jumala iloitsi työstään, nainen on luomakunnan kaunein olento. Naiset voisi olla siitä tosi ylpeitä, ja omanarvon tuntevia, eikä suinkaan mitään miesten alistamia nyhveröitä. Musilimi naistenkin tulisi vihdoin tajuta asemansa maailmassa, ja hunnut roviolle ja kauneus näkyviin, sillä Jumala haluaa nähdä "tyttärensä" kasvot myös. Ei ole muslimi tyranneilla pienintäkään oikeutta alistaa luomakunnan kauneinta luomusta.
* Peku, osaatko sinä lukea, vai arvailsetko vain?Laske ne kylkiluusi uudelleen ja kerro vieläkö niitä on oikealla puolella vähemmän.
Ja tuo nimittely joka on viestissäsi on lainvastaista.- yyteriina
kuten miehiäkin,kauneus kun on katsojan silmissä ja katoavaa.Vain usko Jumalan armoon Jeesuksen tähden merkitsee, ei mitinnöt ovatko raamatun kertomuksen vertauskuvallisia vai kirjaimellisiä.Niiden tulkinnat kun vaihtelevat kovasti, ja tulevat vaihtelemaan tästä eteenpäinkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2011561
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?58981Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän140954- 85902
- 61856
Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t264748Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,10740Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä338691Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol74676Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk58674