Onko toista yhteiskunnallista asiaa joka olisi yhtä eroottinen, kiihottava ja viettelevä kuin isänmaallisuus? Sanoisin että tämä on Suomi24:n KINKYIN PALSTA! Anaaliseksiä, natsiunivormuja, penisten vertailua, ruoskintaa, miehiä vankeina, jatsarisaappaita, ulosteiden syöntiä... Oliko isänmaallisuus kaikkea tätä jo vapaussodan ja Lapuan liikkeen aikoina? En muista isoisän sellaista kertoneen. Siispä kuka toi kielletyt leikit nationalismiin, kaiken tämän erotiikan isänmaalliseen elämään? Pekka Siitoin? Tom of Finland?
Isänmaallisuus on tosi KINKY
juttu!
4
294
Vastaukset
- belsebuubi
ISÄNMAALLISUUS on kaikkea tätä ja vielä enemmän kuin ikinä jaksat kuvitellakaan!
- saada
alkunsa kilpailevien piirien keskinäisestä loanheitosta johon vastustajat riemuiten yhtyivät.
- Marko Terpainen
Ainakin jos kuuntelee tota Aallon paskaa!
- Ahtaaja-88
Marko Terpainen kirjoitti:
Ainakin jos kuuntelee tota Aallon paskaa!
Turun Ruskeassa talossa tehdään TYÖTÄ PIENEN IHMISEN PUOLESTA.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848495
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264608- 504158
- 583679
- 513166
- 502930
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262636- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382093- 292076