Onko toista yhteiskunnallista asiaa joka olisi yhtä eroottinen, kiihottava ja viettelevä kuin isänmaallisuus? Sanoisin että tämä on Suomi24:n KINKYIN PALSTA! Anaaliseksiä, natsiunivormuja, penisten vertailua, ruoskintaa, miehiä vankeina, jatsarisaappaita, ulosteiden syöntiä... Oliko isänmaallisuus kaikkea tätä jo vapaussodan ja Lapuan liikkeen aikoina? En muista isoisän sellaista kertoneen. Siispä kuka toi kielletyt leikit nationalismiin, kaiken tämän erotiikan isänmaalliseen elämään? Pekka Siitoin? Tom of Finland?
Isänmaallisuus on tosi KINKY
juttu!
4
376
Vastaukset
- belsebuubi
ISÄNMAALLISUUS on kaikkea tätä ja vielä enemmän kuin ikinä jaksat kuvitellakaan!
- saada
alkunsa kilpailevien piirien keskinäisestä loanheitosta johon vastustajat riemuiten yhtyivät.
- Marko Terpainen
Ainakin jos kuuntelee tota Aallon paskaa!
- Ahtaaja-88
Marko Terpainen kirjoitti:
Ainakin jos kuuntelee tota Aallon paskaa!
Turun Ruskeassa talossa tehdään TYÖTÄ PIENEN IHMISEN PUOLESTA.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2422040- 841228
- 901057
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1171045- 123850
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa101809- 119764
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124716- 23701