Erikoisrekkarit...

MI-35

371

67592

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • LM-40

      WTF-101

      • PIS-15

        ELV-15, PIS-15, HAN-15...niit voi ainavaa keksii lisää


      • autoilijanainen87

        Tällaset ;) grrrnauh!


      • kertoo

        lähinnä lapsellisuudesta ja tyhmyydestä. Ei niinkään varallisuudesta. Rekkarit maksaa muutaman tonnin. Minua on aina naurattanut nämä "erikoisrekkarein" ajelevat lapselliset ihmiset. Jotenki tuntuu, että heillä on elämä hukassa. Samaan aikaan hävettää ja säälittää heidän puolesta.


      • hyvä tuuri
        kertoo kirjoitti:

        lähinnä lapsellisuudesta ja tyhmyydestä. Ei niinkään varallisuudesta. Rekkarit maksaa muutaman tonnin. Minua on aina naurattanut nämä "erikoisrekkarein" ajelevat lapselliset ihmiset. Jotenki tuntuu, että heillä on elämä hukassa. Samaan aikaan hävettää ja säälittää heidän puolesta.

        sain omat nimikirjaimeni, numeroilla ei niin väliä


      • että'
        kertoo kirjoitti:

        lähinnä lapsellisuudesta ja tyhmyydestä. Ei niinkään varallisuudesta. Rekkarit maksaa muutaman tonnin. Minua on aina naurattanut nämä "erikoisrekkarein" ajelevat lapselliset ihmiset. Jotenki tuntuu, että heillä on elämä hukassa. Samaan aikaan hävettää ja säälittää heidän puolesta.

        erikoisrekkari-ihmiset säälivät myös sinua..


      • ononon
        kertoo kirjoitti:

        lähinnä lapsellisuudesta ja tyhmyydestä. Ei niinkään varallisuudesta. Rekkarit maksaa muutaman tonnin. Minua on aina naurattanut nämä "erikoisrekkarein" ajelevat lapselliset ihmiset. Jotenki tuntuu, että heillä on elämä hukassa. Samaan aikaan hävettää ja säälittää heidän puolesta.

        Pitää muistaa että rahat menevät kumminkin liikenneturvallisuuden parantamiseen. Sekin on varmaan lapsellista laittaa rahaa hyväntekeväisyyteen josta saa itselleen kalenterin tjms?

        Ottaako itseäsi luonnolle kun ei ole varaa?


      • aasirekkari
        PIS-15 kirjoitti:

        ELV-15, PIS-15, HAN-15...niit voi ainavaa keksii lisää

        Olen kyllä tämän kyseisen rekkarin jo nähnyt :)


      • että erikoisrekkari
        että' kirjoitti:

        erikoisrekkari-ihmiset säälivät myös sinua..

        ihmisillä on varaa sääliä ketään. On se niin junttia touhua ottaa erikoisrekkarit että ennemmin tatuoin kirkkoveneen otsaani kuin rupean tuohon leikkiin. Naurettavaa ja lapsellista, ja sitten esitellään lehdessä että oi katsokaa mun oli pakkoa saada rekkarit jossa on isi-111 ku se on niin ihanaa ja lovelya vaikka vaimo vähän toppuutteli että äläs nyt innostu että jos et vaikka saakkaan. Nyt rekkari viestittää mun persoonallisuutta ja kertoo kaikille että mä olen isi...aah kuinka ihanaa...omistaa erikoisrekkarit...


      • tukisit sitä
        ononon kirjoitti:

        Pitää muistaa että rahat menevät kumminkin liikenneturvallisuuden parantamiseen. Sekin on varmaan lapsellista laittaa rahaa hyväntekeväisyyteen josta saa itselleen kalenterin tjms?

        Ottaako itseäsi luonnolle kun ei ole varaa?

        liikenneturvallisuutta vaikka omalla ajotavallasi? J a jos lahjoittaa haluat niin varmasti tiehallintolaitos antaa sulle tilinumeron minne voit rahaa laittaa.
        Edelleenkin...lapsellista ja turhamaista..


      • Nimetön
        kertoo kirjoitti:

        lähinnä lapsellisuudesta ja tyhmyydestä. Ei niinkään varallisuudesta. Rekkarit maksaa muutaman tonnin. Minua on aina naurattanut nämä "erikoisrekkarein" ajelevat lapselliset ihmiset. Jotenki tuntuu, että heillä on elämä hukassa. Samaan aikaan hävettää ja säälittää heidän puolesta.

        Nii tai sitten sulla ei itsellä oo varaa ostaa sellasta ja pitää tuollai vikistä. Vai kuljeks mahdollisesti bussilla?


      • just joo
        kertoo kirjoitti:

        lähinnä lapsellisuudesta ja tyhmyydestä. Ei niinkään varallisuudesta. Rekkarit maksaa muutaman tonnin. Minua on aina naurattanut nämä "erikoisrekkarein" ajelevat lapselliset ihmiset. Jotenki tuntuu, että heillä on elämä hukassa. Samaan aikaan hävettää ja säälittää heidän puolesta.

        Itselläni ei ole vara ostaa rekkaria, mutta eipä kyllä ole häpeä niiden puolesta, jolla on niin paljon ylimääräistä, että voi vaikka sellaiseen sitä tuhlata.Itse ovat euronsa tienannut ja saavat tuhlata ne mihin lystää.Eikä se ole lapsellista ja mitä sit tosikko, kun tässä maailmassa aikuisen kuuluu olla. Taitaa olla sun maailmas aika tyhjä ja mielikuvitteeton. No halvat on ainakin sun huvit ja naureskella, saati sääliä huh huh haloo!!!!


      • x)sam
        aasirekkari kirjoitti:

        Olen kyllä tämän kyseisen rekkarin jo nähnyt :)

        moinen aas-1 löytyy autokoulusta joensuusta..


      • täysin
        kertoo kirjoitti:

        lähinnä lapsellisuudesta ja tyhmyydestä. Ei niinkään varallisuudesta. Rekkarit maksaa muutaman tonnin. Minua on aina naurattanut nämä "erikoisrekkarein" ajelevat lapselliset ihmiset. Jotenki tuntuu, että heillä on elämä hukassa. Samaan aikaan hävettää ja säälittää heidän puolesta.

        oikeassa. Lisäksi se kertoo huonosta itsetunnosta. Yritetään jollain keinoin saada huomiota.


      • Yöperhonen1
        kertoo kirjoitti:

        lähinnä lapsellisuudesta ja tyhmyydestä. Ei niinkään varallisuudesta. Rekkarit maksaa muutaman tonnin. Minua on aina naurattanut nämä "erikoisrekkarein" ajelevat lapselliset ihmiset. Jotenki tuntuu, että heillä on elämä hukassa. Samaan aikaan hävettää ja säälittää heidän puolesta.

        että nämä erikoisrekkarit kertovat omistajiensa turhamaisuudesta. Yleensä ne eivät kerro ulkopuolisille mitään, koska vain kyseiset henkilöt itse tietävät niiden merkityksen. Näille sanoisin, että turhamaisuus paistaa viittasi rei'istä...taitaa olla siteeraus Sinuhe egyptiläisestä.


      • jep...
        että erikoisrekkari kirjoitti:

        ihmisillä on varaa sääliä ketään. On se niin junttia touhua ottaa erikoisrekkarit että ennemmin tatuoin kirkkoveneen otsaani kuin rupean tuohon leikkiin. Naurettavaa ja lapsellista, ja sitten esitellään lehdessä että oi katsokaa mun oli pakkoa saada rekkarit jossa on isi-111 ku se on niin ihanaa ja lovelya vaikka vaimo vähän toppuutteli että äläs nyt innostu että jos et vaikka saakkaan. Nyt rekkari viestittää mun persoonallisuutta ja kertoo kaikille että mä olen isi...aah kuinka ihanaa...omistaa erikoisrekkarit...

        Ja yhtään tavallisuudesta poikkeavan massakulkuneuvon ja tai vaatteiden käyttäjät on toki samaa kastia? Sanoisin kyllä, että jos jotakuta pitäisi sääliä, niin ne on se "tavallinen massakansa". Tosin, ei oo ketään, joka heitä säälisi - elleivät he itse. Massasta poikkeavathan eivät sääli niitä, joista he poikkeavat. He ovat nimenomaan iloisia, etteivät ole "samanlaisia kuin valtaosa".


      • antanut jo?
        tukisit sitä kirjoitti:

        liikenneturvallisuutta vaikka omalla ajotavallasi? J a jos lahjoittaa haluat niin varmasti tiehallintolaitos antaa sulle tilinumeron minne voit rahaa laittaa.
        Edelleenkin...lapsellista ja turhamaista..

        Nimittäin sen tilinumeron? Nimittäin se mihin voi maksaa ne sun kadehtimat rekkarit. Tosin se taitaa ola ARK.n numero mutta mitä väliä?
        Sen verran itsestäni, että erikoisrekkareita ei ole eikä tule, mutta YHTÄÄN ei hierrä jos joku niitä hankkii!!! Elälöön rahankäytön vapaus!!!


      • on tyhmää
        kertoo kirjoitti:

        lähinnä lapsellisuudesta ja tyhmyydestä. Ei niinkään varallisuudesta. Rekkarit maksaa muutaman tonnin. Minua on aina naurattanut nämä "erikoisrekkarein" ajelevat lapselliset ihmiset. Jotenki tuntuu, että heillä on elämä hukassa. Samaan aikaan hävettää ja säälittää heidän puolesta.

        Kenellä on elämä hukassa jos toisten rekkarit herättä noinkin paljon negatiivisia tunteita?


      • Nimetön
        antanut jo? kirjoitti:

        Nimittäin sen tilinumeron? Nimittäin se mihin voi maksaa ne sun kadehtimat rekkarit. Tosin se taitaa ola ARK.n numero mutta mitä väliä?
        Sen verran itsestäni, että erikoisrekkareita ei ole eikä tule, mutta YHTÄÄN ei hierrä jos joku niitä hankkii!!! Elälöön rahankäytön vapaus!!!

        saahan sitä rahansa käyttää mihin haluaa, se on aivan oikein ihan sama mulle, mutta pitääkö jeesustella että " mä käytän rahani erikoisrekkariin sen takia että se auttaa parantamaan liikenenturvallisuutta..." haloo, miksei voida olla rehellisiä ja sanoa että mä haen erikoisrekkarit sen takia koska olen lapsellinen ja turhamainen ja haluan myös muiden näkevän sen kuinka lapsellinen ja turhmainen olen...sen takiahan mäkin ajan pääni kaljuks ja pidän irokeesin pystyssä ja laulan että aatteet on mun vaatteet...eikö niin...pröystäily on aina pröystäilyä...turha sitä on miksikään muuksi yrittää selitellä...se vaan paljastaa omat ajatukset itsestään jos selittelee tekemisiään...


      • Nimetön
        jep... kirjoitti:

        Ja yhtään tavallisuudesta poikkeavan massakulkuneuvon ja tai vaatteiden käyttäjät on toki samaa kastia? Sanoisin kyllä, että jos jotakuta pitäisi sääliä, niin ne on se "tavallinen massakansa". Tosin, ei oo ketään, joka heitä säälisi - elleivät he itse. Massasta poikkeavathan eivät sääli niitä, joista he poikkeavat. He ovat nimenomaan iloisia, etteivät ole "samanlaisia kuin valtaosa".

        saahan sitä rahansa käyttää mihin haluaa, se on aivan oikein ihan sama mulle, mutta pitääkö jeesustella että " mä käytän rahani erikoisrekkariin sen takia että se auttaa parantamaan liikenenturvallisuutta..." haloo, miksei voida olla rehellisiä ja sanoa että mä haen erikoisrekkarit sen takia koska olen lapsellinen ja turhamainen ja haluan myös muiden näkevän sen kuinka lapsellinen ja turhmainen olen...massasta poikkeaminen on ihan ok ja sen voi tehdä kukin miten haluaa, mutta kuka helvetti oikeasti väittää että hommaa erikoisrekkarit parantaakseen liikenneturvallisuutta...ainoaa asiaa mitä niillä parannetaan on ko. hlön turhmaisuuden lievittämistä...aah haluan pröystäillä ja näyttää kuinka fiksu ja filmaattinen MINÄ olen erikoisrekkareillani...
        on MILJOONA kertaa parempia keinoja ilmaista itseään ja erottua massasta...rekkareilla jos sen väität tekeävsi nauran sinut suohon, kantele vain puuttuu...urpÅÅÅÅ...


      • muttas muttas
        autoilijanainen87 kirjoitti:

        Tällaset ;) grrrnauh!

        Muuten hyvä tuo eka, mutta SUomessa ei saa numerosarja alkaa nollalla.


      • Sirkkui

      • juuso1958
        x)sam kirjoitti:

        moinen aas-1 löytyy autokoulusta joensuusta..

        Muuten hesan taksi volvo


      • !!!!!!!!!!!!!!!!
        juuso1958 kirjoitti:

        Muuten hesan taksi volvo

        AAS-1 on Kirkkonummen taksilla jos tarkkoja ollaan!


      • gasello
        !!!!!!!!!!!!!!!! kirjoitti:

        AAS-1 on Kirkkonummen taksilla jos tarkkoja ollaan!

        eiks se ollu ennen hesan autos. samalla tyypillä joka vaihto luvat kirkkonummelle?


      • Anonyymi
        aasirekkari kirjoitti:

        Olen kyllä tämän kyseisen rekkarin jo nähnyt :)

        PENI-1S

        Tätä en ole vielä nähnyt.


      • Anonyymi
        x)sam kirjoitti:

        moinen aas-1 löytyy autokoulusta joensuusta..

        Mun kaverilla on rekkari ASI-95 joku irvaillut että olet varsinainen aasi vuosimallia 95....hahhhhaa


      • Anonyymi
        Nimetön kirjoitti:

        Nii tai sitten sulla ei itsellä oo varaa ostaa sellasta ja pitää tuollai vikistä. Vai kuljeks mahdollisesti bussilla?

        On varaa ostaa , mutta olen äskeisen kommentoijan kanssa täysin samaa mieltä, että todella naurettavia nämä erikoiskilvet.

        Ihmiset ovat vain niin itseensä täynnä ja turhamaisia, että haluavat omat alkukirjaimet tai tms rekisterikilpeen, onkohan niillä myös " paskaparerissakin " omat nimikirjaimet....hm ?


      • Anonyymi
        x)sam kirjoitti:

        moinen aas-1 löytyy autokoulusta joensuusta..

        Mun eräällä naispuolisella frendillä on rekkari ASI-95 . Kysyin kerran, että eikö kukaan ole vielä lisännyt tuohon eteen A kirjainta, niin ei oikein ymmärtänyt koko asiaa, että sellainen briljantti tyyppi....LOL


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        PENI-1S

        Tätä en ole vielä nähnyt.

        Juu en minäkään, innolla odotan, että joku " massasta poikkeava " ostaisi tuon itselleen ja vielä toivoisin, että olisi miespuolinen.....hehhhehhhee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun kaverilla on rekkari ASI-95 joku irvaillut että olet varsinainen aasi vuosimallia 95....hahhhhaa

        Tunnen tuon ASI-95 auton naispuolisen " omistajan " ja voisin todella yhtyä tuohon, että varsinainen aasi ja vielä haluaa sen ihan julkisesti ilmoittaa....LOL


    • The Rat

      Siinä olisi hyvä rekkari. Harva varmaan tajuaisi sitäkään, mitä nyt ehkä muutama tuttava... Mutta sisäpiirivitsistähän sitä voisi jotain maksaakin.

      Joku PIL-1 sopisi kyllä puolelle tämän palstan kuskeista...

      • voitais

        Anterolle kerätä kolehti ja hommata HOM-0 kilpi?


      • The Rat
        voitais kirjoitti:

        Anterolle kerätä kolehti ja hommata HOM-0 kilpi?

        Nolla ei kelpaa ensimmäiseksi numeroksi.

        Eikä HOM-1 kilpi toimi niin hyvin...


      • vaikka sitten
        The Rat kirjoitti:

        Nolla ei kelpaa ensimmäiseksi numeroksi.

        Eikä HOM-1 kilpi toimi niin hyvin...

        Antsalle vaikka KIP-33.

        Ei sekään ihan kuvasta kaverin tilaa, mutta suuntaa se edes antas.


      • weskuu

        ÄÄL-10


      • muuttaa
        The Rat kirjoitti:

        Nolla ei kelpaa ensimmäiseksi numeroksi.

        Eikä HOM-1 kilpi toimi niin hyvin...

        GAY-1 ja noita GAY- kilpiä on normaalikilpinä..


      • Mmjklms

        1.MB 450 SEL JOH-1 VM 1975 METALLINHOHTO
        2.MB 450 SEL NIK-2 VM 1976 METALLINHOHTOVIHREÄ
        3.PORSCHE 911 JOP-2 VM 1977 VIHREÄ
        4.PORSCHE 911 RAK-2 VM 1978 KELTAINEN
        5.MB 450 SEL KULT-1 VM 1979 METALLINHOHTO
        6.FORD CAPRI RAK-1 VM 1980 VIHREÄ
        7.FORD CAPRI KULT-2 VM 1981 VIHREÄ
        8.FORD GRANADA VM 1982 JL-36 VIHREÄ
        9.FORD GRANADA VM 1983 JL-32 VIHREÄ
        10.SAAB 900 TURBO VM 1984 JOSA-1 METALLINHOHTO
        11.SAAB 900 TURBO VM 1985 JOSA-2 METALLINHOHTO
        12.SAAB 9000 TURBO VM 1986 UKKO-1 METALLINHOHTO
        13.PORSCHE 911 VM 1987 KEH-1 MUSTA
        14.PORSCHE 911 VM 1988 RAKAS-1 MUSTA < TY.AVOV AUTO
        15.MB 560 SEL VM 1989 JL-36 MUSTA
        16.MB 560 SEL VM 1988 EKA-2 METALLINHOHTO
        17.SAAB 99 1974 JOSA-1 METALLINHOHTO
        18.SAAB 99 1975 TIM-1 < KAVERINI TIMON AUTO
        19.SAAB 900I EX-POLIISIAUTO KYTT-1
        20.SAAB 900I EX-POLIISAUTO KYTT-2
        21.LADA 2104 FARMARI SA-INT < SA-INT 11 EX-SA INT
        22.LADA 2104 FARMARI SA-INT < EX-SA INT
        23.M-B 307 D EX-AMBULANSSI < HÄTÄ-1
        24.M-B 307 D EX-AMBULANSSI < HÄTÄ-1
        25.FORD GRANADA < JOHT-1.JOHT-1 VIHREÄ
        26.MB 190E kouk-1 1989 methohto
        27.MB 190E kouk-2 1990 methohto
        28.MB E270 CDI TAX-1 TAKSI
        29.MB E280 TAX-2 EX-TAKSI


      • Anonyymi

        PIM-1


    • NOO-8

      TUR-80

      • Darth Vader

        Näin tänään kaupungilla JED-1 rekkarin. Joku porho uuden karhealla Audillaan.


      • Anonyymi

        PÄS-51
        TOY-1
        MAR-1
        MIN-1
        KUS-1
        NUS-51
        YES-69
        TON-1
        MIC-1
        PIR-1


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        PÄS-51
        TOY-1
        MAR-1
        MIN-1
        KUS-1
        NUS-51
        YES-69
        TON-1
        MIC-1
        PIR-1

        PER-52


      • Anonyymi
        Darth Vader kirjoitti:

        Näin tänään kaupungilla JED-1 rekkarin. Joku porho uuden karhealla Audillaan.

        Musta toi JED-1 on super hyvä oivallus !


    • ~m~

      Täällä Tampereella liikuskelee luultavasti jonkun kopioliikkeen auto, jonka rekisterikilpi on
      KOP-10

      Hyviä Tampereeltä löytyviä ovat myös
      SOR-1
      POP-10
      NRO-23

      • NC-1

        ittelläkin ollu nc-1 volvo 850R:ssä. (tre) :D
        auto vaan ny lunarilla :,(


      • i known. ;D
        NC-1 kirjoitti:

        ittelläkin ollu nc-1 volvo 850R:ssä. (tre) :D
        auto vaan ny lunarilla :,(

        NC-1, eli oliko NiCe One!!? tuttu auto on. oon nähny monesti sitä! ;D
        harmi että se meni. :(


      • NC-1
        NC-1 kirjoitti:

        ittelläkin ollu nc-1 volvo 850R:ssä. (tre) :D
        auto vaan ny lunarilla :,(

        enkä ole rikas, vaan perus duunari..automekanikko. joten noita kilpee saa jos on vaan valmis maksaa se tonttu..elikä tulin itte siihen tulokseen että kilvellä ei kerrota onks kaveri rikas vai perus duunari! :D


      • JauZa

        itse omistan mazda 6 jonka rekkari on UUS-6

        mazdalla on myös malleista 3 ja 6 mps versiot ja kahdesta sellasesta löytyy rekkarit MPS-3 ja MPS-6


      • mmjklms

        FORD GRANADA JL-32
        MB 450SEL JOH-1
        VOLVO AMAZON MR-KILVISSA EKA-2


      • olla
        JauZa kirjoitti:

        itse omistan mazda 6 jonka rekkari on UUS-6

        mazdalla on myös malleista 3 ja 6 mps versiot ja kahdesta sellasesta löytyy rekkarit MPS-3 ja MPS-6

        nokialta?


      • sopis hyvin toi

        KOP-10


      • JauZa
        olla kirjoitti:

        nokialta?

        täältäpä nokialta hyvinkin


      • maji
        sopis hyvin toi kirjoitti:

        KOP-10

        ottasin bemariini rekkarin HAL-00, jos hankkisin erityiskilven, se olis hauska rekkari :P


      • Anonyymi
        sopis hyvin toi kirjoitti:

        KOP-10

        MUN-1


    • grappamaakari

      SUS-1 tietysti. Tämä luonnollisesti johonkin tosi vanhan rottelon, tai vastavuoroisesti viimeisen päälle viritetyn ja vahatun Ferrarin laataksi. Välimallit älkööt vaivautuko.

    • werew

      Itsetunnon tyhjyyttä,miksei siihen rekkariin saa lisäksi vielä pärstän kuvankin. Uskokaa jo ei Suomessa ole rikkaita.

    • löörä

      vaikkei se ole sallittu ;s

      • Kaikki_Jo_Käytössä

        Pakko mainita, että mulla on kuvaki siitä autosta jossa on aku-313.Oulussa päin pyörii entisöity ja tyyliin sopiva kuplawolkkari..


      • Mr Volvo
        Kaikki_Jo_Käytössä kirjoitti:

        Pakko mainita, että mulla on kuvaki siitä autosta jossa on aku-313.Oulussa päin pyörii entisöity ja tyyliin sopiva kuplawolkkari..

        AKU-313 coli ennen tuota nykyistä kuplaa VW:n Beetlessä. Samalla omistajalla. Mutta TOSI AKU Fanaatikko voin kertoa!!!!!!!!!!!! Terkut vaan
        Manelle!


      • KOV-15

        Oon nähny DD-313 elikkä Donald Duck 313!


    • jos ois rahaa

      Niin laittasin ihan minkä rekkarin haluaisin!
      ( 1 ) ( __ ) eli tyhjä kilpi ( suuntavilkku )
      keksiihän noita. Magneetilla vaan kiinni ja kontissa voi olla mukana aina varakilpiä ja myös mielialan mukaan. Sakkoahan siitä vaan saa kuitenkin että ei varakkaalla painaisi mitään?

      • jpeeee

        Varakkaallahan se just painais tuo sakotus enemmän... kun sattuu täällä Suomen maassa sakkojen suuruus menevän ansioiden mukaan..


      • ylinopeussakoissa?
        jpeeee kirjoitti:

        Varakkaallahan se just painais tuo sakotus enemmän... kun sattuu täällä Suomen maassa sakkojen suuruus menevän ansioiden mukaan..

        ...


      • sehän se olis

        .,..,


      • mmjklms

        Lada 1500s 2103 JL-84
        FORD TAUNUS-72 JL-84
        MB 450SE JOSA-1
        MB 280SLC JOSA-2


    • Sepppooooooooo xD

      Joopa.

      • sex-690

        SEX-690 löytyy jo. Kiinni vanhassa saabissa kotikylässä :)


      • juu


      • Anonyymi

        PIP-1

        Suosittelen kaikille jotka haluavat erikoiskilvet !


    • heehhehhheh

      Esi-154...

    • kiimalainen...

      KYR-12

      • JEAH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!...

        PIS-515 Ois aika kiva.


      • Sössökoski

        Saatara ko on tuttu rekkari!


      • Kanki,

        Parempi olisi, KYR-23


      • Larris

        omaa rekkarias kyselet ...."


      • fanitttaja
        Larris kirjoitti:

        omaa rekkarias kyselet ...."

        Maailman paras elokuva. No ehkä sitten suomen paras. :D


      • EI TAITU!
        Larris kirjoitti:

        omaa rekkarias kyselet ...."

        painanko lukitusnapin alas?


    • 1sepi

      se olis sep-1

    • Hinttari

      Asijaa!

    • Zed

      No mutta mullehan kelpais heti seuraavat..
      KUS-1
      VIS-10

    • henry s

      PEN-15

      • Pentti Hilkuri

        Laittaisin mun CL:ään kilvet FU-2 kun kaikki köyhät kuolaa ja selän takana kateellisena kakkaa jauhavat, missä vain sillä liikunkin ;)

        ,,,...;: ja . Siinä vähän pilkkuja ja pisteitä jos ei menny kirjoittaessa oikeaan kohtaan, mulla näitä riittää...


      • Pappi Heljas
        Pentti Hilkuri kirjoitti:

        Laittaisin mun CL:ään kilvet FU-2 kun kaikki köyhät kuolaa ja selän takana kateellisena kakkaa jauhavat, missä vain sillä liikunkin ;)

        ,,,...;: ja . Siinä vähän pilkkuja ja pisteitä jos ei menny kirjoittaessa oikeaan kohtaan, mulla näitä riittää...

        virheen tehnyt että vaimolle ostin nuo erikoiskilvet :(

        Ja kun aika useasti noita autoja on vaihdeltu (nyt tosin on ollut toista vuotta sama auto) aika tiuhaan niin se ylimääräinen 1000€ kirpaisee auton hinnan lisäksi.


      • Pappi Heljas
        Pappi Heljas kirjoitti:

        virheen tehnyt että vaimolle ostin nuo erikoiskilvet :(

        Ja kun aika useasti noita autoja on vaihdeltu (nyt tosin on ollut toista vuotta sama auto) aika tiuhaan niin se ylimääräinen 1000€ kirpaisee auton hinnan lisäksi.

        Näin kerran Juvankartanon Shellillä vanhan Volvo Amazonin jossa oli kilvet ONT-2 (mustapohjaiset alkuperäiset, ei siis ostetut) ja kun kuski nousi autosta niin hän myös ontui :)

        Ja sama paikka seuraava päivä oli kauheassa halkokuormassa vanha väsynyt Muuli peräkärry jonka rekkari oli PUU-2 :)

        Kyllä niitä aina välillä näkee esim. Nissan Primera ISI-151 on sattumakilpi.


    • kävis loistavasti

      AAL-10

      • palanneelle

        jos on oikee kommpania ollut, käy SIS-51


      • käy kuin

        nenä päähän tääläinen kuin KAS-51.


      • Olli Kuhta

        kilivet joissa luki V1A6RA mutta en tiedä miten kävi?


      • se auto oli
        Olli Kuhta kirjoitti:

        kilivet joissa luki V1A6RA mutta en tiedä miten kävi?

        seisontavakuutuksessa...


      • tälläisen kilven

        JIP-11


      • sopii hianosti

        seuraav JAN-0


      • opettejille

        soveltuis liostavasti KUR-1


      • on maassa

        niin vaihto-ehtoja on DEP-15 ja MAS-15. Jos taas kysymuykseessä on "BadBoy" joka on juuri saanut kortin niin suosittelen PAH-15 kilpee.


      • ------------------
        opettejille kirjoitti:

        soveltuis liostavasti KUR-1

        tämän voi bongata e-helsingistä, autona saksalaisen insinöörin unelma eli musta volkkarin citymaasturi. ajajalla ei tosin ole mitään tekemistä insinöörin kanssa, eikä kai saksalaisenkaan.


      • ilman muuta...
        opettejille kirjoitti:

        soveltuis liostavasti KUR-1

        INR-1


      • Urpå
        se auto oli kirjoitti:

        seisontavakuutuksessa...

        vielä osamaksut PYSTYYN kun ei enään TAIPUNUT töihin...


      • *****
        sopii hianosti kirjoitti:

        seuraav JAN-0

        sopis kans


      • sdfdfösdf
        Olli Kuhta kirjoitti:

        kilivet joissa luki V1A6RA mutta en tiedä miten kävi?

        Aika onnettomasti onneksi... ja kuoli lopulta kohtaukseen...Ihan oikein mitäs ahnehti...


      • Anonyymi
        opettejille kirjoitti:

        soveltuis liostavasti KUR-1

        LAK-1


      • Anonyymi
        palanneelle kirjoitti:

        jos on oikee kommpania ollut, käy SIS-51

        Ullanlinnassa ÖKY Mersu kilvillä MÄX-93, tiedän omistajan.


      • Anonyymi
        se auto oli kirjoitti:

        seisontavakuutuksessa...

        Sitä minäkin luulen.....hahhhaa


      • Anonyymi
        opettejille kirjoitti:

        soveltuis liostavasti KUR-1

        Eräs juristi halusi autoonsa....LAK-1

        Ei kovin fiksua !


    • Rocconeverdies

      Jos pelkkinä numeroina saa ni sit tuollainen.

      • Guugibuugi

        Jestas sentään, mul oli intis pyöräs toi numba.
        Ite ottaisin kans ton, jos se olis vapaana.
        Nimittäin tuo sisältää mun "onnen"luvun ja yleisen epäonnennumeron. eli 13 ja 37.
        Litmasen ja Pyörälän pelinumerot ovat 37.

        Sattumalta sain intis tuollaisen pyörän, vaik olin kyseisel numbal leikitelly jo sitä ennen :).


    • Höpis

      Tää tuli näin äkkiseltään mieleen, voisin tahtoo omaan autoon:)

      • poliisilla

        oli kolme vuotta takaperin mondeossa LUU-5 pohjoisen taksimiehet huhun mukaan ostaneet lahjaksi.


      • Mickey Macaroni

        laulaja Frederikin rekkari oli aikanaan AKT-1. Vai oliko legenda?


      • Idän viisas mies
        Mickey Macaroni kirjoitti:

        laulaja Frederikin rekkari oli aikanaan AKT-1. Vai oliko legenda?

        legendaa, mutta toisaalta onhan Reetulla varmaan monia autoja ollut, mutta siinä yhdessä Mersussa ei ainakaan ollut erikoiskilpiä.


      • FREDERIK??
        Mickey Macaroni kirjoitti:

        laulaja Frederikin rekkari oli aikanaan AKT-1. Vai oliko legenda?

        nii sitä vaan ihmin et kuka se on se Frederik ??
        tai joku semmone??


      • Anonyymi
        FREDERIK?? kirjoitti:

        nii sitä vaan ihmin et kuka se on se Frederik ??
        tai joku semmone??

        Dannyllä/Ilkka Lipsasella on vanha musta s mersu jossa rekkari IL-1


      • Anonyymi
        FREDERIK?? kirjoitti:

        nii sitä vaan ihmin et kuka se on se Frederik ??
        tai joku semmone??

        Se oli mulla 1970 luvulla Mersussa, enkä ole Reetu.
        Suomessa ei oikein tajuttu mutta saksassa tytöillä oli hauskaa.


    • YLI-300

      PER-53, POS-50, SIK-4, VIT-7, ÄÄL-10,....
      onhan noita................

      • nmjk

        oli sellanen, et sodankylän poliisilla oli aikoinaan (joskus 70- tai 80-luvulla) vanha 99 saab poliisiautona, jossa oli noi kilvet sattumalta. Sit kun auto meni vaihtoon, ni ne olis halunnu samat kilvet uudestaan, mut ministeriö ei antanut fyrkkaa siihen. Olisko ne taksisuharit sit rientäneet apuun.

        Itse ottaisin mielusti HRA-47


      • lada
        nmjk kirjoitti:

        oli sellanen, et sodankylän poliisilla oli aikoinaan (joskus 70- tai 80-luvulla) vanha 99 saab poliisiautona, jossa oli noi kilvet sattumalta. Sit kun auto meni vaihtoon, ni ne olis halunnu samat kilvet uudestaan, mut ministeriö ei antanut fyrkkaa siihen. Olisko ne taksisuharit sit rientäneet apuun.

        Itse ottaisin mielusti HRA-47

        juu eiköhän toi oo sellasta pellejen hommaa, että paras olis oikein räikeesti tuunattu lada tai vanha kunnon ford fiesta jossa toi rekkari.


      • Automiäs
        lada kirjoitti:

        juu eiköhän toi oo sellasta pellejen hommaa, että paras olis oikein räikeesti tuunattu lada tai vanha kunnon ford fiesta jossa toi rekkari.

        joskus sellanen Lada mihin oli maalattu kaksi vauhtiraitaa keulasta taakse =)


      • on täällä oulussa
        nmjk kirjoitti:

        oli sellanen, et sodankylän poliisilla oli aikoinaan (joskus 70- tai 80-luvulla) vanha 99 saab poliisiautona, jossa oli noi kilvet sattumalta. Sit kun auto meni vaihtoon, ni ne olis halunnu samat kilvet uudestaan, mut ministeriö ei antanut fyrkkaa siihen. Olisko ne taksisuharit sit rientäneet apuun.

        Itse ottaisin mielusti HRA-47

        Eli varattu mies.. :)


      • qwertydy
        nmjk kirjoitti:

        oli sellanen, et sodankylän poliisilla oli aikoinaan (joskus 70- tai 80-luvulla) vanha 99 saab poliisiautona, jossa oli noi kilvet sattumalta. Sit kun auto meni vaihtoon, ni ne olis halunnu samat kilvet uudestaan, mut ministeriö ei antanut fyrkkaa siihen. Olisko ne taksisuharit sit rientäneet apuun.

        Itse ottaisin mielusti HRA-47

        Kyllä tämä LUU-5 rekkari on ollut ihan 90-luvulla käytössä kytillä ventossa pyssykylässä!


      • 80-lukua
        qwertydy kirjoitti:

        Kyllä tämä LUU-5 rekkari on ollut ihan 90-luvulla käytössä kytillä ventossa pyssykylässä!

        Kyllä se LUU-5 on tosiaan jo peräisin 80-luvulta. Itse ole sen omin silmin nähnyt kun Sodankylässä aikoinaan opiskelin.


      • Anonyymi

        WIZ-1

        Hieno valkoinen C luokan Mersu runsailla lisävarusreilla, Etu-Tööössä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        WIZ-1

        Hieno valkoinen C luokan Mersu runsailla lisävarusreilla, Etu-Tööössä.

        Joo mun naapurissa asuu, no iso vitsi koko heppu !


    • QWEERE

      Iisalmen paikallisen panimon auton rekkari on
      OLV-1


      positiivisesti suomalainen :D

      • joskusmuinoin

        rekkari KON-1 (muistaakseni jotenkin liittyi autokatsastukseen auton omistaja)


      • Mersunainen
        joskusmuinoin kirjoitti:

        rekkari KON-1 (muistaakseni jotenkin liittyi autokatsastukseen auton omistaja)

        Näin KON-1:n seikkailevan joskus 1990-luvun lopussa tai 2000-luvun alussa asuessani siihen aikaan Tuusulassa. Sinne päinkö lienee Iisalmen auto (niinkuin minäkin Iisalmen tyttö) sittemmin muuttanut? Muistaakseni se oli viininpunainen SE-Mersu. Se oli usein parkkeerattu sakkopaikalle (inva-) erään paikallisen ruokamarketin eteen. Naureskelimme puolisoni kanssa rekkarille monet kerrat.

        Itse voisin ottaa rekkariksi MB-1, jos niin lyhyet menevät läpi tai miksei MBD-250 tai MB-124. KK-7 menisi myös erään 70-80 -lukujen idolini Jaguar XJ6:n kunniaksi. Pääsin pari kertaa mainitun "Jaggen" kyytiin Hampurissa teinityttönä 70-luvun lopussa. Myöhemmin samalla henkilöllä oli pappamallisempi "Jagge" Etelä-Espanjassa muistaakseni rekkarilla KK-33. Senkin kyydissä huristeltiin idolini ja perheensä kanssa Marbellan lähimaastossa.


      • ...erään...

        ...lohilammikon porhon autossa on LOH-1...


    • rokrokrok

      Niin. Suomessa kun ollaan, osattiin hyvä idea erikoiskilvistä vesittää jo suunnitteluvaiheessa. Eli TÄYTYY olla 2-3 kirjainta, väliviiva ja 1-3 numeroa. Muuten menee kuulemma liian vaikeeks valvoa. Ja tietysti valtiomme matematiikkaa: Kymmenkertaistetaan hinta, niin tulomme kymmenkertaistuvat. Hahah! Esim. USA:ssa erikoiskilpi: Hinta n. puolitoistakertainen normikilpiin verrattuna, 2-8 merkkiä (voi olla numeroita ja/tai kirjaimia..) ja that`s it! Valvontakin on jostain syystä mahdollista, vaikka autoja onkin himpun verran enemmän kuin meillä. Taitaa ainoa rajoite olla "hyvien tapojen mukaisuudessa". Tosin olen takavuosina nähnyt ilmeisen kielitaidotonta rekisteröintiviranomaisparkaa huijatun, kun vanhassa Caddyssa komeili sinänsä ihan hienot "HUORA" -laput. Ihan viralliset!

      • kun kerta erikoiskilpien kysyntä on kasvanut ja menisivåt kaupaksi,valtion pitäisi ensitöikseen muuttaa tämä suomen vesitetty malli samanlaiseksi kuin muualla maailmassa-riittäis suomessa alkuun ,että merkkien enimmäismäärä pysyisi kuudessa,muuten kirjaimet,numerot ja niiden järjestys vapaa ja tyhmä väliviiva pois! eri variaatioiden määrä kasvaa huimasti ja mitäs väliä sillä onko rikas tai köyhä-valtiohan siinä vain tienaa. Erilaiset harraste autolijat olisivat myös enemmän kuin tyytyväisiä kun mahdollisuudet erilaisiin persoonallisiin rekisteritunnuksiin kasvaa.


      • ja viä kerran
        blackmetal68 kirjoitti:

        kun kerta erikoiskilpien kysyntä on kasvanut ja menisivåt kaupaksi,valtion pitäisi ensitöikseen muuttaa tämä suomen vesitetty malli samanlaiseksi kuin muualla maailmassa-riittäis suomessa alkuun ,että merkkien enimmäismäärä pysyisi kuudessa,muuten kirjaimet,numerot ja niiden järjestys vapaa ja tyhmä väliviiva pois! eri variaatioiden määrä kasvaa huimasti ja mitäs väliä sillä onko rikas tai köyhä-valtiohan siinä vain tienaa. Erilaiset harraste autolijat olisivat myös enemmän kuin tyytyväisiä kun mahdollisuudet erilaisiin persoonallisiin rekisteritunnuksiin kasvaa.

        tosin tän paskafoorumin kusipääteinit kai pysyis kilpivalinnoissaan aina mielikuvituksekkaalla ja älykkäällä kusipaskatissi -linjallaan.


    • .....

      TIS-51

    • BÄYKÄBÄYÄYÄÄ

      No NGT - 666 tai Rey - 619... Tai HIM - 666.

    • Nimetön

      paras

    • minä vain

      Sellaiset kuskit jotka eivät ole paljoa ajaneet tai ovat muuten vain "äkkinäisiä" voisi olla tuollainen informatiivinen rekkari. Itselleni tuo sopisi oikein hyvin, vaikka pidänkin itseäni varovaisena ajajana...

    • rekkari

      voisi olla vaikkapas HIN-771.

      • k233

        HIN-771 on sattumakilpenä eräässä henkilöautossa. Aiemmin mainituista myös KUS-1 (citymaasturissa muuten).

        Joskushan AKE paasasi siitä, että kilpien on oltava hyvän maun mukaisia. Mitenkähän tämä KUS-1 menee siihen kastiin?

        Liikenneblogissa on muuten juttua hauskoista rekisterikilvistä:
        http://blogitus.net/liikenneblogi/2008/02/27/kaikenlaisia-kilpia/


    • Varikselle

      VAR-15

    • Taikka sitten

      GAY-1

      • nolla...

        0 ei voi olla eka numero.


      • miksei muka
        nolla... kirjoitti:

        0 ei voi olla eka numero.

        Miksei, jos mä olisin rikas ja maksaisin siitä 15 miljoonaa suomen valtiolle? Rahalla saa mitä vaan


      • kun et oo...
        miksei muka kirjoitti:

        Miksei, jos mä olisin rikas ja maksaisin siitä 15 miljoonaa suomen valtiolle? Rahalla saa mitä vaan

        ... rikas, rahalla saa kaikkee muuta kun järkee päähän :)


      • Ei ei
        kun et oo... kirjoitti:

        ... rikas, rahalla saa kaikkee muuta kun järkee päähän :)

        Ei itse asiassa harmita, minulla on vielä toivoa jäljellä! Onhan se massi ihan hyödyllistä, mutta suhtaudun siihen nöyrästi.


      • harmittaa....
        Ei ei kirjoitti:

        Ei itse asiassa harmita, minulla on vielä toivoa jäljellä! Onhan se massi ihan hyödyllistä, mutta suhtaudun siihen nöyrästi.

        se että joku on valmis maksaan 15 miljoonaa siitä että saa rekkariksenn HOM-0 :) etusivun juttu olis


      • Anonyymi

        Onko Pekka Haaviston rekkari ?


      • Anonyymi
        kun et oo... kirjoitti:

        ... rikas, rahalla saa kaikkee muuta kun järkee päähän :)

        Aivan näin, vaikka olisi maailman rikkain niin järkeä et saa ostamalla........hahhhahhehhhe


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko Pekka Haaviston rekkari ?

        Toi oli aika hyvä oivallus !


    • City meseen

      Ottaisin city mersuuni LAK-1

      • silminnäkijä

        Ajoin kerran Länsiväylää lievää ylinopeutta. Ohitseni ajoi Mersu selvästi minua nopeammin. Sen rekkari oli LAK-1.


      • hyvän maun mukainen :)
        silminnäkijä kirjoitti:

        Ajoin kerran Länsiväylää lievää ylinopeutta. Ohitseni ajoi Mersu selvästi minua nopeammin. Sen rekkari oli LAK-1.

        onpa nähty tämmöinenki. samoten III-111


      • Anonyymi
        hyvän maun mukainen :) kirjoitti:

        onpa nähty tämmöinenki. samoten III-111

        Tuskin tuon LAK-1 mersun omistaja on todellisuudessa " lakimies/nainen "

        Larussa nähnyt ja myös Länsiväylällä.


      • Anonyymi
        silminnäkijä kirjoitti:

        Ajoin kerran Länsiväylää lievää ylinopeutta. Ohitseni ajoi Mersu selvästi minua nopeammin. Sen rekkari oli LAK-1.

        Varmaan joku juristin planttu siinä noudatti LAK-1a....hm


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin tuon LAK-1 mersun omistaja on todellisuudessa " lakimies/nainen "

        Larussa nähnyt ja myös Länsiväylällä.

        IIS-1 SEX-69

        YES-1

        MUN-1

        SEX-1

        SUU-69


    • kerskakulutusta

      Järjestöntä rahan haaskausta.

      Nekin rahat voisi antaa köyhille...

      • Ihmeessä?

        Miksi pitäisi antaa?

        Köyhyys on ainakin suomessa jokaisen henkilökohtainen valinta. Pienellä järjenkäytöllä voi haalia sievoiset summat ja kateelliset panettelut voi jättää historiaan.


    • perittävät rahat saa?

      Niitä voisi alkaa keräillä tosiaan.

    • vähän outo

      Olisi tietenkin AAS-1. Olisi siinä hyvä ajella, kun muut osaisi pysyä kaukana.

      • naurettavaa

        touhua.
        Matti Vanhaselle MAT-I

        Sauli Niinistölle SAU-i
        Kataiselle Jyr-i
        ehhehhheh hee


      • huumorintaju;

        enemmän tällästä. Jos ihminen ei osaa nauraa ittelleen niin on vaikeeta. Hauskaa VKL:a


      • minisweet

        ^^ aas-1 on joensuulaisen autokoulun auton rekkari! :D


    • gefa

      Erikoisrekkari on viesti varallisuudesta?

      Paremminkin voisi sanoa, että se on viesti lapsellisesta narsismista.

      • Anonyymi

        Juuri niin !!!


    • niinpä niin

      Tämä olis mun mielestä tosi makee!

      • hellille ihmisille t:¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤


      • Joo Joo

        Useimmin kuiteskii aika suolainen,kuin makee;


      • aina saa

        Tätä vaan kehiin KUL - LI....Se olisi parhainta parasta miehinen vastine...Naiset mielissään...


    • ...

      ÄIT-1

      • Anonyymi

        ISI-1

        SIS-51

        ÄLY-1


    • mihin laittaa erikoisrekkari

      se olis MAS-1 ja se auto ois avomaserati

      • Kai Dorka

        Amerikoissa vanhalla papalla oli oikein kunnon kokoinen avolava. Ja rekkari tosiaan TOY-1, eli 'ykköslelu'
        Sen mie ottaisin


      • Anonyymi
        Kai Dorka kirjoitti:

        Amerikoissa vanhalla papalla oli oikein kunnon kokoinen avolava. Ja rekkari tosiaan TOY-1, eli 'ykköslelu'
        Sen mie ottaisin

        Olen nähnyt Hesassa tuon TOY-1

        Ei kyllä ollut mikään avolavapaku.


    • katsokaaa

      www.kilvet.com
      siellähän näitä on.

    • kaasunalle

      oli yhdessä mustangissa NAI-69

      • olis

        kiva tälläänen ku PIL-337


      • Chevy Tahoe kuski.

        Nykyisen maasturini rekkarini on SUV-07. 07 tarkoittaa auton valmistusvuotta.

        Muutamia vuosia sitten oli menossa ostamaan käytettyä Toyota Avensista liikkeestä mutta kaupat jäivät tekemättä koska auton rekkari oli GAY-numeroita. Miksi tälläisiä rekkareita määrätään autoille kun omistaja ei siihen kuitenkaan saa vaikuttaa ellei maksa itseään kipeäksi? Siinähän joutuu naurunalaiseksi ja pilkankohteeksi :D


      • valehtelet
        Chevy Tahoe kuski. kirjoitti:

        Nykyisen maasturini rekkarini on SUV-07. 07 tarkoittaa auton valmistusvuotta.

        Muutamia vuosia sitten oli menossa ostamaan käytettyä Toyota Avensista liikkeestä mutta kaupat jäivät tekemättä koska auton rekkari oli GAY-numeroita. Miksi tälläisiä rekkareita määrätään autoille kun omistaja ei siihen kuitenkaan saa vaikuttaa ellei maksa itseään kipeäksi? Siinähän joutuu naurunalaiseksi ja pilkankohteeksi :D

        Tollasta kilpeä ei voi nimittäin olla.


      • Tahoe=Toyota?
        Chevy Tahoe kuski. kirjoitti:

        Nykyisen maasturini rekkarini on SUV-07. 07 tarkoittaa auton valmistusvuotta.

        Muutamia vuosia sitten oli menossa ostamaan käytettyä Toyota Avensista liikkeestä mutta kaupat jäivät tekemättä koska auton rekkari oli GAY-numeroita. Miksi tälläisiä rekkareita määrätään autoille kun omistaja ei siihen kuitenkaan saa vaikuttaa ellei maksa itseään kipeäksi? Siinähän joutuu naurunalaiseksi ja pilkankohteeksi :D

        Olisit lukenut aloittajan viestissä olleen jutun, jossa aika selvästi sanottiin, että nolla ei voi olla ensimmäinen numero! Nolasit vaan ittes, onnea!

        Noita GAY -alkuisia kilpiä muistaakseni sai joskus vaihtaakin ilman erillistä korvausta. AKE:n moka siis, etteivät menneet kieltolistalle heti alkuunsa.


    • ois kiva

      Rekkari :)))

      • ONN-1

        tuli yhtenä päivänä vastaan täällä Luoteis-Lapissa. Oliskohan ollut Audi tai BMW, hopeanvärinen. Varmaan joku etelän turisti...


      • Kotkasta ??
        ONN-1 kirjoitti:

        tuli yhtenä päivänä vastaan täällä Luoteis-Lapissa. Oliskohan ollut Audi tai BMW, hopeanvärinen. Varmaan joku etelän turisti...

        Tämä kyseinen rekisterikilpi on ollut Onni Vilkas nimisellä autoilijalla (jo edes mennyt) ehkä perikunnalla Kotkasta. Onni Vilkas niminen linja-autoliikkeen työntekijät hankkivat Onnille lahjaksi kyseisen kilven. Linja autoliike on myöhemmin myyty olisko Pohjolanliikenteelle.


      • saunasusanna
        ONN-1 kirjoitti:

        tuli yhtenä päivänä vastaan täällä Luoteis-Lapissa. Oliskohan ollut Audi tai BMW, hopeanvärinen. Varmaan joku etelän turisti...

        Edesmeenneelä liikenneitsijällä oli autossaan rekkari ONN-1. Auto lienee vaihtanut omistajaa ja eipä enää onni Vilkkaan vinttikoiria ole liikeenteessä,


      • Anonyymi
        Kotkasta ?? kirjoitti:

        Tämä kyseinen rekisterikilpi on ollut Onni Vilkas nimisellä autoilijalla (jo edes mennyt) ehkä perikunnalla Kotkasta. Onni Vilkas niminen linja-autoliikkeen työntekijät hankkivat Onnille lahjaksi kyseisen kilven. Linja autoliike on myöhemmin myyty olisko Pohjolanliikenteelle.

        Ollut 80 luv.Ford Granada Kaverillani oli joskus.


    • htehae

      OLVI:n näin muutama vuosi sitten

    • pErsE

      Väliviivattoman rekisterikilven kun olisi mahdollisuus pelkkiin kirjaimiin tai numeroihin.
      Hinta vielä pistettäisiin kohdalleen eli tuonne 150 eetun luokkaan niin jopa tuli valtiolle lisä tuloja.
      Itse ottaisin heti "Perse"., 3==0 tai jopa omalla nimellä..ei tule edes ongelmaa kun riittää autoja mihin ottaa..monelle yhden auton omistajalle moinen voi olla ongelma mutta mitä vittua minä ajattelemaan avensis kuskeja...

      • opettele

        nyt ensin ajattelemaan. Tai hanki se eka autosi.


    • viestii.

      turhamaisuudesta ja erittäin huonosta itsetunnosta.Itselläni olisi varaa hankkia erikoisrekkari,mutta eipä voisi vähempää kiinnostaa.

    • lada-audi-mazda-ford-manu

      mulle on varattu sitten AAS-1

      • bortsu

        Muistelen lukeneeni jostain että ko. "rekkari" ollut noin 20 vuotta sitten Helsinkiläisen autokoulun autossa. Ja autokoulun omistaja legendaarinen Ensio Itkonen.
        (Ollut siis hyvä kaveri rekistereistä silloin päättäneiden kanssa).
        Siihen aikaanhan niitä ei saanut ostaa ;).


      • bongailija
        bortsu kirjoitti:

        Muistelen lukeneeni jostain että ko. "rekkari" ollut noin 20 vuotta sitten Helsinkiläisen autokoulun autossa. Ja autokoulun omistaja legendaarinen Ensio Itkonen.
        (Ollut siis hyvä kaveri rekistereistä silloin päättäneiden kanssa).
        Siihen aikaanhan niitä ei saanut ostaa ;).

        AAS-1 oli kyllä muistaakseni poliisimiehellä nimetä Knut Aas ja Ensio Itkosen auton rekkari oli ENS-10


      • Anonyymi

        Se on jo varattu !

        mutta samaa sarjaa ASI-95 vanha BMW .


    • LUU-5

      On varattu

    • 141-tuen saajille

      notta veronmaksajat näkevät missä heidän kalustonsa liikkuu.

    • mikä lie nimeni

      vaan en maksa tonnia moisesta huvista :)

    • kale-79

      miksi ei vois olla eri värisiä kilpiä? sopis paremmin esim.musta-keltanen teksti jne. työ kone kilvethän ovat nykyään keltasia mustalla tekstillä.saakohan niitä erikoskilpinä?

    • Nähty

      JUO-111

    • kristi

      han-1
      käs-1
      mop-0

    • Jos olisin lapsellinen

      Rahasta ei kiinni.

      • mmjklms &lt;Jos Joskus Niin

        MB 280 SLC HEI-1
        MB 450 SE JOO-2
        MB 450 SE JOO-1
        FORD GRANADA JOHT-1
        SAAB 9000 TURBO EKA-1 VM 1987-1992


    • rekkari

      EGG-69

      • te ootte ääliööitä

        EI SEISO
        0SIES-13


      • rassailija
        te ootte ääliööitä kirjoitti:

        EI SEISO
        0SIES-13

        MB 450 JOHTO-1
        FORD GRANADA JOHTO-2 < EKA METALLINHOHTO JA TOINEN METALLINHOHTOVIHREÄ


      • hähä
        te ootte ääliööitä kirjoitti:

        EI SEISO
        0SIES-13

        että näin


      • miespuolinen lelu naisille
        te ootte ääliööitä kirjoitti:

        EI SEISO
        0SIES-13

        KYRPÄ KYRSII!!!


    • ................

      Näin

      • dec

        minun olisi DEC-692


    • laalaaa

      Eli Laura S..... Devil - 666 Hih :D

      • jepulis

        ...


    • Kirkonrotta

      Eikö tuo olis symppis rekkari?

    • tähän
      • sen kertoo

        Monelle sopivat kilvet .

        PÖP-1
        PIP-1
        BÖSS-1
        ÄÄL-10
        PASK-4


    • Nyrkillä

      silmään.

    • kertoo.

      paremmin kunnon auto.Autoksi valitaan Bentley,Jaguar,s-mallin Mercedes, näistä merkeistä löytyy enemmän statusta.Maasturi puolelta löytyy Range Rover,vain tyhjätaskut ajelevat katumaastureilla.Rekkari taas kertoo ihmisen huonosta itsetunnosta ja turhamaisuudesta,sillä ei ole statusarvoa.

      • samaa mieltä

        Hummer H2 se täytyy olla!


      • laatu pudonnut

        Mersun laatu pudonnut kuin lehmän häntä.
        Siinä se on auto muiden joukossa.


      • mutta.
        laatu pudonnut kirjoitti:

        Mersun laatu pudonnut kuin lehmän häntä.
        Siinä se on auto muiden joukossa.

        en tarkoittanutkaan työläismalleja,vaan otetaan sieltä paremmasta päästä Mercedes,niin statusta löytyy.Esim,Audi,Volvo,Saab ja jenkkiautoista ei statusta löydy,eikä japanilaisista.


      • kyykkyyn

        Millä tänä päivänä on statusarvoa? Mielestäni sillä,jos pystyy käteisellä ostamaan tarvitsemansa!Mitä statusta on jollain autolla tai asunnolla ,jos ne on hankittu pankkilainalla?Ne on pankin niin kauan kuin laina pankille on maksettu pois!Esim.mulle on sanottu,miten kehtaat maksaa visa electron-kortilla,hommaa kunnon pankkikortti!Vastaus,kun maksan visa electronilla,mulla on rahaa ostaa eli maksan käteisellä!


      • haimoo

        Arvon ..... hei !
        Tajuutsä, ettei toisilla ole ruokaa kunnolla pöydässä ja sitte pitää tulla lehteen rehentelee jollain tyhmällä rekkarilla ! Oksettaa.


      • paljon juhlita
        samaa mieltä kirjoitti:

        Hummer H2 se täytyy olla!

        Hummer?! Sehän on huonosti viimeistelty karu kuormuripohjainen iso auto, jonka voi jopa ostaa kuorma-autoksi rekisteröitynä ilman autoveroa. Käytettyjä saa uuden Avensiksen hinnalla ulkomailta.

        Itse en pidä noita hummereita juuri minään.


      • Mersunainen
        laatu pudonnut kirjoitti:

        Mersun laatu pudonnut kuin lehmän häntä.
        Siinä se on auto muiden joukossa.

        ...etsiä 90-luvun alun korimallilla olevia, jos jostain vielä hyvän saa. Sen jälkeisillä ei enää tee mitään. Pellit menevät pehmoisiksi kuin japanin räppänöillä pariin vuoteen. Vanhempieni naapurille kävi juuri näin, mutta taisi ihmeen kaupalla saada sen takuumaalatuksi. Mulla kävi tsägä löytäessäni alle 100.000 ajetun 250 dieselin pari vuotta sitten. Kilometrejä on edelleen alle 150.000. Tää on mun kultakimpale. En vaihda uudempaan, ellei ole ihan pakko.


      • se,
        laatu pudonnut kirjoitti:

        Mersun laatu pudonnut kuin lehmän häntä.
        Siinä se on auto muiden joukossa.

        tuntu jos ei oo varaa... ens kuussa mennään taas vaihtaan, verotuksen takia. Makeita malleja tarjolla........


      • Nimimerkki

        Minun perheeni eräällä henkilöllä on jaguaari, maksoi noin 15 000 €, mutta varakkaita ei olla. Pankkilainalla osti, koska pienestä ipanasta asti sellaista oli halunnut. Jotta ei se autokaan merkkaa onko varakas vaiko ei!


    • Retkuilija

      vaan ja palamaan.

    • joelta

      ja tässä muutama esimerkki lisää...
      -lada kuskille: PAS-2
      -dx corollaan: AMI-5

    • musiikkia

      musiikkia

    • sdfdsfs

      LOL-707

    • muropaketti kuskeille

      HIN-771

    • Nasty92

      Omaan Autoon Valitsisin BAD-666 Rekkarin Ja Jos Auton Sais Viä Valita Niin Kilpi Sopis 69 Dodge Chargeriin. Muutenkin Petomainen Auto. Varsinkin Jos Pellin Alla Olis 472 Hemi.

    • DINGG

      Koska sini on etunimeni ja syntymävuosi -86 :)

    • SEX- 666

      en kehtais ajaa jos olis mutta sais ainakin paaa-aaljon huomiota x'D

      • team-bsr.net

        Moottoripyörässäni on CX-1 rekkari. Edellisen edellinen omistaja oli halunnut SEX-1 rekkarin, mut sellaista ei saa 2-pyöräiseen, niin otti sit CX-1 0_o


    • ätsibäybäy

      Hehaa omistan jo auton jonka rekkarin numerot on jo ...-666 :P

    • sopii hyvin

      PAL-2

      Valtio tienaisi ISOT rahat, jo Ahvenanmaan tavoin rekkarit vapautettaisiin kokonaan.

      • Stora

        Mie oon nähnyt eräällä Paperitehdas paikkakunnalla auton jossa rek on UPM- , varmaan jonkun tehtaanjohtajan auto.


    • mä4

      TEM-85

    • MOI-III

      REKKARIN! VÄHÄN MAGEE!

    • Ritu vaan

      Mulla ois haaveena saada RIT-1, eli RITvan:)
      Onkohan se jo käytössä?

    • -Huntter-

      kehtaisko ajaa=)?

    • rekkari
    • rekkari
    • on jo

      lihafirman autossa

    • Janis Petke

      Sopii esim.Dodge Nitroon

    • oon 1

      OON 1

    • ................

      .................

    • ...

      oon nähnyt liikenteessä paskantärkeissä autoissa seuraavat kyltit, KUS-1 ja ÄYR-1

    • hyvä kilpi
      • YPÖ-1

        PAS-2 .. ÖKY-1 ... PER-53 .. NIM-1 ..
        itselläni tietysti on jo tuo HIN-771 loogisesti.
        mutta tuo KAN-1 kiinnostaisi kunhan se joskus vapautuu.
        tai VA-6 mutta NUU-6 ei oikein koskaan ole ollut se mieluisin vaihtoehto MEE-2 ois jonkunlainen mutta parempi ois aina ehtiä TO-2 tai sitten vaikka PIL-1..onhan noita mutta kun ei oo niitä autoja kuin kolme kappaletta niin ei kaikkia kilpiä voi ostaa eli PUT-100.
        vaikka ne voiskin NAT-100 tai poliisi välillä RAT-100 kun se nyt on niin PÖP-1 ja voi alleen PIS-100 ...joopa joo tyhmää se kuitenkin on ostaa kilpi..maksaa ja kärsiä saa hesburgeriltakin..muttei saa sätkiä ja kiljua,siellä kun on tupakointi kielto eikä niillä ole alkoholi lupaa.. ei niin ANN-1 ..vaiks ois PAR-1 kilpeeki autossa..mut nyt mä meen kakalle...heippa =)


    • AE111 

      OLE-4

    • iloinennn

      HOR-O

      • Anonyymi

        BMW X5 rekkari FED-1

        Naurettava !


    • DAL-1

      DAL-1 JA SE ON VARATTU

    • mä vaan

      SUK-1 ois hyvä edessä ja takana tottakai

    • 666

      THE-666

    • misi63

      toi sopisi varmaa muutamalle muullekkin

    • sfvnjyhkgg

      amikselle: AM-15 saatanpalvojalle: SIX-666 pervolle: ANU-5 bemariin: BMW-111 XXX ois myös kiva.

      • Anonyymi

        Jos saisin valita auton ja kilven niin

        BMW -750


    • GOA-753

      eräs internet-ilmiö

    • tietysti pas-2

    • -JOH-316

      JOH-316

      • sopii myös..

        Koska niinhän Jeesuksen ristin päällä luki ja on suomennettuna: Jeesun Nasaretilainen juutalaisten Kuningas!!


    • ottaisin

      Tällä hetkellä rekkariks ottaisin BAM-666

    • jooko

      !!!

    • ...

      SOS-112

      • 112

        Tampereella ajeli "tuunattu" poliisimaija, jossa rekkari II-2


    • Nizzan primeramän

      tässä minun ehdotukseni

    • Jeepissä

      Näin Espoossa VIT-2 rekkarin Jeepissä.

      • naisilla aina mielessä

        Ehdottomasti tämä KUL-L11


    • hellfighter

      tuli kerran vastaa tollai kaljarekka :D

      • Nimetön

        ja tottakai Volkswagen Kleinbussiin ;)


      • kristiinax
        Nimetön kirjoitti:

        ja tottakai Volkswagen Kleinbussiin ;)

        heppahöperölle


    • Makee

      LEX-US

      • Makeee..

        Lexus


      • 2.2

        Lexus


      • Anonyymi

        FUJ-1 ja auto oli tietenkin Lexus.


    • JP-93

      JP-93 koska olen syntynyt 1993 ja nimi on Jere Partanen. :D

    • sssklklk

      FB-I

    • Creepie-

      Angstaajille ANG-57, ja koko maailma jakaa heidän murheensa.

    • juujuu

      tollanen

    • Arvaa

      Siinäpä se ois

      • &lt;&lt;&lt;&lt;

        MERCEDES 280 SLC KULLANVÄRINEN KULT-1
        MERCEDES 280 SLC KULLANVÄRINEN KULT-2
        MERCEDES 450 SEL METALLINHOHTO EKA-1
        MERCEDES 500 SLC METALLINHOHTO RAK-2


      • Mmjklsm
        &lt;&lt;&lt;&lt; kirjoitti:

        MERCEDES 280 SLC KULLANVÄRINEN KULT-1
        MERCEDES 280 SLC KULLANVÄRINEN KULT-2
        MERCEDES 450 SEL METALLINHOHTO EKA-1
        MERCEDES 500 SLC METALLINHOHTO RAK-2

        mercedes 280 slc Kullanvärinen Kult-1
        mercedes 280 slc Kullanvärinen Kult-2
        mercedes 450 sel metallinhohto eka-1
        Mercedes 500 slc metallinhohto rak-2
        1978 Mercedes 280 slc metallinhohtovihreä rak-2
        1979 Mercedes 500 slc metallinhohtovihreä Pul-1
        1977 Ford granada eur eka-2
        1976 mercedes 450se eka-1
        1977 mercedes 450se eka-2
        1975 mercedes 450se Rak-11
        1974 mercedes 220 w115 Kult-1
        1973 mercedes 220 w115 rak-2
        1972 Vw kupla Pul-1 Pul-1
        1971 Vw Kupla rak-2 rak-2
        1970 dodge Charger Kult-1 kult-1
        1969 Dodge Charger rak-2 rak-2
        1980 Lada 1300s 2103 Komm-1 Komm-1
        1979 Lada 1200 2102 Rakk-1 Rakk-1
        1978 Lada 1300s 2103 Kult-1 Kult-1
        1977 Lada 1500sl 2106 Rakk-1 Rakk-1
        1976 Skoda 120ls Vihreä Rakk-1 Rakk-1
        1975 SKODA 120LS KELTAINEN KULT-1 KULT-1
        1974 Chrysler New Yorker Rakk-1 Rakk-1 Tummansininen
        1973 Chrysler New Yorker Rakk-2 Rakk-2
        Tummansininen


      • mmjklms
        Mmjklsm kirjoitti:

        mercedes 280 slc Kullanvärinen Kult-1
        mercedes 280 slc Kullanvärinen Kult-2
        mercedes 450 sel metallinhohto eka-1
        Mercedes 500 slc metallinhohto rak-2
        1978 Mercedes 280 slc metallinhohtovihreä rak-2
        1979 Mercedes 500 slc metallinhohtovihreä Pul-1
        1977 Ford granada eur eka-2
        1976 mercedes 450se eka-1
        1977 mercedes 450se eka-2
        1975 mercedes 450se Rak-11
        1974 mercedes 220 w115 Kult-1
        1973 mercedes 220 w115 rak-2
        1972 Vw kupla Pul-1 Pul-1
        1971 Vw Kupla rak-2 rak-2
        1970 dodge Charger Kult-1 kult-1
        1969 Dodge Charger rak-2 rak-2
        1980 Lada 1300s 2103 Komm-1 Komm-1
        1979 Lada 1200 2102 Rakk-1 Rakk-1
        1978 Lada 1300s 2103 Kult-1 Kult-1
        1977 Lada 1500sl 2106 Rakk-1 Rakk-1
        1976 Skoda 120ls Vihreä Rakk-1 Rakk-1
        1975 SKODA 120LS KELTAINEN KULT-1 KULT-1
        1974 Chrysler New Yorker Rakk-1 Rakk-1 Tummansininen
        1973 Chrysler New Yorker Rakk-2 Rakk-2
        Tummansininen

        1972 Fiat 128 Rally Rak-1 Rak-1
        1971 Fiat 128 Kult-1 Kult-1
        1970 Fiat 850 Hon-1 Hon-1


    • ttyy

      LSD-1

      • Anonyymi

        PIR-1

        HAS-515

        KOK-15


    • ÄO-075

      Ä0-075

    • setä/täti

      PIL-1

      • 3 vuotta sitten?

        Siinä piti äänestää paras rekkari. Voiton vei poliisi auto jossa oli rek. LUU-5. Kilpailussa oli mukana kanssa Tykki oopel SUT-11


    • illluminatus

      outo lyhenne.

      • aina mies mielessä

        Mikähä lyhennys ULLI-minatus.....tuo mieleen?? Naisille mieluinen...


    • jos ottaisin

      kilven VAL-10.. tämä siitä koska olen Valiolla töissä.. :)Mutta liekköhän tämä kilpi Valion toimitusjohtajalla.. :)

      • Lokki

        eipä ole tuo VAL-10 kilpi toimitusjohtajalla, vaan erään valion alihankkijan jakeluautossa. Itse olen kyseisellä autolla rullaillut :)


    • Ding- dong

      Eipä mitään enää

    • seppoooooo

      LOL-313

    • seppoooooo
      • ottaisin, mutta

        se on jo varattu!
        Olen nähnyt jonkun Mazda mx 5 vai mitänenytolikaan, rekkarina just sen saman eli MX-5.

        Eikös jonkun stadilaistaksin rekkari ole HIM-666? Olen nähnyt myös tuon kuvassa olleen kullanvärisen jaggen eli ÄIT-1:n.


    • jätkä__91

      voiko tommosen ottaa. haluaisen PIE-RU rekkarin mun jaguar x-typeen

    • wtflol

      näin on

    • FuckingBeautiful-F

      itseasiassa minua suunnattomasti ärsyttää "epämääräiset" rekkarit liikenteessä kaiken maailman PAS-1 jne yhdistelmät aarggh...mutta ehkä taiteilijanimeni mukaan Jodie-2 vois olla aika kiva

      • sieltä näkyy erikoiskilvet

        Jokunen vuosi sitten vapautettiin nuo Ä, Ö, ja P kirjaimet käyttöön, ehkä tulevaisuudessa saa valita 6 vapaamuotoisesti kunhan nämä vaihtoehdot käyvät vähiin ja tulot hiipuu..
        Aika hyvä tuotto n. 10euron peltilaatat maksaa 1000e. Mutta minua nuo ilahduttavat liikenteessä. Se maksaa, jolla on varaa..


    • *****

      se olis hyvä rekkari, mun lempinimi ;-)

      • tasapuolisuuden

        nimissä pitäisi olla.
        Ja tietty SUB-utex
        MARI:n nyt saakin.


    • olen vaihtamassa

      autoani ja vanhaa hyvää kuomaa turvallisempaa ja ajattelin , että otan rekisterikilvet vanhasta autostani ja siitä vaan uuteen ja tuon artikkelin mukaan maksaisi 1000 euroa. Kilvissä on läänin tunnus niinkuin ennenvanhaan. Ei paha hinta1

    • Sjokin.

      Naapurillani oli aikoinaan auto, jonka rekkari oli YLI-11. Suosittelin häntä myymään auton Yli-ii:n kunnanjohtajalle tai muulle kunnan silmäätekevälle. Eipä tuosta ollut bisnesmieheksi.

    • JUM-1

      Ottaisin jos ois hilloa....

    • jukkamattioskar

      Yleensä käytetään 1=I. Mutta on myös 2=kaksi. Esim. PAS-2. 5=viisi Esim. NO-5. Itse ottaisin esim. IKI-6.

      • lag-44

        lag-44


    • peugeot!

      wc-13 olis kuvaavin

    • Vegaani-tyttö

      Ottasin Cat-333
      Koska rakastan kissoja ja 3 on onnenumeroni ja 3 kolmosta on vielä parempi :)

    • xDLOL

      toi AMI-5 olis aika kova sana

    • Keskiyönratsu

      tiä ois hyvä.

      Jos sais valita ihan vapaasti, niin laittaisin rekkariin, että kevytmetalliperse.

    • P15515........

      Niih noih on TToosiii IhQQQ

      • ..........

        MOR-0 ei käy, koska ensimmäisen numeron on onltava 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 tai 9.


    • P15515........

      Niih noih on TToosiii IhQQQ

    • Omaa autoa tuskin on piiitkäään aikaan mutta tahtoisin lempinimeni rekkariin. :) ei vaan onnistu ku nollahan ei saanu olla kirjamena joten kai pitää laittaa ORO-112. :'D inside juttu.

      • ----

        Sattuipa hyvästi, ORO-112 oli aikanaan pikkuserkun työauton rekkari.. (farkku-Kadett)


    • oho oho

      PAS-2 tai OLV-1

      • Terde0081

        Mun auton rek:ter-081


      • ei hyväksytä
        Terde0081 kirjoitti:

        Mun auton rek:ter-081

        Numerosarja ei voi alkaa Suomen maassa nollalla.


    • nna

      riisumanäytöstä, pillipiiparit mukana eli rsn-ppm. tämon uutta suomessa joten kaikki insinöörit, perästä kuuluu, ei tarvi hermostua .. kännissä

    • MUL-KKU

      että silleen.

      Voiko kukaan olla niin turhanpäivänen kun sellainen pöyrisyttävän itsekeskeinen ihminen jolla on tarvetta tuoda oma egonsa niin vahvasti esiin että tavallisen kansa kilvet ei riitä....

    • Näinpäin

      Tällaista

    • Lakaisukoneenkuljettaja

      ovat erikoisrekisterikilvet liikenteessä: erikoisrekisterikilvet ovat käytännöllisesti katsoen liikkuvat hirvivaroitusmerkit sillä erotuksella, että ne hirven sijasta varoittavat niitten erikoisrekisterikilpien välillä täysin arvaamattomasti liikkuvasta autosta ja sen vielä arvaamattomammasta kuljettajasta.

      • Masentuneen

        äkki- tai syntyrikkaan kilpenä voisi olla erikoisrekisterikilpi paikoillaan: nehän rikkaat melkein aina masentuneina ajattelee, että kukaan ei liikenteessäkään ymmärrä heidän ongelmiaan.


      • Kyprii
        Masentuneen kirjoitti:

        äkki- tai syntyrikkaan kilpenä voisi olla erikoisrekisterikilpi paikoillaan: nehän rikkaat melkein aina masentuneina ajattelee, että kukaan ei liikenteessäkään ymmärrä heidän ongelmiaan.

        voisi olla älykkörikkaan viesti köyhille siitä, mitä mieltä se on älykkörikas venäläisten sinkkiänpäreitten kokoisten kahdeksan tai useamman sylinterinsä takaa ruuhkaa katsellessan mieltä valtakunnan autoverokäytännöistä: 341 on sattumoisin piin tasan kolme ensimmäistä digitaalia. Nerokasta eikö totta!


      • Ruppii
        Kyprii kirjoitti:

        voisi olla älykkörikkaan viesti köyhille siitä, mitä mieltä se on älykkörikas venäläisten sinkkiänpäreitten kokoisten kahdeksan tai useamman sylinterinsä takaa ruuhkaa katsellessan mieltä valtakunnan autoverokäytännöistä: 341 on sattumoisin piin tasan kolme ensimmäistä digitaalia. Nerokasta eikö totta!

        intialainen kerjäläinen pyysi liikennevaloissa kesämökin kokoiselta citymaasturilta: anna rupia.
        Kesämökin kokoinen citymaasturi liikennevaloissa vastasi pahoittellen: ei mulla oo yhtään rupea. Ei niiltä rikkailta liikene edes yhtä rupea köyhälle.


      • Ompas rupia
        Ruppii kirjoitti:

        intialainen kerjäläinen pyysi liikennevaloissa kesämökin kokoiselta citymaasturilta: anna rupia.
        Kesämökin kokoinen citymaasturi liikennevaloissa vastasi pahoittellen: ei mulla oo yhtään rupea. Ei niiltä rikkailta liikene edes yhtä rupea köyhälle.

        ainakin tuolla rikkaalla sekä kontissaan että huutterissaan.


      • Petos päivässä
        Ompas rupia kirjoitti:

        ainakin tuolla rikkaalla sekä kontissaan että huutterissaan.

        pitää ulosottomiehen loitolla.


      • Rimpsariksan
        Petos päivässä kirjoitti:

        pitää ulosottomiehen loitolla.

        erikoiskilpenä luokassansa lyömätön eli ylivoimainen


      • Ensimmäisellä kotimaisella
        Rimpsariksan kirjoitti:

        erikoiskilpenä luokassansa lyömätön eli ylivoimainen

        sama, mutta ihan eri erikoiskilpi vaikka tyttöystävälle


      • Löytyykö sitä
        Masentuneen kirjoitti:

        äkki- tai syntyrikkaan kilpenä voisi olla erikoisrekisterikilpi paikoillaan: nehän rikkaat melkein aina masentuneina ajattelee, että kukaan ei liikenteessäkään ymmärrä heidän ongelmiaan.

        erikoisrekisterikuljettajan lanttukassissta?


      • Jos toistamiseen
        Löytyykö sitä kirjoitti:

        erikoisrekisterikuljettajan lanttukassissta?

        löytyy, niin sitten laitetaan eteen ja taakse erikoivaroituskilvet, että muutkin näkee ne.


      • Kengurubensaa
        Masentuneen kirjoitti:

        äkki- tai syntyrikkaan kilpenä voisi olla erikoisrekisterikilpi paikoillaan: nehän rikkaat melkein aina masentuneina ajattelee, että kukaan ei liikenteessäkään ymmärrä heidän ongelmiaan.

        citymaasturin tankissa. Teoriassa täysin mahdollista, mutta koska ne ei osaa ajaa, niin ne vaatii erikoistilauksena automaattivaihteet ja kulissivaihdekepit. Jäähän siinä tietysti se nykivä jarrupoljin, kun ne ei vissiinkään rahallakaan saa automaattijarruja.


      • Vois olla muuten hyvä
        Kengurubensaa kirjoitti:

        citymaasturin tankissa. Teoriassa täysin mahdollista, mutta koska ne ei osaa ajaa, niin ne vaatii erikoistilauksena automaattivaihteet ja kulissivaihdekepit. Jäähän siinä tietysti se nykivä jarrupoljin, kun ne ei vissiinkään rahallakaan saa automaattijarruja.

        mutta jos se menee keulan kautta sisään, niin se saattaisi yrittää änkeytyä väärin päin siihen kuljettajan tuoliin. Tai ehkä se ois juuri siitä syystä paras mahdollinen.


      • Firman rahat
        Petos päivässä kirjoitti:

        pitää ulosottomiehen loitolla.

        "hävitti"


      • Voisi yrittää
        Masentuneen kirjoitti:

        äkki- tai syntyrikkaan kilpenä voisi olla erikoisrekisterikilpi paikoillaan: nehän rikkaat melkein aina masentuneina ajattelee, että kukaan ei liikenteessäkään ymmärrä heidän ongelmiaan.

        uskotella muille liikenteessä oleville, ettei se minkään jatke ole auto siinä niin


      • liekö

        tuonkin omistaja pulassa jo?;)


    • saa vain korkeintaan

      3 kirjainta no saas nähä jos joskus muuttuu siellä päin mitä kolmella kirjaimmella tekee vähintään viisi on normaali meininkiä muualla

    • Nim. JAN-1

      eiköhän tossa ole mahtavii :o

      • Mmjkm

        rai1 mb


    • TimoPerttilä

      Terve "MI-35"!




      Erikoisrekkarit ovat turhaa "ökyilyä!"
      Henkisesti "pikkupojan asteella" olevien puuhastelua.


      Erikoirekisterikilpi maksaa-"rahalla saa"-mentaliteetti ei ole aina oikeudenmukaista-etenkään "todellisia köyhiä erikoisrekkareiden haaveilijoita kohtaan!"

      Tuskinpa "todelliset köyhät" tällaisia asioita elämässään niin kovasti haaveilevatkaan...

      Jos minulta tahdot tietää erikoisrekisterikilven tunnuksen;voinen sen antaakin(en tosin ole ikipäivinä sitä ajetellutkaan;nyt lienee pakko)...


      Tyylikäs autoni jos itselleen "niminumerot" saisi;niin ottaisi kaiketi tämän:PER-11?

    • tähän asti.

      Ruotsalaisrekisterissä olleessa autossa näkyi kerran pelkkä PEACE. Se on koolin rekkari tähän saakka joka on tullut vastaan.

    • Burl-Esque1

      nih.

    • Erityisen..

      lapsellisille ihmisille joita on kiusattu pienenä ja he ovat päättäneet näyttää jonakin päivänä maailmalle että hekin ovat olemassa.

      Se on sama kuin kulkisi plakaatti selässä että ihailkaa minua, minulla on, tai ainakin on ollut joskus reipas tonni ylimääräistä ja olen erityinen sekä lahjakas persoona omasta mielestäni, jolle kannattaa olla kateellinen omasta mielestäni.

      Naurettavaa lasten pelleilyä. Sopii ainoastaan Petteri Jussilalle ja Jorma Uotiselle ja Petteri raasu hukkui.

      "Pimp my personality"

      • Fiksumpi yksilö

        On kyllä mauttomia nämä kilvet. Säälinsekaista naurua aiheutti lehdessä eräs nainen, joka kertoi, että hän ei myisi "äit-1" rekkariaan edes sadalla tuhannella eurolla :) Voiko oikeasti ihminen olla noin turhamainen?
        Ja ei, en ole kateellinen, olen vain fiksu.


    • löytyy
    • Poliis

      Eräässä suomalaisessa youtube-hupipätkässä näkyi tuollainen, aika helmi mielestäni.

    • muksuille

      18-vuotis lahjaksi autot,toiseen ENN-1 ja toiseen
      JON-1

    • PEN--15

      Munahaukalle.

    • 1000

      SIINÄPÄ TEILLE POHDITTAVAA!

    • _peksi_

      Kyllä tuosta -247:stä saisi monta hyvää, esim
      NAI-247
      JUO-247
      tai sitten
      BYL-511

      Mutta en kyllä rekkarista mitään maksaisi, turhakkeuden huippu..

    • SC-4

      SC-5 suurin, jonka nähnyt SC-35 ja kaikki saman ex-firman rekkareita;)

    • onhan näitä

      tai ana-69, ass-69, coc-69, pis-5, kul-11, fet-15, dil-60, kis-5,

    • että tällee pellet

    • sfsfsfsf
    • ..Auto-Antero

      LOISTOAUTOONI sopisi miniosti GAY-69

    • POR-00

      Paikallisella taksilla on rekkarina SIX-10. Kundin nimen saa arvata.

    • E 200 D

      Turha kuvitella, että erottuisi massassa jollakin "EKI-1"-kilvellä. Pikemminkin sulautuu vain samanlaisten "massasta erottujien" joukkoon. Samaan tapaan kuin joitakin vuosia sitten vaihdettiin vakiovanteita oikein urakalla viisipuolavanteisiin. Siinäpä sitten "erotuttiin" massasta.

      Jos haluaa todella erottua, kannattaa miettää ainakin sen banaalin 1:n sijasta vaikkapa 999:ää. Niin, ja vanteiksi sitten ruosteiset vakiokoon pelvivanteet ilman pölykapseleita.

    • sevaanonnäin.

      Kaksi tyttöä ajeli kuplalla, IMU-10

    • Anonyymi

      HOM-000

      • Anonyymi

        Paitsi ettei ole Suomessa mahdollinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paitsi ettei ole Suomessa mahdollinen.

        Ei kenties Suomessa. Paras rekkari jonka olen tähän asti nähnyt täällä Suomessa, oli Ruotsalaisessa Saabissa. Rekkari oli yksinkertaisesti PEACE ilman mitään numeroita.


    • Anonyymi

      PAS-2

    • Anonyymi

      Enemmän ärsyttää autokauppiaiden "ilmais" mainoslätkät rekkareissa. Ensin myyvät sulle kalliin auton ja sitten siellä lukee joku atotalolärvi rantajuoppo tai sika yms. Oletuksena on liikkeellä että ilmaiseksi mainostat firmaa koko autosi käyttöiän. Autoa ostaessa voi sopia, että ostan kyllä, mutta mainokset pois. Autossasi siis lukee, tämä on käytetty. Kas kun ei takaikkunassa ole vielä tarra Santanderille velkapiikki 5 v. Näitä sitten tee se itse-miehet poistelevat mokomia lätkiä ja asentavat rekkarin takaisin uudella muovilätkällä ja taas "maailma pelastuu". Paljonko liike maksaa sulle ilmaisesta mainoksesta jota ajelutat pitkin katuja kertomassa mistä autosi ostit. Ei se välttämättä aina hyvääkään mainosta toki liikkeelle ole, jos se autonlintta seisoo hajonneena tienposkessa liikkeen mainoksin. "tällaisia paskoja me myymme" takuu loppui kun perävalot hävisi näkyvistä.

      • Anonyymi

        Tämä on täysin totta. Eikä niitä vain käytetyissä ole. Uusissakin on aina se "Autotalopaskaperse.fi" siellä rekkarin alareunassa. Helvettiin vain tuollaiset. Eräältä myyjältä kysyin, että mitä helvettiä tuo "teitavarten.fi" tuossa tarkoittaa ja että saako sen vittuun siitä, niin se sanoi, että ei saa, koska se on rekisterikilven pidike. No daa, enpä olisi tajunnut. Oli silloinen Hämeen paskavarusteen nettiosoite, vaikka kuulosti joltain eläkeläisjärjestön verkkolehdeltä. Teippasin siihen heti luovutuksen yhteydessä mustaa sähköteippiä päälle ja ukko jäi pyörittelemään silmiään. Ois vissiin ollut hänen myyntiprovisiostaan pois, jos ei olis mainospaikkaa saanut myytyä.


    • Anonyymi

      HOM-0 olisi oma.

      -Suolihomo

    • Anonyymi

      Olen miettinyt erikoiserkkaria. En vain osaa päättää, otanko EAF-327 vai AES-569.

      • Anonyymi

        GHF-774 olisi kans hyvä.


    • Anonyymi

      PEN-15
      TÄ-90
      TIS-51
      PER-53

    • Anonyymi

      Eihän noi ole mitään eriskoisrekkareita. Suomessa ei saa.

      PRESIDENTTI
      olisi erikoisrekkari.

    • Anonyymi

      mol-o
      molo
      molo
      molo

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Paras on STU - 88

    Ketjusta on poistettu 68 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1214
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      977
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      890
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      734
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe