Kiviniityn autohuolto

huudapois

Moi Onko muilla vastaavia kokemuksia kyseisestä firmasta? Kaveri vei autonsa vetokoukun asennukseen aamulla 9 aikaan ja lupasi hakea sen 17 aikaan. Jostakin syystä hän ajeli lähistöllä jo 15 aikaan ja meni kysymään onko asennus valmis. Huoltokaveri sanoi, että tuossa se on ollut jo tovin valmiina. Kaveri vei auton ja parin päivän päästä tuli lasku, jossa laskutettiin 8 tuntia. Asiasta ilmoitettua häneltä vähennettiin laskusta 2 tuntia, mutta syyllistettiin silti, että miksi tulet meidän tekemisiä kommentoimaan ja anteeksi pyyntöä oli turha odottaa tai oli ilmoitettu näin: Pahoittelemme että lasku on aiheuttanut mielipahaa. Kaveri oli itse pahoitellut, että tuli hakemaan auton liian aikaisin huollosta. Itselle tuli vain kysymys onko tälläinen nykyaikana mahdollista, en tosin tunne kovin hyvin kyseisen firman käytäntöä, mutta toisaalta en ole kuullut siitä ikinä mitään hyvääkään. Mutta onneksi on muitakin liikkeitä joissa asennus tehdään varmasti nopeammin ja halvemmalla ja asiakas saa sen päättää.

102

14637

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • saa ostaa autonssa takaisin

      -mutta tosiaan on muitakin liikkeitä Vlassa -Huittisten myymälässä jätkät on kahvilla tai kännykässä kun kansa jonottaa vuoroonsa. - tupa täynnä ihmisiä mutta palvelua ei saa,kahvi on tärkeämpää ja ylimielisiä myyjiä. -mutta ei pidä poiketa enään

      • kerran 20v. aikana

        No justiinsa noin. Poikkesin taannoin, ja asiakkaita kyllä ollut, kuin pari, mutta tiskin takana oli jätkiä niin, että päät yhteen kolisi. En ole missään muualla nähnyt, rivi äijiä tiskin takana ylimielisen näköisinä, ja siis niinkuin olisi ollut jostain näyttämöstä kyse, olivat ihan jossakin muissa maailmoissa. taustalla pauhasi tuure kilpeläinen typerää jankutusta:"nelooneloonneloonneloonelonelonelooneloon"......
        lopulta yksi havahtui palvelemaan, mutta mitään ihmisyyden merkkiä ei naamalla näkynyt, puhumattakaan keskusteluhaluista tavallisen tallaajan kanssa.....


    • simca

      Eli kokemusta kaksoislaskutuksesta,erityisesti yrityksiä kohtaan. Lähetetään jo kertaalleen maksettu lasku uudestaan,kokeillen maksaisiko asiakas sen uudestaan"vahingossa"!

    • Autokeskuksessa

      Vei Almerani normaalin 30 000 km huoltoon. Mitään erityistä / normaalista poikkeavaa ei tehty. Hakiessani autoa oli laskutettu aikaa 3 h. Aikaisemmin aikaa oli kulunut n. 2 h. Totesin tämän heille, ja laskusta otettiin aikaa pois liki tunti. Ei paljon selitelty. Ei tartte kyllä enää selitelläkkään ainakaan minulle.

    • Hjalmar af Höllenström

      Selvästi naurun paikka... :-D

    • pakkohoitoon

      Olen kuullut todella monelta hurjia juttuja mitä he tekevät, mutta aina kotiinpäin.
      Eli raha kyllä kelpaa

      Laskuttavat takuukorjauksissa maahantuojaa ja asiakasta.
      Jäivät kuulemma siitä kiinnikin jonkin traktorimerkin kohdalla joka heiltä otettiin pois.

      Yhden jutun kuulin kaverilta joka vei takuunalaisen auton 30tkm huoltoon eli öljynvaihtoon ja lasku oli luokkaa 1500€. Olivat vaihtaneet iskarit joka nurkkaan ja jotain muuta mikä olisi kuulunut takuunpiiriin.


      Heidän Huittisten liikkeestä sen verran, että kerran kävin ja jonotin yli 30min vaikka ei ollut muita asiakkaita, lähin pois ja hain osat muualta.

      Erikoista on heidän toiminta ja kuulemma työntekijät vaihtuu aika hurjaa vauhtia.

      • opettaa

        kunnioittamaan maksavaa asiakasta.Itse en kyllä käytä kyseisten liikkeenharjoittajien palveluksia.Jotkut korjaamot pelkää että kädet tulee likaiseksi jos sattuu kone olemaan pesemättä kun remonttiin viet,näinkin on käynyt.


      • jubileek
        opettaa kirjoitti:

        kunnioittamaan maksavaa asiakasta.Itse en kyllä käytä kyseisten liikkeenharjoittajien palveluksia.Jotkut korjaamot pelkää että kädet tulee likaiseksi jos sattuu kone olemaan pesemättä kun remonttiin viet,näinkin on käynyt.

        ...niin kyllä se pikkuveitikka "joulukuusellaan" mielellään hakee kaikkt traktorit "huoltoon",eli levittää ne siihen pihaan odottelemaan "osia"
        Työllisyys kun näin taattu! Odotella nyt osia!Harmittaa,kun varaosapuolella kun pari kaveria,jotka tosiaan hoitaa hommansa! Kuten esimerkiksi tampereen Motonetissä palvelijat!


      • jasu-112
        jubileek kirjoitti:

        ...niin kyllä se pikkuveitikka "joulukuusellaan" mielellään hakee kaikkt traktorit "huoltoon",eli levittää ne siihen pihaan odottelemaan "osia"
        Työllisyys kun näin taattu! Odotella nyt osia!Harmittaa,kun varaosapuolella kun pari kaveria,jotka tosiaan hoitaa hommansa! Kuten esimerkiksi tampereen Motonetissä palvelijat!

        Motonet on tosiaan halpa ja samaa tavaraa myyvät kuin kiviniitty.

        Kiviniityssä vaan noin 35% kalliimpaa.


        Toimituskuluineen on halvempi tilata vaikka jo 30 euron tuote motonetistä kun hakee se kiviniitystä.

        Ja jos tilaa netistä ja tulee väärä osa niin silloin toimituskulut maksaa tuotteen lähettäjä eli nykyisin verkkokauppa ostaminen on riskitöntäkin.


      • j.rinta-aho
        jasu-112 kirjoitti:

        Motonet on tosiaan halpa ja samaa tavaraa myyvät kuin kiviniitty.

        Kiviniityssä vaan noin 35% kalliimpaa.


        Toimituskuluineen on halvempi tilata vaikka jo 30 euron tuote motonetistä kun hakee se kiviniitystä.

        Ja jos tilaa netistä ja tulee väärä osa niin silloin toimituskulut maksaa tuotteen lähettäjä eli nykyisin verkkokauppa ostaminen on riskitöntäkin.

        Tohon motonetti vertaukseen sen verran että viimeaikoina osat olleet usein halvempia ku motonetissä! Ainakin ne osat mitä olen tarvinnut. Pahaa sanottavaa ei ole.ainut mikä vähän joskus harmittaa on se että toiset myyjät pyytää sentilleen eli esim 12.34e ja toiset pyöristää sen laakista 10euroon. pistää mut ainakin valitseen kenen myyjän tykö hakeudun. varsinkin ku tulee joku pikku nippeli melkein joka päivä haettua vammalan liikkeestä. Mutta toikin on ihan normaalia varsinkin uudet myyjät ei välttämättä uskalla/sa heti alennuksia antaa. Korjaamosta ei ole oikeastaan mitään kokemusta. Mutta ainahan huhut liikkuu ja paisuu. Toi varaosien hinta taso tuntuu ainakin olevan vanhemman polven ihmisillä sellanen että ihmettelee ja kyselee aina että eiks se "veho" o tosi kallis paikka hakee osia. vehon autot ehkä oli joskus sillä mäellä kalliita.


      • lama2009
        j.rinta-aho kirjoitti:

        Tohon motonetti vertaukseen sen verran että viimeaikoina osat olleet usein halvempia ku motonetissä! Ainakin ne osat mitä olen tarvinnut. Pahaa sanottavaa ei ole.ainut mikä vähän joskus harmittaa on se että toiset myyjät pyytää sentilleen eli esim 12.34e ja toiset pyöristää sen laakista 10euroon. pistää mut ainakin valitseen kenen myyjän tykö hakeudun. varsinkin ku tulee joku pikku nippeli melkein joka päivä haettua vammalan liikkeestä. Mutta toikin on ihan normaalia varsinkin uudet myyjät ei välttämättä uskalla/sa heti alennuksia antaa. Korjaamosta ei ole oikeastaan mitään kokemusta. Mutta ainahan huhut liikkuu ja paisuu. Toi varaosien hinta taso tuntuu ainakin olevan vanhemman polven ihmisillä sellanen että ihmettelee ja kyselee aina että eiks se "veho" o tosi kallis paikka hakee osia. vehon autot ehkä oli joskus sillä mäellä kalliita.

        Hinnat on helppo verrata motonetin verkkosivujen kautta ei kannata arvuutella kumpi on kalliimpi tai halvempi.

        Samaa tavaaa myyvät ja varmasti on samat toimittajat kummallakin.


      • volvomiesmake
        lama2009 kirjoitti:

        Hinnat on helppo verrata motonetin verkkosivujen kautta ei kannata arvuutella kumpi on kalliimpi tai halvempi.

        Samaa tavaaa myyvät ja varmasti on samat toimittajat kummallakin.

        Tilasin motonetistä ja tavara tuli parissa päivässä.

        täältäkin motonetille


    • miki-66

      Minulla ei ole mitään pahaa sanottavaa Kiviniitystä. Asiat on heidän puoleltaan hoidettu aina niinkun on sovittu!

      • maksu-48

        Hyvä, että edes joku kehuu heitä. Tosin jos aina olet maksanut kiltisti mitä he pyytävät niin olet heidän ihanneasiakas.


    • pettynyt

      Taitaa olla heillä tapa toimia noin kun itsekin olen saanut huonoa palvelua.
      Tuntitaksa heillä kuitenkin on 72€ eli kyllä sillä hinnalla pitäisi saada pätevää palvelua, mutta kun ei niin ei.

    • mikäs siinä

      Ei minulla ainakaan ole mitään huonoja kokemuksia Kiviniitystä. Kyllä niitä ylimielisiä myyjiä löytyy ihan joka kaupasta, ja luulen että myös Kiviniityssä on lakisääteiset kahvitauot. Itse olen ainakin aina saanut hyvää ja ystävällistä palvelua vaikka joskus tosin kyllä on saanut vähän odotella.
      Ja siitä että puhutaan puhelimessa, no, kaikki asiakkaat ei välttämättä ehdi paikan päälle. Siinä palvellaan samanlaista asiakasta vain puhelimen välityksellä kuin näitä valittajiakin. Ja mitä luulette että palvellaanko mielummin asiakkaita ketkä puhuu ystävällisesti puhelimessa kuin sellaisia jotka pyörii tärkeän näköisinä tiskin takana ilmeenään se, että "minä olen tärkein asiakas minulle palvelua nyt heti". Ei kannattaisi alkaa noin diivailemaan.

      • JakeR

        Oletko töissä Huittisissa vai Vammalassa?


      • Ihan vaan
        JakeR kirjoitti:

        Oletko töissä Huittisissa vai Vammalassa?

        maksava asiakas olen. Joudun asioimaan liikkeessä kuitenkin usein ja kyllä siinä oppii huomaamaan tuollaiset seikat.


      • minä vaan
        Ihan vaan kirjoitti:

        maksava asiakas olen. Joudun asioimaan liikkeessä kuitenkin usein ja kyllä siinä oppii huomaamaan tuollaiset seikat.

        Varaosapuolelta ainakin löytyy ihan päteviä myyjiä!! Olen erittäin tyytyväinen heidän palveluunsa.


      • kerrankusetettu
        minä vaan kirjoitti:

        Varaosapuolelta ainakin löytyy ihan päteviä myyjiä!! Olen erittäin tyytyväinen heidän palveluunsa.

        Varmasti löytyy ihan päteviä, mutta tässä viestiketjussahan oli kysy heidän tavastaan toimia.

        Ylihinnoittelua - Tuplalaskutusta


        Näitä on ainakin nyt tullut julki ja itse olen sitä mieltä, että heidän tuntitaksansa 72€ on aivan liian suuri heidän ammattitasoonsa nähden.

        Vein kerran auton sinne ja heidän piti laittaa lohkolämmitin paikalle.
        Onneksi kysyin ennen viemistä kuinka kauan siinä menee.
        Tämä aika tuplaantui ja näin itse kun sitä koitti asentaa siellä kaksi lippalakkipäistä kaveria, jotka olivat kumpikin varmasti alle 20 vuotiaita.

        Ei mielestäni voi veloittaa noin suurta tuntitaksaa jos ammattitaito on suoraaan ammattikoulusta juuri opittua.


      • noinniii
        kerrankusetettu kirjoitti:

        Varmasti löytyy ihan päteviä, mutta tässä viestiketjussahan oli kysy heidän tavastaan toimia.

        Ylihinnoittelua - Tuplalaskutusta


        Näitä on ainakin nyt tullut julki ja itse olen sitä mieltä, että heidän tuntitaksansa 72€ on aivan liian suuri heidän ammattitasoonsa nähden.

        Vein kerran auton sinne ja heidän piti laittaa lohkolämmitin paikalle.
        Onneksi kysyin ennen viemistä kuinka kauan siinä menee.
        Tämä aika tuplaantui ja näin itse kun sitä koitti asentaa siellä kaksi lippalakkipäistä kaveria, jotka olivat kumpikin varmasti alle 20 vuotiaita.

        Ei mielestäni voi veloittaa noin suurta tuntitaksaa jos ammattitaito on suoraaan ammattikoulusta juuri opittua.

        siis se 72 euron tuntitaksa ei ole sama asia kuin työntekijän tuntipalkka... ettei ne alle kakskymppiset sitä taskuunsa kääri...


      • T-H-E
        noinniii kirjoitti:

        siis se 72 euron tuntitaksa ei ole sama asia kuin työntekijän tuntipalkka... ettei ne alle kakskymppiset sitä taskuunsa kääri...

        asialla kaks puolta reilu 70eskoo ei tänäpäivänä kalleimmasta päästä veloitus, mutta toki esim tampereella jossa kunnon puljuissa tuntitaksa on yli90rahaa, saa täysin erillaista katetta maksamallaan summalla. sitä voi jokainen nuttunsa alla miettiä miksei kyseisessä firmassa ole enään asentajana kuin koulupoikia jotka vaihtuu useammi kuin sukat usempien saappaitte sisällä..
        Itse olen asiakkaana ollut pitkään kiviniityn myymälän puolella vammalassa ja siellä saa hyvää palvelua,vaikka tosin vaihtuuvuus on myyjissäkin ollut melko hurjaa ainakin viimeiset 10vuotta ja usein aistittavissa että siellä on kireä ilmapiiri ja myyjätkin melkoisen stressaantuneita,ainkin näyttää siltä. hinnat ei mielestäni ole kovat, paitsi siinä ikh tavarassa jota ei kenellekkään voi suositella ellei osta tavaraa hyllyihinsä koristeeksi, uskaltaisin väittää että kiviniitty on jopa edullinen moneen muuhun paikkaan verraten useissa tuotteissa, ja se positiivista että saa tingattuakin hinnosta. autohuoltoon en ole enään pariinvuoteen uskaltanut tosin autoani viedä, kun vastaan otto on mitä on,ainakin silloin kun työnjohto paikalla niin ei hyvällä tahdollakaan voi sanoa että tuntisi itseään tervetulleeksi. yhdyn siihen että on hienoa että vammalassakin on valinnanvaraa jonne huoltoon viedä ladansa.


      • ohomies
        noinniii kirjoitti:

        siis se 72 euron tuntitaksa ei ole sama asia kuin työntekijän tuntipalkka... ettei ne alle kakskymppiset sitä taskuunsa kääri...

        oho


      • audimies1
        ohomies kirjoitti:

        oho

        Kylläpäs on palvelua


    • huolto<hinta

      Itse olen ainkin ottanut tavaksi autoa huoltoon vietäessä aina kysyä huollon hinta-arvion. Jos on kysymys merkkihuollosta niin he ovat tavallisesti hinnoitelleet huollot valmiiksi, joten hinta-arvio pitää varsin hyvin paikkansa. Lisäksi tulee AINA muistaa sanoa että mitään kustannuksia lisääviä toimenpiteitä ei saa tehdä ilman asiakkaan lupaa. Tämä hinta-arvio ja huolto-aika vielä huoltomääräykseen kirjallisena.

      • huoltotarve

        Näinhän se pitäisi mennäkin, mutta olen kuullut, että kiviniitty osaa tässäkin asiassa vedättää asiakkaita.
        Eli hinta ei aina olekaan se mitä on luvattu.


    • O

      Eikös tuo maahantuoja määritä nuo tuntimäärät noille korjauksille ja huolto veloittaa sitten sen mukaan, eikä tehtyjen tuntien? Näin olen minä ymmärtänyt. Kertokaapa viisaammat.

      • mennäkin

        ..konkkaan koko pulju! En oo enää aikoihin käyttänyt heidän ylihinnoiteltujaa palvelujaan,saati ostanut
        varaosia.Motonettti huomattavasti parempi! Asiakaspalvelukin toista luokkaa,mitä kiviniitysä,ninkun sastamalainen sanos!


      • volvolla
        mennäkin kirjoitti:

        ..konkkaan koko pulju! En oo enää aikoihin käyttänyt heidän ylihinnoiteltujaa palvelujaan,saati ostanut
        varaosia.Motonettti huomattavasti parempi! Asiakaspalvelukin toista luokkaa,mitä kiviniitysä,ninkun sastamalainen sanos!

        Volvon laakeri kiviniityssä 250€ tingattuna ja motonetissä sama 99€


      • S60T5
        volvolla kirjoitti:

        Volvon laakeri kiviniityssä 250€ tingattuna ja motonetissä sama 99€

        Taitaa vaan olla se Motonetin laakeri tarvikeosa??? kiviniityllä Volvon alkuperäinen?


      • mesemies -82
        mennäkin kirjoitti:

        ..konkkaan koko pulju! En oo enää aikoihin käyttänyt heidän ylihinnoiteltujaa palvelujaan,saati ostanut
        varaosia.Motonettti huomattavasti parempi! Asiakaspalvelukin toista luokkaa,mitä kiviniitysä,ninkun sastamalainen sanos!

        ensimmäisen ja viimeisen kerran, samalla kerralla.enkä ikinä kusekkaan sinnepäin.huonoa palvelua pojat pitää siellä,kumma kun johtaja ite puutu asiaan.myynti laskee aivan varmaan sillä tyylilä.


      • :):)
        mesemies -82 kirjoitti:

        ensimmäisen ja viimeisen kerran, samalla kerralla.enkä ikinä kusekkaan sinnepäin.huonoa palvelua pojat pitää siellä,kumma kun johtaja ite puutu asiaan.myynti laskee aivan varmaan sillä tyylilä.

        Mun auto oli kanssa huollossa Kiviniityssä. Sain todella hyvää palvelua - ihan oikeesti!


      • mmbb

      • kiviniityllä
        mennäkin kirjoitti:

        ..konkkaan koko pulju! En oo enää aikoihin käyttänyt heidän ylihinnoiteltujaa palvelujaan,saati ostanut
        varaosia.Motonettti huomattavasti parempi! Asiakaspalvelukin toista luokkaa,mitä kiviniitysä,ninkun sastamalainen sanos!

        Siellä on kuulemma jo työntekijöitä lomautettukin.


      • lomautettumies
        kiviniityllä kirjoitti:

        Siellä on kuulemma jo työntekijöitä lomautettukin.

        Niin eikös se niin mene, että sitä saa mitä tilaa.


      • ei lomautuksia
        lomautettumies kirjoitti:

        Niin eikös se niin mene, että sitä saa mitä tilaa.

        Ovat palkanneet uusia työntekijöitä. Tänään Sastamalassa oli uusi myyjä. kuulemma ekaa päivää töissä. Itse käyn kiviniityllä viikoittain ja hyvä meininki siellä tuntuu olevan.


      • S&=
        ei lomautuksia kirjoitti:

        Ovat palkanneet uusia työntekijöitä. Tänään Sastamalassa oli uusi myyjä. kuulemma ekaa päivää töissä. Itse käyn kiviniityllä viikoittain ja hyvä meininki siellä tuntuu olevan.

        Kyllä siellä porukkaa on lomautettu kummastakin myymälästä.


      • qqqqt
        S&= kirjoitti:

        Kyllä siellä porukkaa on lomautettu kummastakin myymälästä.

        Nykyisin kiviniitty on autopesula kun mainostavat kovin lehdessä käsinpesua.
        Onko joku käynyt ja tuliko puhdasta?


      • -
        qqqqt kirjoitti:

        Nykyisin kiviniitty on autopesula kun mainostavat kovin lehdessä käsinpesua.
        Onko joku käynyt ja tuliko puhdasta?

        Onhan sinne palkattu kaksi nostokurkea joita vuokrataan


      • kohtuus kaikessa
        S60T5 kirjoitti:

        Taitaa vaan olla se Motonetin laakeri tarvikeosa??? kiviniityllä Volvon alkuperäinen?

        oon muutaman kerran osunut motonettiin yht aikaa kiviniityn myyjien kans.
        näky olevan melkoiset ostoslistat joten tuskin kaverit ihan ittelle niitä haki.
        pakkohan motonetin hintoihin on laitettava lisäks toimitus kulut.
        mutta kohtuutta välillä niillä ei tunnu olevan ennen kun kunnolla ripittää
        ne muiden asiakkaiden kuullen siinä tiskillä.


      • eienäänikinä
        - kirjoitti:

        Onhan sinne palkattu kaksi nostokurkea joita vuokrataan

        Kalliit ovat ainakin hinnat kun kävin kysymässä hintoja.


      • I LOVE MY CAR
        eienäänikinä kirjoitti:

        Kalliit ovat ainakin hinnat kun kävin kysymässä hintoja.

        ainakin huittisten liikkeessä.Siellä kun ei "iso-veli valvo" poikien touhuja.Jos ois J-P itse paikalla, olisi tahti toinen ja asaikas saisi palvelua niiltä nahjuksilta.Hirveältä tuntuu ja ikävältä Kiviniittyjen puolesta, kun itse ovat ahkeria ja yrittelijäitä ihmisiä koko perhe, ja ovat saaneet niin huonot myyjät huittisten liikkeeseen.Niillä pojilla on vain kahvi-ja ruokatunti tärkein pääasia ja tietty että palkka juoksee.Mutta mitään ei sen palkan eteen tehtäisi.Täytyy varmaan Vlassa käydessä J-P-lle vinkata asiasta,jos hän laittais pojat vaikka "pikku-lomille" välillä tai keksis jotain kivaa niille?


      • mustaffa
        I LOVE MY CAR kirjoitti:

        ainakin huittisten liikkeessä.Siellä kun ei "iso-veli valvo" poikien touhuja.Jos ois J-P itse paikalla, olisi tahti toinen ja asaikas saisi palvelua niiltä nahjuksilta.Hirveältä tuntuu ja ikävältä Kiviniittyjen puolesta, kun itse ovat ahkeria ja yrittelijäitä ihmisiä koko perhe, ja ovat saaneet niin huonot myyjät huittisten liikkeeseen.Niillä pojilla on vain kahvi-ja ruokatunti tärkein pääasia ja tietty että palkka juoksee.Mutta mitään ei sen palkan eteen tehtäisi.Täytyy varmaan Vlassa käydessä J-P-lle vinkata asiasta,jos hän laittais pojat vaikka "pikku-lomille" välillä tai keksis jotain kivaa niille?

        Hiljaista ainakin oli vammalan myymälässä kun kävin siellä asioilla.


      • kakkamaku
        mustaffa kirjoitti:

        Hiljaista ainakin oli vammalan myymälässä kun kävin siellä asioilla.

        tulee outo tunne kun menee varaosatiskille että tarviskohan ihan varmuudenvuoksi pyytää anteeksi kun tulin teitä arvon varaosamyyjiä häiritsemään. he eivät tervehdi ja päätyönään tuntuu heillä olevan työkaverin selän takana haukkuminen.


      • Ärtynyt
        kakkamaku kirjoitti:

        tulee outo tunne kun menee varaosatiskille että tarviskohan ihan varmuudenvuoksi pyytää anteeksi kun tulin teitä arvon varaosamyyjiä häiritsemään. he eivät tervehdi ja päätyönään tuntuu heillä olevan työkaverin selän takana haukkuminen.

        Varaosamyyjät ovat kyllä ainakin Vammalassa Jumalasta seuraavia. Tietävät kyllä paljon tekniikasta mutta asiakaspalveluakin voisi vähän opetella


    • kallista

      Kallis on paikka!

    • samijuhani

      köyhät valittaa. T:samijuhani

      • pikkis -2011-

        Kuule Samijuhani täällä PenttiOskari joka ei ole köyhä eikä kipeä, mutta en silti vie autoani ylihintaiseen korjaamoon. - ja annan poikien rauhassa hörppiä kahviaan ja haukkua seläntakana toisiaan.


    • eeeeeejonoo

      Pers-aukiselle edullinenkin on kallista,pysykää pois sieltä niin ei tarvi v alittaa

    • valittajateroo

      Aina kannattaa valittaa jos muutkin valittaa.

    • majavamies

      Aikakin kaikkensa koittaa, nytkin piha täynnä peräkärryjä ja iskemlä ja alueviesti on täynnä kiviniityn mainoksia.

      Kuka sieltä kärryn ostaa kun majava myy suoraan halvemmalla karkun tehtaalta, vai onko se tehdas vielä kiinni?

    • Varaosamyyjä

      Varaosat on kaikkialla samaa tavaraa, jopa ns. alkuperäisosat. Ooppeli sen paremmin kuin Volvokaan ei tee itse yhtään raidetankonpäätä, eikä kierrejousta. Bemarin osista kun hiotaan alkuperäisnumero pois, niin se myydään " tarvikkeena ". No, jokaisen oma asia, miten paljon haluaa maksaa..

    • OnnellinenOstaja

      Huittisiin rakennetaan lisää tilaa, hienoa.

    • käyty on

      suomen ahneinta,porukkaa,se kiviniityn porukka

    • melkeinmaksava

      Eipä ollut jonoja ainakaan kun kävin kysymässä auton varaosan hintaa.

      Mihinköhän oli asiakkaat hävinnyt?

      • Kivimiess

        Huittisten suomen suurimmalle kiviniitylle tietenkin, etkö lue lehtiä?


    • Autonsa huoltanut

      En voi kyseistä puljua suositella kenellekään. Ainakin sastamalan autohuollon tiskillä todella huonoa palvelua, eikä tainnut sillä blondi tukkaisella tiskin takan istuvalla ämmällä olla mitään hajua autonhuoltamisesta.

    • Takatuuppari

      Voisin huoltaa sitä blondia :)

      • eheheehehehohohoho

        Kyllä se huoltoa tarviskin :D


    • Kiviniityn asiakas

      "koiran luun ostaja" perus osa autoon 20 min odotus 5 min tietokone näpyttely kääntää tietokoneen kuvaruudun "Tarkotaks sä ton näköstä osaa???!!?" aika onnetonta ammatti taitoo

    • J.P>

      Asentajat sieltä lähtevät

    • Nyrkkipaja laskuttaa

      Kyllä valohoidosta osataan laskuttaa,jos asiakas ei kysele samasta hommasta tarjouksia useammasta korjaamosta. Kysyin viimesyksynä tarjousta lohkolämppärin ja sisäpistokkeen asennuksesta.Ensimmäinen korjaamo laski osineen tarjouksen ja se oli yli 800€ ja mainitsivat ,että se on päivän homma. Toinen ja kokemusta omaavampi samanlainen yksityisyrittäjäpohjalla toimiva korjaamo teki aivan samasta hommasta osineen tarjouksen hintaan 300€ ja sanoi että noin parin tunnin homma a60€ tunti. Kyllä 500€ tuli helposti säästettyä,kun ei teetä korjauksia sellaisessa puljussa,missä harjoitellaan täydellä palkalla.

      • vehokallis

        Se vain on nykyisin tosiasia, että aina pitää kilpailuttaa.

        Jos vie Veholle niin siellä maksaa?

        Antaako Veho tarjouksia työstään?


    • mbbb

      Veho.fi sivuilla on juttu mistä saa tarjouksen.

    • KRP

      En tiedä mistä noita osaamattomia myyjiä tulee... tai hämmästelen lähinnä kuka on myyjät haastatellut ja mitkä ovat olleet valinnan perusteet. Ymmärrän kyllä jos ainoa peruste on, että hakija tyytyy huonoon palkkaan. Pitäisi kuitenkin jopa kiviniityssä tietää, että paras voimavara yrityksellä on pätevät myyjät. Hyvän myyjän myynnit oat helposti tuplat verrattuna noihin ns. huonoihin.
      Esim. Olin ostamassa työtakkia, sovitin sitä päälle kun naismyyjä asteli viereeni. Hän sanoi minulle topakasti et laitetaanko semmonen takki. Sanoin myyjälle, että väri ei ole aivan haluamani, jolloin hän otti takin kädestäni ja vei sen takaisin telineeseen :o
      Päätin heti etten osta ainakaan täältä mitään, vein takaisin hyllyyn myös jo valitsemani toisen tuotteen.

      • Anonyymi

        Tämä on Kiviniityn asiakaspalvelua. Eli Saanko ostaa teiltä.


    • kgp

      osaako sastamalalalainen(la) muuta kuin valittaa ja olla kateellinen?
      jos joku täällä yrittää ja siinä sivussa ehkä pääsee omilleen tai jopa voitolle niin heti se firma haukutaan ja mustamaalataan,olette te ihme narisijoita.
      sinulle krp,eikö löytynyt valikoimasta käsilaukkusi väristä takkia?niiiiin.........yleensä työtakit ovat oransseja,keltaisia,mustia tai sinisiä.epäilen että käsilaukkusi väri on sama kuin tuksun(johanna"glamourtanssija"tukiainen)laukku.
      muuten sopiva mutta väri oli väärä?käyhän katsomassa esim.muotitalo jokisen valikoimista,sieltä saattaa löytyä sinulle sopiva "työ"takki.

      • XXLl

        Ei löydy jokiselta enään miesten vaatteita.


    • jaa, että kateutta5

      Tässä ei kyllä ole mitään tekemistä kateuden kanssa.

    • Satasen tunti

      Kyllä jos työhinta alkaa olemaan lähemmäksi satkua niin tietoa pitää olla, oli se sitten mikä ala tahansa.

    • annu11

      En voi kun kehua. Kahtena vuotena olen teettänyt töitä ja huollattanut autoni siellä ja murisemista ei ole. Sain puhelimessa jo aikaa varatessa hinta-arvion ja se oli yläkanttiin. Mukava ylläri kun kassalla lasku olikin pienempi,
      Kiitos vielä reippaalle asentajalle kun pesit paskasen autoni maksutta :)

      • Likainen kaara

        Pitäiskö viedä omakin auto sinne jos pesee ilmaiseksi?


      • Anonyymi

        Älä perkele uskotko tuohon itsekään?


    • III uiiiii

      Ei ne ilmaiseksi pese varmaankaan, 9,2 miljoonaa liikevaihto viimevuonna.

    • mjk1

      Vastaavaa on tapahtunut ENNENKIN !!

    • Uskomaton lafka

      Kivikovia kalloja ja vihreitä koneenkorjaajia kuvais nykyosaamista paremmin kuin se vanha motto!!

      • Remex

        Haloo on, ainakin talvitakin, mahtaako kestää mitään?


    • Kallis paikka

      Kyllä kilpailu menee kokoajan eteenpäin.
      Kävin hakemassa varaosan kiviniitystä ja maksoi 48€, piti tilata ja tuli päivässä.
      Saman osan olisi saanut esim. Täältä http://www.topautoosat.fi 13€:lla ja 9€ toimituskulut.

      • Anonyymi

        Kysy Sastamalasta? Osta Tampereelta.


    • lötkö

      Aina ollut hyvä palvelu ainakin minulla, ei moittimista

    • fkm

      Ylimielistä porukkaa töissä. Lounasravintola on tosin hyvä.

      • Anonyymi

        Täysin samaa mieltä


    • hyvääon

      Asiallista palvelua siitä kiitos.

      • Anonyymi

        Kertoo pikkumies Kiviniityltä


    • maissallekakkaraa

      Juu hyvää oli ja kettukin vinossa.

    • Asiakas_69

      Hauska kattoo täällä näitä vinkumisia.
      Ite oon ollu yksityisasiakas pari vuotta ja nyt yritysasiakas tämän lisäksi.
      Ei oo ollu minkäänlaisia ongelmia kummassakaan toimipisteessä, päinvastoin. Aina tulee yks tai kaks asiakaspalvelujaa kysymään miten voi auttaa.
      Mää tosin teen vaan parin tietyn kanssa kauppaa, ja nyt ovat sen oppineetkin, kertoovat että XX on nyt varattu, vapaalla tai jtn muuta.
      Hattua tarttee nostaa Kiviniittyläisille, jotka on tyhjästä nostanu tälläsen firman pystyyn.
      Lisäksi työllistävät liki neljäkymmentä henkeä, ri mikään turhapaikka!?!?
      Kuinkas moni täällä vinkuja on tehny muuta kun lorvinu työpaikalla tai saanu jotain aikaseks? Siis muutakin kun valmiista ruuasta lämmintä kakkaa? 😂😂😂

    • tyytyväisyys

      Asiallista palvelua sain kun juuri poikkesin, tosin hyvää on palvelu ollut aina käydessäni kyseisessä liikkeessä, kiitos siitä.

      • ihaitee

        no onpas. kun täytyy ittensä kehua.


      • Anonyymi

        Älä hemmitissä. Oliko joku sukulainen tiskin takana.


    • Tyytyväisyys

      Miten niin itteeni kehun en tietääkseni ole ollut missään liikkeessä töissä vuoden 1969 jälkeen.

    • Anonyymi

      Onko pystyssä vielä

      • Anonyymi

        on on


      • Anonyymi

        Sehän tässä ihmetyttää? Pitää alkaan yrittään kun tälläkin tyylillä pärjää. Vai …,?


    • Anonyymi

      Ylimielistä palvelua ja kallis

      • Anonyymi

        Osuit asian ytimeen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osuit asian ytimeen

        Jos reklamoit niin sinä olet syyllinen ei Kiviniitty. Jos lupaavat jotain hyvitystä/korvausta valehtelevat saat odottaa yhteyden ottoa maailman loppuun saakka. Mieti kaksi kertaa ennen kuin asioit tässä yrityksessä tai jotenkin muissa palveluissa Kiviniitty yrittäjä nimellä liittyvään palveluun. Tällaisessa maailmassa eletään jota en olisi uskonut olevan mutta pakko uskoa kun sen itse koin.


    • Anonyymi

      Jos on itse kopelo silloin on asioitava korjaamolla mutta voiko kopelo arvostella muiden töitä kun itsellä peukalo sojottaa keskellä kämmentä mutta toisaalta silloin suu on suuri ja luulot myös itsestä isot vaikkei kykene mihinkään tosi työhön.

    • Anonyymi

      Kyseessä Mercedes-Benz merkkihuoltoja tekevä liike. Kävin huollon jälkeen laskua läpi. Laskuun kirjattu moottoriöljy jota moottoriin ei saa laittaa. Ilmoitettuani asiasta Kiviniityltä kerrottiin moottorissa olevan oikea öljy, laskuun kuulemma kirjattu väärä moottoriöljy. Ihmetyttää tälläinen sekoilu, tekevät tätä työkseen. Asiakkaan melko mahdoton todistaa mitä öljyjä tai nesteitä ovat huollossa käyttäneet. Moottorivaurio helposti seurauksena väärästä öljystä.

    • Anonyymi

      Mutta tarvitaanko kyseistä yritystä mihinkään kun on muitakin. Ylimielinen palvelu ei johda kuin asiakaskatoon.

    • Anonyymi

      Toi kejun aloitus voisi olla myös , kun kaverin kaverin kummin pojan serkun velipuolen täti vei auton huoltoon___________________ olisi yhtä uskottavaa.

    • Anonyymi

      Olemme yrityksemme osalta lopettaneet kaiken yhteistyön ko. firman kanssa.
      Ehkä heidän pitäisi panostaa hieman enemmän asialliseen ja rehelliseen palveluun.
      En tiedä mikä on heidän mielestään rehellistä? Meillä on kyllä erilainen käsitys ko. asiasta, johan sen kertoo lehtijuttu vakuutusp.....sta.

      • Anonyymi

        Ei sulla mitään yritystä ole!


    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 176
      5259
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4715
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3006
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1961
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1804
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1757
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      110
      1744
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1730
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1643
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1571
    Aihe