Huomaako jos ei oo neitsyt

Irina tytsy

Voiko mutsi huomata etten ole enää neitsyt. Se ainaski katselee mua jotenki uteliaasti ja puhuu vihjailevasti. Annaoin parille pojalle pimppaa viime lauantaina. Olen 13v ja oon kyllä tehny sitä pojille käsin ja suulla ennenki, mut nyt sain sitä oikeesti pilluuni ja ihanaa oli.

8

3069

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ^^^^^^^^^^^^^^^^^

EI, ainakaan vaatteet päällää ellei se jotenkin olemuksestasi näy!

• aivan hyvä

käsittämättömän törkeitä vastauksia toisilta.Eisul mitää hätää ole ei sitä voi humata ellet itse paljasta sitä ja onnea uuteen sexielämään sehän on vaa kivaa ei noi muut sitä ymmärrä kun ei ees oo kokenu jatkoja vaan

• semmosta tänään

Ei tässä mitään muuta kun että ikää tais olla liian vähän siihen yhdyntään. No mutta jatka samaan malliin ja tule raskaaksi 14v iässä ja mietippä sitten itseksesi että miten tässä näin kävi :)

• myöhässä ehkäpä...

viestin aloittaja on nyt jo kylläkin 17-vuotias jos kertomansa ikä oli totta...

• ooo.

Saanko mää kirjottaa tänne vaik oon naine? :D no tunkeilen sitte ... Eli kerran näin et menin poikakaverini kaa niille bileiden jälkeen ja se työnsi mut kovaa seinää vasten ja sano huohottavasti "Crasentos esteralla" (jos ette osaa sitä kieltä nii omapaha on ongelmanne) (se on ulkomaalainen khm) rupes suutelee eksoottisella tavallaan(voinkai kertoo et se on aika taitava siinä) ja rupes hyväilee rintoja vaatteitten läpi ja huomasin et se seiso... Mä levitin käteni seinää vasten ja se availi vaatteita (käytän bileissä lyhyitä farkkuja (ei edes polveen) ja heitti vaatteet lattialle ja alkoi näykkii huultani. Kun olimme molemmat riisuutuneet hän nosti polvella jalkaani ylöspäin ja rupes työntää kovaa! Mä nojasin seinään kun se nosti mut eteisen pöydälle ja suuteli rintojani -.- hän käännähti taakseppäin ja kaatoi mut karvamatolle, ja huohotettii kunnes se veti ulos mälli rintojeni päälle... Jos haluatte tietää tää on REALLITY LIFE joka tuli myös uneen... fuck YOUR SELF IF YOU DON'T BELIEF!

• huoraolet

"Liian varhaisesta seksistä mielialaongelmia":

http://www.iltalehti.fi/seksuaalisuusjasuhteet/2012030515229312_se.shtml

http://www.iltalehti.fi/seksuaalisuusjasuhteet/2012030715297975_se.shtml

http://www.iltalehti.fi/seksuaalisuusjasuhteet/2012030515271759_se.shtml

http://www.iltalehti.fi/seksuaalisuusjasuhteet/2012030715297924_se.shtml

• hyi.

Tervetuloa suomi24 keskusteluihin, trollien taivaaseen :D

Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hallitus pyrkii rajoittamaan kaupan omien halpamerkkien myyntiä

Helsingin Sanomien mukaan hallitus valmistelee lakihanketta, joka suitsii kaupan valtaa ja rajoittaa omien halpamerkkien
      Yhteiskunta
      232
      3404
    2. Tapettu

On joku kangaskadulla perjantaina
      Sotkamo
      60
      2975
    3. Björn Wahlroos, maataloustuet lakkautettava

Sanoo pankkimies. Mitäs persut ja muut tukinulliem perskärpäset tähän? "Wahlroos listaa kansallisen maataloustuen. – I
      Maailman menoa
      30
      2545
    4. Persut päättivät hiilivoiman kieltämisestä Suomessa

Moni on jo unohanut kuka hyväksyi hiilivoimaloiden kieltämisen Suomessa: persut Sukupuolineutraalit liikennemerkitk
      Maailman menoa
      26
      2514
    5. Työvoimatoimisto

Nyt kysyisin miksi pitää käydä työvoimatoimistossa paikanpäällä, kun he eivät muuta tee kuin laittavat koneelle uudet ve
      Työttömyys
      78
      2031
    6. Muistattekos kuinka kokoomus ja persut vinkuivat sähkön hinnasta?

Oppositiossa vuonna 2022, kun sähkön hinta uhkasi nousta 20 senttiin kilowattitunnilta? Nyt ovat hiiren hiljaa, kun pitä
      Maailman menoa
      85
      1879
    7. Nalle Wahlroos ei ulise kuten Teemu Selänne sähkölaskuista

Nalle "hah hah" nauroi saamistaan sähkötuista, kun taas Teemu-poika itkeä tirautti kovasta sähkön hinnasta. Nalle nauro
      Maailman menoa
      19
      1855
    8. Vain persut vastustivat hiilivoimaloiden alasajoa

Persut vastusti jyrkästi hiilen kieltolakia ja on myöhemmin vaatinut hiilivoimaloiden pitämistä käytössä. He perusteliva
      Maailman menoa
      40
      1832
    9. Mikä aate kaiken pahan takana?

Se laiskistuttaa kansat, opettaa vaatimaan etuisuuksia, syleilee maailmoja eikä omaa kansaa.
      Maailman menoa
      91
      1692
    10. Mietin sua liikaa

Mietin nytkin sitä, että millaista se olisi tulla kotiin, kun sinä olisit täällä vastassa. Tai niin päin, että sinä tuli
      Ikävä
      69
      1043
    Aihe