kemin portsarit

"ihme tapauksia"

ei voi muuta kuin sanoo että kasvakaa aikuisisksi!!!!tämä muutamalle "pelle"portsarille..useissa kemiläisissä ravintoloissa portsarit käyttäytyy niin kuin pitääkin..mutta nämä cornerin kaksi saatanallisen "kova naamaista" kolikon kerjääjää!!!!!aivan sielussa kiehuu kun ajatteleekin..ja tämä toinen,toveruksista tyhmempi,jakelee porttikieltoja vaikka asiakas ei olisi aikaisemmin kyseisessä kuppilassa edes käynytkään:)jos on otsaa jakaa porttikieltoja,on varmasti hyvä myös perustella se???ja tiedätkö,että se joka on sinulle sen järjestysmies kortin myöntänyt,on myös se joka nämä sinun jakamasi porttikiellot laittaa n.s voimaan..

44

10249

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • samaa mieltä

olen samaa mieltä kanssasi.ei ole kohdalleni tosiaan sattunut kuin cornerin ovimies jolla olivat käytös tavat hukassa.olimme siskoni syntymäpäiviä juhlimassa,ja olin nauttinut vain kaksi siideriä.ajattelimme mennä seurueineen corneriin,mutta siinä ovimies tylysti ilmoitti että tänne ei tule tuon näköistä porukkaa.emme kerenneet sanoa mitään,kun hän jo vetäisi oven kiinni..

• lkhy

Cornerin sivuilla voi jättää palautetta. Omistajat ovat varmaan kiinnostuneita siitä, että heidän työntekijänsä eivät osaa käyttäytyä. Asiallinen ja hyvin perusteltu palaute on aina paikallaan.

• valkkaa...

aika rankalla kädella ja ilmeisesti pärstäkertoimen mukaan ketä päästetään sisään...
      Itse olen sinne kyllä aina päässyt mutta todistin kerran sivusta kun joku mies pyrki sisään mutta poke väitti hänen olevan liian humalassa...hän katsoi sitä todella hölmistyneen näköisenä...ja varmasti syystäkin sillä ei hän näyttänyt mielestäni kovinkaan päihtyneeltä...
      Itse pääsin naisena samantien sisään vaikka olin todennäköisesti paljon tukevamassa humalassa...
      Olen kuullut noita juttuja paljon kyseisestä paikasta...

• näin menee

Aivan täysin sama kokemus ollu näistä portsareista! Aina ite päässy sisään mut esim kerran vanhempi ystäväni ei päässyt kun oli muka liian humalassa... Todellisuudessa tää nuorempi nainen oli paljon humaltuneempi... Vaatetuksen ja naaman perusteella poket valkkaa ketä sisään päästää...

• (!)
        näin menee kirjoitti:

Aivan täysin sama kokemus ollu näistä portsareista! Aina ite päässy sisään mut esim kerran vanhempi ystäväni ei päässyt kun oli muka liian humalassa... Todellisuudessa tää nuorempi nainen oli paljon humaltuneempi... Vaatetuksen ja naaman perusteella poket valkkaa ketä sisään päästää...

Eihän sitä muita kriteerejä olekkaan ku pärstäkerroin ja vaatetus sille kännillehän on ihan sama.Kuule mää neuvonki että juot korin kaliaa ennenku oot lähössä baariin ja laitat valkoiset beckham tyyliset tossut ja pinkin t-paidan niin on kuule ilta pelastettu jä sisällä oot niin että hilahtaa,mutta meeppä selevinpäin nii ei kuule puhettakkaan että pääsis sisälle ja kyllä oli kyrpänaama poke jälleen kerran

• siellä...
        näin menee kirjoitti:

on ollut usein liikaa ihmisiä...ehkä tämä on se tyyli karsia sakkia!

• hlökohtanenvoivoi

Ravintola saa edelleen valita asiakkaansa... Vaikka ei olis humalassa jos naama ei miellytä niin näin he voivat tehdä... Ottakaa eduskuntaan yhteyttä ja pyytäkää lakimuutosta?

• manne-kiinni
        hlökohtanenvoivoi kirjoitti:

Ravintola saa edelleen valita asiakkaansa... Vaikka ei olis humalassa jos naama ei miellytä niin näin he voivat tehdä... Ottakaa eduskuntaan yhteyttä ja pyytäkää lakimuutosta?

Ravintola ei voi evätä asiakkaan tulemista, jos hän ei ole humalassa tai muuten käyttäydy aggressiivisesti ym. On useampia tapauksia, joissa ravintola on joutunut maksamaan korvauksia kun asiakkaan pääsy on evätty ilman perusteluja.

• on nuita perusteita
        manne-kiinni kirjoitti:

Ravintola ei voi evätä asiakkaan tulemista, jos hän ei ole humalassa tai muuten käyttäydy aggressiivisesti ym. On useampia tapauksia, joissa ravintola on joutunut maksamaan korvauksia kun asiakkaan pääsy on evätty ilman perusteluja.

ravintola voi evätä pääsyn kyllä muutenkin esim jos ravintola noudattaa jotain pukeutumiskoodia(kuten yökerhoihin ei pääse verkkareissa ja lenkkareissa yms) se on pääsyn eväämisen peruste kuten on myös se jos asiakas on aiemmin aiheuttanut kyseisessä paikassa ongelmia niin pääsy voidaan evätä aiempaan käyttäytymiseen vedoten =/

• jjay

ovat kyllä pääasiassa olleet asiallisia ja ovatkin asiallisia jos heille on asiallinen. en sitä kiellä että eikö sinne sekaan mahdu yksi tai kaksi virka intoistakin kaveria mutta suurin osa kuiten on ihan asiansa osaavaa. sitten sekin vielä jos paikkaan on pukukoodi ettei lenkkitossuilla pääse sisälle niin se kans tarkoittaa ettei lenkkitossuilla marssita sisään, ei siitä kannate ottaa nokkiinsa henkilökohtaisesti. mutta kuten sanoin on niitä virka intoisiakin siellä :) meistä on moneksi ja koittakaa ymmärtää se sekä olkaa itse asiallisia niin ei tarvi omaa käytöstä ainakaan katua.

• kolikko renki

taitaa olla tämän äskeisen viestin kirjoittaja itse yksi näistä cornerin "dalttoneista"???kyllä olen monet kerrat ollut juuri itse menossa sisään,kun samaan aikaan on sisään pyrkinyt joku aivan matti meikäläinen.ei ole kuin jokunen vkl sitten kun portsari vaan tuumasi sisään pyrkivälle nuorelle miehelle,että et sinä noissa ryysyissä kyllä tänne tule,..ja lisäsi siihen vielä että heinämies on vielä auki.

• Ihan oikein!!!!
        kolikko renki kirjoitti:

taitaa olla tämän äskeisen viestin kirjoittaja itse yksi näistä cornerin "dalttoneista"???kyllä olen monet kerrat ollut juuri itse menossa sisään,kun samaan aikaan on sisään pyrkinyt joku aivan matti meikäläinen.ei ole kuin jokunen vkl sitten kun portsari vaan tuumasi sisään pyrkivälle nuorelle miehelle,että et sinä noissa ryysyissä kyllä tänne tule,..ja lisäsi siihen vielä että heinämies on vielä auki.

Kyllähän oli ihan oikein sanottu JESS!!!
        Eihän se ole kaikenkansan kuppila ja eikö olekki palio parempi että joku sentään toppuuttaa sisään tulioita onhan siellä niin perkeleesti muutenki porukkaa että kylläpä remontti kamppeissa kulukevat voi oikeestikki mennä niihin kalia kuppiloihin tai vaikka puistoon pussi kalialle.Ja kaiken lisäksi eiköhän se asia tullu sille sisään pyrkivälle seleväksi mikä on meininki.Ai niin ei ku sille olis asia pitäny ilmoittaa anteeksi pyytävään sävyyn ettei vaan tulis paha mieli.Ne perkele siellä ovella ole sitä varten että pyytelevät anteeksi olisit kuule jääny koko illaksi kuunteleen mitä siinä puhutaan niin kyllähän se on sellasta pääaukomista niille ketkä siinä ovella on että on perkele kumma että viittivätkin siinä töissä olla.Melekeen joka toinen haistattaa vittua ja uhkaa tappa tai ainaki hakata.Oliskohan se sitten parempi niin että siinä ei olis kukaan ovella??Kauankohan siellä sitten viittis ihimiset käydä olis oikeesti muuten mielenkiintoista jos ei olis ollenkaan portsareita niin vois olla meleko meiniki baareissa vaikka onha se nyttenki jo

• "aivot narikassa"
        Ihan oikein!!!! kirjoitti:

Kyllähän oli ihan oikein sanottu JESS!!!
        Eihän se ole kaikenkansan kuppila ja eikö olekki palio parempi että joku sentään toppuuttaa sisään tulioita onhan siellä niin perkeleesti muutenki porukkaa että kylläpä remontti kamppeissa kulukevat voi oikeestikki mennä niihin kalia kuppiloihin tai vaikka puistoon pussi kalialle.Ja kaiken lisäksi eiköhän se asia tullu sille sisään pyrkivälle seleväksi mikä on meininki.Ai niin ei ku sille olis asia pitäny ilmoittaa anteeksi pyytävään sävyyn ettei vaan tulis paha mieli.Ne perkele siellä ovella ole sitä varten että pyytelevät anteeksi olisit kuule jääny koko illaksi kuunteleen mitä siinä puhutaan niin kyllähän se on sellasta pääaukomista niille ketkä siinä ovella on että on perkele kumma että viittivätkin siinä töissä olla.Melekeen joka toinen haistattaa vittua ja uhkaa tappa tai ainaki hakata.Oliskohan se sitten parempi niin että siinä ei olis kukaan ovella??Kauankohan siellä sitten viittis ihimiset käydä olis oikeesti muuten mielenkiintoista jos ei olis ollenkaan portsareita niin vois olla meleko meiniki baareissa vaikka onha se nyttenki jo

taidat olla pikkasen pöljä???suositko tosiaan portsareiden idioottimaista käytöstä???joko olet itse portsari tai kuulut siihen "pikku tyttö" porukkaan,jotka ottavat pokeilta poskeen jotta ikäraja nousee täyteen..OLET KYLLÄ TÄYSI IDIOOTTI!

• 24/7
        "aivot narikassa" kirjoitti:

taidat olla pikkasen pöljä???suositko tosiaan portsareiden idioottimaista käytöstä???joko olet itse portsari tai kuulut siihen "pikku tyttö" porukkaan,jotka ottavat pokeilta poskeen jotta ikäraja nousee täyteen..OLET KYLLÄ TÄYSI IDIOOTTI!

Mun mielestä on ainaki hyvä että ovella valkataan tarkkaan ketä tulee sisälle.Mä olen ainaki ite saanu tosi hyvää palvelua ja on ollu turvallista olla cornerissa.Oisko se parempi jos siellä heilus kaikenmaailmaan hampuuseja räkäkännissä?

• masahr7

Hyvä että on jokin järjestys ravintoloissa.
        Miksi pitää vetää itsensä änkyrä kännin kotona ja tulla sitten leventelemään raintoloihin vaikka missä asussa.
        Miksi ihmise ei osaa tai halua pukeentua asiallisesti kun tulee istumaan iltaa tai laulamaan. Konilla on paskaset tamineen (työ?) ja haisee hirveelle.
        Onko mitää tapoja opetettu.
        Miksi pitää huutaa ja pitää kauheaa meteliä?
        On hyvä tttä portsarit potää jotakin kuria.

• se..että..

On hyvä asia, että portsarit hieman "valkkaavat", keitä päästävät sisään. Ei kuitenkaan minkään pärstäkertoimella, jos asiakas on muuten ihan ok käytökseltään, eikä ole nauttinut liikaa. Ajan kuitenkin takaa sitä, että, jos on selkeästi esim pukeutunut rääsyihin - jokainen käsittää tämän erilailla - , mutta, jos on likaisen näköinen jne, saatteko ajatuksesta kiinni?

En kuitenkaan ymmärrä juuri sitä, että katsotaan, että onko millaiset kengät, niin joko pääset tai et pääse.

Hieman myös ihmetyttää, millä perusteilla portsarit eripaikoissa kyselevät henkilötodistuksia. Monesti on seurueemme edessä ollut paljon nuoremman näköisiä kuin mitä me olemme, ja heiltä ei ole kysytty papereita - saattavat kenties olla portsarin tuttuja - tiedä häntä. Tämä kuitenkin kyrsii. Mielelläni minä kuitenkin näytän ne paperit ja pääsen sisälle, kuin, että myöhemmin, joku tulee olkapäähän koputtelemaan..

• Nettihurmuri

Vasta muutama kuukausi sitten kemissä tuli iso käsi joka poisti HYVÄT poket,kun Cumulus ja Night Life Pikkuhiase Pohjola ulkoisti järjestyksenvalvojat(poket)...Sen jälkeen ei ole kyseisissä paikoissa tullu käytyä kuin kerran,kun huomasin etteivät ole ammattitaitoista väkeä(palvelu,tilanne taju,käytös asiakasta kohtaan jne...SE ON POJAT PALVELUAMMATTI! Toivottavasti joskus sen huomaatte!Henkilökohtaisesti noissa ravintoloissa en enää käy,mikä on sinänsä harmi,mut kuka menee sellaiseen ravintolaan missä ei saa asiallista palvelua,tunne olevansa turvassa jos jotain häiriötä tulee..Cornerissa ja Hempparissa homma toimii !!! Hyvää kesää kaikille !!!

• Ylempi toimihenkilö
        Nettihurmuri kirjoitti:

Vasta muutama kuukausi sitten kemissä tuli iso käsi joka poisti HYVÄT poket,kun Cumulus ja Night Life Pikkuhiase Pohjola ulkoisti järjestyksenvalvojat(poket)...Sen jälkeen ei ole kyseisissä paikoissa tullu käytyä kuin kerran,kun huomasin etteivät ole ammattitaitoista väkeä(palvelu,tilanne taju,käytös asiakasta kohtaan jne...SE ON POJAT PALVELUAMMATTI! Toivottavasti joskus sen huomaatte!Henkilökohtaisesti noissa ravintoloissa en enää käy,mikä on sinänsä harmi,mut kuka menee sellaiseen ravintolaan missä ei saa asiallista palvelua,tunne olevansa turvassa jos jotain häiriötä tulee..Cornerissa ja Hempparissa homma toimii !!! Hyvää kesää kaikille !!!

Se on ihan hyvä vain että poket raakkaa toppahousu-kansaa arvoisiinsa räkälöihin. Saapahan juomaa ilman että pitää hätistää kustannuksia aiheuttavia pois tiskiltä.

• Miksi .....

pääsevät Corneriin pienenpienissä sandaaleissa, jossa on pari remmiä jalan ympäri...kun taas miehet eivät pääse edes umpinaisissa sandaaleissa, vaan täytyy olla sukat...vaikka sitten paskaisetkin...!

• --------,,,,,,,,,,
        Miksi ..... kirjoitti:

pääsevät Corneriin pienenpienissä sandaaleissa, jossa on pari remmiä jalan ympäri...kun taas miehet eivät pääse edes umpinaisissa sandaaleissa, vaan täytyy olla sukat...vaikka sitten paskaisetkin...!

Suomen tunnetuin tapakouluttajakin on jo vuosia toitottanu et ei missään nimessä sukkia sandaalien kanssa.. :D

• Mindetys__

Mie muistan elävästi kun täytin 20-v ja mun piti käydä ostamassa uudet kengät kun mun nuorekkailla lenkkareilla ei saanut kuulemma astella Old foxiin sisälle!:)
        En mie sitä ihmetellyt ollenkaan.Kyllä joissakin paikoissa on pukeutumissäännöt ja niitä noudatetaan.

Mut asiaan..Mikäli portsarien käytös vituttaa niin suosittelisin antamaan palautetta.Saattaa muuttua ääni kellossa..tai sitten ei.
        Itse olen aina saanut hyvää kohtelua Cornerin ovella,mutta mie kuulunkin niihin hyvännäkösiin!
        *reps kops*:)

• juupasejuu ja jepajee

kyllä kemissä on yleisesti ottaen huippu poket, ainaki corner, hiace ja koodi akselilla, aina oon hyvää palvelua lämpimän hymyn... ja toisekseen on se ihan oikeen ku joku niitä asiakkaita etes pikkusen valkkaa ettei kaiken maailman hampit siellä sekoilemassa....

• ettei...

ihan kaikenlaisia pummeja päästetä sisään...mutta Cornerin pokea ei aina ymmärrä...esim se mies jonka minä silloin näin ei vaikuttanut liian humalaiselta eikä pummiltakaan...poke kuitenkin väitti hänen olevan liian humalassa...ja syystäkin tämä mies oli ihmeissään! Hän oli ehkä vähän iäkkäämpi mitä Cornerissa käy pääasiassa...joku kolme nelikymppinen...ehkä jäi siksi sitten rannalle ruikuttamaan...

• on se
        ettei... kirjoitti:

ihan kaikenlaisia pummeja päästetä sisään...mutta Cornerin pokea ei aina ymmärrä...esim se mies jonka minä silloin näin ei vaikuttanut liian humalaiselta eikä pummiltakaan...poke kuitenkin väitti hänen olevan liian humalassa...ja syystäkin tämä mies oli ihmeissään! Hän oli ehkä vähän iäkkäämpi mitä Cornerissa käy pääasiassa...joku kolme nelikymppinen...ehkä jäi siksi sitten rannalle ruikuttamaan...

penaalista koko paikka.poket siellä on ammattitaidottomia. varsinki se nuori kaveri jolla on mandariinit kainaloissa ja luulee olevansa joku balboa. kaveri jakelee porttikieltoja sen minkä kerkeää joko naamaperusteen mukaan tai vaatetuksen mukaan. ja jos se corneri on kerta tarkoitettu vain niille jotka on käyny lukion niin pitäkää tunkkinne.. sen verta on kumminki miestä etten pinkkiä paitaa laita päälle

• jääpä käymättä

yhä edelleen! Silloin kauan sitten, kun Corner avattiin, se oli "aikuisten seurustelu ravintola"!!!! Ja sitä se olikin. Hyvä palvelu, pöytiin tarjoilu, rauhallinen, miellyttävää tausta musiikkia jne jne. Mutta kun yläkerta aukaistiin, olen kerran käynyt ja kiitti mulle riitti. Ja usealta taholta olen kuullut negatiivista palautetta näistä riiviöistä ovella jotka saavat kantaa "järjestyksen valvoja" merkkiä. Kuulostaa sille, että epäjärjestyksen valvoja olisi suht osuva virkanimike. Mutta onneksi meille Taavi Tavallisille on tarjolla ravintoloita ikään, sukupuoleen tai vaatetukseen puuttumatta! Hyvä esimerkki Gringo!!! Ja siellä ei muuten kukaan istu "ryysyissä" vaan normi ravintola asuissa, jokainen oman makunsa mukaan. Että mennään sinne, siellä on myös aurinkoinen terassi ja yhtä aurinkoinen palvelu!!

• kemiss

asiallimmat poket on pikkuhiasessa.ei katella kenkiä ja ihan omaa syytä jos on vetäny kotona liikaa pohjia ei silloin pääse sisälle mihkään,ei oo muuten laillista enää nykyaikana antaa porttikieltoa .todistajat paikalle ja eiku rosikseen.siitä saa aika hyvät korvaukset.ja kuppilalle sakot.

• Nykypäivänä mikään

Mitä vittua te vikisette?Jos kerta jonnekki pääsee samoissa kampeissa ku maansiirtohommissa ollaan duunissa niin menkää sinne.Ja ei siittä mittään korvauksia tuu saamaan jos portsari ilmoittaa että sulla on niin paskaset kamppeet päällä että et sovi tähän kemin pintaliito paikkaan nuilla kamppeilla niin minkäs teet??Mee vittu kotiis vaihtaan ne työ kamppeet pois päältä ja yritäppä uudestaan niin ja samalla vaiha ne linttaan poletut ja paskaset adidakset/turvakengät vaikka puhtaisiin hiihtomonoihin niin sen jäläkeen jos et sisälle pääse niin sillon sua ei edes sinne haluta joten pysy pois ja käy siellä minne pääset ja tyydy surkeaan kohtaloosi.Niin ja perusteita niille lenkkareille vois olla vaikka se että nämä yhdensortin eläjät joita ei ikikuunapäivänä haluta ihanaan pintaliitopaikkaan sisälle omistavat vain ja ainoastaan sen yhden parin lenkkareita ja näin ollen on helevetin heleppo sanua että ei verkkareissa eikä lenkkareissa sisään tää ei oo mikään urheilusali vaikkakin nämä samat tyypit muuttaisivat paikan paini/nyrkkeilysaliksi alta aikayksikön jos vain sisään pääsisivät ja taas erotuomaria tarvitaan.Että onko se niin hele vetin vaikia tajuta jos sanotaan että ei tänään niin se todellakin tarkoittaa että ei tänään ja kun aikanne suutanne pieksettä se tänään muuttuu helevetin heleposti sanaksi ikinä....Nyt tai ei koskaan....EI KOSKAAN!!!!!!

• kääpä

ei sua varmaan kaivata missään muuallakaan!

• jaapo457

no kyllähän se porttikielto on edellee laillista, kai omistaja saa ite päättää ketä päästää nurkkii kuseksii...

• otekko?
        jaapo457 kirjoitti:

no kyllähän se porttikielto on edellee laillista, kai omistaja saa ite päättää ketä päästää nurkkii kuseksii...

kuinka on mahdollista että joissain paikoissa on pokeina vanhoja linnankundeja,eikö noilta pokeilta vaadita puhtaita papereita,ja moness paikassa on n.s.pimeitä portsareita joill ei oo järjestysmieslupaa.häh repikääpä siitä.

• ernesto pernesto
        otekko? kirjoitti:

kuinka on mahdollista että joissain paikoissa on pokeina vanhoja linnankundeja,eikö noilta pokeilta vaadita puhtaita papereita,ja moness paikassa on n.s.pimeitä portsareita joill ei oo järjestysmieslupaa.häh repikääpä siitä.

Mitä sä sönkkäät? Mitä linnakundeja täällä pyörii portsareina? Ja mitä on nuo "pimeet portsarit", joilla ei ole "järjestysmieslupaa"?

Mutta revitäänhän me, kerrot vain että mistä.

• lellona2008
        otekko? kirjoitti:

ihmeessä, miten se kaikkien lain ja asetusten mukaan pääsee tapahtuun??? Kyll mää kauhiast ihmettelen kui sää tommottis suustas päästät! Että riminaalei ovella, ei perkele, emmää tota usko!

• portarsai
        lellona2008 kirjoitti:

ihmeessä, miten se kaikkien lain ja asetusten mukaan pääsee tapahtuun??? Kyll mää kauhiast ihmettelen kui sää tommottis suustas päästät! Että riminaalei ovella, ei perkele, emmää tota usko!

no ei kai se mikään kriminaali oo jos on lusinu muutaman ratin ja joistain pikkumurroista ja muutamista pahoinpitelyistä.kyll se voi pokena olla .ei se tarkoita sitä ett jos on tiskin takan ja auttaa kiire aikana saa myös toimia portsarina.joissain paikoiss näin vaan on.itekin oisin saanu poken hommia mut kiitos ei.mä haluan olla väleiss ihmisten kanssa ja ei siihen vaikuttanut mitään ett mull oli merkintöjä rekisterissä

• Böö12

Musta se on ok, että ovella todellakin katsotaan, että ketä päästetään sisään, MUTTA siinä tapauksissa, jos on todella päihtyneenä tai aggressiivinen. Sitä en ymmärrä, että porttikieltoja ladellaan yhdelle jos toisellekin, vaikka käyttäytyminen ja humalatila ei ole korkea.

Tuon pukeutumiskoodin ymmärrän, ettei nyt ihan missään peruslenkkareissa nyt sentään. Mutta jos on siistit vaatteet, niin en ymmärrä mikä siinäkin on ongelmana.

• 123455

yritettiin myös viikonloppuna sisään koodiin (koodi, corner inn ja satamantähti samassa omistuksessa) mutta portsari ilmoitti, että mieheni pääsee sisään mutta me kaksi naispuolista järjestimme joulun alla sellaisen kohtauksen ettemme ole tervetulleita. vähän kummastutti, kun ollaan vasta tänä keväänä käyty kyseisessä baarissa ensimmäisiä kertoja - silloinkin siivosti keskellä viikko kaljabingossa jolloin ei edes ole portsaria.

• 42w6j6t7k

Sen takia tosiaan kannatti nostaa tämä ketju ylös...

LOL

• äläpäpä

koodihan on ollut suljettuna jo yli vuoden.....

• murhamiehiäjopa

Eikö portsareina ole yleensä lähtökohtaisesti miehiä, jotka eivät kelpaa muihin ammatteihin? Salilla käyneitä bodareita, nyrkkeilijöitä tms. , jotka eivät ole kyniä sieltä penaalin terävimmistä päästä?

• aamuvuoro

jottain pikkutytön nussijoita..

• Gentleman.91

Minä en ole koskaan käynyt Cornerissa enkä mene, koska en ole narkkari.

• puistokatu123

Corner on varmasti ihan ok paikka ja en moiti sen yrityksen henkilökuntaa, mutta kyllä Kemin parhaimmat anniskelupaikat löytyvät mielestäni meren ääreltä ja Meripuiston suunnalta, jossa on kesäisin kiva käydä ja tavata tuttuja. Aurinko paistaa, tuoppi kädessä ja näkymä merelle hyvää seuraa on sitä parasta.

• yyyyääääkkkkk

Cornerissa ja ent. ILonassa on aina ollut rumia portsareita.

• exasiakas

Kemin ravintolapalvelut ovat sanmaa tasoa kuin puolassa ja neuvostoliitossa. Portsareista tulee mieleen helvetin huonosti käyttäytyvä äliäke joka on päässyt suoraan kakkosluokalle peruskoulussa, ensimmäisellä luokallahan opetettiin sanomaan päivää. Tällainen nyrkkeiliä jonka sosiaaliset taidot ovat paviaanin luokkaa ei todellakaan kuulu palvelua myyvän yrityksen ensimmäiseksi ja viimeiseksi kontaktiksi asiakkaaseen. Elekää ottako kaikki portsarit itseenne sillä kyllä nämä naama norsunvitulla olevat tunnistavat itsensä, toisaalta ravintolan omistajat voisivat pikkaisen katsella peiliin miten asiakkaita palvellaan ylipäätään. Vai onko keski ikäistä ravintola-asiakasta ruuhkaksi asti kemin ravintoloissa. Paskaa palvelua ei kannata lähteä rahalla ostamaan. Miettikää vähän. Baariin iloisena ja ovella vastassa Gorilla jonka naaman näkeminen on vastenmielistä mulkoiluineen. Tiskillä helvetin ylitehokasta esittävä stressaantuneen oloinen tarjoilija nakkaa juoman tiskiin kuin koiralle luun ja suorastaan repii rahan kourasta täysin ilmeettömänä. lopuksi ovella sama äliäke melkein sanoo hyvää yötä mutta pelkää uskottavuuden kärsivän, tyytyy siis korkeintaan potkaisemaan oven auki. Ja tästä pitäis vielä maksaa.

Väkivaltaisia huonosti käyttäytyviä asiakkaita ei tule ravintolaan päästää se karkoittaa ja on karkoittanut paljon asiallisia asiakkaita mutta jos portsarit kuuluu samaan kastiin homma on jo lähteny lapasesta. Ennen ravintolassa oli hauskaa tällaista tunnetta en ole kokenut enää pariin vuoteen joten kannan roponi sinne missä saan jotain vastinetta ja toivotan onnea kuppikuntaistuville kapakakoille.

Ei pelkän viinan vaan viihtyvyyden vuoksi??

• Niinkerta

Tässä keskustelussa paistaa katkeruus kilometrien päähän. Näistä jutuista voi päätellä helposti, että olette olleet joko liian humalassa tai käyttäytyneet sopimattomasti joten ette ole päässeet sisälle tai teidät on jouduttu poistamaan ravintolasta. Sitten tullaan suomi24 palstalle haukkumaan kaikki portsarit. Itse olen kyllä aina saanut todella hyvää palvelua, enkä kyllä ole huomannut tai kuullut kavereidenkaan moittivan ketään järjestyksenvalvojaa. Ja viimeiseksi tulisin tänne vinkumaan jos minut olisi poistettu ravintolasta oman käytöksen takia!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      43
      2478
    2. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      74
      2467
    3. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      73
      2362
    4. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      51
      2122
    5. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      32
      1857
    6. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      84
      1685
    7. Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista

Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      21
      1123
    8. Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %

Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r
      Maailman menoa
      7
      1014
    9. Rakastan sinua hiljaisuudessa

Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi
      Rakkaus ja rakastaminen
      41
      995
    10. Eläköön kuningas, kuningas on kuollut

Heikki Nivala kaatui kuin mies. Kavaltaja käveli juuri edelliseen toukokuun kokoukseen hankkimansa puku päällä. Eläköön
      Kemijärvi
      56
      876
    Aihe