Lehdissä keskustellaan tapauksesta jossa muuan opiskelijapariskunta oli pakotettu pitämään kahta asuntoa voidakseen hyödyntää yhteiskunnan antamat tuet täysimääräisesti: mies maksoi toisesta asunnosta 400 euroa kuussa, jottei viranomainen huomaisi nuorten olevan aviopari! Lieneekö kovin tavallistakin?
Kukaan ei ole ajatellut, että Helsingissä opiskelunsa aloittavan on äärimmäisen vaikeaa löytää yhtäkään asuntoa. Samaan aikaan toiset voivat pitää asuntoja tyhjillään yhteiskunnan varoin!
Ettei kyseessä olisi vahintäänkin epärehellinen kieroilu tai jopa viranomaisen tahalliseksi tulkittava harhautus määräysten vastaisten lisätukien kahmimiseksi?
Opiskelijoiden asuntopula ja
moraali?
2
613
Vastaukset
- ongelmaan:
Rakennetaan lisää opiskelija-asuntoja. Sic!
- tiskaamisesta...
Vähemmän ansaitseva puoliso joutuu korvaamaan velkansa tasarahaiseen avioliittoon tiskaamalla. Säälin Kimin uutta ihastusta: tiskivuoroa vuorotta tiedossa seuraavat sata vuotta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 62915
- 119714
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp80698Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm49661- 41648
- 87571
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante111553- 38492
- 41481
- 72473