pituus ja paino?

boiga!

Eli kuinkas pitkiä ootte pojat ja mitä painatte? (kertokaa ikä kans) Ite oon 195cm ja painan about 85kg enkä kyl näytä miltään läskiltä, mut terveydenhoitajan mukaan oon ihan normaali painonen..

16

1022

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -95

Itse olen pitkä 150 cm ja painan päälle 40 kg.

• assfa

16 v, 175cm, 64kg

• Nimetön

ai 16v? mä tykkään aina ku löydän täältä jonkun samanikäsen:)
        ooto aika normi:)
        ite oon tyttö ja oon 166cm ja 53 kg normaalii??pojat onko??:)

• tuhnutin

ite oon 18v. ja pituutta on n.190cm ja painoa pikkasen vajaa 70kg

• 15v, 162cm, n. 60kg ja laiha ku mikä.

• ...
        MauCeR kirjoitti:

15v, 162cm, n. 60kg ja laiha ku mikä.

19v 188cm 67kg

• tyttö17.

169/59

• 666hh

177cm ja 57kg. 14v..

• ................
        666hh kirjoitti:

177cm ja 57kg. 14v..

17 vuotias 181cm pitkä ja painoa on 94kg.en oo mikää läskibasso mutten kyllä mikää luuviulu.omasta mielestä aiva sopivan kokonen.

• NNeko
        ................ kirjoitti:

17 vuotias 181cm pitkä ja painoa on 94kg.en oo mikää läskibasso mutten kyllä mikää luuviulu.omasta mielestä aiva sopivan kokonen.

Itse olen 12-vuotta - 153cm - 40kg

• poika.....

Olen 16-vuotias poika, pituus 168 cm ja paino 60 kg. Olen hieman lyhyt, tosin vanhempanikaan eivät ole kovin pitkiä. Toivottavasti pituutta tulisi vielä lisää. Terveydenhoitaja on arvellut myöhäistä kasvupyrähdystä.

• rottamies

177/70 ja ikää kohta 17. Salilla oon käynyt ja proteeiinijuomat, syön perkeleesti joka päivä että paino nousis, mutta aina pysyy tossa 70kg kohalla.

• p9117

191cm/100kg ja ikää on 17,5 vuotta

• 95-

mä oon 166 pitkä ja painan 58kg. olen ollut ylipainonen ihan pienestä pitäen mutta aluks alko kilot lähtee kun alko enempi urheileen ja sen jälkeen painoa taas tuli lisää, nähtävästi lihasmassaa koska läskiä ei enään oo minkään vertaa

• dädäädädäää

17w 190cm 80kg pieni kalja massu ja lihastakin löytyy.

• hoikkavartaloinen

19 vuotias mies. pituus 172cm ja hoikkavartaloinen -.-

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      19
      2146
    2. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      35
      2026
    3. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      17
      1902
    4. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      46
      1347
    5. Mitä kirjainta haluaisit

Ra kastella mahdottomasti?
      Ikävä
      73
      1287
    6. Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?

Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?
      Ikävä
      46
      853
    7. Kaunein nimi

Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?
      Ikävä
      53
      741
    8. Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?

Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      8
      721
    9. Rakastan sinua hiljaisuudessa

Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi
      Rakkaus ja rakastaminen
      32
      668
    10. Arvaa sattuuko se

Että teen töitä siihen että unohdan sinut. Mitä muutakaan voin
      Ikävä
      49
      661
    Aihe