Halla-Ahon älykkyysosamäärästä

vielä kerran

Siis kuinka iso se nyt oikein on, tämän videon mukaan se on jopa 186

http://www.youtube.com/watch?v=pWBHBi3ZFlM

Minua vähän epäilyttää noin iso luku, pystytäänkö se myös varmentamaan? Halla-Ahossa on kyllä johtaja-ainesta ja jos luku pitää paikkansa, niin sehän vaan lisää meriittejä.

Onko Halla-Aho Suomen älykkäin ihminen? Asiallisia vastauksia toivotaan, ei siis mitään homojuttuja Gejalta ja turkulaisilta kiitos.

7

417

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • työtön tutkija 1918

Analysoituani tohtori Halla-ahon kirjallista tuotantoa, sekä tutkittuani (vain valokuvien välityksellä tosin) hänen kallonsa muotoja ja mittasuhteita olen tullut siihen tulokseen, että tohtori Halla-ahon ÄO on mitä todennäköisimmin vähintään 155, mahdollisesti jopa niinkin korkea kuin 220.

Minulla on takana 17 vuotta yliopisto-opintoja, joten olen varsin pätevä tutkimaan näitä asioita.

• arvion!

"Minulla on takana 17 vuotta yliopisto-opintoja, joten olen varsin pätevä tutkimaan näitä asioita."

Yleensä yliopisto klaarataan noin viidessä vuodessa. Aika kovapäinen olet jos sinulla on mennyt siihen 17 vuotta. Olet ilmeisesti aika brakykefaalinen, eli lyhytkalloinen.

• ja mitä opiskelee
        arvion! kirjoitti:

"Minulla on takana 17 vuotta yliopisto-opintoja, joten olen varsin pätevä tutkimaan näitä asioita."

Yleensä yliopisto klaarataan noin viidessä vuodessa. Aika kovapäinen olet jos sinulla on mennyt siihen 17 vuotta. Olet ilmeisesti aika brakykefaalinen, eli lyhytkalloinen.

Minä olen ollut iloinen talkkari yliopistolla ja opiskelin pannuhuoneessa, äkkiä siinä meni 17 vuotta mutta opinpahan siinä sivussa niin paljon että itseänikin hirvittää

• talkkari" ?
        ja mitä opiskelee kirjoitti:

Minä olen ollut iloinen talkkari yliopistolla ja opiskelin pannuhuoneessa, äkkiä siinä meni 17 vuotta mutta opinpahan siinä sivussa niin paljon että itseänikin hirvittää

Ahaa! Olet siis gay caretaker!

• Aurelianus
        ja mitä opiskelee kirjoitti:

Jos itsetunto on noin heikoilla, niin kirjoittajat ovat pulassa!
        Muuten, Halla-ahon älykkyysosamäärän ympärillä pyörivä keskustelu on hanurista! Mies on jo näyttönsä antanut ja hänen ei tarvitse todistella enää mitään toisin kuin on eräiden tähänkin ketjuun hourineitten laita!

• iLOINEN tAlkkari
        Aurelianus kirjoitti:

Jos itsetunto on noin heikoilla, niin kirjoittajat ovat pulassa!
        Muuten, Halla-ahon älykkyysosamäärän ympärillä pyörivä keskustelu on hanurista! Mies on jo näyttönsä antanut ja hänen ei tarvitse todistella enää mitään toisin kuin on eräiden tähänkin ketjuun hourineitten laita!

Itsetuntoni on kuin ratakiskoa
        Miten on hullu-laho näyttönsä antanut?
        Saanut ehkä jonkin tärkeän viran eritystaitojensa avulla?

• Aurelianus
        iLOINEN tAlkkari kirjoitti:

Itsetuntoni on kuin ratakiskoa
        Miten on hullu-laho näyttönsä antanut?
        Saanut ehkä jonkin tärkeän viran eritystaitojensa avulla?

Erehdyin sitten siinä, ettet ole pulassa. Oletkin helvetin pahassa pulassa. Onneksi et itse huomaa sitä, mikä lienee armeliasta kohdallasi.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kotihoito suomussalmella

Mitämieltä ootte suomussalmen kotihoidosta?
      Suomussalmi
      48
      5947
    2. Maataloustuet pois

Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.
      Maailman menoa
      255
      5707
    3. Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan

Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?
      Maailman menoa
      88
      5664
    4. Kohtalokas laukaus

IL 20.9.25 "Ihminen kuoli baarin edustalla Kajaanissa Poliisi ei epäile tapauksessa rikosta." "Kajaanin keskustassa on k
      Kajaani
      32
      4776
    5. Joko alkaa menemään tajuntaan tämä yliluonnollinen yhteys?

Varmaan pikkuhiljaa. Muista olla kiltisti ❤️
      Ikävä
      49
      4709
    6. Työeläkkeen saamiseksi olisi tehtävä töitä

Meillä on Suomessa iso joukko ihmisiä, joilla olisi vielä työkykyä jäljellä, mutta joilta puuttuu arjesta mielekäs tekem
      Maailman menoa
      206
      4007
    7. Mitä juuri sinulle kuuluu?

Tänään? Rehellisesti.
      Ikävä
      144
      3529
    8. Sählyhallitus 2023-2025, mailat heiluvat, mutta pallo karkaa kulmaan

Salibandy on organisoitua. Sähly on taas sitä, kun joku tuo mailat ja palloja on ehkä yksi. Sitä tämä hallituskin on: pe
      Maailman menoa
      4
      3311
    9. Muistattekos kun Sannan aikana suomalaisten varallisuuteen lisättiin viidennes

Köyhät voittivat eniten mutta rikkaimmat kuitenkin köyhtyi!
      Maailman menoa
      29
      3149
    10. Joulukinkku NYT

Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.
      Maailman menoa
      25
      3117
    Aihe