Siis kuinka iso se nyt oikein on, tämän videon mukaan se on jopa 186
http://www.youtube.com/watch?v=pWBHBi3ZFlM
Minua vähän epäilyttää noin iso luku, pystytäänkö se myös varmentamaan? Halla-Ahossa on kyllä johtaja-ainesta ja jos luku pitää paikkansa, niin sehän vaan lisää meriittejä.
Onko Halla-Aho Suomen älykkäin ihminen? Asiallisia vastauksia toivotaan, ei siis mitään homojuttuja Gejalta ja turkulaisilta kiitos.
Halla-Ahon älykkyysosamäärästä
7
398
Vastaukset
- työtön tutkija 1918
Analysoituani tohtori Halla-ahon kirjallista tuotantoa, sekä tutkittuani (vain valokuvien välityksellä tosin) hänen kallonsa muotoja ja mittasuhteita olen tullut siihen tulokseen, että tohtori Halla-ahon ÄO on mitä todennäköisimmin vähintään 155, mahdollisesti jopa niinkin korkea kuin 220.
Minulla on takana 17 vuotta yliopisto-opintoja, joten olen varsin pätevä tutkimaan näitä asioita.- arvion!
"Minulla on takana 17 vuotta yliopisto-opintoja, joten olen varsin pätevä tutkimaan näitä asioita."
Yleensä yliopisto klaarataan noin viidessä vuodessa. Aika kovapäinen olet jos sinulla on mennyt siihen 17 vuotta. Olet ilmeisesti aika brakykefaalinen, eli lyhytkalloinen. - ja mitä opiskelee
arvion! kirjoitti:
"Minulla on takana 17 vuotta yliopisto-opintoja, joten olen varsin pätevä tutkimaan näitä asioita."
Yleensä yliopisto klaarataan noin viidessä vuodessa. Aika kovapäinen olet jos sinulla on mennyt siihen 17 vuotta. Olet ilmeisesti aika brakykefaalinen, eli lyhytkalloinen.Minä olen ollut iloinen talkkari yliopistolla ja opiskelin pannuhuoneessa, äkkiä siinä meni 17 vuotta mutta opinpahan siinä sivussa niin paljon että itseänikin hirvittää
- talkkari" ?
ja mitä opiskelee kirjoitti:
Minä olen ollut iloinen talkkari yliopistolla ja opiskelin pannuhuoneessa, äkkiä siinä meni 17 vuotta mutta opinpahan siinä sivussa niin paljon että itseänikin hirvittää
Ahaa! Olet siis gay caretaker!
- Aurelianus
ja mitä opiskelee kirjoitti:
Minä olen ollut iloinen talkkari yliopistolla ja opiskelin pannuhuoneessa, äkkiä siinä meni 17 vuotta mutta opinpahan siinä sivussa niin paljon että itseänikin hirvittää
Jos itsetunto on noin heikoilla, niin kirjoittajat ovat pulassa!
Muuten, Halla-ahon älykkyysosamäärän ympärillä pyörivä keskustelu on hanurista! Mies on jo näyttönsä antanut ja hänen ei tarvitse todistella enää mitään toisin kuin on eräiden tähänkin ketjuun hourineitten laita! - iLOINEN tAlkkari
Aurelianus kirjoitti:
Jos itsetunto on noin heikoilla, niin kirjoittajat ovat pulassa!
Muuten, Halla-ahon älykkyysosamäärän ympärillä pyörivä keskustelu on hanurista! Mies on jo näyttönsä antanut ja hänen ei tarvitse todistella enää mitään toisin kuin on eräiden tähänkin ketjuun hourineitten laita!Itsetuntoni on kuin ratakiskoa
Miten on hullu-laho näyttönsä antanut?
Saanut ehkä jonkin tärkeän viran eritystaitojensa avulla? - Aurelianus
iLOINEN tAlkkari kirjoitti:
Itsetuntoni on kuin ratakiskoa
Miten on hullu-laho näyttönsä antanut?
Saanut ehkä jonkin tärkeän viran eritystaitojensa avulla?Erehdyin sitten siinä, ettet ole pulassa. Oletkin helvetin pahassa pulassa. Onneksi et itse huomaa sitä, mikä lienee armeliasta kohdallasi.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406973
- 323938
- 453320
- 402929
- 172706
- 372238
- 162186
- 412133
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482067- 392010