Halla-Ahon älykkyysosamäärästä

vielä kerran

Siis kuinka iso se nyt oikein on, tämän videon mukaan se on jopa 186

http://www.youtube.com/watch?v=pWBHBi3ZFlM

Minua vähän epäilyttää noin iso luku, pystytäänkö se myös varmentamaan? Halla-Ahossa on kyllä johtaja-ainesta ja jos luku pitää paikkansa, niin sehän vaan lisää meriittejä.

Onko Halla-Aho Suomen älykkäin ihminen? Asiallisia vastauksia toivotaan, ei siis mitään homojuttuja Gejalta ja turkulaisilta kiitos.

7

379

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • työtön tutkija 1918

      Analysoituani tohtori Halla-ahon kirjallista tuotantoa, sekä tutkittuani (vain valokuvien välityksellä tosin) hänen kallonsa muotoja ja mittasuhteita olen tullut siihen tulokseen, että tohtori Halla-ahon ÄO on mitä todennäköisimmin vähintään 155, mahdollisesti jopa niinkin korkea kuin 220.

      Minulla on takana 17 vuotta yliopisto-opintoja, joten olen varsin pätevä tutkimaan näitä asioita.

      • arvion!

        "Minulla on takana 17 vuotta yliopisto-opintoja, joten olen varsin pätevä tutkimaan näitä asioita."

        Yleensä yliopisto klaarataan noin viidessä vuodessa. Aika kovapäinen olet jos sinulla on mennyt siihen 17 vuotta. Olet ilmeisesti aika brakykefaalinen, eli lyhytkalloinen.


      • ja mitä opiskelee
        arvion! kirjoitti:

        "Minulla on takana 17 vuotta yliopisto-opintoja, joten olen varsin pätevä tutkimaan näitä asioita."

        Yleensä yliopisto klaarataan noin viidessä vuodessa. Aika kovapäinen olet jos sinulla on mennyt siihen 17 vuotta. Olet ilmeisesti aika brakykefaalinen, eli lyhytkalloinen.

        Minä olen ollut iloinen talkkari yliopistolla ja opiskelin pannuhuoneessa, äkkiä siinä meni 17 vuotta mutta opinpahan siinä sivussa niin paljon että itseänikin hirvittää


      • talkkari" ?
        ja mitä opiskelee kirjoitti:

        Minä olen ollut iloinen talkkari yliopistolla ja opiskelin pannuhuoneessa, äkkiä siinä meni 17 vuotta mutta opinpahan siinä sivussa niin paljon että itseänikin hirvittää

        Ahaa! Olet siis gay caretaker!


      • Aurelianus
        ja mitä opiskelee kirjoitti:

        Minä olen ollut iloinen talkkari yliopistolla ja opiskelin pannuhuoneessa, äkkiä siinä meni 17 vuotta mutta opinpahan siinä sivussa niin paljon että itseänikin hirvittää

        Jos itsetunto on noin heikoilla, niin kirjoittajat ovat pulassa!
        Muuten, Halla-ahon älykkyysosamäärän ympärillä pyörivä keskustelu on hanurista! Mies on jo näyttönsä antanut ja hänen ei tarvitse todistella enää mitään toisin kuin on eräiden tähänkin ketjuun hourineitten laita!


      • iLOINEN tAlkkari
        Aurelianus kirjoitti:

        Jos itsetunto on noin heikoilla, niin kirjoittajat ovat pulassa!
        Muuten, Halla-ahon älykkyysosamäärän ympärillä pyörivä keskustelu on hanurista! Mies on jo näyttönsä antanut ja hänen ei tarvitse todistella enää mitään toisin kuin on eräiden tähänkin ketjuun hourineitten laita!

        Itsetuntoni on kuin ratakiskoa
        Miten on hullu-laho näyttönsä antanut?
        Saanut ehkä jonkin tärkeän viran eritystaitojensa avulla?


      • Aurelianus
        iLOINEN tAlkkari kirjoitti:

        Itsetuntoni on kuin ratakiskoa
        Miten on hullu-laho näyttönsä antanut?
        Saanut ehkä jonkin tärkeän viran eritystaitojensa avulla?

        Erehdyin sitten siinä, ettet ole pulassa. Oletkin helvetin pahassa pulassa. Onneksi et itse huomaa sitä, mikä lienee armeliasta kohdallasi.


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2693
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      72
      1452
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      40
      1433
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      30
      1208
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1154
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1153
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      45
      1151
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1141
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1089
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1080
    Aihe