taas hoidossa, kun miehestä ei ole vähään aikaan mitään kuulunut? Vai käymässä kuussa?
"Kreivi" taas Pitkäniemessä?
9
711
Vastaukset
- on napannut
miehen ja kuljettanut Venäjälle tuomittavaksi.
- Mikko Rapoloinen
Laski kai epähuomiossa Barbarasta ilmat pihalle ennenaikaisesti ja haki poliittista turvapaikkaa ruskean talon kellarista. Siellä on ja pysyy;)
- Aurelianus
On muuttamassa maasta, kertoi.
- Kuuhun siis?
Plörbs!
- valmistelemaan
Kuuhun siis? kirjoitti:
Plörbs!
Johtajan paluuta?
- tyrvään kaalivaras
onhan Klasu kunnossa jos sinuun vertaa.
Turvonnut ja pihisevä rupisammakko turkkusesta odottaa suudelmaa plösönaamaiselta prinsessaltaan tullakseen jälleen prinssiksi? hahahaaa
Voi vittu (tiedätkö mikä se on?) mikä lättäjalkatollo. - Aurelianus
tyrvään kaalivaras kirjoitti:
Turvonnut ja pihisevä rupisammakko turkkusesta odottaa suudelmaa plösönaamaiselta prinsessaltaan tullakseen jälleen prinssiksi? hahahaaa
Voi vittu (tiedätkö mikä se on?) mikä lättäjalkatollo.Mielipiteesi ei tarvitse kommentia, sillä se puhuu itse puolestaan.Ehkä joku ymmärtää sinuakin ja jos ei muu, niin psykiatrisi.
- Lahden Ahkera
tyrvään kaalivaras kirjoitti:
Voi vittu (tiedätkö mikä se on?) mikä lättäjalkatollo....kysymys: Milloin Väinö Viljo Kuisma menee töihin?
- kovin isänmaallista
Lahden Ahkera kirjoitti:
...kysymys: Milloin Väinö Viljo Kuisma menee töihin?
Itsekin viihdyn paremmin kotona, jossa harjoittelen reippaita tervehdyksiä peilin edessä.
Ja tuskinpa Väinö Kuismalla suuren puolueen johtajana enää toiseen työhön olisi aikaakaan, koska itselläni ei vielä puoluetta ole mutta siltikään ei tahdo aika töihin menemiseen riittää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1162995EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje301377- 1031227
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621017Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661007Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi133978- 57881
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne22703- 40698
Tunnettujen vanhempien lapset, tv-sarja
Tunnettujen vanhempien lapset saa tv-sarjan. Juurihan yksi heistä oli MTV:ssä 6.5.26 kertomassa ettei halua julkisuutta111654