.. ajatuksen kanssa.
"Ihmeellistä "logiikkaa" täälläkin harrastetaan. Näytän esimerkeillä, mitä tarkoitan:
1A "Kyllähän tuollainen isokin teräspalkki lentää sata metriä tai vaikka ylikin, kun vaan talon huipulla vähän tönäisee matkaan."
1B "Jos sen monen tonnin palkin haluaa lennättää vaikka sadan metrin päähän, montakohan sataa kiloa räjähdettä siihen pitää laittaa, vai riittääkö edes tonnin korttelipommi?"
2A "Noin haavoittuvaisia nuo supervallat ovat nykyajan terroristeille. Muutama kamelinajaja käy ottamassa vähän lentotunteja, kaappaa matkustajalentokoneet mattoveitsillä aseistautuneina, ja lentää ne päin taloja. Kun kaksi lentokonetta osuu pilvenpiirtäjiin, hyvinkin kolmas talo romahtaa kaupanpäällisiksi."
2B "Eihän tuollaista valtaeliitin salaliittoa voisi mitenkään pitää koossa. Sehän kusisi joka paikasta ja moneen kertaan. Ei onnistuisi suurellakaan rahalla, kun linnut laulaisivat laulunsa, ja homma leviäisi päivänvaloon valoa nopeammin."
3A "Niinhän se on, että tuollainen onnettomasti suunniteltu teräsrunkoinen rakennus kun ottaa kunnolla tulipaloa jostain kohtaa, teräs väsyy heti, ja koko komeus tulee ryskyen alas, vastustamattomalla voimalla."
3B "Älytön määrä räjähteitä tarvittaisiin tuollaisten valtavien talojen romahduttamiseen, koska rakenteet täytyy ampua katki joka paikasta, että homma onnistuisi. Eihän sellaisen pommimäärän asentaminen olisi mitenkään voinut keltään onnistua huomaamatta."
Huomaatteko noissa esimerkeissä jotain pientä ristiriidan tynkää?"
http://www.tiede.fi/keskustelut/viewtopic.php?f=14&t=6387&st=0&sk=t&sd=a&sid=b1e7b398bd7d527705429d4109a2acf2&start=10020
Nimimerkki "Veli Hopea" ..
7
857
Vastaukset
- kuvaavaa
"Totuutta on vaikea puolustaa "muulla" kuin totuudella"
- ja samasta
päästä.
Niistä johdonmukaisuutta, logiikkaa ja maalaisjärkeä saa hakea kissojen ja koirien kanssa, eikä siltikään löydy.
- Most Wanderer
Niin, missä on se fysikaalisen reaktion kaava jolla osoitetaan se määrä räjähteitä joka tarvitaan kunkin WTC kompleksin talon räjäyttämiseen?
Paljon puhutaan että ne räjäytettiin, mutta tuo fysikaalisen reaktion kaava puuttuu.
Osaako kukaan vai meneekö uskolla?- Fil. maisteri
3A "Niinhän se on, että tuollainen onnettomasti suunniteltu teräsrunkoinen rakennus kun ottaa kunnolla tulipaloa jostain kohtaa, teräs väsyy heti, ja koko komeus tulee ryskyen alas, vastustamattomalla voimalla."
3B "Älytön määrä räjähteitä tarvittaisiin tuollaisten valtavien talojen romahduttamiseen, koska rakenteet täytyy ampua katki joka paikasta, että homma onnistuisi. Eihän sellaisen pommimäärän asentaminen olisi mitenkään voinut keltään onnistua huomaamatta."
"Klassisessa propositiologiikassa pätevät seuraavat lait:
Principium exclusi terti (lat. kielletyn kolmannen laki), jonka mukaan jokainen lause on aina tosi tai epätosi.
Principium exclusi contradictionis (lat. kielletyn ristiriidan laki), jonka mukaan mikään lause ei voi olla sekä tosi että epätosi."
http://fi.wikipedia.org/wiki/Propositiologiikka - Antropologi
Fil. maisteri kirjoitti:
3A "Niinhän se on, että tuollainen onnettomasti suunniteltu teräsrunkoinen rakennus kun ottaa kunnolla tulipaloa jostain kohtaa, teräs väsyy heti, ja koko komeus tulee ryskyen alas, vastustamattomalla voimalla."
3B "Älytön määrä räjähteitä tarvittaisiin tuollaisten valtavien talojen romahduttamiseen, koska rakenteet täytyy ampua katki joka paikasta, että homma onnistuisi. Eihän sellaisen pommimäärän asentaminen olisi mitenkään voinut keltään onnistua huomaamatta."
"Klassisessa propositiologiikassa pätevät seuraavat lait:
Principium exclusi terti (lat. kielletyn kolmannen laki), jonka mukaan jokainen lause on aina tosi tai epätosi.
Principium exclusi contradictionis (lat. kielletyn ristiriidan laki), jonka mukaan mikään lause ei voi olla sekä tosi että epätosi."
http://fi.wikipedia.org/wiki/PropositiologiikkaTuon teesin takiako piti olla väh. 5v yliopiston kirjoilla???
- VanhaKoira
Mitä ihmettä tuossa puhutaan että paljo räjähteit taritteis ku lentsikalla päin vaan lentää? helposti kai semmonen matkustajakoneella tippuu vai?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201091- 137987
- 96812
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten306787Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82694Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54626Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49599Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592- 75514