Natsimölöjen uhkailut on ilmoitettu virkavallalle.
Natsimölöjen uhkailut ilmoitettu
11
615
Vastaukset
- Mitkä? ja Minkä?
kuka uhkaa ketä?
Onko taas kuviteltu natseja pään sisällä?- hän..
kuulee ääniä päänsä sisällä missä nazit uhkailee pudottaa meteoriitin hänen päähänsä!?
- puukot luvanvarasiksi!
hän.. kirjoitti:
kuulee ääniä päänsä sisällä missä nazit uhkailee pudottaa meteoriitin hänen päähänsä!?
ja lasipullot.
- jukkapekkajukka
puukot luvanvarasiksi! kirjoitti:
ja lasipullot.
Natsi/neohumanistit juuri tällä palstalla hörhöile Rotupuhtaudesta ja suuresta unelmasta? nämähän uhkailijat saavat kohta virkavallalta kotikäynnin! :)
- Ruskea eminenssi
jukkapekkajukka kirjoitti:
Natsi/neohumanistit juuri tällä palstalla hörhöile Rotupuhtaudesta ja suuresta unelmasta? nämähän uhkailijat saavat kohta virkavallalta kotikäynnin! :)
Tekeekö poliisi ratsian ruskeaan taloon?
Jo on aikakin! - antinatsisika
Ruskea eminenssi kirjoitti:
Tekeekö poliisi ratsian ruskeaan taloon?
Jo on aikakin!Siinä talossa riittääkin perkaamista.
kellari täynnä dildoja, nahkaruoskia, naamareita ja remmejä sekä muuta "alan rekvisiittaa". - Aurelianus
antinatsisika kirjoitti:
Siinä talossa riittääkin perkaamista.
kellari täynnä dildoja, nahkaruoskia, naamareita ja remmejä sekä muuta "alan rekvisiittaa".Kaikki puhuvat ko. paikasta ja olen ilman muuta utelias näin paljon puhutun jutun suhteen...
- nuori.poika
antinatsisika kirjoitti:
Siinä talossa riittääkin perkaamista.
kellari täynnä dildoja, nahkaruoskia, naamareita ja remmejä sekä muuta "alan rekvisiittaa".miten pääsen ruskeaan taloon asukiksi
- turku nukkuu
... miksi esim. neohumanistit saavat vapaasti levittää sanomaansa ilman että viranomaiste puuttuvat asiaan.
- siksi,
että neohumanistit eivät hillu yuutuubilla aseen kanssa uhkailemassa, vaan valistavat etukäteen minkälaisen yhteiskunnan luovat tilalle vanhan romahdettua. Noilla asioilla on aika suuri ero.
- klittanleikkaajaählämittömästä
maasta ei ole rikos vaikka te "suvaitsevat" niin toivottekin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848505
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264608- 504168
- 593692
- 513166
- 502930
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262636- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382103- 292076