poikani kuolemasta on tänään neljä kuukautta. hän kuoli viiden päivän ikäisenä synnyttyään pienenä keskosena.
Osaisikohan joku vastata minulle;
Onkohan minun mahdollista vielä saada kaikki poikani hoitoon liittyvät paperit sairaalasta?
poikani
4
1060
Vastaukset
- ..,..
en tiedä, mutta miksei olisi? ei niitä sieltä ainakaan hävitetä näin pian.
- osaa suruusi
Otan syvästi osaa suurimpaan suruusi.Kun isäni kuoli ja halusin saada paperit, en saanut, sillä Suomen laki määrää, että vainajan papereita ei kukaan saa, ellei epäillä hoitavia henkilöitä/sairaalaa hoitovirheestä ja anomus papereista tulee kirjoittaa kolmen vuoden sisällä kuolemasta, sen jälkeen niitä ei saa enää mitenkään.Suruni oli suuri ja halusin paperit välttämättä suruani auttaakseni joten suoraan valehtelin anomukseen, että me omaiset epäilemme hoitovirhettä ja vaadimme paperit.Sillätavoin saimme ne ja ne auttoivat surussa ihan uskomattoman paljon.Olen ihan hirveän pahoillani puolestasi, että menetit rakkaan lapsesi.
- kyllä sinulla
on mahdollisuus saada aivan kaikki lastasi koskevat epikriisit ym., sinä olet lapsen läheisin omainen=)
Eli ei voi verrata laisinkaan kahta täysin eri tilannetta, ed.kirjoittajan isän menetystä ja sinun.
Laita vain kirjallinen pyyntö sairaalaan.
Voimia sinulle! - ohomohom
Ota yhteyttä vaikka neuvolan hoitajan kera hoitaviin lääkäreihin.
Paikalla pitää olla "suomentaja" jos ei lääkäri ole nykyaikainen että puhuu ilman "latinaa"!
Joka kuolemasta pitää löytyä selvitys jopa 100 vuotiaan. SIKSI DOKUMENTOINTIA HOITAJAT JA LÄÄKÄRIT ASIAKIRJOIHIN.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh741933Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971673- 1471217
- 59688
- 198662
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636- 54557
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462