onko kellään mitään hajua, miten voi tulla suosituksi? vaikka mä mitä yritän, kiroilen, oon kiva, tekstailen poikien kaa, mä en oo suosittu. Pojat käyttää hätävarana, ja kamuistakin olis vähän pulaa. Hjälp mig!
kiroilemalla, ryyppämällä polttamalla tupakkaa tai käyttämällä huumeita ei kukaa tuu suosituks, tai ainakaa ne ihmiset ei välitä siitä kuka sä oikeesti oot!!mä en sit oo mikää sellanen mikä pitää ryyppäämistä maailman typerämpinä asiana (juon itte) ( huumeet ja tupakka kyllä on jotain idioottia!!)
Jos et oo ittees tyytväinen ja noin epätoivoinen niin unohda koko juttu ja ala sopeutua ajatukseen että sä oot vain yks tumpelo muitten joukossa ...onneks mä en "haavaile" olevani suosittu..!!!!
Et voi muuta kuin olla oma ittes.... Et sä voi tulla suosituks kiroilemalla vaan olemalla se mikä oot. JOs muut eivät hyväksy sua, niin oot väärien ihmisten parissa. Etsiinny parempaan seuraan.
Suosituksi pääsee vain itsekeskeiset, kierot, ihmiset jotka näyttävät etteivät ole riippuvaisia kestään tai mistään ja tiedän mitä olen ja olen muita paljon parempi - ihmiset. Ja suositut yleensä päättää kuka on in ja kuka out. Täyttä faktaa. Mutta ei siitä tarvi välittää. Kun näyttää ettei ole kiinnostunut suositun mielipiteestä, ja ennnen kaikkea olemalla oma itsensä - pääsee riittävän pitkälle.
Kavereita saa esim. uudesta harrastuksesta tai koulusta näyttämällä ne parhaimmat puolensa. Kuinka mukava ja kiva yms. on. Voi joku hyvinkin vasta "löytää" sut. Kuulostaa aika oudolta, mutta kokemusta on =)
Suosittuna olemisessa on puolensa, mutta myös ne varjopuolensa. Sitä paitsi suositut on yleensä aika pinnallisia - joten unohda haave tulla suosituksi. Ja suositusta on lyhyt tie epäsuosittuun, jos suosittuna teet yhdenkin mokan, voit olla siitä lähtien epätoivottu seurassa.
Ööh, ei mee ihan noin :D Mä olen tosi kiltti ja rento tyyppi. Olen riippuvainen tosi monesta ihmisestä ja kaikki tietää sen :o Ja olen ns. suosittu. Olemalla oma itseni aina eikä mun tarvii esittää mitään mitä en ole. Joten oletko ehkä itse ns. epäsuosittu kun kirjoitat tänne tollasta??
"Suosituksi" ei tulla. Siksi synnytään.. Mä en oo ikinä tehny mitään muuta ku ollu oma itteni, ja oon silti "suosittu". Mulla on paljon kavereita ja jätkiä jonossa, mut en anna sen nousta päähän. Sillon musta tulis "epäsuosittu", koska porukka vittuuntuis muhun aika nopeesti. Joku joka väitti "suosittuja" pinnallisiksi, ei varmaan oo ollu moneen vuoteen koulussa tai sit ei oo ikinä saavuttanut tavotettaan; Olla "suosittu",
ja sille on äänyt traumat..
Jokatapauksessa mä neuvon sua olemaan reilusti oma ittes. Nykyään (ainakin meijän koulus) porukka arvostaa sitä, jos joku ei dokaa/polta. Niille ollaan kateellisia ja sen takia voi joskus kuulla vittuilua säälittäviltä raukoilta jotka dokaa, ku ei uskalla olla ilmankaan. Mä oon saanu paljon ihailua, koska en juo, polta ja urheilen, enkä ole muutenkaa "massateini". Nykymaailmassa on valttia olla oma itsensä...
Muuten... kiroilemalla ei kavereita saa, eikä poikienkaan kanssa tekstailu oo mitään ihmeellistä, jos se ei siitä pidemmälle vie. Tuo ittes esille ja anna kaikkien tietää miten ihana ihminen sä olet...
MEIDÄN LUOKALLA ON KAIKKI MELKEIN SUOSITTUJA PAITSI MÄ JA TYKKÄÄN YHESTÄ POJASTA HALUAISIN SEN NUMERON JA YHEL MUN VIHOLLISELLA ON JO SEN NUMERO MITÄ TEEEEN????
oot vissiin joku tokaluokkalainen jos sul on "VIHOLLISII" lol :D ja anteeks ku särjen sun harhakuvat mut jotenki must tuntuu et jollain muullaki ehkä on sen pojan numero kun sun VIHOLLISELLA :O ja suosituks ei pääse muuta ku olemalla luonnostaan karismaattinen tai sit vaihtamalla piirei, esim. uudes koulus ku alottaa puhtaalta pöydältä ni voit ottaa millasen roolin haluut uudes jengis.
Itse olen ollut koko ikäni suosittu. meillä on älyttömän hyvä luokkahenki. kukaan luokassamme ei esitä ketään, vaan on oma itsensä luulen että se on yksi syy hyvään luokkahenkeen. ei kaikkien kanssa kuitenkaan voi tulla toimeen. mutta se on ennen kaikkea asenteesta kiinni. melkein kaikki meidän luokassa polttaa ja se on olevinaan jotenkin kova juttu. ei ainakaan kannata aloittaa polttamista sen takia että olisi paljon kavereita. monesti on meidänkin luokan pojat pyytäneet välkällä mukaan tupakalle, mukaan olen mennyt mutta en ole vieläkään polttanut yhtään tupakkaa. viikonloppuisin kokoonnutaan porukoitten kanssa kirjastolle pari siiderii juomaan ja pitämään hauskaa. vaikka olenkin porukoissa mukana, huolehdin omasta koulun käynnistäni ja siinä välissä viellä koulutan saksanpaimenkoiraani. koiran hankkiminen oli aika kova juttu meidän luokassa ja monesti olenkin ottanut koirani mukaan viikon loppuisin. ENNEN KAIKKEA OLE OMA ITSESI:)
Noh.. itse olin aikas samassa tilanteessa tuossa vuositaakseppäin, En tiedä, olin aina ollut hiljanen poika etupenkissä, joka ei kumiskaan saa hyvä numeita. mutta mopon ostettuani, aloin vaan liikkumaan enemmän ulkona. Siis enen mopoa olin koneella 24/7. No emt, siitä vain alkoi saamaan kavereita...
Nykyisin en todellakaan ole ujo:D rayhään ja huudan, maijassa useamaan keran istunut, sitä pakoon ajanut.. mutta en tiiä onko tää "suosittuna" oleminen niin hauskaa, koko ajan saa kuulla siitä kun KAVERIPIIRISSÄ kaikki puhuu paskaa siitä kun toiset puhuu paskaa:D tupakkaa poltan, juon usein, ja harvemmin mennään pelkän oluen voimalla, aina siihen jotain sekottuu.
Tiedän että tää on vanha viesti, mut kommentoitavaa on.
1. Suosittu on eri asia kun hyvä kaveri. Suosittu päättää in ja out juhlat. Suositusta puhutaa, pelätään ja palvellaan. Suosittu päättää oman jenginsä ja voi tarvittaessa myös heittää sieltä ulos. Suosittua ei kannata suututtaa, koska kosto elää.
2. Suosituksi tulemiseen tarvitaan paljon fiksuutta, oveluutta ja kieroutta. Ensiksi pitää päästä porukaan ja pikkuhiljaa valmistella vastahyökkästä vihollista kohtaan.
3. In ja Out jutut on jatkuvaa valtapeliä. Koko aika pitää tarkkailla ettei kukaan syrjäytä. Katsokaa Gossip Girliä tai ihan mitä tahansa sarjaa. Suosittu ei ole ikinä se järin mukava. Omaa itseänsä voi näyttää vain vähän, ettei muut opi ohjailemaan. Pitää esiintyä kuningattarena niin kaikki myös kohtelee niin. Suosittu on myös joskus se kiusaaja, ja silloin ei kannata ärsyttää. Ja luokkahengestä ei kannata puhua. Suosittu on korkeammalla kuin muut. Suosio = valta. Kaikki haluaa valtaa ja kerääntyvät ihmisen ympärille jolla tätä on. Se tekee suositun.
No ei kannata esittää, meillä ainakin ne bännätää heti, oo sosiaalinen jos joltakulta puuttuu kynä esim. lainaa, mee mukaa peleihin keskusteluihin sun muihin ja oo iha itses, jossei auta ni ne ei tiiä mitä menettää :)
et saa multa yhtään mitään neuvoja, muutakun sen että elä ja katso mitä elämä tuo tullessaan, pyri tarkkailemaan ja tekemään havaintoja elämästä aina järkeilemällä, keskity omiin toimintoihisi myös , mieleniliikkeisiin yms sellaisiin ja ehkä joskus saavutat tilan jolloin ei enään kiinnosta oletko ''suosittu'' vaan erotat totuuden arkipäivän asioista.
Ihmiset ketkä ovat sinut itsensä kanssa yleensä ovat muidenkin mieleen , mutta monet ottavat itsellensä roolin jossa näytellään olevansa sinut tai piilotetaan se huono tuntemus itsestä(esim. napoleon kompleksi) mutta se on vain näyteltyä ja ikinähän se petttuleipä ei ole oikeaa ruisleipää voittanut..
Mun koulussa ei arvosteta sitä että juo tai polttaa. Riippuu millä lailla haluat olla suosittu. Jos haluat olla vaan kiva, niin ole kiva. Jos haluat olla oikeasti: "Mean Girl", niin luo itsellesi maine, joka on sen arvoinen. Sitten vaan hengaat monien kanssa ja kasvatat ittes hintaa ja kysyttävyyttä.
Kato Mean Girls leffa ja tällasia Cheerleader leffoja ja amerikkalaisia teinisekoilusarjoja ja leffoja. Ota mallia.
Mä ymmärrän hyvin jos joku tahtoo olla suosittu. Mutta siinä ei ole järkeä koska oletteko nähneet mitä suosituista on tullut aikuisena itsepintaisia sekä ilkeitä ja jos joku on vaikka ala-ylä koulussa tosiruma, ja se suosittu olis tosi kaunis, no ehkäpä aikuisena tämä tosiruma epäsuosittu, on paljon menestyneempi kuin tuo suosittu, sekä monissa artikkeleissa lukee aikuisena ihmiset ei valitse kavereita ulkonäön perusteella aikuisena, vaan luonteen ja tuolla suositulla sattuu olemaan kamalaluonne. ja suositut ovat aikuisena yleensä jotai tavallisia ihmisiä, mutta sinusta epäsuosittu voi todella tulla suurta, luottakaa itteenne. kun sinusta ei pidetä ihmiset ovat vain kateellisia ja mahtavaksi tuloksi, sinun täytyy erottua massasta. Tää ehkä kuullosti joltai itsesäälivän epäsuositun puheelta, mutta näin se vain menee ja ´minäkin olen epäsuosittu.
Älä liiku vapaa-ajallasi minkään ns. hikkejen kanssa ja liiku paikoissa joissa liikkuu muitakin ihmisiä. Keksi itsellesi joku juttu mistä voisit tulla suositummaksi, kuten jokin harrastus tai joku sellane...
joo
kiroilemalla, ryyppämällä polttamalla tupakkaa tai käyttämällä huumeita ei kukaa tuu suosituks, tai ainakaa ne ihmiset ei välitä siitä kuka sä oikeesti oot!!mä en sit oo mikää sellanen mikä pitää ryyppäämistä maailman typerämpinä asiana (juon itte) ( huumeet ja tupakka kyllä on jotain idioottia!!)Hmm..
Puhu ihmisten kanssa, annan niiden ymmärtää et oot rento ja mukavaa seuraa. Ei tartte olla tv-tähti tai "kovis" kun vetelee röökiä.Et voi mitääääää...
Jos et oo ittees tyytväinen ja noin epätoivoinen niin unohda koko juttu ja ala sopeutua ajatukseen että sä oot vain yks tumpelo muitten joukossa ...onneks mä en "haavaile" olevani suosittu..!!!!Plääh...
Et voi muuta kuin olla oma ittes.... Et sä voi tulla suosituks kiroilemalla vaan olemalla se mikä oot. JOs muut eivät hyväksy sua, niin oot väärien ihmisten parissa. Etsiinny parempaan seuraan.järkeä...?
Suosituksi pääsee vain itsekeskeiset, kierot, ihmiset jotka näyttävät etteivät ole riippuvaisia kestään tai mistään ja tiedän mitä olen ja olen muita paljon parempi - ihmiset. Ja suositut yleensä päättää kuka on in ja kuka out. Täyttä faktaa. Mutta ei siitä tarvi välittää. Kun näyttää ettei ole kiinnostunut suositun mielipiteestä, ja ennnen kaikkea olemalla oma itsensä - pääsee riittävän pitkälle.Kavereita saa esim. uudesta harrastuksesta tai koulusta näyttämällä ne parhaimmat puolensa. Kuinka mukava ja kiva yms. on. Voi joku hyvinkin vasta "löytää" sut. Kuulostaa aika oudolta, mutta kokemusta on =)
Suosittuna olemisessa on puolensa, mutta myös ne varjopuolensa. Sitä paitsi suositut on yleensä aika pinnallisia - joten unohda haave tulla suosituksi. Ja suositusta on lyhyt tie epäsuosittuun, jos suosittuna teet yhdenkin mokan, voit olla siitä lähtien epätoivottu seurassa.
...
"Suosituksi" ei tulla. Siksi synnytään.. Mä en oo ikinä tehny mitään muuta ku ollu oma itteni, ja oon silti "suosittu". Mulla on paljon kavereita ja jätkiä jonossa, mut en anna sen nousta päähän. Sillon musta tulis "epäsuosittu", koska porukka vittuuntuis muhun aika nopeesti. Joku joka väitti "suosittuja" pinnallisiksi, ei varmaan oo ollu moneen vuoteen koulussa tai sit ei oo ikinä saavuttanut tavotettaan; Olla "suosittu",ja sille on äänyt traumat..
Jokatapauksessa mä neuvon sua olemaan reilusti oma ittes. Nykyään (ainakin meijän koulus) porukka arvostaa sitä, jos joku ei dokaa/polta. Niille ollaan kateellisia ja sen takia voi joskus kuulla vittuilua säälittäviltä raukoilta jotka dokaa, ku ei uskalla olla ilmankaan. Mä oon saanu paljon ihailua, koska en juo, polta ja urheilen, enkä ole muutenkaa "massateini". Nykymaailmassa on valttia olla oma itsensä...
Muuten... kiroilemalla ei kavereita saa, eikä poikienkaan kanssa tekstailu oo mitään ihmeellistä, jos se ei siitä pidemmälle vie. Tuo ittes esille ja anna kaikkien tietää miten ihana ihminen sä olet...
AS
MEIDÄN LUOKALLA ON KAIKKI MELKEIN SUOSITTUJA PAITSI MÄ JA TYKKÄÄN YHESTÄ POJASTA HALUAISIN SEN NUMERON JA YHEL MUN VIHOLLISELLA ON JO SEN NUMERO MITÄ TEEEEN????OLE OMA ITSESI.
Itse olen ollut koko ikäni suosittu. meillä on älyttömän hyvä luokkahenki. kukaan luokassamme ei esitä ketään, vaan on oma itsensä luulen että se on yksi syy hyvään luokkahenkeen. ei kaikkien kanssa kuitenkaan voi tulla toimeen. mutta se on ennen kaikkea asenteesta kiinni. melkein kaikki meidän luokassa polttaa ja se on olevinaan jotenkin kova juttu. ei ainakaan kannata aloittaa polttamista sen takia että olisi paljon kavereita. monesti on meidänkin luokan pojat pyytäneet välkällä mukaan tupakalle, mukaan olen mennyt mutta en ole vieläkään polttanut yhtään tupakkaa. viikonloppuisin kokoonnutaan porukoitten kanssa kirjastolle pari siiderii juomaan ja pitämään hauskaa. vaikka olenkin porukoissa mukana, huolehdin omasta koulun käynnistäni ja siinä välissä viellä koulutan saksanpaimenkoiraani. koiran hankkiminen oli aika kova juttu meidän luokassa ja monesti olenkin ottanut koirani mukaan viikon loppuisin. ENNEN KAIKKEA OLE OMA ITSESI:)Nykyisin en todellakaan ole ujo:D rayhään ja huudan, maijassa useamaan keran istunut, sitä pakoon ajanut.. mutta en tiiä onko tää "suosittuna" oleminen niin hauskaa, koko ajan saa kuulla siitä kun KAVERIPIIRISSÄ kaikki puhuu paskaa siitä kun toiset puhuu paskaa:D tupakkaa poltan, juon usein, ja harvemmin mennään pelkän oluen voimalla, aina siihen jotain sekottuu.
1. Suosittu on eri asia kun hyvä kaveri. Suosittu päättää in ja out juhlat. Suositusta puhutaa, pelätään ja palvellaan. Suosittu päättää oman jenginsä ja voi tarvittaessa myös heittää sieltä ulos. Suosittua ei kannata suututtaa, koska kosto elää.
2. Suosituksi tulemiseen tarvitaan paljon fiksuutta, oveluutta ja kieroutta. Ensiksi pitää päästä porukaan ja pikkuhiljaa valmistella vastahyökkästä vihollista kohtaan.
3. In ja Out jutut on jatkuvaa valtapeliä. Koko aika pitää tarkkailla ettei kukaan syrjäytä. Katsokaa Gossip Girliä tai ihan mitä tahansa sarjaa. Suosittu ei ole ikinä se järin mukava. Omaa itseänsä voi näyttää vain vähän, ettei muut opi ohjailemaan. Pitää esiintyä kuningattarena niin kaikki myös kohtelee niin. Suosittu on myös joskus se kiusaaja, ja silloin ei kannata ärsyttää. Ja luokkahengestä ei kannata puhua. Suosittu on korkeammalla kuin muut. Suosio = valta. Kaikki haluaa valtaa ja kerääntyvät ihmisen ympärille jolla tätä on. Se tekee suositun.
Ihmiset ketkä ovat sinut itsensä kanssa yleensä ovat muidenkin mieleen , mutta monet ottavat itsellensä roolin jossa näytellään olevansa sinut tai piilotetaan se huono tuntemus itsestä(esim. napoleon kompleksi) mutta se on vain näyteltyä ja ikinähän se petttuleipä ei ole oikeaa ruisleipää voittanut..
Kato Mean Girls leffa ja tällasia Cheerleader leffoja ja amerikkalaisia teinisekoilusarjoja ja leffoja. Ota mallia.