missä pahin paikkanne korkkareilla?

Jonna1988

mikä on pahin paikka missä kävelly korkkareilla?
varotteks käyttää
ite käytän päivittäin piikkikorkoja ku ne on niin hyvän näköisiä..
kuluu vaan aika nopeasti ku en ite katso missä käytän.. rappurallit on pahoja ku ei muista varoa,jää jälkiä ain korkoihin.. :(
nurmella uppoo korot ain..

yks paha paikka oli baarireissulla keskiviikkona ku kotio oikas niin aamulla ku saappaita katto niin melko mutaset oli..
tai no monesti käyny..on niin märkää ja mutasta..

13

2527

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sulla olis pahin?

      Mä oikasin kanss mutapellon läpi viikolla pimeessä.Nilkkurit oli korot piikit "vaan" 8 cm,onneks oli jo vanhat ja tekonahkaa,sai suihkutella puhtaaks heti tuorreeltaan...Festarit on kanss kivoja,saa pari päivää tarpoo mudassa. Kerro nyt missä sä ootmärässä ja mudassa mennyt ja millaisilla?

      • Jonna1988

        nyt mudassa varsinaisesti...jotku polut on vaan niin pehmoisia että korot painuu maan sisälle..
        käytän uleensa pitkiä lahkeita niin ei näy missä kunnossa kengät on..
        siivoilin kenkäkaappia niin monesta puuttuu näköjään kantalaput ja monen korot oli mullassa..


      • Heheh
        Jonna1988 kirjoitti:

        nyt mudassa varsinaisesti...jotku polut on vaan niin pehmoisia että korot painuu maan sisälle..
        käytän uleensa pitkiä lahkeita niin ei näy missä kunnossa kengät on..
        siivoilin kenkäkaappia niin monesta puuttuu näköjään kantalaput ja monen korot oli mullassa..

        Kenkä- ja kurafetisisti kirjoittelee itselleen ja yrittää kovasti innostaa muita mukaan.


      • korkkareista joista
        Jonna1988 kirjoitti:

        nyt mudassa varsinaisesti...jotku polut on vaan niin pehmoisia että korot painuu maan sisälle..
        käytän uleensa pitkiä lahkeita niin ei näy missä kunnossa kengät on..
        siivoilin kenkäkaappia niin monesta puuttuu näköjään kantalaput ja monen korot oli mullassa..

        korkolaput kuluneet pois ja multaset.Miten likaiset korkkaritt sulla on lahkeiden piilossa ollut? Kävin tänään aivan tahallisesti likaamassa yhdet saappaat.Saappaisssa on 10 cm piikkikorot jotka annoin upota kokonaan nurmikolle, a helposti uppos kun on niin paljon sadellut lähi päivinä.Nyt saappaat kuivuneena eteisessä ja korot mullassa.


      • ...
        Jonna1988 kirjoitti:

        nyt mudassa varsinaisesti...jotku polut on vaan niin pehmoisia että korot painuu maan sisälle..
        käytän uleensa pitkiä lahkeita niin ei näy missä kunnossa kengät on..
        siivoilin kenkäkaappia niin monesta puuttuu näköjään kantalaput ja monen korot oli mullassa..

        "siivoilin kenkäkaappia niin monesta puuttuu näköjään kantalaput ja monen korot oli mullassa.."

        Ai NÄKÖJÄÄN, et muka huomaa jos korkolaput putoavat ja heität kengät paskaisina kaappiin. Olet ilmiselvästi mies, mene sinne fetissi-palstalle kirjoittelemaan typeriä juttujasi.


      • tuota korkolappujen
        ... kirjoitti:

        "siivoilin kenkäkaappia niin monesta puuttuu näköjään kantalaput ja monen korot oli mullassa.."

        Ai NÄKÖJÄÄN, et muka huomaa jos korkolaput putoavat ja heität kengät paskaisina kaappiin. Olet ilmiselvästi mies, mene sinne fetissi-palstalle kirjoittelemaan typeriä juttujasi.

        puuttumista hänen monista saappaista. Minä kyllä tarkkailen joka käytön jälkeen korkolappujani ja suutarille lähtevät hyvissä ajoin. Toisaalta jonkin asteisena saapasfetissinä (olen nainen)minä kyllä ymmärrän että naisellakin voi olla fetissejä kenkiä/saappaita kohtaan. Yleensä nämä fetissit liittyvät käytettyihin ei uusiin!


    • oo85

      korkkareilla kivointa kulkea parketilla ja lakatuilla puulattioilla,stiletokorot ja reipas asenne,niin homma hoituu.

      • Jonna1988

        tää jotenki karkas teilt käsistä...


      • siiipe
        Jonna1988 kirjoitti:

        tää jotenki karkas teilt käsistä...

        Jos tahtoo että kengät säilyy tulee niitä hoitaa. Mitään halpiksia ei kannata edes ostaa. Itselläni n. 80 paria kenkiä ja osa todella vanhoja ja yhä kunnossa.

        Nykyisin kengissä aina muvi korkolaput, ne kuluvat lähes heti. :/ Rahastusta kai sekin. Itse vaihdan heti korkojen kuluttua niihin suutarilla metalliset korkolaput, ne kestää!

        Jos huomaa korkolapun puuttuvat ei niitä kannata silloin edes käyttää enne uutta lappua!

        Märällä säällä nyt ei tule edes laittaa esim. mokkakenkiä jalkaan! Jos nyt sää yllättää itse puhdistan kengät heti kotona.

        Jos nyt joutuu esim nurmella kävellä kävelen varpailla, jottei korko ihan uppoa vetelään maahan.

        Muutenkin puhdistan kengistä mudat ja liat heti niiden syntymisen jälkeen ja säilytän kengät nätisi kaapissa, en missään "kenkä kasassa". Saappaiden varret tuon aina, jotta pysyvät kaapissa pystyssä.

        ..mutta mutta, suurin syy monien piikkareiden kulumiseen on varmasti se, ettei niillä osata kävellä. Ihan liikaa näkee naisia jotka lonksuttavat tyhmännäköisesti polvet koukussa korkeilla koroilla, edes Manolon hienot saappaat eivät ole hienot jos niitä ei osata " kantaa".

        Tätä mieltä minä. :)


      • HH76

        Meilläkin on parketti täynnä pieniä monttuja ja viiruja. Ja äänikin on mukava kun metallinen naulakorko kopisee. Mutta kävelyä vartenhan ne lattiat on tehty.


    • ei mikään

      helpommasta päästä. Pikkujouluristeilyn jälkeen kiva saapua maihin sileä pohjaisilla piikkikorkosaappailla,korkoa 10 cm. Onneksi koroilla sai iskettyä hieman pitoa.

      • Yours secret

        Kiinnostava keskustelu, joten haluaisin jatkaa aiheesta ym. jonkun saman henkisen kanssa. Kyseessä olisi aivan viaton mielipiteen vaihto ko.aiheesta.


      • kiinnostaa tämä
        Yours secret kirjoitti:

        Kiinnostava keskustelu, joten haluaisin jatkaa aiheesta ym. jonkun saman henkisen kanssa. Kyseessä olisi aivan viaton mielipiteen vaihto ko.aiheesta.

        kyseinen aihe. wellwornshoes(at)luukku.com , paastuleen mailia mistä haluisit jutskata.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      155
      11241
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3133
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      216
      2984
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2177
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1938
    6. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1785
    7. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      53
      1754
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      18
      1749
    9. 85
      1738
    10. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1637
    Aihe