AA
A A A
Opastus ja palaute
liity jäseneksi!

/   /  /  / Linkkejä Ruotsin "nettiauto/mobile" ?

Linkkejä Ruotsin "nettiauto/mobile" ?

11 Vastausta 24 077 Lukukertaa
Eli onko jollain hajua millä sivulla myytäisi ruotsalaisia yksityisten tai liikkeiden autoja?

ei ole

lukemaan.

Taas

Ei olis taas tarvinnut montaa riviä alaspäin selata.
Hiukan viitseliäisyyttä!

Oletko autonosto kuumeessa

Osta minun volvo vuosimalli 2000 ajettu 200tkm.
Hinta 7500e

minä osta sinu volvo

vaihdossa .vaihta sinun kansa koska olet minulle nin monta vutta maksanut verorahoaj sosiaalimistosta voin makser sinulle kolmekymmintä eruo raha ja sina anta volvo ja vero todistukse minulle .saan jatka oleskelua pohjoismaisa .hyva kiito sinulle jo nopeasti sinun hyva nissa minu huva volvo sinu hyva raha minu pitka ika volvo sinu alla anta ikuine elama koska siana kiita maita kiito sinulle juo etujkateen

KANNATTAA KATSOA TÄMÄ

www.nettiauto.com/fsie volvo v 70 sen 02 sen ja maksoin siitä 9000 e.verot 3000 euroa,nahkat on ja muut mitä hintaa ,samanlainen täällä suomessa halvin hinta minkä itse löysin vastaavasta niin oli 16,500 euroa .ja sillä oli ajettu vähän enempi ja kuitenkin huonommat varusteet oli .käytämme säästömme nyt thaimaan joululomaan.että hyvää joulua vaan kaikille .joskus kannattaa kysyä kauempaakin
bilgaraget.se on loistava

sama kuin suomen nettiauto

Kävin juuri tarkastelemassa sivustoa www.bilgaraget.se ja näyttää olevan samanlainen palvelu kuin suomen nettiauto.com. Ihan mukavasti oli autoja.
erkin auto ilomantsi konkurssissa, autoraate kivulias ovat myyneet yhdessä cd satan kanssa km muunneltuja autoja mm. ruotsiim. pohjois-karjalaan.
forsber ja maalivahti 6 muuta pelaajaa tullaan amputoimaan jalat liigan toimesta. routsi hävisi
ruotsalaise mielisairaala hoitoon masennus dg. heti.
 /   /  /  / Linkkejä Ruotsin "nettiauto/mobile" ?

Asiantuntijat

• SincityNaisille ja pariskunnille sunnattu intiimituotteiden erik...

Keskusteluhaku

Laaja haku

Lisää keskusteluja aiheesta

Tietoa mainosten kohdentamisesta