tiedustelen,missä olisi halvin leikkauttaa narttukissa,siis Imatralla? Kellä olisi halvin ja paljonko maksaa yhden leikkaus?
Narttukissan leikkauksesta
28
1865
Vastaukset
- Elluq
Eipä o kun tasan kaks vaihtoehtoo; Szepaniak ja Sarkanen. Noista edullisempi ainakin on Szepaniak ja jos yhtään kissastasi välität, niin sinne suosittelen viemään. Hinnasta ei ole tietoa.
- joku
että nämä kaksi vaihtoehtoa on.. soittelenpa huomen aamulla sitten szepaniakille :)..
- vaan
joku kirjoitti:
että nämä kaksi vaihtoehtoa on.. soittelenpa huomen aamulla sitten szepaniakille :)..
rutiini toimenpide.listahinta.veikkaisin 50euroa.narttu on vaikeampi leikata.
- blaah
Sarkanen leikannu meillä kaksi narttu koiraa. Todella hyvin vielä. Ja kissa uroksen. ei mitään valittamista. Itse veisin Sarkaselle :)
- enempi maksaa
vaan kirjoitti:
rutiini toimenpide.listahinta.veikkaisin 50euroa.narttu on vaikeampi leikata.
ku 50 euroa, taiu sitte määkin tuon mun kollin imatralle leikattavaksi. Täällä isolla kylällä maksaa nartun leikkaaminen sellasen 120€ keskimäärin, ja kollin saa leikattua jopa alle 80€.n.
- LileCa
blaah kirjoitti:
Sarkanen leikannu meillä kaksi narttu koiraa. Todella hyvin vielä. Ja kissa uroksen. ei mitään valittamista. Itse veisin Sarkaselle :)
sarkanen sanonut vihaavansa seropeja sekä maatiaiskissoja, minunkin eläimet ollu heti lopettamassa (marsu, pari gerbiiliä)
suosittelen lämpimästi ruokolahden EI kunnallista vaan se toinen mamma.. tosi ihana ja on eläinrakas paneutuu työhönsä.
minun leidin leikkaus makso 70 euroo (hintan sisältyi 8 pennun abortti) - hän...
LileCa kirjoitti:
sarkanen sanonut vihaavansa seropeja sekä maatiaiskissoja, minunkin eläimet ollu heti lopettamassa (marsu, pari gerbiiliä)
suosittelen lämpimästi ruokolahden EI kunnallista vaan se toinen mamma.. tosi ihana ja on eläinrakas paneutuu työhönsä.
minun leidin leikkaus makso 70 euroo (hintan sisältyi 8 pennun abortti)sitten katsoo pärstän mukaan kenet haluaa asiakkaaksi ja kenet ei. sanoa voi mitä vaan oli totta tai ei.
- LileCa
hän... kirjoitti:
sitten katsoo pärstän mukaan kenet haluaa asiakkaaksi ja kenet ei. sanoa voi mitä vaan oli totta tai ei.
eläimen pärstän kertoimesta.
- taikka..
LileCa kirjoitti:
eläimen pärstän kertoimesta.
omistajan. sarkasella on kuitenkin 2 eläinlääkäriä... eipä tuo meillä ole mitenkään huonosti kohdellut seropeja..
- LileCa
taikka.. kirjoitti:
omistajan. sarkasella on kuitenkin 2 eläinlääkäriä... eipä tuo meillä ole mitenkään huonosti kohdellut seropeja..
empä minä ole sanonut että hän huonosti kohtelisikaan.. vihaa vaan. emminäkään taukkeja potki munille vaikka niitä vihaankin.
- sitä
LileCa kirjoitti:
empä minä ole sanonut että hän huonosti kohtelisikaan.. vihaa vaan. emminäkään taukkeja potki munille vaikka niitä vihaankin.
puhua ihan mitä vaan. kuka näitäkin tarinoita hänestä keksii? ja siellä edelleen taitaa olla kaksi eläinlääkäriä. ei se hänen liikkeensä enää varmaan olisi pystyssä jos ne tarinat pitäis paikkaansa...
- valittajien
sitä kirjoitti:
puhua ihan mitä vaan. kuka näitäkin tarinoita hänestä keksii? ja siellä edelleen taitaa olla kaksi eläinlääkäriä. ei se hänen liikkeensä enää varmaan olisi pystyssä jos ne tarinat pitäis paikkaansa...
katsoa peiliin.Jospa siellä näkyisi jotain....
Meillä on serobit ja kissit saaneet hyvän hoidon klinikalta. - joku
sitä kirjoitti:
paljon noista "puheista".käytin joskus aikoinaan eläinklinikalla toisella eläinlääkärillä,eli naispuoleisella.silloin meni kaikki hyvin eikä ollut valittamista..toisen kerran kun käytin samaista kissaa siellä,niin heti tämä toinen ell iski kissaan nukutuspiikin..siinä huuli pyöreänä kattelin,et mitä helkuttia tapahtuu.. ja tuo ei ole mitään paskanjauhantaa,vaan totta
- joku
sitä kirjoitti:
leikkaukseen ensi tiistaina eija szepaniakille.
80 euoroa maksaa yhden narttukissan leikkaus,kahden 120 euroa.Eli todella halpaa! Ell on todella mukavan tuntuinen! - LileCa
sitä kirjoitti:
miksi minä puhuisin omalla naamallani täällä jos tarina ei pitäisi paikkaansa?
ja vastahan itse sanoit että pärstäkerroin vaikuttaa?
vesitit itsesi tuolla jutulla juuri.
minä olen käyttänyt sarkasella monia eläimiä (onhan minulla ollut sentäs jo 13 vuotta eläimiä mm. marsua kania gerbiiliä degua rottaa.. nykyään chinchilla ja kissa joilla joskus jotakin)
mutta nyt en käytä enää.. niin kylmää palvelua olen saanut.
tämä on vain oma mielipiteeni.
haluan viedä eläimeni sinne missä sitä ei olla heti lopettamassa koska rakasan eläimiäni enemmän kun mitään muuta. - Koiramieskoira
blaah kirjoitti:
Jäivätkö -koirasi henkiin, vai kuolivatko "heikkouttaan komplikaatioihin".
- vielä...
Koiramieskoira kirjoitti:
Jäivätkö -koirasi henkiin, vai kuolivatko "heikkouttaan komplikaatioihin".
siististi leikattu. ja laitettu umpeen. toisella koiralla oli märkäkohtu ja sekin parani hienosti. ei ole ollut komplikaatioita:) turha siitä sarkasesta on valittaa täällä. jos heillä virkavierheitä kerran tehdään niin valitus kenties jonnekkin isommalle taholle ja lappu luukulle? turhaa se on tällä itkeä jos hän niin kovasti päähän ottaa.
- täti
blaah kirjoitti:
ite en ikinä vie mitään elävää sarkaselle, edes huonekasvia
- täti
blaah kirjoitti:
itse en veisi sarkaselle edes huonekasvia!
- kyssäriskä
Ai niitä tehdään kissoillekkin???
- ei hyvää
saa.
Itse en lemmikkien eläinlääkärikuluissa säästä, jos tiedän, että hoidon jälki on hyvä. - leikkaukset
maksaa 100e tai jopa yli
- .....
narttukissan leikkaus maksoi pikkasen yli 50e eikä jäljessä todellakaan ollut valittamista.
- paras eläinlääkäri
..... kirjoitti:
narttukissan leikkaus maksoi pikkasen yli 50e eikä jäljessä todellakaan ollut valittamista.
tuo szepaniak. Muita halvemmat hinnat ei tosiaan johdu työn jäljestä kuten sanoit. Varmasti vaikuttaa klinikan sijainti; oman omakotitalon yhteydessä poissa keskustasta joten hintoihin ei tartte pumpata kalliita vuokrakustannuksia.
- kavereita
paras eläinlääkäri kirjoitti:
tuo szepaniak. Muita halvemmat hinnat ei tosiaan johdu työn jäljestä kuten sanoit. Varmasti vaikuttaa klinikan sijainti; oman omakotitalon yhteydessä poissa keskustasta joten hintoihin ei tartte pumpata kalliita vuokrakustannuksia.
olen käyttänyt joskus koiraani.eläinlääketieteen tohtorilla.yksityis vastaanotto.omakotitalossa.päivätyö muualla.ammattitaito huippuluokkaa. hieman edullisempi.palvelu 100%. ei imatralla.
- eläinlääkäristä
paras eläinlääkäri kirjoitti:
EIja Szepaniak on tosi hyvä,inhimillinen ja asiansa osaava lääkäri.Siellä on hyvä ja ystävällinen palvelu.Ja tykkää kissoistakin...tosin kuin eräs toinen eläinlääkäri.myö käytetää kissat ja koira siellä tarvittaessa
- luru
Muutama vuosi sitten Szepaniakilla maksoi 70€ kissan leikkaus. Koirani käytän myös rokotuksissa Szepaniakilla, osaa käsitellä hyvin eläimiä.
- joku
käytin tänää szenpaniakilla molemmat narttukissani leikkauksessa.leikkaus meni hyvin ja kissat ovat nyt kotosalla toipumassa.. oli todella mukavan tuntuinen tämä szepaniak,jatkossa kyllä rupean käymään hänen vastaanotolla!hintaa kahden narttukissan leikkaukselle tuli 132 euroa (leikkaus,kipulääkkeet,antibiootit).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole432478Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi742457Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä732352Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.512102Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl251837Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma801663Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko211108Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %
Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r71014Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi40979Eläköön kuningas, kuningas on kuollut
Heikki Nivala kaatui kuin mies. Kavaltaja käveli juuri edelliseen toukokuun kokoukseen hankkimansa puku päällä. Eläköön55864