Olen etsimässä suksiboksia yllämainittuun farkkuun.
Pakko ostaa murtsikoiden takia tarpeeksi pitkä malli, joka esim. Thulella on 226 cm pitkä. Nopeasti mitattuna noin pitkä boksi aiheuttaa ongelmia, mutta en tiedä tuota käytännössä. Onko neuvoja aukeaako boksin kanssa takaluukku ja tuleeko tuonne eteen "aurinkolippa". Miten ajettavuus yms. asiat. Apua siis tarvitaan boksin valinnassa, Kiitos
A4 Farkku (03) ja suksiboksi
4
1614
Vastaukset
- Hiihtoniilo
Suksiboksi passaa farkkumalliin kuin nenä päähän.
Itselläni on mondeo farkku jossa boksin yläosa on kuin tuulilasin jatke,joten ilamanvastus on aika olematon. Älä osta ämpärimuoviboksia joita thulet,Baclinet ja muut muoviboksit ovat, ne elää
ja lotisee katolla. Itselläni on lasikuituboksi
Freetime,joka ei äännä ja ulkonäkökin on sellainen
että viittii katolle laittaa. www.freetime.sotkamo.net - Hiihtoniilo 2
Farkku autoon boksi käy kuin nenä päähän.
Itselläni on Mondeo jossa boksin etuosa on
kuin tuulilasin jatke.
Thule ja Mont Blanc muut muoviboksit ovat
niin sanottuja ämpärimuovibokseja. Itselläni oli
Condor muoviboksi joka satasen vauhdissa aloitti
väpätyksen hajotakseen lopulla.
Ostin lasikuitusen Freetime boksin joka on osoittautunut lujaksi ja on sopivan matala 30 cm
eikä haittaa auton katolla kattotelineitä enempää.- Hemmo10!
Mondeo on kyllä tosi iso farkku, koska tuollainen 229cm pituinen boksi mahtuu tuonne. Audi katto-osa on aika lyhyt koska mm. farkun takaosa kaartuu. Niin sanotusti pieni auto boksille, mutta jos löytyy boksin ja A4 farkun omistajia olisi kiva tietää....
- nkkl
taisi olla mainos freetimeltä kuka lasikuituboksin katolle nostaa, ja tavarakaa ei voi enää laittaa kun boksi ja telineet paineen jo niin p..lesti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole192176Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi392075Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä281970Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma471386- 741326
Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?46873Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?56802Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?
Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat8741- 52713
Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi32698