Tässä valmistun joulun aikaan lähihoitajaksi ja jatkan heti tammikuussa terkkariopinnoilla niin pohdiskelen että kumpaankohan liittoon olisi järkevämpää liittyä? nyt lähinnä olen jäsenmaksuja miettinyt superilla näyttää olevan tuo maksuprosentti 1,2, tietääkö joku mikä on tehyllä?
tehy ja super
3
911
Vastaukset
- tehyssä
1.1.2009 1,1%.
Se ei ole kuitenkaan paljon pask...n, koska monessa liitossa on jopa 1,6%.
tehy, tottakai - PJO
Paras vaihtoehto lähihoitajalle on kyllä JHL (Julkisten ja hyvinvointialojen liitto). Siihen voivat liittyä kaikki julkisen sektorin työntekijät ja se on Suomen suurin ammattiliitto.
Kyllä se nyt vain on sillä tavalla, että kaikkien, jotka ovat saman työnantajan palveluksessa on paras kuulua yhteen liittoon. Silloin vaihtoehto on nimenomaan JHL, eikä mikään "etuja vain meidän porukalle" hoitajaliitto. - ehdottomasti
Olet perustason hoitaja, joten ehdottomasti super, joka ajaa asioitasi. tehy ajaa vain sairaanhoitajien asiaa, vaikka muuta väittävät. sh:n ja Lh:n välinen palkkaero kasvaa koko ajan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k713869- 1013485
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah773320Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia362628- 1141522
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361496Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221104Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421100Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi181066Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja
miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku1181006