Asun kaupungin vuokra-asunnossa (joo, olen luuseri). Käyn kuitenkin säännöllisessä työssä. Ongelma on naapureissa (monikossa) asuvat afrikkalaistaustaiset asukkaat. Meteli on älytön, jatkuvaa huutoa ja kolistelua pitkälle yöhön. Porukkaa virtaa edes-takas.
Olemme valittaneet monta kertaa kaupungille. Kun mitään muutosta ei tapahtunut, otin yhteyttä suoraan isännöitsijään. Sanoi, että tilanne on hankala. Ehdotti pois muuttoa! Kuulemma helpompi niin. Ei uskalla puuttua ulkomaisten toimiin, kun pelkää rasismisyytöstä!! Näille kuulemma opetaan jossain vaiheessa maahantuloa vetoamaan tähän aina kun ongelmia tulee. Isännöitsijä säilyttää mielummin työpaikkansa kuin näkee rasistikortin... perkele. K-S Suomi.
Isännöitsijä pelkää!
10
886
Vastaukset
- Tomppak
Minulla on sama ongelma yläkertalaisten kanssa, ne ovat lestaadiolaisia suomalaisia, ja kauhea mekkala jatkuvasti.
Kun kuukauden jälkeen kyllästyin ja kirjoitin heille kirjeen jossa uhkailin heitä eikä se loppunut niin sitten ollaan sen äijän kanssa väitelty vaikka kuinka monta kertaa asiasta.
Se ei lopu millään, edes isännöitsijä ei puutu kun pitää saada muut naapurit mukaan myös.
Ei riitä meidän molempien, vaimon ja minun allekirjoitus, pitää olla myös joku esim naapuri mukana.
Mutta on yksi keino, ota yökylään joku kaveri ja pyydä häntä todistamaan tuo meteli niin saat heille hankittua varoituksen.
3 niitä ja soronoo:D
Tuo on erittäin hankala tilanne, myönnän että vaikka minä olen sellainen kaveri että kun mulle sanoo suoraan päin naamaa mistä en tykkää niin vetelen pitkin ojia ja pientareita vaikka hinausköydellä niin näitten lestaadiolaisten kanssa meni sormi suuhun:)
Nimittäin uhkasi vetää sossun mukaan, ja sehän tarkottaisi että ennen pitkää voi mennä muksut huostaan, eli sehän ei käy.
Joten, ajattelin hommata lakimiehen kun mulla on kaveri erittäin pätevä sellainen ja hän kertoi hyviä keinoja ja oikein kokemuksesta.
Laita isännöitsijälle suoraan kirjallisesti lappu jossa siis kaverin allekirjoitus sinun lisäksi, jos lapsia niin lapsethan saattavat pelkätä että joku voi tulla sisään, kun kuulostaa siltä.
Jatkuvasta ramppaamisesta johtuen saatatte epäillä huumeiden myyntiäkin, eihän sitä koskaan tiedä:)
Myöskin voit joutua ottamaan unilääkettä ja rauhottavia, ehkä työpaikkasi on vaarassa jatkuvan univelan vuoksi.
Teillä pelätään että ovat väkivaltaisia ja pelkäät ehkä että se alkaa vaikuttaa myös lasten koulunkäyntiin jne...
Tässä joitain mitä voi kirjoittaa mikäli siis tilanne niin vaatii, siis jos sulla niin on käynyt.....:)
Itse huomasin että yläkerran akka jätti penskat kotiin kun meni pyykkitupaan tunniksi, ajattelin sitä hieman käyttää kun soitabn sossuun että yläkertalainen uhkailee minua, mitäs alko vittuilemaan:D
Toivon että pääset niistä eroon, mutta kaikista helpoin tie on muuttaa, muuten se on täyttä sotaa!!! - naapurinen
Yläkertaan muutti pakolainen Kongosta. Kaksi viikkoa kesti tupaantuliaisia, hermot meinas mennä. Päivät nukkui ja biletti yöt.
Ilmoitin isännöitsijälle puhelimitse monesti ja lopulta menin henkilökohtaisesti isännöitsijän luo ja kerroin afrikkalaisesta häitiköstä. Lopulta sain hankittua sille häädön, mutta mutta, nyt se on toisten kiusana muutaman kilometrin päässä.
Turha kenenkään sanoa, että kyllähän suomalaisetkin. Sellaista älämölöä ei osaa pitää tusinakaan suomalaista juopunutta.
Helvetti, hermot meinas mennä, kun aamulla piti nousta aikasin töihin.- Anti-Demari
Kuvatkaa vaikka sotkemisjälkiä ja videoikaa mamujen aiheuttamaa meteliä. Ajankohdan saatte television teksti-tv:n sivuilta. Ottakaa ajankohta vaikka kahdelta eri kanavalta hälventääksenne epäilyä siitä, että joku epäilisi teidä käyttävän videoitua teksti-tv kuvaa. Sen jälkeen kuvaatte vaikka kattoa, tai menette rappukäytävään talletus koko ajan päällä. Tuolla saatte ainakin helposti todisteet metelöinnistä. En pahastuisi, vaikka joku laittaisi youtubeen videoidun metelinäytteen. Siihen riittää pelkkä katon/lattion kuvaaminen.
- Kuvaa Ville
Anti-Demari kirjoitti:
Kuvatkaa vaikka sotkemisjälkiä ja videoikaa mamujen aiheuttamaa meteliä. Ajankohdan saatte television teksti-tv:n sivuilta. Ottakaa ajankohta vaikka kahdelta eri kanavalta hälventääksenne epäilyä siitä, että joku epäilisi teidä käyttävän videoitua teksti-tv kuvaa. Sen jälkeen kuvaatte vaikka kattoa, tai menette rappukäytävään talletus koko ajan päällä. Tuolla saatte ainakin helposti todisteet metelöinnistä. En pahastuisi, vaikka joku laittaisi youtubeen videoidun metelinäytteen. Siihen riittää pelkkä katon/lattion kuvaaminen.
Tosin tästäkin lätkähtäisi jonkun sortin salakatselu/-kuuntelusyyte rasistikortilla kovennettuna...
- ???
Kun oikein tarkkaan kuuntelet, huomaat kyllä milloin häirikkö nukkuu.
Nyt asetat cd/mp3- soittimen luukkuun musiikkia, tarkemmin sanoen kappaleen ace of spade.
Laitteistostasi löytynee "repeat"- toiminto.
Tämän jälkeen väännät äänentoistolaitteistostasi kampea sen verran, ja niin pitkään, että häirikkö ei nuku.
Tämän toimituksen ajan voi itse vaikka käydä ottamassa aurinkoa tai käydä muksujen kanssa jäätelöllä!
Tästä voi myös ilmoittaa rapun oveen kirjoitetulla lappusella: "valitamme häiriötä, rakennamme naapurien välistä rauhaisaa yhteisöelämää populäärimusiikin varjolla." - Ari pekka kuutsalo
Kookleta somalin kirje kotiin, aikas hauska ja osuva.
- on muitakin
sepä kivaa..somalit naapurina..
Kusi haisee rapussa,pyörät rikotaan säilytys tiloissa(omani korjaus maksoi 80.-),rapussa patterit revitään irti seinistä,lamput rikotaan,räkäklimppejä,kellareiden-pyykinpesutilojen-kuivaustilojen lukot hajotetaan siis ei saa enää lukkoon,pesukoneet hajotetaan,pyyki kuivaus huoneet aina täynnä ei omat mahdu,eivät noudata varaus aikoja vaan pesevät kun haluavat siis myös minun vuorollani,pyykiä varastetaan,rappujen ikkunat säpäleinä vähän väliä,helvetimoinen mekkala rapussa joka vitun päivä,ilmoitus tauluilta revitään ilmoitukset pois,hissi hajalla vähän väliä,kovaa seiniin hakkaamista niin että tärykalvot hajoo...jne.Uskokaa tai älkää tämä on täyttä totta ja vielä lisäksi pieni mukava huomio,että minä maksan veroina heidän elatuksensa. - Folio Mulder
Kaikenmaailman häiriköiden tyhjänpäiväiset syytökset. Ei muuta kun asiat oikeussaliin saakka, jos todisteita löyty ja jos muu ei auta. Afrikkalaisille on tehtävä selväksi, että täällä on olemassa järjestyssäännötkin, koska ihmiset heräävät töihinkin unohtamatta vuorotyöläisiä.
Afrikklaisia tai muitakaan ei laiteta yoisten edelle laissa, vaikka jotku niin haluavat tai pelkäävät. - 20% sääntöä
eli jos maahanmuutajien prosentuaalinen määrä nousee yli 20% alueella, niin alkaa "white flight"
http://en.wikipedia.org/wiki/White_flight
näinollen mahdollisimman moni saa nyt nauttia kultuurin
mukanaan tuomista eduista. - 1++1+1+
rauhoittamaan porukkansa, tuomalla vaikkapa khattia, kilo/mutapää..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️672495Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...
Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.1842162Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.472093Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.
Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.1232010Viulu vaiennut
Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣331835Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.
Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä1901544Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2201485Kyllä tekee kipeää
Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬261255Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod171241Hallitus haluaa sossuhuijjarit esiin tutkimalla ihmisten pankkitilejä
Kuristusote vätkylöiden palleista kiristyy! 😆 Hallitus suunnittelee laajentaa Kelan tiedonsaantioikeutta sosiaaliturva1961036