Accord automaatti

missä luuraa?

Mihinkäs se Accord dieselin automaatti on jäänyt, eikös se pitänyt tulla alkuvuodesta myyntiin?

Onkos kulutus, päästöt ja suorituskyky jo selvillä?

13

2920

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nipponisti

      onhan se jo saksassa myynnissä, ainakin lehdistö oli koeajanut siellä, kannattaa googlettaa...

    • pelleily saattaa

      Loppua hybridiin. Periaatteessa ei kukaan ympäristöstä välittävä valmistaja jatka syöpää aiheuttavien laitteiden valmistusta kovin kauan. Esim. jenkeissäkään ei joka paikkaan saa mennä nokivasaralla

    • Luuraa.

      Honda Accord 4D DSL 2,2 i-DTEC Elegance AT:

      -EU-kulutus kaupunki (l/100km) 8.5
      -EU-kulutus maantie (l/100km) 5.3
      -EU-kulutus yhdistetty (l/100km) 6.4
      -Päästöt (CO2 g/km) 170

      -Hinta ilman lisävarusteita 35900 e

      • on päästöt

        Eipä mahdu meidän firman co2 päästöpolitiikkaan. Pitäisi olla ehdottomasti alle 170g ja mieluusti alle 150g.
        Kovat on päästöt verrattuna VAGeneihin ja Bemariin. Ilmeisesti Hondalla on moottori- ja vaihteistotekniika hakusessa kun Skodan kaltainen "itäauto" menee edelle.


      • Tiedä
        on päästöt kirjoitti:

        Eipä mahdu meidän firman co2 päästöpolitiikkaan. Pitäisi olla ehdottomasti alle 170g ja mieluusti alle 150g.
        Kovat on päästöt verrattuna VAGeneihin ja Bemariin. Ilmeisesti Hondalla on moottori- ja vaihteistotekniika hakusessa kun Skodan kaltainen "itäauto" menee edelle.

        CO-päästöt:

        -Honda Accord 2.2 i-DTEC Elegance AT: 170 g/km

        -Skoda Superb 2.0 TDI DPF Elegance DSG: 177 g/km


      • 170hp CR
        Tiedä kirjoitti:

        CO-päästöt:

        -Honda Accord 2.2 i-DTEC Elegance AT: 170 g/km

        -Skoda Superb 2.0 TDI DPF Elegance DSG: 177 g/km

        Skodalta on Hondan kanssa saman hintainen 170hp common rail DSG jonka päästöt ja kulutus jää reilusti alle Hondan ja suorituskyky onkin sitten aivan eri tasolla.


      • tuommoiset

        tiedot mulla on ohjekirjassa toiset
        2.2 dtec automaatti honda accord
        kaupunki:7.3
        maantie:4.8
        yhdistetty:5.7
        päästöt:170g
        missä autossa vähemmän?


      • jotainrotia
        170hp CR kirjoitti:

        Skodalta on Hondan kanssa saman hintainen 170hp common rail DSG jonka päästöt ja kulutus jää reilusti alle Hondan ja suorituskyky onkin sitten aivan eri tasolla.

        Come one hei Skoda, ketä kiinnostaa sellanen
        auto tai sen päästöt.Mene itäautojen palstalle
        sieltä saanet lohtua


      • vaihteisen
        tuommoiset kirjoitti:

        tiedot mulla on ohjekirjassa toiset
        2.2 dtec automaatti honda accord
        kaupunki:7.3
        maantie:4.8
        yhdistetty:5.7
        päästöt:170g
        missä autossa vähemmän?

        Kuinkahan pienet kulutuslukemat ohjekirja antaa manuaalivaihteiselle autolle, jos se antaa automatikille noin pienet lukemat. Accordissahan on kuitenkin vielä perinteinen aumaattivaihteisto, jonka kulutus on hieman enemmän kuin manuaalin.


      • kiinnostaa enemmän
        jotainrotia kirjoitti:

        Come one hei Skoda, ketä kiinnostaa sellanen
        auto tai sen päästöt.Mene itäautojen palstalle
        sieltä saanet lohtua

        Itseasiassa myyntitilastojen mukaan useampia kiinnostaa Skodat kuin Hondat.

        Miksi muuten joka asiasta on pakko vääntää asemasota? Nuohan on kaikki vaan autoja. Antaako se jotain kiksejä kun pistää laput silmille ja tapittaa vain brändiä eikä tuotetta itseään?
        Lapsilla on tapana mustavalkoistaa kaikki asiat mutta aikuisilta pitäisi voida odottaa objektiivista käytöstä... no ainkain kouluttautuneilta aikuisilta. Kuulutko sinä kumpaan kastiin ?


      • nipponisti
        kiinnostaa enemmän kirjoitti:

        Itseasiassa myyntitilastojen mukaan useampia kiinnostaa Skodat kuin Hondat.

        Miksi muuten joka asiasta on pakko vääntää asemasota? Nuohan on kaikki vaan autoja. Antaako se jotain kiksejä kun pistää laput silmille ja tapittaa vain brändiä eikä tuotetta itseään?
        Lapsilla on tapana mustavalkoistaa kaikki asiat mutta aikuisilta pitäisi voida odottaa objektiivista käytöstä... no ainkain kouluttautuneilta aikuisilta. Kuulutko sinä kumpaan kastiin ?

        ocusta voi keskustella kiihkottomasti siinä missä muistakin autoista, vaikka onkin valmistettu entisessä itäblokissa, eikä suomikaan itse siitä kauhean kaukana ollut kun kommaritkin istu vuositolkulla hallituksessa... Mutta itse asiaan, tuo ocu on aika erikoinen tapaus, perustana on VW Golf, alusta ja perustekniikka sama, ja perintönä lyhyt akseliväli, n. 130 mm lyhyempi kuin accordissa, tämä pitkän peräylityksen ja suuren tavaratilan kanssa saattaa tuoda tietyissä tilanteissa painavalla kuormalla ikäviä yllätyksiä, varsinkin kun ajettavuus ilman kuormaa ja hyvällä kelillä tuntuu mainiolta, tavallaan kaksi autoa samassa paketissa, ja laatu vastaa folkkaria... Accord häviää oculle 9-1 tiloissa, mutta voittaa taas tyylissä 9-1 (tai 10-0).


    • --------------

      Merkkiliikkeessä,,,siellä se on!!!!

    • Hondamies

      Minulla 2,2, i-dtec automaatti tourer vm. 2011. Alussa kulutus oli maantieajossa 6 litran molemmin puolin, mutta nyt autolla on ajettu 13000 km. ja kulutus on tippunut selvästi. Talvirajoituksilla maantiellä menee n. 5 litraa/100km, olen myös päässyt hieman tämän alle. Moottoritieajossa talvella 110 mittarissa, kulutus on n. 5,5 l./100 km.. Todellinen nopeus on n. 106 km./h. Alla on Continentalin kitkarenkaat ja ajoa tulee n. 40 000 km./vuodessa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      230
      1945
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      84
      1198
    3. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      112
      998
    4. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      84
      990
    5. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      837
    6. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      764
    7. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      111
      763
    8. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      93
      729
    9. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      121
      681
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      23
      661
    Aihe