vaahterapalmusiirappi/ sitruunamehupaasto

paastoilija

Jos aloittaa ko. paaston, ovatko suolihuuhtelut pakollisia? Jos ovat voiko ne tehdä suun kautta esim. merisuolan avulla??

Kiitos etukateen vastauksistanne!

8

3049

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ja voi tehdä suolalla

      Pääasia on,että suoli tyhjenee vähintään sen kerran päivässä,että ne myrkyt pääsee pois.

      Ite lopetin kyseisen paaston viimeviikolla.1kk tuli paastottua.

      • paastoilija

        Miten paastosi sujui? putosi paino paljonkin?


      • yllättävän hyvin
        paastoilija kirjoitti:

        Miten paastosi sujui? putosi paino paljonkin?

        Kertaakaan ei ollut huono olo tai päätä särkenyt.Tupakkaa en polttanut ollenkaan paaston aikana ja vaikeinta koko paastossa olikin tupakan vierotusoireet jotka nekin katosi 2vk.

        Nälkä vaivasi aluksi,mutta hävisi kokonaan 4 päivänä.
        Iho tuli sileämmäksi ja väri palasi poskille.

        Painoa lähti 1kk aikana reilu 17kg,josta 1kg tullut takaisin.


      • :=)
        yllättävän hyvin kirjoitti:

        Kertaakaan ei ollut huono olo tai päätä särkenyt.Tupakkaa en polttanut ollenkaan paaston aikana ja vaikeinta koko paastossa olikin tupakan vierotusoireet jotka nekin katosi 2vk.

        Nälkä vaivasi aluksi,mutta hävisi kokonaan 4 päivänä.
        Iho tuli sileämmäksi ja väri palasi poskille.

        Painoa lähti 1kk aikana reilu 17kg,josta 1kg tullut takaisin.

        moi olen aloittamssa sitruunemehypaaston mutta en löydänyt vaahteraalmusiirappin mistä sen sais ostettua? kiitos etukäten


      • sitä saa
        :=) kirjoitti:

        moi olen aloittamssa sitruunemehypaaston mutta en löydänyt vaahteraalmusiirappin mistä sen sais ostettua? kiitos etukäten

        500ml pullo maksaa 22-26€ se riittä 5päiväksi.
        1l pullo taas on vähän vajaa 60€ ja riittää 10päiväksi.


      • lihavako?
        sitä saa kirjoitti:

        500ml pullo maksaa 22-26€ se riittä 5päiväksi.
        1l pullo taas on vähän vajaa 60€ ja riittää 10päiväksi.

        Mä meinaan myös kokeilla kyseistä paastoa noin 5vrk ja katon kuinka toimii etten hukkaa laita rahojani.

        Hinnoittelusi mukaan kaksi 0,5l pulloa on halvempi ostaa kuin 1l.


      • camchi
        yllättävän hyvin kirjoitti:

        Kertaakaan ei ollut huono olo tai päätä särkenyt.Tupakkaa en polttanut ollenkaan paaston aikana ja vaikeinta koko paastossa olikin tupakan vierotusoireet jotka nekin katosi 2vk.

        Nälkä vaivasi aluksi,mutta hävisi kokonaan 4 päivänä.
        Iho tuli sileämmäksi ja väri palasi poskille.

        Painoa lähti 1kk aikana reilu 17kg,josta 1kg tullut takaisin.

        mina olin 15 paivaa. en kertaakaan kaynyt vaa'alla joten en tieda laihtuiko, ehka vahan. mina join suunnilleen puolet paivan annoksista ja olin ok. 10 vuoden tupakanpoltto loppui, ja nyt 3 kk jalkeenkaan en ole polttanut yhtaan. mitaan muita apukeinoja en kayttanyt. suosittelen mutta tama vaatii kauheasti itsekuria. ei ole laihdutusmuoto vaan puhdistusmuoto!! muista tama.


      • tänään
        lihavako? kirjoitti:

        Mä meinaan myös kokeilla kyseistä paastoa noin 5vrk ja katon kuinka toimii etten hukkaa laita rahojani.

        Hinnoittelusi mukaan kaksi 0,5l pulloa on halvempi ostaa kuin 1l.

        litran pullon korson luontaistuotekaupasta ja maksoi 45.50e. puolenlitran pulloja ei ollut joten en tiedä hintaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1204
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1036
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      967
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      870
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      714
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      670
    Aihe