Jos aloittaa ko. paaston, ovatko suolihuuhtelut pakollisia? Jos ovat voiko ne tehdä suun kautta esim. merisuolan avulla??
Kiitos etukateen vastauksistanne!
vaahterapalmusiirappi/ sitruunamehupaasto
8
3111
Vastaukset
- ja voi tehdä suolalla
Pääasia on,että suoli tyhjenee vähintään sen kerran päivässä,että ne myrkyt pääsee pois.
Ite lopetin kyseisen paaston viimeviikolla.1kk tuli paastottua.- paastoilija
Miten paastosi sujui? putosi paino paljonkin?
- yllättävän hyvin
paastoilija kirjoitti:
Miten paastosi sujui? putosi paino paljonkin?
Kertaakaan ei ollut huono olo tai päätä särkenyt.Tupakkaa en polttanut ollenkaan paaston aikana ja vaikeinta koko paastossa olikin tupakan vierotusoireet jotka nekin katosi 2vk.
Nälkä vaivasi aluksi,mutta hävisi kokonaan 4 päivänä.
Iho tuli sileämmäksi ja väri palasi poskille.
Painoa lähti 1kk aikana reilu 17kg,josta 1kg tullut takaisin. - :=)
yllättävän hyvin kirjoitti:
Kertaakaan ei ollut huono olo tai päätä särkenyt.Tupakkaa en polttanut ollenkaan paaston aikana ja vaikeinta koko paastossa olikin tupakan vierotusoireet jotka nekin katosi 2vk.
Nälkä vaivasi aluksi,mutta hävisi kokonaan 4 päivänä.
Iho tuli sileämmäksi ja väri palasi poskille.
Painoa lähti 1kk aikana reilu 17kg,josta 1kg tullut takaisin.moi olen aloittamssa sitruunemehypaaston mutta en löydänyt vaahteraalmusiirappin mistä sen sais ostettua? kiitos etukäten
- sitä saa
:=) kirjoitti:
moi olen aloittamssa sitruunemehypaaston mutta en löydänyt vaahteraalmusiirappin mistä sen sais ostettua? kiitos etukäten
500ml pullo maksaa 22-26€ se riittä 5päiväksi.
1l pullo taas on vähän vajaa 60€ ja riittää 10päiväksi. - lihavako?
sitä saa kirjoitti:
500ml pullo maksaa 22-26€ se riittä 5päiväksi.
1l pullo taas on vähän vajaa 60€ ja riittää 10päiväksi.Mä meinaan myös kokeilla kyseistä paastoa noin 5vrk ja katon kuinka toimii etten hukkaa laita rahojani.
Hinnoittelusi mukaan kaksi 0,5l pulloa on halvempi ostaa kuin 1l. - camchi
yllättävän hyvin kirjoitti:
Kertaakaan ei ollut huono olo tai päätä särkenyt.Tupakkaa en polttanut ollenkaan paaston aikana ja vaikeinta koko paastossa olikin tupakan vierotusoireet jotka nekin katosi 2vk.
Nälkä vaivasi aluksi,mutta hävisi kokonaan 4 päivänä.
Iho tuli sileämmäksi ja väri palasi poskille.
Painoa lähti 1kk aikana reilu 17kg,josta 1kg tullut takaisin.mina olin 15 paivaa. en kertaakaan kaynyt vaa'alla joten en tieda laihtuiko, ehka vahan. mina join suunnilleen puolet paivan annoksista ja olin ok. 10 vuoden tupakanpoltto loppui, ja nyt 3 kk jalkeenkaan en ole polttanut yhtaan. mitaan muita apukeinoja en kayttanyt. suosittelen mutta tama vaatii kauheasti itsekuria. ei ole laihdutusmuoto vaan puhdistusmuoto!! muista tama.
- tänään
lihavako? kirjoitti:
Mä meinaan myös kokeilla kyseistä paastoa noin 5vrk ja katon kuinka toimii etten hukkaa laita rahojani.
Hinnoittelusi mukaan kaksi 0,5l pulloa on halvempi ostaa kuin 1l.litran pullon korson luontaistuotekaupasta ja maksoi 45.50e. puolenlitran pulloja ei ollut joten en tiedä hintaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125866
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103835"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten275652- 69572
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait72553Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64552Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist32473