vaahterapalmusiirappi/ sitruunamehupaasto

paastoilija

Jos aloittaa ko. paaston, ovatko suolihuuhtelut pakollisia? Jos ovat voiko ne tehdä suun kautta esim. merisuolan avulla??

Kiitos etukateen vastauksistanne!

8

3111

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ja voi tehdä suolalla

      Pääasia on,että suoli tyhjenee vähintään sen kerran päivässä,että ne myrkyt pääsee pois.

      Ite lopetin kyseisen paaston viimeviikolla.1kk tuli paastottua.

      • paastoilija

        Miten paastosi sujui? putosi paino paljonkin?


      • yllättävän hyvin
        paastoilija kirjoitti:

        Miten paastosi sujui? putosi paino paljonkin?

        Kertaakaan ei ollut huono olo tai päätä särkenyt.Tupakkaa en polttanut ollenkaan paaston aikana ja vaikeinta koko paastossa olikin tupakan vierotusoireet jotka nekin katosi 2vk.

        Nälkä vaivasi aluksi,mutta hävisi kokonaan 4 päivänä.
        Iho tuli sileämmäksi ja väri palasi poskille.

        Painoa lähti 1kk aikana reilu 17kg,josta 1kg tullut takaisin.


      • :=)
        yllättävän hyvin kirjoitti:

        Kertaakaan ei ollut huono olo tai päätä särkenyt.Tupakkaa en polttanut ollenkaan paaston aikana ja vaikeinta koko paastossa olikin tupakan vierotusoireet jotka nekin katosi 2vk.

        Nälkä vaivasi aluksi,mutta hävisi kokonaan 4 päivänä.
        Iho tuli sileämmäksi ja väri palasi poskille.

        Painoa lähti 1kk aikana reilu 17kg,josta 1kg tullut takaisin.

        moi olen aloittamssa sitruunemehypaaston mutta en löydänyt vaahteraalmusiirappin mistä sen sais ostettua? kiitos etukäten


      • sitä saa
        :=) kirjoitti:

        moi olen aloittamssa sitruunemehypaaston mutta en löydänyt vaahteraalmusiirappin mistä sen sais ostettua? kiitos etukäten

        500ml pullo maksaa 22-26€ se riittä 5päiväksi.
        1l pullo taas on vähän vajaa 60€ ja riittää 10päiväksi.


      • lihavako?
        sitä saa kirjoitti:

        500ml pullo maksaa 22-26€ se riittä 5päiväksi.
        1l pullo taas on vähän vajaa 60€ ja riittää 10päiväksi.

        Mä meinaan myös kokeilla kyseistä paastoa noin 5vrk ja katon kuinka toimii etten hukkaa laita rahojani.

        Hinnoittelusi mukaan kaksi 0,5l pulloa on halvempi ostaa kuin 1l.


      • camchi
        yllättävän hyvin kirjoitti:

        Kertaakaan ei ollut huono olo tai päätä särkenyt.Tupakkaa en polttanut ollenkaan paaston aikana ja vaikeinta koko paastossa olikin tupakan vierotusoireet jotka nekin katosi 2vk.

        Nälkä vaivasi aluksi,mutta hävisi kokonaan 4 päivänä.
        Iho tuli sileämmäksi ja väri palasi poskille.

        Painoa lähti 1kk aikana reilu 17kg,josta 1kg tullut takaisin.

        mina olin 15 paivaa. en kertaakaan kaynyt vaa'alla joten en tieda laihtuiko, ehka vahan. mina join suunnilleen puolet paivan annoksista ja olin ok. 10 vuoden tupakanpoltto loppui, ja nyt 3 kk jalkeenkaan en ole polttanut yhtaan. mitaan muita apukeinoja en kayttanyt. suosittelen mutta tama vaatii kauheasti itsekuria. ei ole laihdutusmuoto vaan puhdistusmuoto!! muista tama.


      • tänään
        lihavako? kirjoitti:

        Mä meinaan myös kokeilla kyseistä paastoa noin 5vrk ja katon kuinka toimii etten hukkaa laita rahojani.

        Hinnoittelusi mukaan kaksi 0,5l pulloa on halvempi ostaa kuin 1l.

        litran pullon korson luontaistuotekaupasta ja maksoi 45.50e. puolenlitran pulloja ei ollut joten en tiedä hintaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      866
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      835
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      275
      652
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      69
      572
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      72
      553
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      552
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      32
      473
    Aihe