Onko huono asia?

minä vain tässä

Jos teitä naisia lähestyy joku ujo mies ja tulisi pyytämään teitä ulos tai vaikka vain puh. numero ja samalla kun hän puhuu teille (ensimmäistä kertaa) niin hänen katseensa vähän harhailisi kun ei uskalla katsoa silmiin ja puhe ehkä vähän änkyttäisi kun jännittää.
Onko tollainen täysi turn-offi, eli pitäisikö miehen tosiaan olla todella itsevarma ja tulla vain ja sanoa, että nyt ulos tai oma on menetykses?

Itse vain en pysty sellaisenn rentoon fiilikseen kun kysyn naista ulos. Kerran kun pyysin naisen numeroa niin olin ihan paniikissa ja katseeni pyöri ympäriinsä eikä puheestakaan varmaan saanut ihan kaikkea selväks.
Nainen oli varattu joten en osaa kokemukseksi sanoa miten naiset reagoivat.

Harmittaa vain kun varmasti jotkut naiset jotka jopa olisivat voineet olla ihan kiinnostuneita menettävät kiinnostuksensa siinä vaiheessa kun lähestyn ja avaan suuni ja he huomaavat kuinka ujo ja "pelästynyt" olen kun yritän puhua eikä mitään rentoutta ole näkyvissäkään.

Varmasti joku promille naisista voi pitää tota jotenkin söpönä tai muuta, mutta mitä mieltä suurinosa naisista on? Meneekö viimeisetkin mahdollisuudet siinä kun koitan vähän änkyttäen ja silmät päässä pyörien pyytää ulos?

11

3167

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • muuten kiinnostunut

kyseisestä miehestä, en menetä kiinnostustani, jos näen hänestä epävarmemmankin puolen. Päinvastoin, se saattaa jopa herättää kiinnostustani enemmän, kun satun pitämään herkistä miehistä enkä halua mitään macho-miestä... Jos kuitenkin muuten kykenee juttelemaan normaalisti myös naisille, niin en näe tuollaista "paniikkia" mitenkään pahana asiana.

• ellinoorakamilla

suorasta kutsusta ulos. Vähän juttelua että näkee onko toinen yhtään samalla aaltopituudella. Ensimmäiseksi puhelinnumeron pyytäminen on myrkkyä minulle. Silloin mennään heti henkilökohtaiselle alueelle. Itse en pitäisi kyseisenlaisesta tilanteesta ja tuntisin itseni vaivautuneeksi jos toinen kiemurtelee edessä kuin mato koukussa.

• naiselle

että pidät häntä viehättävänä ja haluasit tutustua paremmin, vaikka kahvien merkeissä. Yleensä jutustelu lähtee tuosta, vaihdatte yhteystietoja jos toinen on kiinnostunut. Itse en pitäisi niin kovinkaan pahana toisen hermostunutta elehtimistä, samalla se antaa mahdollisuuden myöskin omaan kömpelyyteen. Tsemppiä sulle!

• käskyttävä kapiainen

No mielummin ujo mies kuin joku käskyttäjä. Mua ei ainakaan käskytetä yhtään minnekään, oli sitten mikä brätt bitti tahansa.

Eli änkytä ihan rauhassa, kyllä sulle varmaan se promille naisista riittää, etkä edes ehdi kokeilemaan kaikkia.

• Sinkkunainen 40+

Katsekontakti on äärimmäisen tärkeä kanssakäymisessä. Silmiin katsomattomuus, ohi pälyily, tulkitaan epärehellisyydeksi. Eli jos katsekontakti ei ole hallinnassa, niin hopi hopi opettelamaan sitä:)

• on inhimillistä

Kun kysyt häntä ulos, ja sanoja ei meinaa saada suusta ulos, mielestäni voisit reilusti myöntää, että olet vähän hermostunut, ja sitten mennä asiaan.

Epävarmuuden peittely ei nimittäin onnistu, joten rehellisyys kannattaa. Ei ainakaan synny mitään väärinkäsityksiä. Toki riippuu tilanteesta, voithan aloittaa juttelun jollakin mahdollisella yhteisellä asialla.
      Mutta minusta ainakin osoittaa vain rohkeutta, jos myöntää jonkin asian olevan itselleen vaikeaa, ja silti tekee sen.

Olisi tietysti parempi, että tuntisit naisen etukäteen, edes siten, että tunnette toisenne kasvoilta/nimiltä (opiskelu, työ, harrastus tms).
      Joku saattaa nimittäin torjua sinut vain sen takia, että olet ventovieras, ei sen takia, että olet epävarma ja ujo. Tuntemattomiin on nimittäin vaikea luottaa.

• naisnais

Ujous ja kömpelyys ei haittaa. Eiköhän jokainen ymmärrä että aloitteenteko voi jännittää ja jännittyneenä ihminen käyttäytyy toisin kuin muulloin.

tässä yksi konsti: Voisi olla hyvä kertoa naiselle samantien, että sua nyt jännittää tää homma eikä sanat oikein suju. Asiasta reilusti puhuminen voisi helpottaa jännitystäkin.

• vaihtoehtoinen idea

Mees piruuttasi kysymään siltä naiselta, että onko se vähän kiinnostunut, kun olet pannut merkille että silmäilee sinua tuon tuosta. Sano vielä, että ei se mitään jos vähän ujostuttaa, kyllä sä lähdet vaikka treffeille jos hän on sitä miettinyt ;-)

• nuori nainen. ^^

Tove Jansson on joskus kirjoittanut jotain tähän tyyliin: "Jos ei pelkää, ei ole suuri saavutus olla rohkea."

Toisin sanoen: ujous ei haittaa. Se kertoo vain siitä, että olet todella rohkea, kun kerran ujoudestasi huolimatta yrität lähestyä!

Minuun tekisi suuren vaikutuksen kuka tahansa, joka tulee luokseni juttelemaan, mutta liika itsevarmuus voi ennemminkin olla pahasta.

Ujous ei haittaa, kunhan se ei estä tutustumasta kunnolla. Haluan miehen, jonka kanssa on jotain puhumista ja kyllä se hieman häiritsisi, jos mies ei moneen viikkoon tai kuukauteen pääsisi hermostuneisuudestaan... Mutta jonkin aikaa ujous on täysin ymmärrettävää!

Olet ollut rohkea; yritä olla jatkossakin!

• Ellu96

Toi ei oo mitenkään huono asia, parempi vaan. :)

• do something

Minua on yrittäneet iskeä lähiaikoina pari rohkeaa, ulospäin suuntautunutta miestä. Hyvin itsevarmasti ovat lähestyneet. Ei ole tehnyt vaikutusta muhun, päinvastoin. Kun mies on oikein sanavalmis niin tulee mieleen, että hän tekee tätä varmaan usein, kyselee naisia treffeille.

Mulla on ollut jonkin aikaa kiikarissa eräs arka mies lähipiiristäni. Aistin hänen lyhyistä katseistaan että hän on kiinnostunut ja kun hän tulee lähelle koen kaikenlaista tuntemusta ja näen että hän menee aivan kipsiin välillä.
      Mies ei vaan saa vielä aloitetta tehtyä. Olisin tosi otettu jos tämä arka mies tulisi änkyttäen sopertamaan asiansa eli pyytäisi minut treffeille vaikka silmät päässä harittaen. Minua suorastaan hivelee se että saan hänessä aikaan jonkinlaista paniikkia ja olisin oikein otettu että hän jännityksestään huolimatta lähestyisi minua.
      Mitens se laulu menikään... I don`t need somebody who´s lovin ewerybody, I need a shy guy, who always be mine....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      47
      2498
    2. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      74
      2487
    3. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      73
      2372
    4. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      57
      2145
    5. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      32
      1877
    6. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      84
      1695
    7. Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista

Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      21
      1153
    8. Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %

Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r
      Maailman menoa
      7
      1024
    9. Rakastan sinua hiljaisuudessa

Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi
      Rakkaus ja rakastaminen
      41
      1015
    10. Eläköön kuningas, kuningas on kuollut

Heikki Nivala kaatui kuin mies. Kavaltaja käveli juuri edelliseen toukokuun kokoukseen hankkimansa puku päällä. Eläköön
      Kemijärvi
      56
      886
    Aihe