no mittarissa kohta40tuhatta..,ei oo ollut mitään vikaa.paitsi että muistaa vain lisätä menovettä!!
focus-07
18
1904
Vastaukset
- Ajettu vasta 10t
Vaimon ajoissa tulee vähän reilu kymppitonni vuodessa.
Parkkivalosta paloi uutena polttimo ja se on suurin murhe mitä autosta on ollu.- vuotta vanha
ja edelleen viaton
- hyvin toimii
Omassa 07-mallisessa mittarissa 48000 eikä mitään vikaa ole ollu. Paskapuhetta että Focus olisi huono auto.
- mieltä
provo pellejä liikkeellä.
- Heikkilä
Mulla 40 tkm ajettu 1,6 automaatti sedan. Pari vikaa: palanut rekisterivalon polttimo vaihdettu ja takapaksin FOCUS kirjaimet liimattu uudellen, kun F kirjain lähti irti pikapesussa.
Toiminut loistavasti. Aina laakista käyntiin. - Jug
Heikkilä kirjoitti:
Mulla 40 tkm ajettu 1,6 automaatti sedan. Pari vikaa: palanut rekisterivalon polttimo vaihdettu ja takapaksin FOCUS kirjaimet liimattu uudellen, kun F kirjain lähti irti pikapesussa.
Toiminut loistavasti. Aina laakista käyntiin.Mulla ois 99 focus, ja pitäis vaihtaa takarekisterivalon polttimo, miten saa vaihettua. Nopeesti kurkkasin niin ei näkynyt suoraa ruuveja? pitääkö purkaa konttia vai miten?
- etetwet
Jug kirjoitti:
Mulla ois 99 focus, ja pitäis vaihtaa takarekisterivalon polttimo, miten saa vaihettua. Nopeesti kurkkasin niin ei näkynyt suoraa ruuveja? pitääkö purkaa konttia vai miten?
vaan ruuvimeisselillä siält reunoist ni koko lamppu tulee pois sit vaihdat polttimon ja painat lampun takas
- hyvin
Meikäläisen Focus 07 tuli juuri 40tkm:n huollosta:
Vetoakselista vuotanut öljyä. Korjattava, mutta onneksi menee takuuseen.
Takaluukun lukko reistaillut. Joku mikropiiri mennyt hajalle. Sekin korjattiin takuuseen.
Edellisessä Focuksessa 02 ei ollut mitään vikaa ennen 100tkm. Tämä taitaa olla huonompi yksilö? - Almo
...80 tkm mittarissa, eikä vikoja...
- irkuli
omassa focuksessa huomattiin kolarikorjauksen yhteydessä, että auto vuotaa!
Lattiamatot oli ALTAPÄIN aivan likomärät.
Koetelkaapa omista autoistanne samaa.
apukuskin jalkatilassa on matossa aukko josta sen pääsee tunnustelemaan.Vuotoa on etsitty nyt monta kertaa vaan ei ole reikää löytynyt. - voiko olla..
irkuli kirjoitti:
omassa focuksessa huomattiin kolarikorjauksen yhteydessä, että auto vuotaa!
Lattiamatot oli ALTAPÄIN aivan likomärät.
Koetelkaapa omista autoistanne samaa.
apukuskin jalkatilassa on matossa aukko josta sen pääsee tunnustelemaan.Vuotoa on etsitty nyt monta kertaa vaan ei ole reikää löytynyt.että jotain on vaihdettu..suodatin tai joku muu? on voitu rikkoa sen kansi joka on todella paha ottaa pois..jos on väännetty? niin sieltä menee vesi kyllä apukuskin puolelle,,kysyppäs liikkeestä??
- jerppa_
-07 Focus, 40t km mittarissa. Takaluukun mikrokytkin vaihdettu takuutyönä, ei muuta vikaa, eikä näy edes ruostetta!
- vookkus
Miten toi takaluukun mikrokytkin oireili. Itsellä -05 mallin sedan 88000km mittarissa ja alkoi mittarissa palaa merkkivalo ja väittää että luukku on auki, autoa lukittaessa vilkut ei välähdä aukaistessa kylläkin.
- uures vikaa oo
Nykynen valmistustekniikka on niin edistyksellistä, että fordkin on uutena ehjä.
Mutta oottakaapa, mun focuksessa on 470tkm mittarissa ja monta paikkaa rempallaan.- ihmis iässä 110 vuotta
Autos on ihmisen ikään muutettuna jotain 110V.
Kyllähän käytössä kaikki kuluu, norsunnahkainen pers_ekkään ei kestä ikuisesti, jos on kova kulutus.
- ConcreteAngel
2.0 ja juuri tuli 40 tkm mittariin. Ainoa vika on ollut lasinpesurin suuttimen tukkeutuminen. Todella tyytyväinen olen ollut.
- vuosimalliltaan
ei muita ongelmia, mutta 56tkm meni etupyörän laakeri. Asennuksineen 207e. Joskus lämpöinen moottori ei kuku ekasta starttauksesta. Keinona tähän on uusi starttaus ja sit kukkuu taas.
- as
Takapyörän laakeri meni paskaksi 80tkm kohdalla, ei muuta vikoja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole202242Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi762195Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä412069Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma521438- 741366
Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?46893Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?63892Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?
Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat8781- 52753
Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi33744