AA
A A A
Opastus ja palaute
liity jäseneksi!

/   /  /  / Audien huolto
6 Vastausta 644 Lukukertaa

Audien huolto

Kun jotkut on valittaneet huoltojen olevan kalliita, kannattaa helpommat huoltohommat tehdä huolto-oppaan avulla, niitä löytyy halvalla tuolta
http://www.ago.fi
Vaikemmat työt ja suuremmat rempat voi sitten teettää jollain hyvällä korjaamolla, esm autoasi-ketju, joka on kuitenkin paljon halvempi kuin merkkihuollot

Itsensä

Vaikka tuo aloitus haiskahtaa vähän mainokselta, niin putiikkia voin silti suositella! Itse hommasin sieltä Octaviaan saksankielisen huolto-oppaan jo vuosia ennenkuin Haynesin englannin- tai suomenkielistä opasta oli saatavissa. Ja niin vaan on itse tullut opeteltua tavallisimmat vuosihuoltoonkin liittyvät hommat ja säästöä on tullut reippaasti, vaikka muuutaman kympin joutuukin Tee-se-itse -hallista vuosittain maksamaan. Ja toisin kuin huollossa, tiedän varmasti että kaikki työt on myös tehty, mitä itse asiassa pidän hyvinkin tärkeänä! Oikeastaan vain jakohihnan vaihdon jätän suosiolla muille ...

Ja onhan siitä oppaasta ollut sekin hyöty, että näillä autopalstoilla on voinut kirjan avulla antaa neuvoa sellaisissakin ongelmissa, joihin en itse ole törmännyt!
Kandee varoa tuota clubia. Ettei vain olisi venäläisten pyörittämä niin kuin Saabilla?
Tarkoitat varmaan Audi Clubia, joka mainostelee jotain venäläisiä korjausohjeita?

Mitenköhän

nuo sinun linkit nyt liittyy aloitukseen? Toivottavasti et ole tallentanut noita linkkejä koneellesi, se vasta olisikin sairasta, eikö?
Venäläisetkö tätä Audi-kerhoa pyörittävätkin? Aika härskiä touhua näkyy olevan.

Voi voi

Voi vittu taistelkaa nyt näitten kanssa voi jessus mitä korjaus ja huolto hintoja.No jokainen pistää rahansa mihin haluaa.
 /   /  /  / Audien huolto

Keskusteluhaku

Laaja haku

Facebookissa suositeltua