AA
A A A
Opastus ja palaute
liity jäseneksi!

ktm exc 125

154 Vastausta 13 338 Lukukertaa
paljon tuo 125 tieliikenne kotari kulkee? pystyykö sillä ajamaan pitempiä matkoja, esim. 300km? kuinka usein mäntä pitää vaihtaa?siinähän ei ole tuoreöljyvoitelua?

Jos tekee

matkaa niin osta siihen tarkoitettu peli. Mitä imettä teet maastoon tarkoitetulla kisapelillä maantiellä?

Väärä paikka

Paljon tuo kulkee?? Niin kauan kuin pensaa riittää,jos on välitankkaukset niin kulkee niin kauan kuin kone kestää.
Jos taas yrität tosissasi ajaa huippunopeutta niin vähänkään väärillä suutimilla mäntä palaa just,eikä melkein,sylinterikin menee vaihtoon.Siinä ei tidellakaan olen mitään tuorejuttuja vaan pensa/öljy seos sekoitetaan seuraavaa ajoa varten,metsään/jääradalle,nopeaan/hitaaseen ajoon.Suuttimet vaihdetaan kesällä,syksyllä,talvella erilaisiksi.
Että siitä lähdetään.

mitä vittua ite omistan exc

ite omistan exc ja toimii muuten aivan mainiosti smotoilla mihinkään vitun jääradalle tai mettään ole menossa kevareista parhain

asd

Eli täysin turha vehje liikenne käytössä

adsefqtqyr

vakiona menee 140km/h. Täystehosena yli 170km/h...jotkus on saanu menee 190km/h....

asdasd

"vakiona menee 140km/h. Täystehosena yli 170km/h...jotkus on saanu menee 190km/h...." vittu siinä oikee tietäjä taas :DD ainaki sai naurut

tuuuurpakiiiih

Kuule näkisit kun mä ajan mun kotarilla nii mittari näyttää kaxjapualsataa....mun samu 50cc:kin näytti jo vuonna nakki ja keppi 97km/h.....kai mä vaan oon nii köwäjätkäh..::D

ay styxx styxx

lievä mopoo,amish pojat rules LOL

ai kato

ai kato aki ja turooooooooooo!
Turo ime kikkelii

ketju&ratas

no kyllähän se kulkee jos vaan laittaa tarpeeks pienen takarattaan ja ison eturattaan...kyllä täystehosessa piikkisessä voima vielä riittää kulkee se n. 180km/h mutta ei välttämättä kiihdy enään kovin rivakkaan jne. kokeilkaa vaikka ite.. ja en omista 125 exc kotaria tiedoksi vaan...mutta olen nyt pyöriny elämäni aikana jos jonkilaisten mopojen, kuramopojen ja katukyykkyjen parissa..

ahhahahaaa

"jotkus on saanu menee 190km/h...."


Hohohohoho ei helvetti saa kyllä näille ktm poijjille nauraa kippurassa, vittu jos ton saatanan öljykasan saat 190km/h kulkee ni ihme on...

Koyul

siihe pitää laittaa koffia tankkii nii sit kulukee ------------------>KOFF SUOMALAINEN SEURAPELI

190km/

toivelukemia tollaset, mulla ollu kotareita. Huippunopeus piikkiesssä max 140-160 km/H

hdfuyfe

Mistä näitä KTM pellejä oikein tulee???

ei perkele

porukka ottaa ihan tosissaan nää puheet mitä porukka tänne ihan vaan vittuillakseen laittaa :DDDD jos aletaan miettii niin kukahan se pelle ja idiootti on jos ei ymmärrä taikka tajua ettei varmaankaan oo noita viestejä tosissaan kirjotettu :D vitun lapset, menkää motot.nettiin kaltaistenne kanssa pätemään. :D ykskään teistä ei oo ajanu exc:tä muuten kun kadulla niitten lällärimotojen kanssa. menkää mettään, sinne ne on tarkotettu.

jep

jep taikka radalle vaiko hä? :D oppikaa ajaa ja lähtekää vaikkapa stadionille ajamaan fmx:ää. Ps. SM kisoissa tavataan, vien sut kevyesti janne.

ohohohohohoh.

heko heko, nykäsen muutamat combot bäkkäreillä niin oot jo paska housussa.
tää jep mies on oikee tietäjä taas radalle vaiko häh ei tää tiä mitää sain sellase vaikutelman
Tuo on ihan realistinen lukema piikille, taysi tehoisena. Linkista voi katsoa joitakin minun laitteitani. http://mattiviikate.blogspot.com/
No sen verran suunnilleen jos kotarin mittari näyttää 160 se on gps:sään 128 XDD Et kannattaa katsoa gps:sällä jos haluaa tietää oikesta paljonko kulkee..

Miksei

toimi? nyt ei enää kooteeämmäni käynnisty :( saan isältä keppiä jos se kuulee tästä :(

XD
Kaveril on just tää kotari ja menee täystehosena, aavikko väleillä just hikiseen 155km/h!
jo on kaverilla kottaraine jos TTnä menee 170km tasasella !!! mulla on enskavälitykset ja TT niin uskaltaa just just vinguttaa 120km/h
mun peniski kulkee kovempaa tyhjäkäynnillä.
Jos saat 190 exc ni saat virttu laskee mount everestilt alas et noi huiput saat itellä kotari 2012 malli siihe rino tehari kaasarii vaihettu ja välei ni sain gps 150:) ja täystehone on;)
2009.

Totuus KTM piikin huippunopeudesta

Jos on 11kW kuristettu peli, nii ei se mene kun semmoset 110km/h, mutta jos on täysitehoinen (25 kW), niin semmoset 140km/h menee sitten.

otsikko

VÄLIT!!!!!!!!!!! Ja jos nyt haluatte nopean kevarin niin älkää ostako enduroa niitä ei edes ole tarkoitettu kulkemaan niin helvetisti ne on tarkotettu metsiin ja radoille missä ei todellakaan vedellä mitään miljoooonaaaaXD

Kyllä supermotolla

Kyllä supermotolla voi aika mukavasti ajaa suurempiakin nopeuksia. Ja nuo kotarit sun muut kyllä vie kadulla kiihdytyskisassa kaikki piikkiset kyykyt, vaikka kyykyt saavuttavatkin lopulta suuremman huippunopeuden.

kylll

puhut asiaa.
Kukaan ei oo vastannu ktmeaglen kysymyksiin gg _: DD. Mutta, tarviiko esim KTM EXC -04 tai -07 vaihdella mäntiä 10 hn jälkeen vaiko ovatko ne suunniteltu ihan katukäyttöön?
ei tarvi ihan 10h välein vaihella :D ite vaihan männän aina 40-50h välein ja ajan osittain metässä ja osittain taas kadulla,,

männän

Että näin

100h< ---->Mummoilukäytössä
80h< ----->Perus ajelua
60h< ----->Kauheet kiihdyttelyt
>50h ----->Armotonta prääsäystä

lol

voi vittujen kevät,tommone kotka kulkee maksimissaan sen 160 km/h kunnon suoral ja sitä paitsi ilmanvastus alkaa tulemaan niin suureks et 900cc endurollakkaa 200 km/h on pelkkää unemlaa.

dasdadaasd

Muuten vaan vm.76 ktm 2t 490cc crossilla on tehty enskojen nopeus enkka. 215km/h. Tokihan se 200km/h on nykyään unelmaa...paitsi jos on asianwing vaim ikä lie tykki onkaan lol :D
Ei kyllä kulje 160 maksimissa. 140 Hyvissä olosuhteissä

ktm exc 125

mun ktm exc 125 vm 2010 kulki 168 hyvällä tuurilla et repikää siit husse pojat
mun hussen on rino mistä on vilat palanu ja menee 136 Et repikää siit!!!
Hanki YAMAHA WR125X/R jos aiot ajella tiellä vetää keulii.
Se on hyvä vaikka kulkeeki vaan jtn. 120 km/h

ktm

Itse olen saanut kulkemaan kotarini 14-43 väleillä 154km/h ja 14-48 väleillä 143km/h. Olen ajanut päivän aikana 140km matkan ja pyörällä oli ihmeen mukavaa ajaa tosin perse rupesi puutumaan,mutta voihan sillä toki ajaa pitempiäkin matkoja.

...

Kotari kulkee hieman enemmän kuin peruskatupyörät,mutta teho siinä on aivan toisenlaista.

SDSGH

Hommaa Yamaha YZ sillä pääse kans hyvin tai CR kilpiin laittaminen on sitte oma juttunsa
pystyy ajamaan niitä 300 km matkojakin kun heittää kiinni pisimmät välit mitä siihen löytyy ja kannattaa pitää vähintään 15-30minuutin pituinen tauko 100 km välein. mäntä kannattaa vaihtaa sitten kun se näyttää siltä että se on vaihtokunnossa mutta eiköhän se ole katuajossa hyvällä männällä jotain 100h tai enemmän ja alakerta sitten 200 h välein ja siitä ei kannata paljoa venyttää
ei kotkan männällä pääse edes 100h lukemiin kun alkaa tulpat väsymää ja jenkaakaa ei enää ota! 70-80h alkaa jo olee siinä rajalla millo pitää vaithaa uus mäntä!

hiihii

Paljo kotari kulkee?? Tuorevoitelu?!? Voi jeesuksen saatana teidän kans... Jos meinaa matkaa mennä hommatkaa joku jammun kyykky ja sillä sit matkaa jos sitä nii mieli teköö. Kotari ja TM kevarit on
tarkoitettu vitunmooseen kiihdyttelyyn ja mettikössä ajeluun ja maks 200m kaasu pohjassa ajeluun. Ne ei
oo mitää matkapyöriä. Saatanan saatana. Eikä mitää tuorevoiteluu. Niistä ihan tarkoituksella on se tuorevoitelu jätetty pois koska ei niitä ole tieliikenteeseen tarkoitettu ja tehot vastaa melki krossia. Ei nyt ihan mutta jos viivalle jonku kyykyn kans lähdetään nii arvaa vain kumpi vie. Ja jos löytyy tuohta nii ei sit mitää hikistä perseraiskattua kotaria kannata hankkia. TM IS DA BEST NIGGAZZ!!!!! lol

Kommentoikaa ihmeessä

Ei

Ei ne kotarit mitää vitun matkapyöriä oo perkele... Miks jokku pellet kyselee mitä kotari kulkee??? Mopopoijaatko täälä tulee esittelemään visaisia kysymyksiä ja saa muutki siitä vittuuntumaan? KTM kulkee vakiona 11kw tehoisena semmoiset 120km/h MAX jos sitäkää. Täystehoisena joittenki mielestä siitä irtoais 40 heppaa mut tuskinpa niin paljoa. Kaukana siitä tosin ei oo mut vitunmooset riuhtaasut tulee kokemaan jos kytkimellä lähtee ekaa kertaa. Ne on niitä fiiliksiä jota voi verrata ekaan panoon. Elikkä aivan järkyttävän hienoa ;)

PS. Jos voisitte olla kysymättä kisaenskojen huippuja tästä eteenpäin? TY
heti loppui keskustelu kun käskettiin terpipompperit vittuu kyselemästä huippuja :D

ktm exc 125

exceestä irtoaa täystehosena 40hp mutta jos putken vaihtaa vaikkapa sx mallin putkeen ni saa jo 42hp irti
Niin koneellisesti 42hp elikkä takarenkaalle jää se 39hp!!!
mulla on kx85 ja n.30hp ja se o vakio ja kulkee vähä päälle sata. ni kyl noi edelliset kommentit jo kuulostaa järkeville ^^ =)
mulla on ktm sx-f 525 ja siinä on perkeleen mukavasti paukkuja :D keulii joka vaihteela kaasusta eikä lopu voima kesken. mulla on nyt paikallaan raskaat välitykset ja kulkee hikisesti gps:ään 187km/h ku aikansa vetää tiellä kaasupohojasa :D
ei kannata ostaa mitää oranssia öljykasaa mihi saa syysätä rahaa enemmävku se alunperin maksaa!
ktm kannattaa ostaa jos on rahaa vitusti, on tehoa,kulkee hyvin,hieno ajaa montulla ja metässä.kapungilla on kans hieno ajaa niin helvetisti.mäntä kannataa vaihtaa 80h-100h öljyt 10h ja ilmanputsari kannataa puhdistaa jos likaa ni aina ku o likanen ja pestä ja öljytä. keulii kaasusta saa huomiota ja naisia :)
vittu sä oot viisas! kisapelissä tuorevoitelu?? ja mitä sä niillä huipuilla teet? ja jos pitkiä matkoja ajat, osta nelari enduro tai dt. TAI vaikka husse. Mut kotariin ja temmiin ei ole koskemista. Jos tolla mielellä pyörää ostat.
Nyt on semmone homma että ktm ja tm ei eroa paljookaa muista kisapiikeistä esim gasgas ja hussen Wr .
Sitte vielä tohon päälle että Hussea en matkalle kyllä oikeen suosittelisi.
Ja kotarista 39hp takaselta? No vittu ei!
Kyllä se jää siihe karvan yli 30 takaselta :)
Ja alkuperäisiin kysymyksiin:
Ei hyvä ajaa matkaa, ei tuorevoitelua kureilla ajaminen tukkii helposti koko systeemin koska kuristettu 4.4kW tehoihin että pääsee päästöissä läpi.
Huiput sitte TTnä siinä 100-150 väleistä riippuen. Mittari voi toki sanoo mitä sanoo. Kuitenkin yritin ny vastata tunkematta vittuja ja saatanoita joka väliin :)
Onko vuosimallilla mitään väliä ja minkä vuosimallin ostan KTM EXC 125 ja paljonko maksaa / myös käytettyjen hinnat kiinnostais...
Juu ei moisilla matkoja ajeta. ja itellä -07 exc ja on TT takapyörältä 35 hp ja menee sellaaset 140-150 kun oikee yrittää, nelarit on matkoihin parempia ja kyykyt jos jaksaa kykkiä, mahtava on tämä peli kun tietää tarkoituksen .
ajoin melko pitkän matkan kotaril ja melko lujaa. ku olin nousemas kehän ramppii ni kone alko pitää samallaist ääntä ku olis putki irti eli sellast saatananmoista älämölöö. sit annoin vähä aikaa käydä ja sammutin. sit n 10 min pääst yritin polkasta ni kiksi o jumissa eli mäntä o jääny sylinterii kiinni. avasin seuraavana päivänä sylinterii ja vaihoin männän ja katoin et sylinteris ei oo mitää naarmui. sit ku kokeilin polkast ni se piti edellee sitä ääntä ja sammutin uudestaa. sit kokeilin myöhemmi polkasta ja mäntä jää taas jumii sylinterii ni kuka tietäis mikä siin voi olla ku koko aja mäntä jää jumii sylinterii ja se pitää saatananmoista metelii ku on käynnissä..?
Sylkässä taitaa olla purukumia ?
JOO, sylinterissä on ehkä purukumia, tai sitten mäntä ei ole oikean kokoinen.
Paras päivämatka itselläni vastaavalla kulkupelillä on 800km. Pystyy ajamaan jos ei kaipaa homosohvan tyylistä matkailua!!!!
Osaiskos kukaan sanoa että mistä kiikasta, -10 125 exc, sanotaan suoraan että jos ei ekalla polkaisulla saa startattua niin työntöhommiksi menee, kellään hajua mistä lähteä vikaa etsimään?
käy laihalla?
laita säätöihin ja vaiha tulppa
Onks KTM exc -08 mallissa tuorevoitelu järjestelmää tai mikä sen nimi nyt onkaa?? ettei tarvii sekkottaa sinne tankkii sitä öljyy.
Onko missään mallissa? Ei
katsos mestari kallea!
mee roskiin
älkää viittikö nolata kaikkia kotari kuskeja tollasilla "menee 140 vakiona" jutuilla
Totta, minä myönnän että oma Ktm exc 125seni meni vakiona parhaillaan 80 km/h, tosin, vekotin oli kuristettu jostain ihme syystä 4,4 kW rekisteriotteen mukaan ja tuo tt huiput 190.... täysin mahdotonta.
Ktm on vakiona niin raskaasti kuristettu että menisi päästömääräyksistä läpi. Ja kaikki "kuulin kaverilta et ktm menee 96137km/h ja isi osti mulle sen ja yks päivä ajoin motarilla vittu täyzii 300km ja sit yhtäkkiä mäntä leipoki kiinni nii mitä teen" pojat voi painuu helvettii täält, ei aiheuta muuta kun lievää vitutusta :D
K t ÄM kulkee 1502138924154238/kmhhh 1/1 väleillä ja vakioputkella mutta se wsanoo vbälillä pks nnii potkasen vaa tööttiä nii taas kulkee kahta lujemää päläläää Se präsieää kylillä ku keuilin sillä ymåpäri mutta kerran kläbi huonostai ku sain endot päälle HÖÄHÖÖHÖHÖHÖÖHÖH S e kone sano o joka 100 kilonmtertrin välei että Joni maksa velat!

Ostakaa ktm suosittelen :)

nää laskut on liian vaikeita
Mikä mahtaa olla mun 2007vm. kottaraisessa, kun yläkierroksilla pätkii, mut kun vaihtaa viitos vaihteelle niin vika häipyy. Bikeworldissa sanoivat että kampiakselin laakerit oisivat vaihtokunnossa ja suosittelivat koneremonttai mahd. nopeasti.
pystyyks 172cm ajaa tota ktm exc:tä jos o nappula renkkaaaaat
miks ei vois?? ite oon 164 cm pitkä ja mulla on KTM 125 sx -06, hyvin pystyy ajamaan mutta lähteminen vähän haastavaa ja noi "190 km/h täystehosena", ei helvetti, sai päivän naurut
menee 140 ttnä riippuu väleist.. ja vakiona leipoo koska on tehty vain tt tä varten tietenkin tulee nuo ajo-ominaisuudet vastaan. Ei siin paljo keuliskella enää ku enduro nappuloil mennää jo 120 ja tärisee ihan vitusti. Ja ktm on tehty metsään mutta ainahan on hauska amiksia haastella viivoille ja jättää...
Ei mene täysitehoisena yli 140km/h, ilmanvastus alkaa todellakin olla niin suuri. Tehoa on 125 EXC 35HV KONEELTA! Ei todellakaan ole 40hp nähnykkään. Matka-ajoon en suosittele, enkä aloittelijoille. Mäntää saa vaihtaa turhankin usein ja kuluttaa ihan vitusti. EN suosittele :)
Itselläni ktm exc 125 vm 2000. Penkityksessä takapyörältä 39,2hp :) Vauhtia kerää sen 125 gps:ään 13/50 väliellä ja nostaa keulaa kaasusta 1 ja 2 vaihteella. Pyörässä ylävääntö spessin tehoputki.
Itselläni ktm exc 125 vm 2000. Penkityksessä takapyörältä 39,2hp :) Vauhtia kerää sen 125 gps:ään 13/50 väliellä ja nostaa keulaa kaasusta 1 ja 2 vaihteella. Pyörässä ylävääntö spessin tehoputki.
Väitätkö tosissas et 39,2hp ei jumankeuta miten oot saanu nii paljo...
EI vittu tiet jonnei jotka väittelee iha mitä sattuu ktm exc pyörästä lähtee max. 30hp ja turha väittää muuta. Useimmat tääl ei oo varmaa ees ajanu kotaril ;)
Itselläni vuoden 2006 ktm exc huiput 130km/h 14/42 välityksillä. Jos ette tiedä johonkin asiaan varmaa vastausta nii kysykää sitä asiantuntevalta ihmiseltä älkääkä tälläsilt jonneilt...
kyl kotari menee miljoona kun kaataa es:sää tankkiin
iteläni menee 160km/h :D
Mulla 220 alamäessä
naurattaa lukee näitä kommenttei, jotka kertoo, että menee kahtasataa ja heppoi olis sen 40 :D . Asia ei todellakaan ole niin!
Kottaraisessa on TT:nä n. 33-36hp ja huiput on siinä 143-147km/h paikkella. Onhan tuo KTM aika maukas peli jos isillä, tai itsellasi on varaa maksaa kaikkki huollot ja bensat. Noh KTM on kova peli jos on rahaa, mutta jos ei kannattaa ostaa joku muu. Itellä KTM ja omat huiput 137km/h kepsii.
mul on kotari nii yks seppo ajo sil 189 mittariin kisaväleillä ja kisabensalla sit ku laittaa sen täystehoks se menee asvaltilla jääpiikeillä joku 349 kmh mut kannattaa sillo laittaa 4t öljyy tankkii ettei leikkaa kiinni jos vinguttaa es kädessä sitä
Muista myös ES tankkii ni keulii kutosel pintakaasust.
oon saanu 80 kmh mittariin kun vingutin kaasu pohjassa ja munasennossa. ktm tehtaalta saa muuten sellasia kyykkypyörän pleksejä tohon powerpartsina jos sellasen asentaa nii menee kuulemma 97kmh. mut ei kannata laittaa kisailmanputsaria kun se saa liikaa ilmaa sillon ja menee jopa 100kmh siinä vauhissa alkaa jo hirvittämään nimimerkillä kokemusta on... paskathan siinä tulee pöksyyn. äiti sano ettet enään ikinä aja sillä mopollasi kun en jaksa pestä housujasi kakkelista joka päivä.
mulla on ktm exc 125 2013 on tosiaa viel sisäänajos ja tollee mut sen verran oon koittanu et oon saanu kulkee 153 kotkan omaa mittarii ja on tt ja makso päälle 8000e ku on vähä kaikkii lisä herkkui siin
vaihoin kans eilen omaan 2015 malliin kisabensat ja kisaöljyt niin tuli 0.76hp lisää käytiin dynottamassa se tossa nalle kekkosen dynopajalla. huomaa kyl et vääntöä tuli heti lisää kun lähtee 8 vaihteella vielä liikeelle paikaltaan. huippuja keräs nalle kekkosen penkissä 47kmh, ennen kisanesteitä oli vaan vajaa 43.879kmh et kannattaa vaihtaa kisanesteet kaikkiin mahdollisiin koloihin. kattokaa tuolta ne osat : http://www.pornhub.com/view_video.php?viewkey=1399850236
hyvän näköisiä osia! pitänee tilata nuo
voi vittu jos haluu nopeutta kiihtyvyyttä ja mukavuutta pidemälle matkalle ni ostaa räsän ja jättää kotarit mettää ja radalle...
no huhhu ite sain kottaraisesta dynolla 32hv ja huippuja oon ajanu 136 gepsiin ja sillon oli melko pitkät välitykset. eikä niissä vauhdeissä mitkään mukavimmat ajo olosuhteet enää ollu vaikka oliki sm senkaat.kyllä tuon kottaraisenki varmaan saa menemään +140 mutta sitten menettää kyllä kaiken sen muun ilon mihinkä se vehje on tehty!
Tuli tässä mieleen että huomaisko sitä ulkonäöstä jos heittäis kotariin 125cc koneen tilalle 250cc koneen? Siis kylhän sen tietty tehoissa huomaa mutta huomaako päältäpäin? Esim. onko moottorin suojan paljonki erilaisia 250cc koneessa? Kiitos vastanneille. =)
Jos kotarin konetta aattelit pistää nii ainaki sx 250 ja exc 250 koneet on suht koht saman näkösiä exc 125 koneen kans paitsi että paisari alkaa 250 aikasemmin =)
eise ulkonäöltä varmaa paljookaa eroo mut äänestä kyllä tunnistaa luulen
Kiitos vastauksesta!!!!!!!
voi vittu ku täältä suomi24 ei koskaan löydä vastauksia KYSYMYKSEEN!

jumalauta ku näis aletaa aina kertomaa kuinka kova mopolla itsellään on yms yms.

ainakin off road 125cc (honda, kawasaki, suzki yamaha...) vaihetaan MAX. 50h välein, parempi n. 30 , mut kai noi EXC kestää yli 50 kivasti
vittu te ootte tyhmiä, exc on kisapeli ei niillä oo mitään järkee ajella tiellä... Ktm on viellä niin perkeleen ruma
Hahah älä vaa :D
Mun kaverin serkun isän kotaripas kulkee 170 keulinta väleillä ja jättää mm. meiä mummon micran huipuis ja sen kotkas o vielä nossitki et kiihtyy kyl sillee et perus pikkujonnen ranteet jää tankoo kiinni ku vääntää tupin nuri. On meinaa sen verra rivakka pyörä et sitä ei kande es pärinöissä ajaa ku lähtöö aika äkkiä käsistä... ja vieläku iskee es paisariin ni on meno valoakin nopeampaa..
Oli kotari, meni 120 ja 0-100 7sec-->myin romun. ostin sm hussen, meni 140 ja 0-100 5,8sec.
Tuosta teille. :DDDDDD
Eikä tartte ajaa metäs ku ei hussella hävetä ajaa kadulla. :)
Vissiin sitte aika hyvin huolettu ja tehokas kotka ollu sulla jos sm husse sen jättää
mitäköhä sä oikee selität? Kyl munki sm husse menee 5,8 sekkaa 0-100 ja jättää kylän kotarit. Iha normi juttu noi kisaenskat on vaa suunniteltu mettää eikä kadulle. kadulla luonnollisesti katupiikki vie vaikka metässä toisin päi meneeki. kotareissa välitykset on erilaiset nii husse kiihtyy paremmi ja vetää huippuja enemmä. tämä on saatu aikaseksi hussen lyhyillä ensiövälityksillä ja pitkillä toisiovälityksillä jolloin koneella on lyhkäset välit eli koneen välit takaa kiihtyvyyden ja toisiovälitykset eli etu ja takaratas niin niiden välitykset on pitkät niin se takaa suuret huiput.
kaikki vittu riippuu iha niistä koneista oli minullakii kotari mikä oli täys nuhapumppu paska kulki 140 ja kiihty päi vittuja sit oistin vanhemma kotari mitä kulkee 170! ja varmana jättää kiihytyksessäkii jokaise vitu husse ;D kaikki riippuu kaikesta ;D kyllähä se hussekii näppärästi lähtee jos o rinoo,isompaa kaasari, viilattuu pannuu...
mitä kotarissa ota kurit viturallee ;) ja on kyl itelläkii jyrsitty pannu!
Tää on taas tätä suoli-kaksnelosta.... Ostakaa heti vaikka kuussatanen, jos se vauhti noin tärkeätä on
Kyllähän se on pojat kuulkaas niin, että Ktm on kiihytyksissä se kuka käskee, samoten metsässä ajaessa.Itse ajoin huiput gpsiin 164km/h , mutta ei sitä oo siihen tarkoitukseen tehty, että sillä tuota 160km/h ajettaisiin, ostakaa hyvät ihmiset kyykkypyörä jos haluaa ajaa niin kovasti, ei Kotkalla ajeta kuin 150-200m kaasupohjassa, sitte hiimaillaan puolikaasulla.. Eikä sitä mihinkään matka-ajoon ole suunniteltu, se on ENDUROPYÖRÄ, radalle ja mehtään se on suunniteltu! Ja husqvarnan omistajat, ainoa husqvarna mikä vetää tiukalle ktmmän kans on WR, Ja kokemuksen syvällä rintaäänellä, ei pärjää sekään ;) Turhaa tuommonen kinastelu.
Itellähä on toi kotari, =D nauran kyllä tämmösille vanhuksille jotka rasvaa hondiaan autotallissaan ja tulee tänne vittuilee =DDD Kotaris o 50hp ja temmis 45. Kotarii ku laittaa välit 16-42 nii joha lähtee, viel turbokitin alakauttane ja hgs nii vittu foban pilepakukaa pärjää saatana! Älkää mollatko ktm hyvä pyörä ja saa vitusti pilua

Myllä Mulee Muijii
Huomaa että sulla ei oo kotaria ja et oo saanu "pilua"
Mikä vitun uushomo jonne?

es paisariin
paljonko toi kotari oikeasti niin vitusti, kun sanotaan et jopa 10 l/100km
Tarkotin kulutusta
jännä juttu ku monet ktm kuskit luulee et se kotari ois joku "iha vidun dykki laite" , ei se pyörä sillä 30 hepalla kiihy nii hyvin kuin voi pienen pojan käsissä tuntua
Käykö sx osat exc:hen esim fmf putki?
NUOLKAA MUN MULKKUU MIKÖ ON KASTETTU 2T ÖLJYSSÄ! NAM!....;)
ei nuo kotkat oo tarkotettu maantieajoihin. exc malli on tarkotettu enska radalle ja sx crossi montulle. jos haluu sitä matka ajoo ajella niin ostakaa joku husgvarna vaikka. mutta exc on jollain ihme tempuilla saatu tieliikenne käyttöön (11kw) .vakiona liikkeestä ostettuna veikkaisin sellasia 80kmh nopeuksia sillä kuriputkella.mutta kone kärsii siintä kuri kuri putkesta eli annan vinkin . laittakaa ne kotkat täystehosiks. ei niitä kulkemaa oo tarkoteetu vaan kihtymään hyviin lukemiin ihme ajoissa. koneen erot: siis täystehosena
exc : kaasarin säädöt erit ja kampiakseli. muuten melkein sama kone ku sx.
jousitus on taas exceessä tehty enska käyttöön (ostaessa saat ohje kirjan mukaan että pystyt säätämään itse jousituksen kohilleen) sxän jousitus taas on hieman jäykempi ja toimii hieman eri tavalla.
jos omassanne kotkissa ei riitä tehot sitten mitä ikinä teetkään nii otattakaa sylinteri näkyville + uusi tiiviste. viila käteen tai joku remeli. viillaatte ne aukot sen tiivisteen mukasesti. noin saat lisä vääntöä koneeseen. muita vinkkejä en tiedä. mutta en jaksa enempää kirjotella :)
paska puhetta kaikki
Vítuttaa teidän páskapuheet. Smoto kevarit (125 pytty) jotka on tappiin viritetty niin ne saadaan kulkemaan hikisesti 150kmh. Ainoastaan kyykyt menee täysitehoisina noin 160kmh (Aprilia RS, Honda NSR ym). Mutta tiesittekös että Moto GP 125 pyörät joissa on kisakone niin ne menevät noin 198kmh? Siinä alkaa olemaan kevarien raja kyykyissä siis. Endurot/supermotot saa kulkemaan sen 150 väkisin niinkuin sanoin. Kaverini laittoi muuten Aprilia RS 125 180cc malossin niin kulki 200-210kmh (testasi 2km pitkällä suoralla) GEPSIIN.

Täysteho = Kaasari säädöissä ja ehkä tehari/kuriton putki

Täystuho = Kaasari suurempi, säädöissä, tehari, parempi sylkän kansi, avarretut kanavat ym, isompi pytty (pytty ei kyllä välttämättä pakollinen)
mulla on nicky haydenin vanha fillari ni otin viivat yhen kotka pojan kaa nii lähin kahville ku äiti soitti
Työnnä se saatanan kkotarinii syvälle p3rs reikää ku vaa menee
Nykyään ainaski noi ktm exc menee 4kw vakiona papereista läpi. Itellä ainaski on lukee niin tossa rekisteriotteessa... 2012 vuoden malli siis on. Nykyään täystehone tottakai :)
Mulla on myös KTM EXC 125cc nii mulla menee välillä noin 150 km/h
sanooko fobat mitää noist vilkuttomist kevareist?
kaikki jotka väittää et kotarit o perseestä ni o jotai 13v jonnei joil ei oo rahaa ostaa kunnon pyörää (KTM)
Kaverin KTM:ltä mitattiin 35 hp takanakilt ja olen nähnyt kyseisen paperin. 13/38 väleillä keräsi huippuja 173 gepsii!!
Älkää nyt vittu tulko jauhaa tota paskaa tänne kun ette kummiskaa tiiä pyörästä hevonvittua.
Noista huipputehoista en tiedä, mutta tuo huippunopeus on päin honkia. Ei enduromallinen mene lähellekkään tuota vauhtia. Esimerkiksi Suzuki SV650 (katteeton pyörä) kulkee sen ~200km/h ja tehoa löytyy 70hp ja vääntöä 60nm. Tuollaisessa katteettomassa pyörässä ei ole edes niin isoa ilmanvastusta mitä jossain enduropyörässä. Tämä saattaa järkyttää sinua, mutta tuollainen KTM kulkee suurimmillaan sen 120-130km/h ja silloin se kiihtyy jo todella laiskasti.
Ei mutta lehmän kyrpää juu:)
nii ja ensinnäkin vakio kotari kulkee 60-70kmh koska on kuristettu 4kilowattiseksi. jotta menee päästötesteistä läpi
Ei ne niile kaikkia kurista vane jotkut jotka testaaaan ja poliisi vaa katto sormie välist ku näkee kadulla
jos perus tt kisapiikeistä puhutaan niin temmi on tehokkain. ja sitten mitä juttua olen kuullut nii husse we 144kitillä ja vhm kannella lähemmäks 170kmh. ei tietenkään noissa yli 120kmh vauheissa mitään mukavia ajettavia ole nämä enska/smoto pyörät.
Olen aika usein kuullut tästä TM pyörästä ja on suunnilleen yhtä tehokas kuin muutkin kisapiikit. Itseasiassa TM hävisi jossain youtube videossa KTM EXC 125 pyörälle tehoissa, kun molemmat penkitettiin. Ja KTM EXC ei edes ole tehokkain piikki, koska on enduro ja siinä on vääntöä hiukan enempi mitä crosseissa. En kylläkään ole tästä edellisestä lausahduksesta täysin varma, kuulopuheita. Ja näillä muutaman hevosvoiman eroilla mitä eri merkkien kilpapiikeissä esiintyy, ei ole käytännössä mitään merkitystä. Se on niin pieni ero.

Ja tuosta 170km/h nopeudesta, oma 500cc enduro voisi juuri ja juuri kulkea noin kovaa pidemmillä välityksillä, joten tuon kokoiselle pyörälle se on täysi mahdottomuus. Kyykkymalliselle pyörälle tuo 170km/h nopeus tuolla kuutiotilavuudella on mahdollista, sillä ilmanvastus on niin paljon pienempi.
Bitch pls..
Yamaha
Honda
KTM

kärki kolmikko katupiikeistä
Ja turha nyt tull inisemää yhtää mitään ku näköjää jengil ei oo ikiin ollu pv:t parempaa vehettä ?
Ja kyllä, kyllä se ktm tt pystyy helposti saamaan sen 170 välejä vaihtamalla :D
vitun huorat
Tulkaa kouvolaan nii saatte tietää näist asioist enemmä
rupee vaa vituttaa tommoset ihmiset mitkä aattelee nois muist tyypeist kel on tyylii honda tai ktm etc. et juu mikä homo pappabetalar yms yms
Mä olin 2v töissä et saisin hyvän , harvinaisen honda crm ja en aijo ikinä luopua siitä coz kumminki harvinnaisin kisapiikki suomessa
korjaus 2 kesää koska koulut..
Minulla ei ole mielipidettä tuon "pappa betalar" asian suhteen, mutta KTM kuskien asenteesta kylläkin on... Lähes jokainen kuski, jolla on alla KTM EXC 125, väittää sen kulkevan ~170km/h. Vaan kun milläs ne sen on mitannut? Jos tuossa rakkineessa on oma nopeusmittari, niin se ei ole tehty suuriin nopeuksiin, joten ei ole enään tarkka ~100km/h paikkeilla. Jos taas käytetään jotain puhelimeen ladattua nopeusmittaria, joka toimii GPS satelliittien avulla, niin puhelimen sijainti on siviilikäytössä parhaimmillaankin vain 5-10m, jolloinka sijainnin perusteella mitattu nopeus voi heitellä aikas paljonkin... Jos taas huippunopeus mitataan dynolla, niin silloin ei ole ilmanvastusta, jolloinka 125cc pyörä voi hyvinkin saada lukemaksi 170km/h.

Tällöin käytännössä ainoaksi vaihtoehdoksi jää mitata pyörän nopeus tutkalla. Ja veikkaampa, ettei kovin monelta löydy taskusta tarkkaa nopeustutkaa.
Toki aika tarkka tulos voidaan saada käyttämällä auton nopeusmittaria, sillä nykyiset autojen nopeusmittarit ovat suunniteltu suuriinkin nopeuksiin.
Itse asijassa kotarin mittari näyttää 100% oikein ihan sama missä nopeuksissa jos mittari on säädetty oikein!
En ole kokeilut, ei kiinnosta. Kovemmat kuskit ajaa montulla ja metäs, koska asfaltilla se on liian helppoa.
vittu täystehoseen tarvii moottoripyöräkortin >35kW
mistä sais KTM exc 125 100-380€ äiti saattaa ostaa jos maksaa noin paljon/vähän
En tiedä paljonko kulkee, kyllä se aika kovaa kulki. Naapurin ruohonleikkurille pärjäsin viivoissa kun kaksi kaveria oli työntämässä minua liikkeelle.
vedä kätee manne sulle mt gotgaa voi andaa:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD OSTA SKYTEAM MONKEY JOKA KEULII TÖÖTIS JA PASKANTAA ASPIRIINII PAKOPUTKENLOPPUPILLIN KAUTTA:ddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddxddddddddddloolesmage

orion on ihan ok, ajoin 600kmh puuhun meni tanko killiin ja vähä tuppi hajos. ei mitää muuta. mul on muute pidemmät munakarvat ku jyrki kataisella:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD ei viddu mage munkotkas tuli mäntä ulos vaihelaatikon pierulaakerista joka halkes. laitoin muute kaverin hussen pakoputkee koiranpaskaa:DDD
voi vitun valopäät kotarit kulkee vakiona tasan 80kmh mut sitteku vähä virittää nii kyllä niistä tehoja saa irti iha hyvi ;)
mulla on beta
06-07 malleissa kampiakseli kiero valmiina kun on tullut tehtaalta....
MUN kotari kulkee ainaki yli 100 mut en oo uskaltanu viellä ajaa ku87kmh oon saanu alamäes mut kyl se sen 100 kulkee ainaki mun iskä niin sano mulle :/
mut ei se kää oo viellä viittiny koittaa siitä huippuja.
Mu kotari kulkee sata viissataa
Kiihtyy varmasti hyvin 30 minutis jos on semmoset välit sulla ja kulkee 150
Nää jutut on hyviä saa kulkemaan 190hah itel 13/53välit ja se kulkee sen 135lähelle ja heppoja 35aika lähelle mut kiihtyvyys on jees turha tulla luettelemaan niit 50hepan vehkeitänne
noihan on ihan älyttömän lyhyet välit kadulle tuskin kukaan 13/50 lyhyemmillä ajaa paitsi jos jotain stunttailua niin sitten ehkä...
ostakaa kotariin husse lippa nii menee 300kmh
mun kotarin (2009) huiput o 154 suoral muna-asennos ja tehoo o sellaset 35 hp pitkiin matkoihin en suosittele vaik kadullakin iha mukava peli ajaa mäntää oon ite vaihtanu 80-90h välein ja öljyi 10h välein bensan kulutus o itellä ollu 6-8 litraa satasel

mukava peli ajaa mut maksaa ja sen ylläpito maksaa :)
Tuo männänvaihtoväli on sellainen omatunnon kysymys. Jokaisella on omat rajat ja kriteerit moponsa huoltoon. Meillä on hyväksitodettu rytmi, eli kun viisi ilmansuodatinta on pesua vailla on aika vaihtaa moottoriin öljyt. Kun viisilitraa 2t öljyä on ajettu on koneremontin vuoro, laakerit, mäntä, kiertari. Koskaan ei ole ollut tarvetta uusia muita osia kulumisen takia joten näitä välejä voisi ilmeisesti hiukan jatkaakin. Tämä rytmi vaan on selkeä ja helppo seurattava. Kytkimen vaihto kokonaisuudessaan sittenkun alkaa luistamaan. Talvella yleensä piikkipyörillä tulee oireet esiin. Käyttö on katua ja kisaa, eniten tulee tunteja treenatessa. 2t öljynä käytämme Teboilia halpuutensa vuoksi, Kotareissa. 2% ja Temmissä 3%. Keulahuolto tehdään jokatoissella öljynvaihdolla ja takaiskari heti sen perään kunhan minulta löytyy aikaa. Tarve olisi pitää sama rytmi keulan kanssa, mutta se on isompi työ ja vaatii koko illan eli joskus hiukan lipsuu. Kadulla exc on ihan kelpolaite ja kyllä sillä pitempiäkin reissuja heittää, ainakin päitsin mittaisia tiedän ajetun.
Onko tuo KTM 125 170cm pojalle sopiva kokone ja kui korkee noissa on istuinkorkeus
En muista korkeutta, mutta sopiva on tuon mittaiselle. 160senttinenkin ajaa jo hienosti. Tehoahan noissa ei hirveitä ole. Joten sopiva laite jos kytkimenkäyttöön tutustunut aiemmin. Erittäin mukava ja kevyt menopeli jonka vakionkaan ominaisuudet ei lopu kesken. Hyvät jarrut, jousitus ja moottori. Huoleton laite ja helppo myidä edelleen.

Asiantuntijat

  • SincityNaisille ja pariskunnille sunnattu intiimituotteiden erik...

Keskusteluhaku

Laaja haku



Lisää keskusteluja aiheesta

Viikon keskustelluimmat

Tietoa mainosten kohdentamisesta