Tuo mahtava taito tuppaa jäädä kaupassa myytävien valmiiden appelssiini mehujen takia unholaan, joten katsokaa miten asiat tehtiin vanhana hyvänä aikana:
http://peanut.dy.fi/artikkelit/nayta.php?id=7
Appelssiini puristus nykypäivänä
11
336
Vastaukset
- appelssiini...
(suomentajan huomatus)
Sama virhe toistui tuolla sivullakin.- tuo ei ole totta
Sinä et osaa suomenkieltä.
- Wikipediaan
tuo ei ole totta kirjoitti:
http://www.google.com/search?client=safari&rls=fi-fi&q=appelsiini&ie=UTF-8&oe=UTF-8
- suomenkieltä
tuo ei ole totta kirjoitti:
Googlessa noin 394 000 osumaa haulle appelsiini.
Että se siitä kielen osaamisesta.
- tulee..
kyllähän tuo itse puristettu tuoremehu parasta on, mutta litrahintaa sille vain tulee moninkertaisesti valmiisiin täysmehuihin nähden.
- ei varmasti tule
Jos puristaa oikein ja ostaa halpoja appelssiinejä
- ostat?
ei varmasti tule kirjoitti:
Jos puristaa oikein ja ostaa halpoja appelssiinejä
appelsiinien kilohinta pitäisi olla alle 30snt kilo, että litrahinnaksi saataisiin 60snt jonka täysmehu kaupassa maksaa litralta.
halvimmillaan olen nähnyt appelseja euroaikana myytävän 99snt/kg. - ei varmasti tule
ostat? kirjoitti:
appelsiinien kilohinta pitäisi olla alle 30snt kilo, että litrahinnaksi saataisiin 60snt jonka täysmehu kaupassa maksaa litralta.
halvimmillaan olen nähnyt appelseja euroaikana myytävän 99snt/kg.PeanutSäätiön liikkeistä saa appelssiinia 10 sentin kilohintaan. Niitä ei ole kylläkään kun muutama suomessa.
- APPELSSIINI...
Googlatkaapa hakusanalla "appelsiini"
- toisinajattelija22t
Sinä se vain kuljet massan mukana eikö sinulla ole ollenkaan omaa tahtoa?
Jos google hyppää kaivoon hyppäätkö sinä perässä?
- kysymyksiä heräsi
Tästä ohjeesta jäi liian paljon avoimia kysymyksiä, mutta se oli kai suunnattu enemmän tuonne ammattipuolelle. Nyt maallikkoa ja kotikokkia jäi askarruttamaan monta juttua, esim. sokeri, että millaista sen pitää olla? Käykö hillosokeri jos ei ole muuta? Meneekö mehu itsestään kuppiin vai pitääkö se välillä kaataa sinne?
Appelssiinin lihan puristelemista voisi joskus harjoitella itsekin. Viimeistään toukokuussa. En tosin usko, että se heti onnistuu, mutta harjoitus tekee mestarin niin kuin sanotaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli306072Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144584Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle413274IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm623071Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3551676Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek111428- 711381
Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861358Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2401289- 791189