Appelssiini puristus nykypäivänä

Tuossa

11

336

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • appelssiini...

(suomentajan huomatus)
      Sama virhe toistui tuolla sivullakin.

• tuo ei ole totta

Sinä et osaa suomenkieltä.

• Wikipediaan

• suomenkieltä
        tuo ei ole totta kirjoitti:

Sinä et osaa suomenkieltä.

Googlessa noin 394 000 osumaa haulle appelsiini.
        Että se siitä kielen osaamisesta.

• tulee..

kyllähän tuo itse puristettu tuoremehu parasta on, mutta litrahintaa sille vain tulee moninkertaisesti valmiisiin täysmehuihin nähden.

• ei varmasti tule

Jos puristaa oikein ja ostaa halpoja appelssiinejä

• ostat?
        ei varmasti tule kirjoitti:

Jos puristaa oikein ja ostaa halpoja appelssiinejä

appelsiinien kilohinta pitäisi olla alle 30snt kilo, että litrahinnaksi saataisiin 60snt jonka täysmehu kaupassa maksaa litralta.
        halvimmillaan olen nähnyt appelseja euroaikana myytävän 99snt/kg.

• ei varmasti tule
        ostat? kirjoitti:

appelsiinien kilohinta pitäisi olla alle 30snt kilo, että litrahinnaksi saataisiin 60snt jonka täysmehu kaupassa maksaa litralta.
        halvimmillaan olen nähnyt appelseja euroaikana myytävän 99snt/kg.

PeanutSäätiön liikkeistä saa appelssiinia 10 sentin kilohintaan. Niitä ei ole kylläkään kun muutama suomessa.

• APPELSSIINI...

Googlatkaapa hakusanalla "appelsiini"

• toisinajattelija22t

Sinä se vain kuljet massan mukana eikö sinulla ole ollenkaan omaa tahtoa?
        Jos google hyppää kaivoon hyppäätkö sinä perässä?

• kysymyksiä heräsi

Tästä ohjeesta jäi liian paljon avoimia kysymyksiä, mutta se oli kai suunnattu enemmän tuonne ammattipuolelle. Nyt maallikkoa ja kotikokkia jäi askarruttamaan monta juttua, esim. sokeri, että millaista sen pitää olla? Käykö hillosokeri jos ei ole muuta? Meneekö mehu itsestään kuppiin vai pitääkö se välillä kaataa sinne?

Appelssiinin lihan puristelemista voisi joskus harjoitella itsekin. Viimeistään toukokuussa. En tosin usko, että se heti onnistuu, mutta harjoitus tekee mestarin niin kuin sanotaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      30
      6072
    2. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      14
      4584
    3. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      41
      3274
    4. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      62
      3071
    5. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      355
      1676
    6. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      11
      1428
    7. Haluaisin lähettää sulle viestin

Mutta en enää uskalla. Miehelle.
      Ikävä
      71
      1381
    8. Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista

Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas
      Ikävä
      86
      1358
    9. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      240
      1289
    10. Miellytänkö sinun silmää?

Varmaan ainakin vähän, jos tykkäät minusta. Siis jos tykkäät.
      Ikävä
      79
      1189
    Aihe