Honda Accord ja takuu: Veho Pitäjänmäki ( Helsinki )

Accord Tourer 2006

Meillä on sinänsä hyvä auto, Honda Accord sport tourer 2.0 vuosimallia 2006. Hondan huoltoon ja takuuseen olen kuitenkin joutunut pettymään jo pari kertaa.

Jos vertaan aiempien automerkkien takuu- ja huoltokokemuksiin, niin Honda pärjä vertailussa huonosti.

Accordiini tuli pieni mutta ärsyttävä vika. Takuuaikana molemmat tavaratilan valot pimenivät noin vuoden välein. Ensimmäinen kesällä 2008 ja toinen syksyllä 2009.

Vein auton vuosihuoltoon Veho Pitäjänmäelle Helsinkiin kun toinen valoista oli pimentynyt. Vikaa ei korjattu huollossa. Ajattelin että kyse on polttimosta ja vaihdoin sen, mutta vika ei poistunut.

Vein auton toistamiseen vuosihuoltoon kun tavaratila oli täysin pimeä ja paikkana Veho ( Pitäjänmäki ). Mainitsin erikseen että vika täytyisi tällä kertaa saada korjattua ja kyse ei ole polttimon palamisesta.

Kun hain auton huollosta ihmettelin miksi huollon yhteydessä laskussa oli erikseen laskutettu kyseisten vikojen korjaamisesta.

Epäkohtelias asiakaspalvelija tiuskaisi että lamppujen piuhat olivat irronneet ja etteivät he kuulemma tiedä miksi piuhat olivat irronneet eikä niitä siksi voi laittaa takuuseen. Mikä selitys?

Sinänsä pieni asia, mutta panee miettimään eikö Hondan takuu toimi isommissakaan asioissa.

Ihmettelen Pitäjänmäen Vehon tylyä asiakaspalvelua etenkin tässä markkinatilanteessa kun kyse on hyvin potentiaalisessa vaihtoiässä oleva auto. Hondan huolto ainakin Veholla on kallista ja työjälki kehnoa eikä laskusta saa selvää mitä autolle on tehty.

Veho Pitäjänmäen huolto on muuten molempien vuosihuoltojen yhteydessä soittanut ja puhelimessa kertonut että jarrut ovat lopussa ja jarrupalat täytyisi vaihtaa. Kun olen todennut että en katso vaihtoa tarpeelliseksi, on ääni muuttunut kellossa ja jarrut eivät olekaan niin lopussa vaan kyllä niillä vielä ajelelee.

Jarrut ovat yhä hyvässä kunnossa myös katsastusmiehen mukaan vaikka Veho Pitäjänmäen mukaan ne piti vaihtaa jo toista vuotta sitten.

Tietääkö joku rehellisen paikan jossa Hondaa voi huoltaa?

40

8135

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Boshkhi

      tae vaan rahanmenon ja hermojen.

      • Hirveä hirvi

        Fiksumpaa on hankkia Haynesin www.ago.fi korjaus- ja huolto-ohjekirja, huoltaa sen opastuksella mahdollisimman moni kohde ja teettää ennalta määrätyt vaikeammat työt Veholla. Silloin ei vehonkaan hinnat hirvitä.


    • etukäteen

      No eihän takuuasoita korvata etukäteen. Sinulta palannut lamppu 2009 syksyllä niin mitwen sen voisi laittaa takuun piikkiin noin ennenaikojaan.
      Ei muuta kuin tilaa terveyskeskukseen aika lääkityksesi päivitykseen. Oikean lääkityksen myötä voit huomata kuin pahoja harhakuvitelmia sinulla on ollut. Takapihallasi nimittäin seisoo katsastamaton autosi.

      • Accord Tourer 2006

        > Ei muuta kuin tilaa terveyskeskukseen aika
        > lääkityksesi päivitykseen. Oikean lääkityksen
        > myötä voit huomata kuin pahoja harhakuvitelmia
        > sinulla on ollut.

        Kiitos asiallisesta vastauksesta. Oletko sattumoisin Veholla töissä?

        Kuten kirjoitin, lamput eivät olleet palaneet vaan tavaratilan valojen piuhat olivat syystä tai toisesta irronneet kiinnittimistään. Irtoamiset tapahtuivat vuoden välein ja niiden välissä oli vuosihuolto jossa ongelmaa ei korjattu.

        Ongelma korjattiin lopulta seuraavassa vuosihuollossa kun sitä erikseen pyysin mutta tiuskaisujen kera sain maksaa kiinnityksestä. Mielestäni tämä oli takuuasia, Veho Pitäjänmäen mielestä ei.

        Saattaapi olla että en hanki seuraavaa autoani Veho Pitäjänmäeltä.


      • Accord Tourer 2006

        > Ei muuta kuin tilaa terveyskeskukseen aika
        > lääkityksesi päivitykseen. Oikean lääkityksen
        > myötä voit huomata kuin pahoja harhakuvitelmia
        > sinulla on ollut.

        Kiitos asiallisesta vastauksesta. Oletko sattumoisin Veho Pitäjänmäellä töissä?

        Kuten kirjoitin, lamput eivät olleet palaneet vaan tavaratilan valojen piuhat olivat syystä tai toisesta irronneet kiinnittimistään. Irtoamiset tapahtuivat vuoden välein ja niiden välissä oli vuosihuolto jossa ongelmaa ei korjattu (Veho Pitäjänmäellä).

        Ongelma korjattiin lopulta seuraavassa vuosihuollossa kun sitä erikseen pyysin mutta tiuskaisujen kera sain maksaa kiinnityksestä. Mielestäni tämä oli takuuasia, Veho Pitäjänmäen mielestä ei.

        Saattaapi olla että en hanki seuraavaa autoani Veho Pitäjänmäeltä.


    • nnipponisti

      aivan samanlaista ........ tampereella.

      • Kayttoautoon

        koko VEHON touhuun kyllastyneena.Aina samanlaista velttoilua, ja vittuilua.Tampereella nimittain.


      • po.

        Hämeenlinnan autokeskus(veho) todellinen rosvouksen tyyssija.


    • Espoossa

      Ja olen alkanut huollattaa autoni Vihdin autotalossa Nummelassa,niillä on myös Hondan merkkihuolto.Huollon ajaksi saan kuluitta sijais auton.Stadissa rahastetaan vaan mutta asiallinen palvelu puuttuu.Varsinkin veho.

    • Veho.

      Suosittelen Magneettia Vantaalla. Halvempi kuin Veho ja paljon parempi palvelu. Tekevät kyllä mitä pyydetään.

    • Jazzailija

      Onpas ikävän tutulta kuulostavaa. Nyt alkaa entistäkin enemän epäilyttää, olikohan tosiaan meidänkään Hondamme jarrut oikeasti ison remontin tarpeessa vaivaisen 30 000 kilometrin ajon jälkeen, kuten huolto väitti ja me vielä piru vieköön uskoimme. Meidän tapauksessamme huoltaja oli Herttoniemen Veho.

      Pahasti alkaa haiskahtaa siltä, että muiden töiden ja laskutuksen puutteessa Veho yrittää ujuttaa kaikille Honda-miehille ja varsinkin Honda-naisille jarruremonttia. "Jarrut loppu"- oli meidänkin Veholta saamamme analyysi ja valitettavasti vaimo ehti antaa luvan remonttiin. Olisi vaan pitänyt meidänkin jättää asia katsastusmiehen arvioitavaksi.

      Harmillinen asia sikäli, että tähän yllättävään jarruremonttiin asti mekin olimme Hondaamme erittäin tyytyväisiä.

      Toyota-kauppias väitti tietävänsä, että Hondiin tehdään yleensäkin jarruremontteja tosi taajaan. Pidin tuota ensin ainakin osittain kilpailijan panetteluna, mutta tässähän alkaa nyt olla enemmänkin esimerkkiä näistä tarpellisten tai tarpeettomien jarruremonttien tyrkytyksistä.

      Mutta kasaako Honda tosiaan jarrut huonoista osista vai naruttaako Veho asiakkaitaan remontoimaan ehjiä jarruja. Kumpikin vaihtoehto on ikävä ja huonoa mainosta muuten mainiolle autolle.

      • Ei kannata viedä vehoon

        Ite vein pitäjänmäen vehoon kolinan takia joka tuli kun ajoi monttuun tms.. No auton haettuani korjaus lapussa luki että kiristetty pakoputken kiinnistystä koska pakoputki osui vetokoukkuun...ööö...eihän se ny voi mitenkään kolista siihen..? No, sama kolina jatku tämän jälkeen, eli mikään ei muuttunu..rahaa vaan palo vehoon! Pitää tässä kun säät lämpenee tutkia mistä kolina johtuu, luulisin puslista tai muusta vastaavasta. Huollot sujuu nykyään vianorilla vantaalla. 200€/ 100tkm huolto


      • Merkko
        Ei kannata viedä vehoon kirjoitti:

        Ite vein pitäjänmäen vehoon kolinan takia joka tuli kun ajoi monttuun tms.. No auton haettuani korjaus lapussa luki että kiristetty pakoputken kiinnistystä koska pakoputki osui vetokoukkuun...ööö...eihän se ny voi mitenkään kolista siihen..? No, sama kolina jatku tämän jälkeen, eli mikään ei muuttunu..rahaa vaan palo vehoon! Pitää tässä kun säät lämpenee tutkia mistä kolina johtuu, luulisin puslista tai muusta vastaavasta. Huollot sujuu nykyään vianorilla vantaalla. 200€/ 100tkm huolto

        Vein omani 210k huoltoon Veholle. Maksoin huollosta iteni kipeäksi vain huomatakseni, että auton jäähdytysjärjestelmä ei huollon jälkeen enää pelittänyt. Seurauksena kansiremontti, josta eivät ota mitään vastuuta. Remppa Veholla olisi maksanut 1.200 erkkiä, teen sen nyt kuitenkin itse, kustannukset tonnin vähemmän. Laske siitä työn hinta.


      • periferiasta

        Outoja juttuja, pidin Mersun huoltoja sekä korjauksia arvokkaina, joita kyllä riitti( 2001/200CDI)riesaksi asti. Honda Accord Tourer 2,2 d. huollot samassa paikassa, hintaa 2/3 osaa edellisestä merkistä. Mitä jarruihin tulee, ne kyllä avataan joka 20000 jälkeen ja putsataan. Ko firman mukaan vaihto on ajankohtainen n 120000 km jälkeen. Kysymys: Onkohan Veho lukenut ohjeen oikein kohdassa jarrujen puhdistus/palojen vaihto.


      • oulussa
        periferiasta kirjoitti:

        Outoja juttuja, pidin Mersun huoltoja sekä korjauksia arvokkaina, joita kyllä riitti( 2001/200CDI)riesaksi asti. Honda Accord Tourer 2,2 d. huollot samassa paikassa, hintaa 2/3 osaa edellisestä merkistä. Mitä jarruihin tulee, ne kyllä avataan joka 20000 jälkeen ja putsataan. Ko firman mukaan vaihto on ajankohtainen n 120000 km jälkeen. Kysymys: Onkohan Veho lukenut ohjeen oikein kohdassa jarrujen puhdistus/palojen vaihto.

        wetterillä jarruja availla
        renkaat oli paikallaaan koko kahden tunnin öljyn vaihdon ajan.
        mutta raha kelpas 391e 80000 huolto
        poika vaan kulutti aikaa kiertelemällä muiden autojen luona.
        sitten oli tarkastusmerkki laitettu semmoiseen mitä ei autossa ees ole
        tais olla viimeinen huolto wetterillä.
        viimeksi ajovalolampun laittoivat oikein kun muka olin laittanut
        väärinpäin sehän sit näytti puunlatvoihin,surkea remonttireiska asialla.
        raitisilmasuodattimen vaihtoivat että saavat laskua isommaksi 60000 huollossa
        joka kuuluu vasta 80000 huoltoon.
        oli kiva seurata huollon edistymistä kun auto on vaan pukilla eikä
        huoltomiestä näy missään.
        täytyy varmaan tehdä valitus,
        katsastan auton ja jos on jotain vikaa teen petosilmoituksen.


      • RaneS
        oulussa kirjoitti:

        wetterillä jarruja availla
        renkaat oli paikallaaan koko kahden tunnin öljyn vaihdon ajan.
        mutta raha kelpas 391e 80000 huolto
        poika vaan kulutti aikaa kiertelemällä muiden autojen luona.
        sitten oli tarkastusmerkki laitettu semmoiseen mitä ei autossa ees ole
        tais olla viimeinen huolto wetterillä.
        viimeksi ajovalolampun laittoivat oikein kun muka olin laittanut
        väärinpäin sehän sit näytti puunlatvoihin,surkea remonttireiska asialla.
        raitisilmasuodattimen vaihtoivat että saavat laskua isommaksi 60000 huollossa
        joka kuuluu vasta 80000 huoltoon.
        oli kiva seurata huollon edistymistä kun auto on vaan pukilla eikä
        huoltomiestä näy missään.
        täytyy varmaan tehdä valitus,
        katsastan auton ja jos on jotain vikaa teen petosilmoituksen.

        Kannattaa viedä sellaiseen huoltoo mistä näkee korjaamon puolelle, niin pystyy katsomaan että laskutetut hommat myös tehdää, Se on vaan nykyään suomessa että ei enään voi mihinkään luottaa ,oli automerkki mikä tahansa. Tuntuu että suomessa ei mikään muu pelaa kuin laskutus.


      • Hondakolisee
        Ei kannata viedä vehoon kirjoitti:

        Ite vein pitäjänmäen vehoon kolinan takia joka tuli kun ajoi monttuun tms.. No auton haettuani korjaus lapussa luki että kiristetty pakoputken kiinnistystä koska pakoputki osui vetokoukkuun...ööö...eihän se ny voi mitenkään kolista siihen..? No, sama kolina jatku tämän jälkeen, eli mikään ei muuttunu..rahaa vaan palo vehoon! Pitää tässä kun säät lämpenee tutkia mistä kolina johtuu, luulisin puslista tai muusta vastaavasta. Huollot sujuu nykyään vianorilla vantaalla. 200€/ 100tkm huolto

        4 kertaa Veholla 2xpitsku ja 2x Olari, kaikenlaista on vaihdettu, mutta kolina jatkuu. Eli takaa vaimeaa kolinaa töyssyissä/epätasaisella alustalla.
        Kiitos vinkeistä.


      • honda-man
        Hondakolisee kirjoitti:

        4 kertaa Veholla 2xpitsku ja 2x Olari, kaikenlaista on vaihdettu, mutta kolina jatkuu. Eli takaa vaimeaa kolinaa töyssyissä/epätasaisella alustalla.
        Kiitos vinkeistä.

        Moi! Mulla oli Honda Accord Sport Tourerissa -03 takapään natinaa, jota ei ensin osattu Veholla korjata, mutta toisella kertaa löytyi vika eli kyseessä kallistuksenvakaakan ohjaustanko, joka uusittiin ja natinat hävisi.


      • accomies
        Ei kannata viedä vehoon kirjoitti:

        Ite vein pitäjänmäen vehoon kolinan takia joka tuli kun ajoi monttuun tms.. No auton haettuani korjaus lapussa luki että kiristetty pakoputken kiinnistystä koska pakoputki osui vetokoukkuun...ööö...eihän se ny voi mitenkään kolista siihen..? No, sama kolina jatku tämän jälkeen, eli mikään ei muuttunu..rahaa vaan palo vehoon! Pitää tässä kun säät lämpenee tutkia mistä kolina johtuu, luulisin puslista tai muusta vastaavasta. Huollot sujuu nykyään vianorilla vantaalla. 200€/ 100tkm huolto

        yleensä tourerissa kolahdus takaa kuuluu iskareista. toki ensin kannattaa tarkastaa kaikki puslat ja nivelet.


      • L

        Itsellä vaihdettu 60 tkm, 77tkm ja nyt 90 tkm kohdalla palat. Nyt tosin vasta takapalat. Myönnän, olen täysi käsi autojen huollossa, eikä asia kiinnosta minua pätkääkään, mutta kolmas vaihto 30 kmt sisään alkaa kuulostaa minustakin oudolta. Nyt en tiedä miksi vain takapalat on kuluneet (jumittanut tms?), tämän huomasin kun alkoi levyt vinkua.

        Ihan siis vain tiedoksi, että jotain noissa jarruissa on. Autona siis 2003 (se "uusi" malli) Accord 2.4 Executive AT.


      • pertsa888
        L kirjoitti:

        Itsellä vaihdettu 60 tkm, 77tkm ja nyt 90 tkm kohdalla palat. Nyt tosin vasta takapalat. Myönnän, olen täysi käsi autojen huollossa, eikä asia kiinnosta minua pätkääkään, mutta kolmas vaihto 30 kmt sisään alkaa kuulostaa minustakin oudolta. Nyt en tiedä miksi vain takapalat on kuluneet (jumittanut tms?), tämän huomasin kun alkoi levyt vinkua.

        Ihan siis vain tiedoksi, että jotain noissa jarruissa on. Autona siis 2003 (se "uusi" malli) Accord 2.4 Executive AT.

        hurjalta kuullostaa, mä pistelin focuksella menemään 50 tonnia, plus ties mitä edellinen omistaja oli ajanut eikä siltikään olis tarvinnut etujarrupaloja vaihtaa... mut vaihdoin ku sain brembot edullisesti...


      • ex Acco
        L kirjoitti:

        Itsellä vaihdettu 60 tkm, 77tkm ja nyt 90 tkm kohdalla palat. Nyt tosin vasta takapalat. Myönnän, olen täysi käsi autojen huollossa, eikä asia kiinnosta minua pätkääkään, mutta kolmas vaihto 30 kmt sisään alkaa kuulostaa minustakin oudolta. Nyt en tiedä miksi vain takapalat on kuluneet (jumittanut tms?), tämän huomasin kun alkoi levyt vinkua.

        Ihan siis vain tiedoksi, että jotain noissa jarruissa on. Autona siis 2003 (se "uusi" malli) Accord 2.4 Executive AT.

        Ite tempasin 2006 cdi:llä 153tkm ,eikä tarvinut sinä aikana vaihtaa,kuin yksi parkkipolttimo!(2003ja2004:lla 2.4exe manual n.100tkm ongelmitta)!


      • huollon hinnalle vastinetta
        L kirjoitti:

        Itsellä vaihdettu 60 tkm, 77tkm ja nyt 90 tkm kohdalla palat. Nyt tosin vasta takapalat. Myönnän, olen täysi käsi autojen huollossa, eikä asia kiinnosta minua pätkääkään, mutta kolmas vaihto 30 kmt sisään alkaa kuulostaa minustakin oudolta. Nyt en tiedä miksi vain takapalat on kuluneet (jumittanut tms?), tämän huomasin kun alkoi levyt vinkua.

        Ihan siis vain tiedoksi, että jotain noissa jarruissa on. Autona siis 2003 (se "uusi" malli) Accord 2.4 Executive AT.

        herran tähden että ne jarrut tarkistetaan ja puhdistetaan/herkistetään joka helvetin huollossa...se nimittäin KUULUU tehdä. Asentajilla on palkkiopalkkaus eli miten monta autoa saat kynsistäsi päivän aikana läpi sen paremmin tienaat. Ja eihän nämä nuoret kollit siitä välitä minkälaista työnjälkeä tekevät... pääasia että hilloo tulee ;). Kun autonne huolto tehdään niinkuin pitää ei jarrupalojakaan tarvitse vaihtaa ensimmäisen kerran kuin jossain 80-120tkm kohdalla...


      • Hoh hoijaa
        huollon hinnalle vastinetta kirjoitti:

        herran tähden että ne jarrut tarkistetaan ja puhdistetaan/herkistetään joka helvetin huollossa...se nimittäin KUULUU tehdä. Asentajilla on palkkiopalkkaus eli miten monta autoa saat kynsistäsi päivän aikana läpi sen paremmin tienaat. Ja eihän nämä nuoret kollit siitä välitä minkälaista työnjälkeä tekevät... pääasia että hilloo tulee ;). Kun autonne huolto tehdään niinkuin pitää ei jarrupalojakaan tarvitse vaihtaa ensimmäisen kerran kuin jossain 80-120tkm kohdalla...

        Pitääkö sitten viedä merkkihuoltoon? Ei pidä. Huoltaa voi myös jossain asiallisessa huoltoketjussa, jossa saa leiman huoltokirjaan. Takuu toimii silti.


      • Huh-huijaa
        Hoh hoijaa kirjoitti:

        Pitääkö sitten viedä merkkihuoltoon? Ei pidä. Huoltaa voi myös jossain asiallisessa huoltoketjussa, jossa saa leiman huoltokirjaan. Takuu toimii silti.

        Esm Autoasi-liikkeissä ihan asiallista palvelua kohtuuhintaan.


      • Vahonen
        Huh-huijaa kirjoitti:

        Esm Autoasi-liikkeissä ihan asiallista palvelua kohtuuhintaan.

        Eihän kukaan järkevä ihminen vie Hondaansa Vehon huoltoon. Järkevintä on tehdä ise perusjutut ja vaikeammat jossain korjaamossa. Sieltä saatu leima toimii huoltokirjassa ihan yhtä hyvin kuin Vehonkin.


      • exVeho
        Vahonen kirjoitti:

        Eihän kukaan järkevä ihminen vie Hondaansa Vehon huoltoon. Järkevintä on tehdä ise perusjutut ja vaikeammat jossain korjaamossa. Sieltä saatu leima toimii huoltokirjassa ihan yhtä hyvin kuin Vehonkin.

        Vehon jututhan on yleisesti tiedetty jo vuosia, ei luulisi olevan uutta täälläkään.


      • hondailija.
        exVeho kirjoitti:

        Vehon jututhan on yleisesti tiedetty jo vuosia, ei luulisi olevan uutta täälläkään.

        Useimmilla taitaa olla Vehosta vuosien kokemus.


      • mppeh
        hondailija. kirjoitti:

        Useimmilla taitaa olla Vehosta vuosien kokemus.

        Veho - vanha, vakaa ja luotettava.


      • jarrutkuntoon

        hei,eihän jarruremonttia kannata merkkihuollossa teettää
        minä tein itse kun ajoin loppuun takapalat,
        katsastuksessa oli alle millin pintaa jälellä
        katsastusmies sano et kannattaa vaihtaa kun talvirenkaat
        laittaa alle.
        ostin palat tarvikkeesta maksoi 24e molemmille puolille
        työaika oli noin tunti,mut kävin välissä kahvilla
        oikeasti alle puolen tunnin vaihtaa taakse molemmille puolille.


      • Oskari Pärnänen
        mppeh kirjoitti:

        Veho - vanha, vakaa ja luotettava.

        Makkosen korjaamo on Vehoa halvempi ja työn jälki melkein vehomaista.


    • outoa....

      Autoni ei ole Honda mutta huollossa omani kuitenkin Veholla Pitäjänmäellä kävi.

      Tuo käynti oli vuonna 2008. Minulle suositeltiin kaikkien jarrupalojen vaihtoa. Kuulemma on niin että varsin lopussa, hyvällä tuurilla olisi kuulemma voinut olla niin että seuraavaan huoltokäyntiin voisi pärjätä mutta arveli todennäköisemmäksi että ei pärjää.

      2009 huollatin muualla ja kysyin lopuksi että miten jarrupalat niin sanoivat että ei vielä huolta niistä.

      Katsoin kesällä tänä vuonna niitä itsekin ja kyllähän niissä edelleenkin riittää. Ensi vuonna voisi harkita niiden fiksaamista kesällä.

      Eli Veho Pitäjänmäki suositteli vuonna 2008 jarrupalojen vaihtoa ja vuonna 2011 on nyt sitten ehkä ihan oikeasti tulossa jarrupalojen vaihto eteen.

      Veho Pitäjänmäen jarrupalavaihtotahti vaikuttaisi olevan kaksinkertainen todelliseen, jarrupalojen kulumistilanteeseen liittyvään tarpeeseen nähden.

      Suhtautukaa varauksella heidän osanvaihtosuosituksiin!

      • Ve-Hoopo

        Osta ihmeessä www.ago.fi kunnollinen Haynesin huolto-ohjekirja, ei Veholla sahata enää silmään. Voi itse tehdä huollot ja säästää rutkasti rahaa.


    • inöri

      Jarrupalojen kunnon näkee helposti vaikkapa rengasvaihdon yhteydessä. Siitä jarrusatulan reijästä voi katsella että joko se jarrupalatavara on kulumassa loppuun. Jarrulevyt voi mitata vaikkapa työntömitalla (ja kahdella kolikolla, jottei mittaa sitä kynnystä) tai mikrometrillä. Jarrulevyn minimipaksuuden voi sitten tarkistaa Hondan omista taulukoista tai Alfa-meristä tms. Tällöin ei pääse VEHO tai muutkaan huoltomiehet kusettamaan.

    • Meeritus

      Mites se tarkistetaan tosta Alfasta tai Meristä?

      • Huvitusx

        Alfassa ja merissä niitä ei edes ole, mutta Haynesissa löytyy.


      • meri=mies
        Huvitusx kirjoitti:

        Alfassa ja merissä niitä ei edes ole, mutta Haynesissa löytyy.

        Haynes on 10 euroa alfa meria hal vempi.


    • pöhkö1

      mistä tiedät että syksyllä 2009 on vikoja kun kirjoitat huhtikuussa tätä

    • hyvin on pelannut

      Olen ollut itse tyytyväinen Pitäjänmäen Honda-huoltoon.

      Ensin korjasivat Jazzin CVT-vaihteiston mukisematta takuuna, kun auto oli 4 vuotta vanha. Auto oli 2 päivää nosturin nokassa, eikä maksanut minulle mitään.

      Vuotta myöhemmin tuli ihmeellisiä sähkövikoja, vein lopulta auton Veholle, tunnin päästä soittivat että takaluukun johtosarja on poikki, pikakorjasivat tuon varaosan tuloon asti ja pyynnöstäni tekivät takuukyselyn maahantuojalle. Lopulta makoin vain puolet työstä, toinen puoli ja uusi johtosarja meni takuuseen, autolla oli tuolloin ikää jo 5 vuotta.

      Kerran tuohonkin vaihdettiin jarrupalat eteen, mutta olihan sillä jo ajettu joku 60000km.

      Nyt on uuden mallinen Jazz ja huolenpitosopimus, saavat minun puolestani vaihtaa vaikka kaikki jarrupalat kerran vuodessa. Itse asiassa kun vein tämän uuden värkin ekaa kertaa huoltoon, niin huomasivat, että toinen etujarrusatula paloineen on väärää mallia tehtaan jäljiltä ja se sitten vaihdettiin takuutyönä viikkoa myöhemmin.

    • VEHO KUSETTAA

      Hain juuri Turun veholta 2009 accordin korjauksesta jossa on 20tkm/12kk takuu.
      Autossa oli vikana vasemman takajarrun laahaaminen.
      Korjauksesta veloitettiin minulta takajarrupalojen hinta 85 euroa, koska jarrupalat eivät kuulu takuun piikkiin.
      Vasemmasta takajarrusta oli kulunut vain sisempi pala joka selvästi osoittaa, että jarruissa oli joku vika joka kulutti vain sitä.
      Paska maku jäi suuhun ja selvää KUSETUSTA VEHOLTA.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      285
      3147
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      79
      1575
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1480
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1301
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1215
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1210
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1129
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1107
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1013
    Aihe