miten lestadiolaisuuteen voi liittyä vai onnistuuko se ollenkaan.pitääkkö mennä naimisiin lastadiolaisen kanssa. olen oikeasti kiinostuntu koska sen oppi sopisi minulle järkeviä vastauksia kiito =)
miten lestaadiolaisuuteen voi liittyä
43
1319
Vastaukset
- teuta
Mutta kerron itsestäni, kun sain armon tunnustaa syntini Jeesukselle, Ja hän saarnaajan todistamana, todisti synnit anteeksi, minä uskoin ne Jeesuksen anteeksiantamaksi, Uudesti syytymäksi, siis uskoon synnytään ei liitytä tai tulla .
- annnapa
tuo auttoi oikeasti kiitoksia paljon :)
- teuta
annnapa kirjoitti:
tuo auttoi oikeasti kiitoksia paljon :)
Jollei vaan ensin tule ja kysy
- uskoon, liittyä voit
maalliseen es,lest yhdistyksen, joka ei vielä anna taivaanportin avaimia, mutta siellä tiedetään niistä, että avain nippuasäilytetään Jellivaarassa. äiti srk,ssa.
- teuta
Sillä jokaisella on taivaan valtakunnan avaimet, Luther sanoo: jokainen kristitty voi avata taivaan tien, se on eri juttu ketä sinä pidät kristittynä. Sitten helvetin ja kuoleman avaimet on Jeesuksella Kristuksella Aamen.
- +-+-+-+-+-
teuta kirjoitti:
Sillä jokaisella on taivaan valtakunnan avaimet, Luther sanoo: jokainen kristitty voi avata taivaan tien, se on eri juttu ketä sinä pidät kristittynä. Sitten helvetin ja kuoleman avaimet on Jeesuksella Kristuksella Aamen.
olisit välill hiljaa, ettei tyhjä pohja näy.
- teuta
+-+-+-+-+- kirjoitti:
olisit välill hiljaa, ettei tyhjä pohja näy.
Pata kattila soimaan.
- kuitenkin "wanhimpain...
teuta kirjoitti:
toimesta selitetään näin! Heillä - opetuksensa mukaan - on suurin ymmärrys Raamatun selittämisessä ja näinollen varsin paavilainen käsitys omasta erinomaisuudestaan sen suhteen.
- Simplicitas
kuitenkin "wanhimpain... kirjoitti:
toimesta selitetään näin! Heillä - opetuksensa mukaan - on suurin ymmärrys Raamatun selittämisessä ja näinollen varsin paavilainen käsitys omasta erinomaisuudestaan sen suhteen.
minäkin olen kuullut sieltä selitettävän. Katsottuani TV:stä Luther-elokuvan, käsitykseni tuosta vain vahvistui. "Lapinvanhimmat" vaalivat valtaansa, pitäen "ristityt" pelwossa ja wawistuksessa, uhkailemalla heidän autuaaksitulemisensa vähintäänkin vaarantuvan, jos heidän luottamuksensä Gällivaren "äitiseurakuntaan" ja sen "vanhimpiin" ei ole lähes yhtäkuin uskonsa Jeesuksen Kristuksen Vapahtajaksemme. Eli: Ei Yksin uskosta, yksin armosta, Kristuksen tähden, vaan sen lisäksi pitää vielä luottaa Lappiin - "äitiseurakuntaan" ja sen paavilaisiin - väittävät itse, mitä väittävät - "vanhimpiin", minkä tallennettu historiakin todistaa.
- g.hj.--k
teuta kirjoitti:
Tekikö Lutheria kopioita Jeesuksen Pietarille antamista avaimista???
Näyttöä????f - Näi onnii
Simplicitas kirjoitti:
minäkin olen kuullut sieltä selitettävän. Katsottuani TV:stä Luther-elokuvan, käsitykseni tuosta vain vahvistui. "Lapinvanhimmat" vaalivat valtaansa, pitäen "ristityt" pelwossa ja wawistuksessa, uhkailemalla heidän autuaaksitulemisensa vähintäänkin vaarantuvan, jos heidän luottamuksensä Gällivaren "äitiseurakuntaan" ja sen "vanhimpiin" ei ole lähes yhtäkuin uskonsa Jeesuksen Kristuksen Vapahtajaksemme. Eli: Ei Yksin uskosta, yksin armosta, Kristuksen tähden, vaan sen lisäksi pitää vielä luottaa Lappiin - "äitiseurakuntaan" ja sen paavilaisiin - väittävät itse, mitä väittävät - "vanhimpiin", minkä tallennettu historiakin todistaa.
Tämä pitäisi jokaisen valvovan kristityn tiedostaa ja viis veisata heidän määräyksistään. Sellaisia opetuksia ei pidä uskoa mitä Raamattu ei vahvista.
- fg--hjk
teuta kirjoitti:
Muistaakseni Pietari sai avaimet Jeesukselta...
Onnistuko rikollinen kristinuskon vai LLL varastamaan avaimet Pietarilta? - teuta
kuitenkin "wanhimpain... kirjoitti:
NIIN , kun he asettavat itsensä suurimmaksi , muistatteko
kuinka ylpeälle tapahtui , kun he lähtevät sieltä etelään
heitä seuraa ne mustat linnut , jotka nokkivat Jumalan sanan,
pois sitä mukaan kun sitä heille annetaan .
Ei sen paavillisempaa serakunta oppia ole kuin heillä , johtuu
varmaan siitä , että ovat saaneet ostaa halvalla Roomalaiskato.
lilaisia kirjoja , eikä kukaan ole huomannut, että ei ne olleetkaan
Rakkaan Lutherin kirjoja , en paremmin sano. - teuta
g.hj.--k kirjoitti:
Tekikö Lutheria kopioita Jeesuksen Pietarille antamista avaimista???
Näyttöä????fSinä et taida ymmärtää koko kysymystä , vaikka sympoolisessa merkityksessä , oli avain ! Ei se ko-
skaan ollut luonnollinen avain , Vaan hengellinen asia - teuta
fg--hjk kirjoitti:
Muistaakseni Pietari sai avaimet Jeesukselta...
Onnistuko rikollinen kristinuskon vai LLL varastamaan avaimet Pietarilta?Kun avain on hengellinen , ei sitä kukaan voi varastaa.
- Saara
Lestadiolaisen opetuksen? Olisi kiva, jos vähän selventäisit, eli, mikä sinusta on siinä hyvää ja sinulle sopivaa? -ihan näin keskustelun kannalta. :)
- annapa
itsensä korisyamis kielto, iso perheisyys, television katsomis kielto. kaikki tuo jotenkin tuntuu niin omalta
- annapa
annapa kirjoitti:
itsensä korisyamis kielto, iso perheisyys, television katsomis kielto. kaikki tuo jotenkin tuntuu niin omalta
ja ylipäätänsä se että jumala hyväksyy ihmisen sellaisena kun han on
- Jumala todellakin
annapa kirjoitti:
ja ylipäätänsä se että jumala hyväksyy ihmisen sellaisena kun han on
tekee noin, kuin sanoit, mutta Jellivaaran lapinvanhimmat ei. Sieltä saarnatun opetuksen mukaan ihmisen pitää täyttää - uskon Kristukseen Vapahtajaksemme, syntiemme sovittajana - lisäksi, heidän määrittämänsä kriteerit, joita ovat mm. hameen helmanpituus, naisten kampaus, ja ehkä tärkeimpänä luottamus heihin itseensä ja opetukseensa, mikä on varsin lähellä katolisen kirkon opetusta ennen Lutherin uskonpuhdistusta.
- pippuri
siis sanan kuulolle seuroihin, jos sitten vielä Jumala Sinua lähestyy ja saat armosta syntitaakan harteiltasi pois ja uskot sen anteeksi saaduksi Jeesuksen uhrikuoleman kautta.Jumala on rakkaus!Niin Sinulle alkaa uusi elämä .Rukoilen puolestasi että tiesi johtaa Jumalan luokse.Tämä usko on elämäntapa, ei mikään hetken juttu.Minä voin kertoa ,että paras sellainen; ilo ja rauha sydämessä on kevyt jatkaa matkaa eteenpäin.
- paskahousu
ollakseen uskossa?
- uudestaan:
"...pitääkkö", "kiinostuntu", "järkeviä vastauksia kiito=)". Minusta järkeviä vastauksia kannattaa kysellä vasta sitten, kun on esittää järkeviä kysymyksiä. Valitettavasti se, "annnapa", menee käytännössä jotakuinkin näin. Helpoimmaksi tuon halusi toteuttamisen tekee, kun otat selvinpäin yhteyttä johonkin tuntemaasi lestadiolaiseen.
- teu
Yhteyden otto Esikoislestaadiolaiseen . Minä paljon pelkään että asia ei parane VL.
- kummeksuu
Jos joku kirjoittaa tänne vaik ;ottaneena;,ei se sulje pois hänen kiinnostustaan Uskoon ja tähän seurakuntaan.Minä en olisi huomannut mitään ;ottamista; ja so what?vaikka olisinkin,hän ei tullut tänne rienaamaan.Älkää tuomitko,se tuomio voikin tulla itsensä päälle!Sinä aloittaja,tule vaan kokouksiin sellaisena kuin olet,ei mieluusti jos olet;ottaneena;.Kyllä Taivaan Isä hyväksyy sinut heikkouksiesikin kanssa.Häiriköt ovat erikseen!Lueppahan Raamatusta vaik ekaksi Johanneksen Evankeliumi!Rukoillaan yhdessä,tervetuloa Sanan kuuloon!lämpimin terveisin peppi
- pyytää
kummeksuu kirjoitti:
Jos joku kirjoittaa tänne vaik ;ottaneena;,ei se sulje pois hänen kiinnostustaan Uskoon ja tähän seurakuntaan.Minä en olisi huomannut mitään ;ottamista; ja so what?vaikka olisinkin,hän ei tullut tänne rienaamaan.Älkää tuomitko,se tuomio voikin tulla itsensä päälle!Sinä aloittaja,tule vaan kokouksiin sellaisena kuin olet,ei mieluusti jos olet;ottaneena;.Kyllä Taivaan Isä hyväksyy sinut heikkouksiesikin kanssa.Häiriköt ovat erikseen!Lueppahan Raamatusta vaik ekaksi Johanneksen Evankeliumi!Rukoillaan yhdessä,tervetuloa Sanan kuuloon!lämpimin terveisin peppi
jälleen anteeksi kaikilta tämän ``ottaneen;vastaukseeni.Olen niin hätäinen etten lukenut tarpeeksi ajatuksen kanssa hänelle vastanneille!Eihän niistä löytynyt yhtään tuomiohenkistä viestiä hänelle.Nyt sain pilkan omaan nilkkaan!Voihan itku kun olen niin typerä,aina joudun hakkaan päätäni seinään enkä ajattele nokkaani pitemmälle!Häpeä minulle,kiitos muille,älkää mua tuomitko,heikko matkamies peppi ,saanhan todistuksen anteeksiannosta?Uskon et saan,en odota vastausta!r peppi
- missä päin
siinäpä se,kun ovat niin ympäri päissään henkisesti koko ajan...
- henkisesti
missä päin kirjoitti:
siinäpä se,kun ovat niin ympäri päissään henkisesti koko ajan...
vai hengellisesti?En ymmärtänyt,onhan henkistä sairauttakin olemassa,elikkä psyykkisiä vammoja kuin myös fyysisiä?Ne kaikki ovat syntiinlankeemuksen seurausta,olkaamme onnellisia jos niiltä välttyisimme,uskon,ei kukaan!Ei ´´paraskaan´´ KRISTITTY!AMEN lämmöllä sinuakin kohtaan r peppi
- nuoriuskovainen
Minä haluaisin "liittyä" lestadiolaisiin , koska olen kokenut herätyksen:)
Mutta onko se mahdollista koska olen vasta 15 ja perheeni ei ole kovin uskovainen ja kaiken lisäksi olen jo värjännyt hukset muutaman kerran :( - hokkanew
a, voit liittyä maksamalla jäsenmaksun, b, -tulla es,lest- uskoon.. teet parannuksen ja luovut maailmasta..
- Jeesus pelastaa
Ei tällä tavalla kun hokkanew väittää. Hän ei selvästikään ole lestadiolainen eikä tunnustava kristitty.
Uskoon tulo tapahtyuu sillä tavalla että ihminen saa Jumalalta herätyksen armon, tehdyt synnit alkavat polttamaan omaa tuntoa, puhutaan katumuksesta.
Katumus pakottaa etsimään syntien anteeksiantamusta. Syntien anteeksiantamus on Jeesuksen nimessä ja (vihmonta)veressä.
Paatuneella omalla tunnolla (katumattomalla synnit kulkevat kevyesti) ihminen pärjää, ei hän tarvitse Jeesusta eikä uskoa. Tällainen ihminen usein kuuluu johonkin uskonnolliseen yhdistykseen, mutta ei se pelasta häntä. Jeesus puhuu paatunaista ihmisistä nimellä "terve". Kun taas syntiensä kanssa katumuksessa elävä ihminen on "sairas" oikealla tavalla. Hätä pakottaa etsimään apua synti- sairauteen.
Matt. 9:10 Ja kun hän aterioi hänen kodissaan, niin katso, tuli monta publikaania ja syntistä, ja he aterioivat Jeesuksen ja hänen opetuslastensa kanssa.
Matt. 9:11 Ja kun fariseukset sen näkivät, sanoivat he hänen opetuslapsilleen: "Miksi teidän opettajanne syö publikaanien ja syntisten kanssa?"
***) Matt. 9:12 Mutta kun Jeesus sen kuuli, sanoi hän: "Eivät terveet tarvitse parantajaa, vaan sairaat.
Matt. 9:13 Mutta menkää ja oppikaa, mitä tämä on: ...
... 'Laupeutta minä tahdon enkä uhria.' Sillä en minä ole tullut kutsumaan vanhurskaita, vaan syntisiä."- savon ukko
Sinulle oppitunti N:o 1
Kotiläksy:
Jaak. 1:5-10 - teuta
savon ukko kirjoitti:
Sinulle oppitunti N:o 1
Kotiläksy:
Jaak. 1:5-10SV:lle ,,,Jaak. 5-10 .
5. sel. Viisauden rukoileminen ja etsiminen ks. Sanl. 12:15; 15,
14, 22; 16:18 .
6. sel. uskossa rukoileminen , ks. Matt. 21:22.
Rukoileminen ja sen edellytykset !
1, Jeesuksen tässä mainitsema USKONRUKOUS ON MAHDOLLINEN ; Uskovalle , joka anoo sellaista , mikä on Jumalan tahdon mukaista, , Hänen Raamatussa lupamaansa tai käskemäänsä , joka Rukoillessansa vetoaa Hänen sanaansa , Jonka sydämessä ja elämässä ei ole tietoista
vääeryyttä , katkeruutta ja anteeksiantamatonta mieltä .
Jaak.1:8-10. KAKSIMIELISYYS ESIINTYMISMUOTOJA ,
Henkilö on kahden vaiheilla siinä , pitääkö Raamatun sa-
naa todella Jumalan sanana , joka on uskottava ja jota
on toteltava , vai ainakin osaksi erehtyvänä ihmissanana,
jota ei tarvitse ottaa vakavasti . Hän tuo lapsensa kasteelle , muttei itse halua elää kristittynä ja kasvattaa lastaan kristil-
lisesti . Hän yrittää samallakertaa palvella Jumala ja mammonaa , ollen kahden vaiheessa siinä , kummalle antaa etusijan , ja kunpaa ensisijaisesti etsii , ks. Matt. 6:24. Ef. 5:5.
Hän puhuu JUMALASTA ja Hänen sanastaan , muttei tosissaan yritäkkään elää sanan mukaan ks. Matt.7:21, 23:3.
Hän tuomitsee toisia synneistä ja vääryyksistä. Mutta tekee itse tekoja , joista toisia moittii ja tuomitsee ,ks. Room. 2:1.3.
Hän tunnustaa uskoa Kristukseen , mutta elää itsekkäästi omaansa etsien ks. Fil. 2:21 ; 2 Kor .5:14-15.
Hän tekee sellaista , mistä on omassatunnossaan epävarma , onko se oikein vain väärin , vaikka Room. 14:23. sanoo, että
niin tekevä on tuomittu.
Hän yrittää Rakastaa Jumalaa ja maailmaa , vaikka Raamattu
kieltää Rakastamasta maailmaa ja sanoo, että maailman ystävyys on vihollisuutta Jumalaa vastaan ,1 Joh, 2;15. Jk.4:4.
- Mark.1: 15-16
Neuvon. Mene rukoushuoneen oven eteen. Aukaise ovi, ja astu sisälle. Katsele paikka mihin istut. Jos katseet kääntyvät sinuun, ja ne ovat sellaisia että voit istua edelleenkin.
Jos menet toisenkin kerran istumaan, olet liittynyt lestadiolaiseksi. - teuta
Mitä tuo Raamatun paikka tuossa tarkoitti . Ei ainakaan ollut mikään
ohje lestaadiolaisuuteen tuloon , mutta jae 17 , kertoo vähän siitä ,
Jeesus sanoi heille , "Seuratkaa minua , niin minä teen teistä Ihmisten kal-
astajia . 18 . Ja kohta he jättivät verkot ja seurasivat Häntä.
19. Ja käytyään siitä vähän eteenpäin Hän näki Jaakobin, Sebeteuksenpojan , ja Johanneksen , hänen veljensä , heidätkin venheessä
laittamasa verkkoja kuntoon . 20. Ja kohta Hän kutsui heidät ; he jättivät isänsä , Sebedeksen , palkkalaisineen venheeseen , ja lähtivät seuraamaan
Häntä. 21. Ja he muuttivat kapernaumiin , ja Hän meni kohta sanattina
synägookaan , ja opetti. .. Mark.4:14-20 . Tässä vertauksessa SIEMEN
tarkoittaa JUMALAN SANAA , JOTA KYLVETÄÄN ihmisten sydänten /
mielten peltoon , sekä julistettuna että luettavana . saatana voi ottaa pois
kylvetyn sanan kääntämällä ajatukset maallisiin asioihin .
AHDISTUS JA VAINO Sanan sekä Jeesuksen nimen tähden tuo ilmi
kenen kenen usko on pinnallista omaa "ratkaisua "tai tunneliikettä ja sen johdosta mukaan lähtemistä ,kenen todelliseen uudestisyntymiseen perustuvaa . Aito Pyhän Hengen synnyttämä usko vahvistuu ahdistuksissa
ja koetuksissa , tullen niissä palavammaksi . pinannallinen "luulousko"
niissä saammuu. - savon ukko
Asia on varmaan niin teuta, mutta miten pyhänhengen tai uskovaisuuden aitous mitataan?
- teuta
No niin on se sillälailla , Pyhän hengen aitous mitataan ?
Se tapahtuu Jumalan /Jeesuksen toimesta .
Uskovaisuuden mittari ei ole myös ihmisellä , vaan sekin
mitataan Jumalan /Jeesuksen puolesta , --
Sillä millainen Isä on , semmoisia tulee lapsistakin . Vanha luo-
ntomme on tosin syntinen ja pysyy sellaisena kuolemaan asti , mutta uusiihmisemme , joka on syntynyt totuuden sanasta ( uskon kautta) ja Kristuksen verestä (kasteessa ) , on toisenlainen . Se on Jumalan mukaan luotu totuuden vanhurskauteen ja pyhyhyyteen (Ef. 4:24.) - Jeesus on tie
Pyhällä Hengellä täytetty henkilö näkee tilanteen alle sekunnissa.
- Ensimmäinen tuntomerkki on palava rakkaus Jeesukseen uskovia ja Jumalan sanaa kohtaan
- Toinen tuntomerkki on elävä synnintunto ja elävä armontunto.
- Kolmas tuntomerkki on se että kaikki Raamatun tekstit ovat täyttä totta, yksikään sana ei ole epäilyksen tai pois selittelyiden alainen.
Tässä muutama tuntomerkki. - savon ukko
teuta kirjoitti:
No niin on se sillälailla , Pyhän hengen aitous mitataan ?
Se tapahtuu Jumalan /Jeesuksen toimesta .
Uskovaisuuden mittari ei ole myös ihmisellä , vaan sekin
mitataan Jumalan /Jeesuksen puolesta , --
Sillä millainen Isä on , semmoisia tulee lapsistakin . Vanha luo-
ntomme on tosin syntinen ja pysyy sellaisena kuolemaan asti , mutta uusiihmisemme , joka on syntynyt totuuden sanasta ( uskon kautta) ja Kristuksen verestä (kasteessa ) , on toisenlainen . Se on Jumalan mukaan luotu totuuden vanhurskauteen ja pyhyhyyteen (Ef. 4:24.)Siis uskovaisuuden määrittelee. Jumala.
Miten sitten ihminen voi arvostella toisen uskovaisuuden?
Miten ihminen voi määritellä mikä on oikea uskonto?
Minä en ainakaan osaa sanoa mikä uskonto on oikea ja Jumalallemme, jota emme kukaan tunne. Ajattelen vaan, että oikea uskonnon pitä'isi tehdä ihmisestä hyvän. mutta mikään uskonto ei sitä osaa tai voi tehdä
Pelkällä anteeksiannolla ei pitkälle pötkitä. Ihminen on luotu synteineen päivineen, ja kärsimyksineen elämään elämänsä.
Tiedän vastauksenne, mutta onko se oikea. Se on oikea jos uskoo omaan uskoonsa Jumalansa mieliksi. - teuta
savon ukko kirjoitti:
Siis uskovaisuuden määrittelee. Jumala.
Miten sitten ihminen voi arvostella toisen uskovaisuuden?
Miten ihminen voi määritellä mikä on oikea uskonto?
Minä en ainakaan osaa sanoa mikä uskonto on oikea ja Jumalallemme, jota emme kukaan tunne. Ajattelen vaan, että oikea uskonnon pitä'isi tehdä ihmisestä hyvän. mutta mikään uskonto ei sitä osaa tai voi tehdä
Pelkällä anteeksiannolla ei pitkälle pötkitä. Ihminen on luotu synteineen päivineen, ja kärsimyksineen elämään elämänsä.
Tiedän vastauksenne, mutta onko se oikea. Se on oikea jos uskoo omaan uskoonsa Jumalansa mieliksi.Niin , minä kin olen Es/Lesta koska tarviin , hengellisen kodin
ja en viitsi lähteä hakemaan uusia , "oikea on" se jossa käytetään Raamattua puhtaana , se on Jumalan sanaa sekä
ett siellä ei ole , yhtään örvelöä .
joka halventaa kaiken sanan , vaikka luulee et ei sitä hän
kuitenkin tekee , ja kun ei pärjää tavallisilla kirjaimilla ottaa
isot ja huutaa. ei asioita hoideta noin josa minula olisi valtaa
laittaisin hänet ulos , ja olisin sen tehnyt jo 2 vuotta.
Tuossa jossakin oli lyhyt luettelo erilaisista lessu poppoista
isoin ja pahin on VL. sitten tämä meidän EL. sitten Rauhan-
sanalaiset , Pikkuesikoiset , Kittilän suunnalla Uusheränneet
kontiolaiset , Peuralaiset , näissä on nimitys tullut papin
mukaan . pohjan maalla on aika iso oppositio rauhansanalaisten mukana pää osa n.6000 h
oppositio n.1000 h sitten pienenpiä muutama
meillä on Leeviläiset n.250 , steeniläiset n. 60.
ja se lidon ryhmä n. 30.nämä on nyt muistista
pitäisi taas katsoa sitä luetteloa . - teuta
Jeesus on tie kirjoitti:
Pyhällä Hengellä täytetty henkilö näkee tilanteen alle sekunnissa.
- Ensimmäinen tuntomerkki on palava rakkaus Jeesukseen uskovia ja Jumalan sanaa kohtaan
- Toinen tuntomerkki on elävä synnintunto ja elävä armontunto.
- Kolmas tuntomerkki on se että kaikki Raamatun tekstit ovat täyttä totta, yksikään sana ei ole epäilyksen tai pois selittelyiden alainen.
Tässä muutama tuntomerkki.On ne niin arvokkaita asioita, etten minä halua että täällä kukaan
maallinen /hengellinen tekisi minulle noin nopeaa arviointia , sillä
luulen että Jumalalta/Jeesukselta asia hoituu , mutta ei ihmiseltä .
Elikkä kyllä haluan että kun minua arvioidaan , se tapahtuisi,
riittävän isolla ajalla , ehkä noin nopesti jää jokin seikka huomi-
oimatta ja sitä kautta , minä en olisikaan Aabrahamin lapsi .
Niin kuin kaikkien uskovaisten tulisi olla , jostakin kohta luin
- aaaaaaaaaaaaaooooooo
Sun pitää vielä sitten ratkaista, että mihin lestadiolaisporukkaan meet: vanhoillislestadiolaiset, esikoislestadiolaiset, pikkuesikoiset jne. Nämähän eivät ole keskenään välilöissä. Että Jällivaarasta ei määritellä kuin yhden porukan ajatukset.
- fghj..-k
Vain suunnittelet sinä noitarovio palavaa rakkautta Jeesukseenkin!!!
No jo on aiikoihin eletty!
Millainen Jeesus teillä omia uskovaisia, pikku lapsiakin tappaneen lahkon uskovaisilla on?
kirkollisveros maksaneena olet rahoittanut afrikassa tapahtuneita noitarovio palaavaa rakkauden osoituksia, KOSKA TULET SYNNINTUNTOON? älä tapa käsky on voimassa...
Ja mitä tulee raamattuun niin Jumalan ja Jeesuksen Oman Sanan Laki ja opetukset ovat totta siltä osin kun/jos ne ovat herrasi kätyreiltä jäänyt väärentämättä.
Esimerkiksi Paavali sana ei ole Jumalan Sanaa vaan rikollisen herra epäjumalan sanaa.- Jeesus on tie
Kertoisitko meille enemmän siitä teidän lahkostanne, jossa pikkulapsiakin tapetaan? Sinä hullu olet toistanut samaa lausetta jo kolme vuotta, eikö olisi tärkeätä kertoa lisää tuollaisesta järjestöstä. Pääsisimme armeijan avustuksella tuhomaan sen.
Neuvo: Älä huutele sellaisiin pöytiin, joista sinä et tiedä mitään!!!
Vai olette suunnittelemassa noitarovioita, Siksikö kun herranne Bin Laden tapettiin, siitäkö se johtuu?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1113627
- 663277
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342724- 832561
- 852468
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422164- 972113
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501792Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121716