Turvapaikanhakijat pahoinpitelivät

väkeä Kemissä

38

7606

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • viipyy kukkahattujen

      puolustus puheet eihän niiden pitänyt mitään tehdä vai mitä heh hah heh

    • verkkouutiset

      laittoivat kansalaisuudet esille kirjoituksessaan? Mitenköhän PS huomenna kommentoi ko.tapahtumaa? Mutta, toivotaan ettei tästä tule toista Tammikuuta. Toivottavasti kaikki muistaa,ettei väkivallalla asioita ratkota, päinvastoin. Ja muistakaa, että ainakin osa Keminkin turvapaikahakijoista on ihan oikeasti tarvitsemassa turvapaikkaa.

      • en ole kukkahattu

        vaikka koitin asiallisen kommentin laittaakkin. :) Olen vaan oikeasti sitämieltä, ettei väkivalta ratkase asioita, jotka meidän fiksu eduskuntamme on suuressa viisaudessaan RKP ministerin johdolla 25.2 päättäny.


      • Posariki
        en ole kukkahattu kirjoitti:

        vaikka koitin asiallisen kommentin laittaakkin. :) Olen vaan oikeasti sitämieltä, ettei väkivalta ratkase asioita, jotka meidän fiksu eduskuntamme on suuressa viisaudessaan RKP ministerin johdolla 25.2 päättäny.

        tohti laittaa kanslaisuuden näkyviin. Eli jonkinlainen julkaisuvapaus vielä on.. ei olla ihan valtion kontrolloimia vielä :)


    • joku "viisas"

      yleensä myös itse pakolaisbisneksestä tulonsa saava varmasti kertoo teille kemiläisille tuon teon olevan teidän oma vikanne.

    • oppivat

      maan tavoille. Voi viattomia pakolaisriepuja.

      • rasismin

        olevan tämänkin uutisen takana,suomijuntit taas aukoneet päätään.


      • taasko mielestäsi
        rasismin kirjoitti:

        olevan tämänkin uutisen takana,suomijuntit taas aukoneet päätään.

        vika suomalaisissa, eikä mamuissa jotka tulleet maasta, jossa eletään kivikaudella ja paskotaan kuoppaan, sekä taitaa siellä naisetkin olla huonossa asemassa. siellä oli viimeksi sivistystä babylonian aikaa, mutta meidänhän pitäisi se hyväksy hiljaa.. niinkö?


      • rasistitollot
        rasismin kirjoitti:

        olevan tämänkin uutisen takana,suomijuntit taas aukoneet päätään.

        rasistien syytä . Kemiläisten naisten tullee olla kotona lukkojen takana eikä pyöriä kylillä aiheuttamassa mielihaluja.


      • sitä kultyyria

        josta saamme nauttia.. varmasti simolaiset ja keminmaalaiset ovat nyt katkeria kun, me saamme elää kansainvälisessä ja monikulttuurisessa kemissä hyvä, hyvä, kultyyria lisää


      • mamujen perseen
        rasismin kirjoitti:

        olevan tämänkin uutisen takana,suomijuntit taas aukoneet päätään.

        nuolija paska!


      • toki
        taasko mielestäsi kirjoitti:

        vika suomalaisissa, eikä mamuissa jotka tulleet maasta, jossa eletään kivikaudella ja paskotaan kuoppaan, sekä taitaa siellä naisetkin olla huonossa asemassa. siellä oli viimeksi sivistystä babylonian aikaa, mutta meidänhän pitäisi se hyväksy hiljaa.. niinkö?

        meidän täytyy olla suvaitsevaisia ja ymmärtää heidän kulttuuria.


      • Ei tietääkseni
        rasismin kirjoitti:

        olevan tämänkin uutisen takana,suomijuntit taas aukoneet päätään.

        Tosiasia on, että iso osa näistä tänne maahamme lappavista "turvapaikan" hakijoista on rikollisia omassa maassaan. Osa on elintasoturistejakin. Suurin osa niistä saa lähtöpassit takaisin sinne mistä tulivatkin. Prosessia voisi kyllä mielestäni hurjasti nopeuttaa. Osasta näkee ihan päältä, mitä porukkaa ne on. Eihän tässä ollut kauaa kun Romaniasta lappoi tänne mustilaisia. Saatiinhan nekin palautettua ja pelleily loppumaan.


      • suruvirttä koivu lauloi
        rasismin kirjoitti:

        olevan tämänkin uutisen takana,suomijuntit taas aukoneet päätään.

        Oikeassa olet. Paikallisilta puuttui diplomatian taidot.


    • sovi yhteen

      On se nähty. Ainako irakilaiset tai turkkilaiset tulee vastaan näyttää että ne on tosi vihaisia,epärehellisen näköisiä ja pelottavia jne.. Tummista maahanmuuttajistakin noin puolet on kasvoista samallaisia kuin edelliset! Mitä nais-puolisiin tulee niin ne on kaikki mukavan oloisia ja iloisia! Kasvothan ja silmä on sielun peili! Mikä tässä mättää! Onko yöelämä aina syypää kaikkeen? Miettikääpä sitäkin? Ei varmasti maahanmuuttaja naisia näy juurikaan yöelämässä?

      • silminnäkijä

        Olen nähnyt Kemin yöelämässä ilmielävän mamu-naisen.Hän oli luultavasti kurdi ja hänet oli kääritty lumppuihin ja rätteihin,kasvoista näkyi hiukan joten ilmeisesti naispuolinen.Tämä kummajainen työnsi lastenvaunuja,joihin keräsi nuorisolta tyhjiä pulloja.Hyvin tuntui nuoret suhtautuvan,mutta oli pimu laitettu sellaiseen pakettiin,tarkoitan karmeaa rättikasaa yllään,näin muslimimiehet kohtelevat naisiaan.Niin että käyhän ne mamu-naisetkin yöelämässä.


    • mutten viitsi

      nykyään kun sananvapaus on vähän heikoissa kantimissa. pelkästä mielipiteestä voi rapsahtaa sakot, ellei enemmänkin. tuontisuomalaiset saa toki sanoa ja tehdäkkin lähes mitä huvittaa. kiva olla kotimaassaan toisen luokan kansalaisena.

    • voi kuinka

      väärässä te olittekaan

    • tulisiko nyt

      vaatia kaupungin päättäjät vastuuseen tästä kyltyyristä samoin kuin muutkin sinisimmut

      • kyseisen

        naishenkilön ja tiedän, että hän yritti estää riitaa... Antakaa asian olla ja poliisin hoitaa loput. Kiitos.


      • siihen vaikka
        kyseisen kirjoitti:

        naishenkilön ja tiedän, että hän yritti estää riitaa... Antakaa asian olla ja poliisin hoitaa loput. Kiitos.

        kuinka toivois


      • pelkään sinun
        siihen vaikka kirjoitti:

        kuinka toivois

        kanssa, että ei jää tähän et poliisit hoitaa lopun. Nyt vaan oikeasti jäitä hattuun, pakko tähän on lyötää sivistynyt ratkaisu. Jossain se menee meidänkin sietämisen raja, mutta kuten olen tälläkin palstalla sanonut jo aiemin, niin väkivalta ei ratkase ongelmia. Ongelma ei ole turvapaikan hakijoissa vaan niissä jotka ovat säätäneet lait, ettei niitä saada ulos täältä. Laki se on löydyttävä turvapaikan hakijoillekkin!


      • luolamiehet
        pelkään sinun kirjoitti:

        kanssa, että ei jää tähän et poliisit hoitaa lopun. Nyt vaan oikeasti jäitä hattuun, pakko tähän on lyötää sivistynyt ratkaisu. Jossain se menee meidänkin sietämisen raja, mutta kuten olen tälläkin palstalla sanonut jo aiemin, niin väkivalta ei ratkase ongelmia. Ongelma ei ole turvapaikan hakijoissa vaan niissä jotka ovat säätäneet lait, ettei niitä saada ulos täältä. Laki se on löydyttävä turvapaikan hakijoillekkin!

        Vittu noihin luolamiehiin mikään järjen puhuminen auta! Helevettiin maasta ja äkkiä!


      • mieltä terveisin
        luolamiehet kirjoitti:

        Vittu noihin luolamiehiin mikään järjen puhuminen auta! Helevettiin maasta ja äkkiä!

        tnt


      • teistä .....
        mieltä terveisin kirjoitti:

        tnt

        velliperseistä ole enään mihinkään.Ennen tommoset pantiin takataskuun tappelun ajaksi.Ei ne hurritkaan kauaa täällä norkoilleet kun ne pistettiin kuriin.Kaks hakkaa useampia "miehiä" VOI VITTU ETTÄ OSAATTE OLLA SURKEITA.


      • Eiköhän mitenkään
        teistä ..... kirjoitti:

        velliperseistä ole enään mihinkään.Ennen tommoset pantiin takataskuun tappelun ajaksi.Ei ne hurritkaan kauaa täällä norkoilleet kun ne pistettiin kuriin.Kaks hakkaa useampia "miehiä" VOI VITTU ETTÄ OSAATTE OLLA SURKEITA.

        ...että ovat käyneet kahdestaan yhden kimppuun kerrallaan.


    • kehtaisi

      Itse en kehtaisi olla noin törkeä, jos menisin pakolaiseksi johinkin maahan. Jos maksetaan asuminen ja jonkinlainen elintaso, en alkaisi kukkoilemaan. Ehkä tämä on jonkinlainen kiitoksen osoitus, etä kävellään väistämättä, hakataan ja ollaan muutenkin niin ylimielisiä. Heidän kulttuuri, mutta meidän maa.

    • jukka

      Eihän tämä nyt välttämättä juuri näihin irakilaisiin liity, mutta vastaanottokeskuksen asukas, irakilainen Ahmed Aziz Star sanoi tammikuun kahinoiden jälkeen Kalevan kirjoituksessa, että "vain pieni osa haluaa kostaa". Jos tämänkaltaisista tapahtumista jo ennalta varoitetaan, miksi kukaan ei siihen ajoissa puuttunut? Kirjoitin jo tammikuussa, että irakilaiset pitäisi laittaa jäähylle jonneki toiseen vastaanottokeskukseen. jukka http://lapinmaahanmuutto.wordpress.com

    • suomi leijona

      käyttää isoa käpälää.Taisivat pakolaiset aloittaa jotain mihin ei loppua tule.Kiitäkäämme tästäkin kyltyyristä kemin johtoa ja kukkahattuja.

    • kehiin!

      Eihän tuolla kaupungilla uskalla enää kävellen kulkea, liekkö päivälläkään turvallista. Siis ainakin naiset vaaravyöhykkeessä, tiedä koskaan millon henki heikoilla. Eikö noita saada kuriin, pitääkö niille tehdä joukkoadressi ja vaatia ulkonaliikkumiskieltoa?

      • kemiläinen

        mukaan jos näkee jotain tollasta tapahtuvan niille pitää antaa ilmeisesti opetusta miten maassa voi käyttäytyä.


      • ei ne opi,
        kemiläinen kirjoitti:

        mukaan jos näkee jotain tollasta tapahtuvan niille pitää antaa ilmeisesti opetusta miten maassa voi käyttäytyä.

        eihän niille saa menemään jakeluun suomalaisia käytöstapoja. miksihän ovat alkujaan kotimaastaan lähteneet? onko taustalla jo rikollisuutta ja tuomioita pakoon tänne. siellä kun tuomio saattaa olla akuutti lyijymyrkytys, mut täällä saavat kohta pienoisen korvauksen rahana.


    • pete puistolasta

      ottakaas huomioon et nää irakilaiset on kokeneita tappajia ja tappelijoita ainakin kurdit.minut ainakin hoitelivat tyylillä kanveesiin aikoinaan kurdibaarissa.enpäs lähde enään heille päätäni aukomaan ja hippasille sen verran kovaa kyytiä antovat meikäläiselle.

      • kyytiä

        ne anto sulle kovaa kyytiä kakkoseen ko sä sammuit niiden pöytään.ja puristelit sitä kaveria perseestä ja iskit silmää kaikille jätkille.


      • sä oletkin
        kyytiä kirjoitti:

        ne anto sulle kovaa kyytiä kakkoseen ko sä sammuit niiden pöytään.ja puristelit sitä kaveria perseestä ja iskit silmää kaikille jätkille.

        sitte niitä hanuripoikia!


    • ei homo

      Näille pinnareille maksetaan 1300 euroa puhtaana käteen ,ja asunto on ilmainen.Onko meillä varaa tähän.Suomalaisen peruspäivärahalla olevaalle tulee mieleen :Onko peli rehellistä.

      • Kulman Kari

        Katsokaahan asian oikeaa laitaa. Tuo turpaan vetäminen johtui ainoastaan siitä syystä. että nuo mamut olivat kuulleet suomalaisista perinnetavoista, joissa suomalaisten kerrotaan olevan kovia ryyppäämään ja tappelemaan! Tuolla tempulla he vain yrittivät näyttää kotoutuneensa maahamme noudattamalla perinteisiä tapojamme.
        Koska he muslimeina eivät viljele juurikaan viinan käyttöä, niin he jättivät puukotkin kotiin ja käyttivät pelkästään karvakäsiään mukilointiin.
        Mielestäni kiitettävää kotoutusta ovat harrastaneet he!


    • Atziz

      Islam on sotainen uskonto ja kosto kuuluu kuvioihin. Kostaa voi kenelle tahansa vääräuskoiselle. Näkeehän tuon itsemurhapommittajistakin. Pyhä sota koko ajan käynnissä heillä. Käyttävät sitä myös tekosyynä että saavat riehua ja raiskata.
      Päättäjien ja virkavallan täytyisi puuttua asioiden kulkuun ennenkuin on myöhäistä, kuten länsinaapurissa ja muuallakin Euroopassa ja USA:ssa.
      Mihin menet Suomi-rukka kun muslimiväestö paisuu täälläkin tätä menoa. Ei niillä ole varmaan aikomuskaan muuttaa omia tapojaan uutta kotimaata vastaavaksi; maassa maan tavalla on heille tuntematon käsite...

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      251
      2053
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      84
      1238
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      90
      1067
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1055
    5. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      850
    6. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      847
    7. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      101
      809
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      122
      779
    9. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      124
      716
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      23
      701
    Aihe