GUESS

koruja

Myykö joku liike Kuopiossa Guessin koruja ja paljonko ne maksaa?

5

3891

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jos siellä on...

Stockman niin saat Guesssin koruja sieltä, ovat aika arvokkaita siihen nähden että on vaan hopealla tai kullalla päällystettyjä.Lue käyttö ja huolto ohjeet tarkasti jos päädyt koruihin.Kauniita kuitenkin ovat

• Niki80

Moi,
        "ovat aika arvokkaita siihen nähden että on vaan hopealla tai kullalla päällystettyjä.Lue käyttö ja huolto ohjeet tarkasti jos päädyt koruihin"

Onko kokemusta Suomesta ostettujen Guess-korujen laadusta? Mitä korujen hoito-ohjeissa sanotaan?

Ostin itse Miamista helmikuussa pari Guess-kaluakorua, toinen Guessin liikkeestä, toine Macysta ja molemmista on lähtenyt hopeanvärinen päällyste tosi nopeasti kulumaan. Alta pilkottaa monessa kohdassa kuparinväri! Koruja ei ole kasteltu, suihkittu hajuvettä päälle tms, mutta toki jos koru on paljaalla iholla, niin pieni hiki kaulalla tai käsistä saattaa osua koruun. Korut olivat USAssa varsin edullisia, noin 20 USD, mutta silti kokemukseni mukaan jopa huonompia kuin jotkut oikeat halpiskorut (H&M jne). Olen pettynyt laatuun! Suomessa myytävät näyttävät vähän hienommilta, mutta tiedä sitten.

• korufani

Kuopiossa saa Guess-koruja siitä Kultajousen vierestä Puijonkadulla-Anttilan ja Kultajousen välissä, en muista nyt sen liikkeen nimeä.

• hsadiogj

"Hopea" pinnoitteen päällä oleva kirkas lakka alkaa irtoilemaan jo ekalla käyttökerralla, seuraavaksi lähtee hopea väri ja alta paljastuu kupari. todella huonolaatuista rihkamaa. Omani (sormuksen ja korvakorut) ostin Itäkeskuksen Stockmannilta. Maksoivat liikaa laatuun nähden.

• hujoipop

Guessin koruja löytyy jopa 5-10 kertaa halvemmalla hinnalla osta ja myy palstoilta ja kirpputoreilta, myös netissä.
      Ostin omat guessini tori.fi sivulta, koska en halua maksaa maltaita "fashionmuotitrendi" putiikkien useimmiten ylihinnoitelluista tuotteista.
      Rakastan kuitenkin guessien tyyliä ja vaikkei laatu valitettavasti ole parhain niin silti niitä pidän päällä ja tulen pitämään vaikka hautaani asti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      97
      1978
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      88
      1390
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1163
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1047
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      121
      1042
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      893
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      48
      817
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      802
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      771
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      713
    Aihe