Lääkäri vastaa kysymyksiin...

DOCTOR

Kysymys: Olen 20v mies ja kysyisin onkohan terskan/peniksen tuntoherkkyydessä jotain vikaa, kun suuseksin saaminen on harvoin todella nautittava. Kaikkein ikävintä on se, että tuleminen suuseksin kautta on lähes mahdotonta, Luuletteko siis, että minulla voisi olla jotain ongelmaa itse elimen toiminnassa vai onko todennäköisempää että tyttöystäväni ei vain ole kauhean hyvä suuseksin antamisessa.
Vastaus: Kyllä nyt olisi aika kouluttaa tyttöystävää. Paras keino tähän on antaa tyttöystävä lainaan kokeneemmille kavereillesi, jotta hän oppii alan niksit. Tämän jälkeen voit kysellä kamuiltasi miten tyttö on kehittynyt ja jos et vielä tämänkään jälkeen ala saada nautintoa, olet takuuvarma homo.

Kysymys: Voiko itse penikseen tulla karvoitusta?
Vastaus: Kyllä voi ja se on ihan normaalia, jos olet apina. Pieni pöheikkö terskan päässä on toki iloinen yllätys, mutta seuran saanti saattaa rajoittua pihaeläimiin.

Kysymys: Olen 30v nainen ja ongelmani on sellainen, että minä en voi ajaa polkupyörällä edes viittä kilometriä, koska pillu tulee kipeäksi. Voiko mulla olla liian isot häpyhuulet. Toinen ongelma on karvojen pituus, mulla menee karvat häpyhuulien väliin ja tekee kipeätä.
Vastaus: Häpyhuulten liikakasvusta on kyse silloin, kun huulten läpimitta ylittää 15 cm. Tämän voit mitata venyttämällä häpyhuulia ja pyytää ystäviäsi mittaamaan pituuden. Itse mittaaminen on liian epätarkkaa. Suosittelen sinua keskustelemaan asiasta oman lääkärisi/gynekologisi kanssa, joka voi tutkia ja selvittää oletko itse asiassa mies vai nainen. Karvojen kasvuun ei auta oikein muu, kuin muistaa leikata niitä riittävän usein. Kosmetologin "karvojenkäsittely" voi kyllä auttaa siihen, että karvat pysyvät kauemmin poissa, mutta tämä johtaa yleensä lesbouteen.

Kysymys: Mitä emättimestäni tuleva ruskea, kuivuneen veren näköinen neste on? Sitä tulee noin kaksi päivää kuukautisten alussa.
Vastaus: Hyi helvetti.

Kysymys: Viimeaikoina mun oudosti käyttäytyvät nännit ovat ruvennut todella häiritsemään mua. Vaikuttaa siltä, että kylmyys on ainoa asia, johon ne reagoi. Pieni nipistys saa ne hetkellisesti jäykistymään, mutta muuten ne on aika tunnottomat, mikä häiritsee jo seksielämääkin. Vaikka olisi kuinka kiihottunut nännit vaan pysyy löysinä. Mikä voi olla vikana?
Vastaus: Kiihottumista usein mitataan erilaisilla mittareilla. Näistä tärkein on miehen nännien jäykistyminen. Jos tämä puoli ei pelaa on kaikki toivo menetetty. Naisen kiihottumisen merkkejä voi olla mm. emättimen kostuminen ja nännien jäykistyminen. Kuitenkin on tärkeää muistaa, että kaikilla naisilla ei tapahdu samanlaisia muutoksia kiihottuessaan. Osaa akoista nyt ei saa lämpiämään uunissakaan ja osa on vain luonnostaan kiimaisia narttuja. Sinun vain täytyy valita kumpi olet.

Kysymys: Olen ollut monta kertaa yhdynnässä, mutta immenkalvoni ei ole kuulemma revennyt, olen siis edelleen neitsyt. Onko mahdollista, että immenkalvo voisi kasvaa takaisin? En halua harrastaa seksiä, kun olen kärsinyt kauheista yhdyntäkivuista ja pelkään että minua sitten sattuu taas.
Vastaus: Immenkalvo kasvaa aina uudestaan ja uudestaan. Kuukausittain. Itse asiassa nainen säilyy neitsyenä vaihevuosiin saakka. Voit siis jakaa tavaraasi niin paljon, kuin haluat ja silti kertoa isällesi olevasi neitsyt. Yhdyntäkivut ovat normaaleja ja säilyvät läpi elämän. Sopivana puudutusaineena suosittelen alkoholia. Alkoholin vaikutuksen alaisena panohommat ovat paljon mukavampia.

Kysymys: Onko peniksen kokoa kasvattavat pillerit toimivia ja vaarattomia? Mitä haittavaikutuksia?
Vastaus: Vaarallisia ovat. Tilaa parempia uutteita Herr Doktorin verkkokaupasta. Takaan, että käyttämällä tuotteitani kikkeli kasvavaa n. 10 - 45 cm.

Kysymys: Tehdäänkö Suomessa immenkalvon takaisin ompelua? Jos tehdään niin kuka sen suorittaa ja mitä se maksaa? Onko terveydellisiä haittavaikutuksia? Kiitos etukäteen…
Vastaus: Tänne vaan, täällä puhkaistaan. Ja vaikka ommellaankin. Riippuen potilaan terveydentilasta, iästä, sekä ulkonäöstä operaation hinta vaihtelee 0 – 10 000 euron välillä. Leikkauksen anestesiavaihe saattaa tosin aiheuttaa muistinmenetystä, jonka aikana henkilökuntamme suorittaa tehtävänsä.

Kysymys: Olen 17-vuotias poika ja ongelmanani on se etten ole saanut vieläkään siemensyöksyä. Olen huomannut että olen ollut kiihottunut unessa ja tämän seurauksena on ollut vain virtsan eritystä. Mitä pitäisi tehdä?
Vastaus: Osaatko sinä runkata? Tämä yleensä helpottaa siemensyöksyn saamiseen. Voit kääntyä kouluterveydenhoitajan puoleen. Hänellä on tarvittava koulutus laukaisemaan sinut. Muutkaan asiat ei sinulla tunnu olevan aivan kohdallaan. Olet 17-vuotias ja kuset vieläkin housuusi. Suosittelen ettet enää kuseskele ympäriinsä.

Kysymys: Mistä tietää onko immenkalvo jo revennyt?
Vastaus: Siitä oletko saanut lekaa vai et.

Kysymys: Olen viisitoistavuotias poika ja kysymys kuuluu miten voi olla mahdollista, että jos penis on velttona 10-12 cm niin se on erektiossa vaan 13-14 senttiä ja mistä näkee että koska penis on kasvanut loppuun?
Vastaus: Luultavasti leikkiessäsi viivottimen kanssa, katsoit ensin senttimittaa ja tämän jälkeen tuumamittaa. Yritäppä uudestaan. 1 tuuma = 2.5 cm, joten ei hullummin. Kasvunvaraahan sinulla vielä on.

Kysymys: Miten fritsu häivytetään? Auttaako esim. hammastahna tässä?
Vastaus: Poolopaidalla, iilimadoilla tai kuppaamalla. Olet ymmärtänyt hammastahnan tarkoituksen hieman väärin.

Kysymys: Olen huomannut, kuinka usein miehet näillä sivuilla ilmoittavat peniksensä koon, mutta itse en tiedä mistä se tulisi mitata. Mitataanko penis ns. alapuolelta, jolloin se on huomattavasti suurempi, kuin mitattaessa ns. yläpuolelta?
Vastaus: Suosittelen tilaamaan tielaitoksen mittausyksikön suorittamaan lasermittauksen. Eiköhän se tuolla selviä.

Kysymys: Kuinka pääsen lopullisesti eroon ihokarvoistani? En kehtaa edes näyttää jalkojani, ne ovat kuin turkin peitossa!
Vastaus: Valele ihosi varovasti bensalla. anna hetken höyrystyä, jonka jälkeen tarjoa tulta. Isukin toho saattaa myös olla ratkaisu pulmaasi. Voit myös muuttaa etelän maihin, jossa olet normaali.

Kysymys: Olen 14-vuotias poika ja jäänyt kerran luokalleen. Hävettää, koska olen muita seksuaalisesti vuoden edellä eli pallini ovat kehittyneemmät kuin luokkakavereillani.
Vastaus: No on jätkällä pallia. Teippaa kikkeli ja pallit peräreiän suuntaan ja ajele karvasi. Ei ne 14-vuotiaan pallit vielä kovin ihmeelliset ole.

Kysymys: Onko minussa jotain vikaa ku oon 14 ja puol eikä oo kertaakaan tullu yö syöksyjä?
Vastaus: On sinussa vikaa. Tosin yölliset siemensyöksyt ovat vain valtion propagandaa, sekä aiheen kiertelyä. Ala vain vetää hanskaan, sitä se syöksähtely oikeasti on.

Kysymys: Moi! Minua huolestuttaa, että voiko 185 mm ja 52 mm kondomi pysyä 14 cm pitkässä ja 12 cm paksussa peniksessä…
T:Epätietoisuus…..
Vastaus: Sinulla siis on hernekeittopurkin näköinen vehe. Onneksi olkoon, joka tytön unelma. Lähetä kuva osoitteeseen [email protected]. Et tarvitse kondomia, sillä sellainen tyttö, jonka sisään tuo mahtuu ei enää lapsia tule saamaan.

Kysymys: Olen 14-vuotias poika enkä käsitä mitä muut ikäiseni (14-15) häpeilevät itsessään. Olen ehkä joskus laskenut housut sen verran alas että munakarvat näkyy, tms. ja muut ovat katsoneet niinku että hulluko toi on? Myös saunassa monet kaverini ovat aina uikkarit päällä, en minä, mistä se johtuu ettei saunassa muka voi olla alasti, eihän siellä kuitenkaan oo kun poikia?!?! Toivoisin vastausta …!
Vastaus: Homo.

Kysymys: Onko normaalia, että penis ei kutistu kylmässä vedessä. Muutenkin penis on paksu ja jäykkä lepotilassa. Lisäksi penikseni koko paistaa vaatteiden läpi. Mitä on tehtävissä. Onko leikkaus ainoa vaihtoehto vai pystytäänkö nykyään lääkkeillä säätämään peniksen verentungosta niin että peniksen koko ei näkyisi vaatteiden läpi? Ja jos tällainen lääke on olemassa, niin minkä niminen.
Vastaus: En näkisi tilaasi niinkään esteenä, vaan työmahdollisuutena. Kaltaisillesi kavereille on kova kysyntä alan filmeissä. Voit lähettää kuvia itsestäsi osoitteeseen [email protected].

Kysymys: Olen 16-vuotias tyttö. Minua huolestuttaa kun minulle ei ole vielä kasvanut häpykarvoitusta eikä myöskään kainalokarvoitusta. Tissit ovat jo aika isot. Kuukautiset alkoivat noin puoli vuotta sitten. Onko se normaalia, että tällä ikää on vielä posliini?
Vastaus: Odota pari vuotta ja katso ylläoleva vastaus.

Kysymys: Olen 20-vuotias tyttö ja olen ollut yhdynnässä neljä kertaa. Kahdella ensimmäisellä kerralla yhdyntä oli kivuton, eikä verta tullut yhtään. Seuraavalla kahdella kerralla kokeilin useampia asentoja, ja vuosin aika paljon verta. Onko mahdollista, että immenkalvo repeytyi kunnolla vasta kolmannen ja neljännen yhdyntäni aikana?
Vastaus: Taidat olla pihtari. Kyllä 20-vuotiaan tulee jo olla sen verran jakanut, että tuollaiset asiat ovat vain teini-iän muistoja. Käy lähipubista itsellesi kaveri/kavereita ja käykää kamasutran asennot lävitse niin johan alkaa paikat repeillä paikoilleen.

Kysymys: Tiedän että saan penikseni itseäni tyydyttävän kokoiseksi kun on lämmintä, mutta kaikista eniten haittaa se, kun esim. uimasta tullessa menee koppiin vaihtamaan vaatteita ja penis on kylmän veden takia pienentynyt
Vastaus: Näinhän se on, että kylmyys vaikuttaa penikseen ja vieläpä pienentävästi. Tosimiehillä käy päinvastoin. Mille miehelle sinä sitä penistä haluat kopissa esitellä?

Kysymys: Tuuhentuuko karvoitus jos sitä vain lyhentää, koska en haluaisi ajella sitä kokonaan pois, koska en tiedä mitä kaverit ajattelisivat "posliinimunasta". Nimim. 15wee
Vastaus: Ajele karvat pois vaan niin kaverit tykkää varmasti. Ties mihin se johtaa.

Kysymys: Olen kuullut että 10% miehistä on ympärileikattuja, pitääkö paikkansa? Jos on tarvis, niin minkä ikäisenä ympärileikkaus Suomessa yleensä tehdään?
Vastaus: Ilmoittaudu HerrDoktorin leikkauslistalle, jos tarvetta on. Halvat hinnat, halvalle leikkaukselle. Ympärileikkaus tehdään Suomessa yleensä armeijan kutsuntatilaisuudessa.

Kysymys: Olisi hieman ongelmia esinahan tai oikeastaan sen alapuolisen terskaan kiinnittymisen kanssa. Esinahka itsessään ei ole tiukka, mutta alapuolinen kiinnityskohta terskaan on. Kun penis on jäykkänä tai joskus jopa puolijäykkänä kiinnityskohtaan terskassa sattuu. Joten voiko kiinnityskohdan poistaa ja jos niin kuka sellaisen operaation voi tehdä.
Vastaus: Liity leikkausjonooni vaan, napsautetaan pois. Jos jäykkyys tai puolijäykkyys sattuu, niin lopeta vehkeellä leikkiminen.

Kysymys: Olen 18-vuotias tyttö, vielä neitsyt. Ongelmani johtuu uskoakseni tiukasta immenkalvosta, en nimittäin saa laitettua tampoonia (enkä yhtään sormea) sisälleni. Tämän vuoksi yhdyntä pelottaa. Voinko mennä gynekologille vaikka en ole edes yrittänyt yhdyntää? Mitä immenkalvon leikkaus maksaa?
Vastaus: Miten isot sormet sinulla on? Voin toki suorittaa klinikallani avarrusoperaation. Yhdyntää kannattaa aina yrittää, gynekologit (muut kuin HerrDoktor) yleensä vain kusettavat asiakkaitaan.

Kysymys: Minua olen 17-vuotias miehen alku ja ongelmani on peniksen kapeus. Se on jäykkänä noin 3.3 cm paksu joka ei minusta ole juurikaan paljoa, varsinkin kun kondomit ovat leveydeltään yleensä 3.4 tai 3.5 cm, joten mistä saisi pienempiä kortsuja? Mitä pieniä merkkejä myydään kaupassa tai kenties netistä/erotiikkakaupoissa? Onko paksuus liian pieni pitäisikö kääntyä lääkärin puoleen. Sitten haluaisin tiedustella yhdyntäasentoja. Onko teillä suositella joitain kirjoja/nettisivuja.. Kiitos vastauksesta!
Vastaus: Voit valmistaa kondomeja kätevästi kotona. Pieniä kondomeja saat leikkaamalla kumihanskoista sormiosan irti. Kikkelin juureen asetettu kuminauha pitää ”kondomin” kätevästi paikallaan.

5

2201

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • qwerty

Mistä oot nuo löytäny..? xD

• hymytyttö

justdi..hauskoja hommia ja noitahan joitaklin kysellään täälä joskus...exelent!!=)

• OMG

AHahahah :D Toi oli kyl hyvä, ei helv. ku repesin :D Lisää vaa.

• Smile

Onkos näitä lisää?

• tyntsä

tosi hauskaa, onks noita jossain lisää??

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      41
      2470
    2. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      74
      2447
    3. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      73
      2342
    4. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      51
      2102
    5. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      25
      1837
    6. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      80
      1663
    7. Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista

Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      21
      1098
    8. Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %

Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r
      Maailman menoa
      7
      1014
    9. Rakastan sinua hiljaisuudessa

Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi
      Rakkaus ja rakastaminen
      40
      959
    10. Eläköön kuningas, kuningas on kuollut

Heikki Nivala kaatui kuin mies. Kavaltaja käveli juuri edelliseen toukokuun kokoukseen hankkimansa puku päällä. Eläköön
      Kemijärvi
      55
      864
    Aihe