Olen muutaman kaverini kanssa tulossa viikonloppuna Imatralle kyläilemään ja kiinnostaisi tietää hieman Imatran yöelämästä. Missä on siis muvavia tyttöjä joiden kanssa voi tutustua ilman että torjutaan ulkopuoliset suoraan. ollaan kaikki n. 25v mukavia pojuja ja olemme tulossa Imatralle nimenomaan pitämään hauskaa ja tapaamaan uusia tuttavuuksia. Vinkkejä baareista kiitos!
Missä Imatran mukavimmat tytöt ja paras meininki?
26
2490
Vastaukset
- Memmu
...ei ole muita vaihtoehtoja :)
- Vierailija
Onx jotain infoa missä päin Imatraa se suurinpiirtein on? Ihan keskustassa? Imatran tuntemus on aika heikkoa.. Keskustan tietämys jää kävelykadun ympäristöön..Onx Memmu itse ens lauantaina Bulssissa?
- hjkl
Ravintola Tiktak niskalla,Olteri mansikkalassa...jos haluat helppoa seuraa,laadusta on turha puhua.
- ....
Ja bulssissa on paras meno koko Imatral ja se on mcdonaldsin vastapäätä melkein..Ihan kivat kun on kolme "huonetta" missä voi olla....
- ohoh
.... kirjoitti:
Ja bulssissa on paras meno koko Imatral ja se on mcdonaldsin vastapäätä melkein..Ihan kivat kun on kolme "huonetta" missä voi olla....
Et sitten ole Tiktakissa käyny useinkaan...kyl siel alle 30kymppisiä "jokapojan" heiloja istuu,kuin myös niit illan viimeisiä ruusuja.Juoppojen paikka.Olteris ihan sama juttu!
Karhumäel oli joku karsea mesta,nimeä en muista.
- nITA
Mä ootan innolla tänne uusia naamoja.. Toiv nähdään lauantaina NiteTrainissa! ;)
- Erkko
Ei Niteeen! Paska paikka!!Herranen aika.. Koittakaahan ny muutkin Imatralaiset herätä! Eikä tänne sen koommin muita rontteja kaivata, muutenkin naiset vähissä..
- Utelias
Onko Imatralla myös Nite Train? Missä?
- Imatran naiset
Erkko kirjoitti:
Ei Niteeen! Paska paikka!!Herranen aika.. Koittakaahan ny muutkin Imatralaiset herätä! Eikä tänne sen koommin muita rontteja kaivata, muutenkin naiset vähissä..
Niin, naiset - siis asialliset sellaiset - ovat toki vähissä, koska kaikki järkevät ovat tajunneet lähteä meneen Imatralta. Jäljelle on jääneet kaikki epäonnistuneet ja luuseri-ämmät, jotka viihtyvät jossain amisautossa ajelemassa viikonlopun yli. Onnksi omat apajat ovat tyystin muualla ja saan seurustella aina riittävän tasokkaiden naisten kanssa, Imatralla se ei ole mahdollista.
- HiClassic
Imatran naiset kirjoitti:
Niin, naiset - siis asialliset sellaiset - ovat toki vähissä, koska kaikki järkevät ovat tajunneet lähteä meneen Imatralta. Jäljelle on jääneet kaikki epäonnistuneet ja luuseri-ämmät, jotka viihtyvät jossain amisautossa ajelemassa viikonlopun yli. Onnksi omat apajat ovat tyystin muualla ja saan seurustella aina riittävän tasokkaiden naisten kanssa, Imatralla se ei ole mahdollista.
Tosiasia on se, että sinä olet häviäjä, etkä näin ollen ole saanut Imatran naisista seuraa. Siksi sinä päädyit Kallioon tai johonkin Helsingin itäiseen lähiöön seurustelemaan maksullisten venakkojen kanssa!
- Jupi
HiClassic kirjoitti:
Tosiasia on se, että sinä olet häviäjä, etkä näin ollen ole saanut Imatran naisista seuraa. Siksi sinä päädyit Kallioon tai johonkin Helsingin itäiseen lähiöön seurustelemaan maksullisten venakkojen kanssa!
Voi voi. Kuule minun ei tarvitse maksaa - toisin kuin on luultavasti sinun tapauksessasi. Tietysti jos taas olet imatralainen nainen, ymmärrän kyllä että sinulle on vaikeaa myöntää asemasi.
- Niih
Jupi kirjoitti:
Voi voi. Kuule minun ei tarvitse maksaa - toisin kuin on luultavasti sinun tapauksessasi. Tietysti jos taas olet imatralainen nainen, ymmärrän kyllä että sinulle on vaikeaa myöntää asemasi.
Joo,oikeassa olet.Tasoa ei Imatralla näe.Ehkä alle 20 vuotiaissa joku kaunis helmikin-mut aikuisemmat aika kantturoita.Heti erottuu jos näkee muualta tulleen naisen.Useimmiten tyyli ym.on 100ximatralaista parempi!!
- Pete
Imatran naiset kirjoitti:
Lohdutukseksi imatralaispojille voin sanoa, että Lappeenrannassa tilanne on, jos mahdollista, vielä pahempi.
Imatralla sukupuolijakauma on ihan samanlainen kuin muissakin kuihtuvissa pikkukaupungeissa, eli naisväki lähtee opiskelemaan muualle. Tilanne on siis "normaali".
Lappeenrannassa sen sijaan on teknilliset yliopistot ja maasotakoulut, jotka vääristävät tilannetta entisestään, koska tänne tulee tuhansittain opiskelijapoikia ympäri Suomen... - HiClassic
Jupi kirjoitti:
Mitä sukua olet Nimimerkille 'Imatran naiset'? Kenties aleter ego?
No, minun ei tarvitse maksaa, kun vieressä makaa maailman ihanin ukko, eli aviomieheni. Mitä pahaa on olla Imatralainen nainen? Onko sitten huonompi olla nainen Imatralla, kun snadi mies stadissa? - HiClasiic
Niih kirjoitti:
Joo,oikeassa olet.Tasoa ei Imatralla näe.Ehkä alle 20 vuotiaissa joku kaunis helmikin-mut aikuisemmat aika kantturoita.Heti erottuu jos näkee muualta tulleen naisen.Useimmiten tyyli ym.on 100ximatralaista parempi!!
Ei liene julkisesti tarpeen lausua mitä sinä ja Anttilan kuvaston mallit harrastatte iltaisin?
8P - sukuako Imatran naiset
HiClassic kirjoitti:
Mitä sukua olet Nimimerkille 'Imatran naiset'? Kenties aleter ego?
No, minun ei tarvitse maksaa, kun vieressä makaa maailman ihanin ukko, eli aviomieheni. Mitä pahaa on olla Imatralainen nainen? Onko sitten huonompi olla nainen Imatralla, kun snadi mies stadissa?Hei vaan HiClassic. Vastauksesi juuri kertoo siitä, mitä olen tarkoittanut. "Vieressäni maailman ihanin ukko" kuulostaa juuri niin juntilta, että voin jo senkin perusteella päätellä, että HiClassic on tyylitön nainen, jolla luultavasti myös alhainen koulutus- ja sivistystaso. Haluatko itse, HiClassic, tulla puhutelluksi vaikkapa muijaksi tai ämmäksi? Mitä taas helsinkiläisiin naisiin tulee, he ovat sen verran valikoivia, että eivät siedä muijittelua tai ämmittelyä. Minusta se on aivan oikein. En ole sanonut että imatralaisena naisena oleminen on jotenkin "pahaa", itse vain Imatran kuvioita seuranneena olen erittäin tyytyväinen, että vierelläni on nainen, joka ei siedä "muijittelua", minäkään en siedä tulla nimitetyksi "ukoksi", joka on halventava nimitys vanhahtavasta miehestä.
"Onko sitten huonompi olla nainen Imatralla, kun snadi mies stadissa?"
- tuota sinun, HiClassic, tuskin kannattaa minulta kysellä. Mistä oletat minun siihen osaavan vastata?
- Ripa
Ei tänne kannata tulla.. Just tulin baarista kotio ja oli meininki ku pers'reiässä! Imatra sucks! Saatanan pihtarit ämmät..
- reissu kurgo!!!!
Voi sinua onnetonta!
Mie ainakin sain matkaani mieleistä seuraa, joten katsoppa itseäsi peiliin.
Olen kiertänyt ympäri Suomea ristiin ja rastiin siten, kun työtehtvät ovat vaatineet. Rehellisesti voin sanoa, että Imatran naiset / neidot eivät ole sen kummempia kuin muualakaan. Päin vastoin!
Joten, nokka pystyyn Imatran 'immet'!
Runkkareiden huutoihin voitte vastata haluamallanne tavalla.
- Memmu
Minä meinaa kaverini kanssa olin pe ja la.. mitäs tykkäsit? :) ...meil oli kivaa niinku aina ja missätahansa... turhaan te imatralaiset mollaatte imatraa, ite paljo isommasta kaupungista ja viihdyn paljon paremmin imatralla.
- nauskis
No kauans sit olet Imatralla asunut Memmu ja mistä tulit,ikäs?
- Memmu
nauskis kirjoitti:
No kauans sit olet Imatralla asunut Memmu ja mistä tulit,ikäs?
en asu imatralla siis... tai noh.. "vielä" :)
- Vierailija
Olin kyllä Bulssissa lauantaina.. Tapasimme kenties ;) Meiniki oli mun mielestä ihan jees.. Jengi piti hauskaa ja tanssi pöydillä, olut maistui, tytöt olivat mukavia ja muutenkin viihdyimme.. Pitää todellankin tulla Imatralla piipahtamaa uudelleenkin. Kiitoksia vielä kerran kaikille Imatran kaunottarille, jotka piditte meistä hyvää huolta!!
- nooh
Vierailija kirjoitti:
Olin kyllä Bulssissa lauantaina.. Tapasimme kenties ;) Meiniki oli mun mielestä ihan jees.. Jengi piti hauskaa ja tanssi pöydillä, olut maistui, tytöt olivat mukavia ja muutenkin viihdyimme.. Pitää todellankin tulla Imatralla piipahtamaa uudelleenkin. Kiitoksia vielä kerran kaikille Imatran kaunottarille, jotka piditte meistä hyvää huolta!!
saitko edes?;)
- Vierailija
nooh kirjoitti:
saitko edes?;)
Sain! Siis tod mukavaa seuraa.. Ja jatkot oli.. Muuta en kerro ;)
- täällä
Hommatkaa viisumi ja menkää iloiseen itäkarjalaan.
- Noh
Taitaa olla paras vaihtoehto.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k383545On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole322315Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi802243Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä452111Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma561484Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.181445- 741396
Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?69957Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?48945Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi37823