ETSIN ISOHKOA HÄÄPAIKKAA

AUTTAKEE

Olisikos jollain heittää vinkkinä, että onko Imatran seudulla mitään isompaa juhlapaikkaa missä voisi vietellä n.100-150 vieraan häitä? Jos mieleen tulee, niin laitelkaa tänne vinkkejä!

16

2416

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ghtrbdgfhjyutnj

eioo imatrassa muita paikkoja jompikumpi bbviikonloppu o hyväaika

• essi

Lappeenrannan lähellä on Taipalsaarella Merenlahden seurojentalo. Tommoset 120 vierata menee heittämällä sisään.

• Esa
      • AUTTAKEE

Moron!
        Sain kyllä sivuston auki, mutta epäselväksi jäi vielä, että paljonko mahtaa ihmisiä mahtua tuonne juhlimaan?
        Toinen vastaavanlainen paikkahan taitaa olla Ruokolahden puolella, eli Virmutjoella???

• Esa
        AUTTAKEE kirjoitti:

Moron!
        Sain kyllä sivuston auki, mutta epäselväksi jäi vielä, että paljonko mahtaa ihmisiä mahtua tuonne juhlimaan?
        Toinen vastaavanlainen paikkahan taitaa olla Ruokolahden puolella, eli Virmutjoella???

Mahtuu noin 200 ihmistä, talo on hyvässä kunnossa.Sijaitsee Rukolahdella noin 10 km Vuoksenniskalta.Taatusti viihtyisä ja edullinen paikka.Ota yhteyttä sivuilla näkyvään Ariin.

• dfnhvr

entiedä paljo sinne menee paljokuitenkii mut on yks suomen parhaimmist paikoista jos häät imatralla ehdoton paikka

• tsirp

ja niin helvetin kallis että huoh...sitäpaitsi,enpä sanoisi että esim.kesähäitä vietettäessä paras mahdollinen paikka!!Yliarvostettua on jauhanta valtsusta.Olenpahan muutaman yön ko.hotellin antimista nauttinut,eikä ollut paras hotelli jossa olen ollut!

• AUTTAKEE
        tsirp kirjoitti:

ja niin helvetin kallis että huoh...sitäpaitsi,enpä sanoisi että esim.kesähäitä vietettäessä paras mahdollinen paikka!!Yliarvostettua on jauhanta valtsusta.Olenpahan muutaman yön ko.hotellin antimista nauttinut,eikä ollut paras hotelli jossa olen ollut!

Joo-o...ton Valtsun voin kyllä haudata kuolleena ideana jo suoraan...
        Tarkoituksena olisi löytää joku "inhimillisen" hintainen ja kuitenkin mukava paikka. Itselleni vaan ei tule oikein mitään järkeviä ja samalla hieman isompia paikkoja mieleen.
        Jos vielä keksitte lisää paikkoja, niin esitän jo suuren kiitokseni etukäteen =)

• tsirp
        tsirp kirjoitti:

Vuoksenhovissa olen ollut keväthäissä,aivan kaunis paikka..hinnasta en tiedä...

Eikös työväentalollakin ole häävastaanottoja pidetty...ravintola kuusenkorva,vuoksenniskan työväentalo...ehkä Ruokolahden puolelta löytyisi jokin kartano....Nyt Imatralaiset,auttakaa tätä hääpaikkaa etsivää!!!

• Mölli?
        tsirp kirjoitti:

Iso paikka olisi Vuoksenniskan työväentalo. Tilaa löytyy, siellä on järjestetty usemman sadan hengen häitä ja yksissä olen itsekin vieraana ollut. Pitäisi mahtua suvun ja toisenkin, kun siellä tanssejakin pidetään. Tarjoilukin onnistuu talon puolesta, sen tiedän.

• ruisleipä

Mikäli sinun tai kumppanisi suvussa on StoraEnson palveluksesas olevia henkilöitä, niin kannattaa kysyä virkailijoiden kerhotaloa Maneesilta.

• vieras

Aiwan erinomainen paikka on viihtyisät tilat ja ruoka on 10. Kertakaikkiaan suositeltavaa.

• lappeenrantalainen

Miekkalan pitotalo on Lappeenrannnassa ihan jees paikka, johon kesällä mahtuu 120 juhlijaa. Sehän sijaitsee n. 10 km L:rannasta Joutsenoon päin eli sinne Imatran suuntaan. Lisäinfoa löydät http://www.miekkala.fi/

Toivottavasti löydät mieleisen paikan!

• yks tytteli

Miksi ylipäätään mennä naimisiin ? RAKKAUTTA EI MITATA MILLÄÄN RAUTAROMUILLA, eikä siihen tarvita PAPPIA.Aamen

• pink

pelkät järkisyytkin riittää,rakkaus on katsos myös huolenpitoa...jollet oivalla mitä tarkoitan,et tiedä vielä rakkaudesta-siitä joka huolehtii kauas eteenkinpäin

• ???

suht lähellä olis imatraa...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa

Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k
      Maailman menoa
      68
      3751
    2. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      38
      2381
    3. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      71
      2338
    4. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      60
      2228
    5. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      32
      1675
    6. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      71
      1584
    7. Mitä kirjainta haluaisit

Ra kastella mahdottomasti?
      Ikävä
      76
      1487
    8. Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?

Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?
      Ikävä
      58
      1061
    9. Kaunein nimi

Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?
      Ikävä
      68
      1012
    10. Rakastan sinua hiljaisuudessa

Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi
      Rakkaus ja rakastaminen
      40
      909
    Aihe