Jumalanvaltakunta on nettiä vahvempi

joutomies

Hyvillä mielin olen seurannut miten ihmisen mitättömät teot häviävät Jumalan suuruudelle. Täällä netissä aina koitetaan nostaa jokin asia kovin suurellisesti esille, esim. Voimala ohjelmassa ollut ehkäisykysymys. Kuitenkin Jumalan valtakunnan työ jatkuu rauhallisena ja luottavaisena kohti viimeistä kohtaamista Jumalan kanssa, pieni on näitten palstalla olevien provokaattoreiden voima Jumalan rinnalla! Sielunvihollinen tekee työtään kuten aina ennenkin ja saa houkuteltua joitakin ihmisiä pois uskosta, siinä ei ole mitään uutta. Rukoilkaamme, että hekin saisivat taas parannuksen armon ja palaisivat Jumalanvaltakuntaan. Muutamien uskonkieltämisien perusteella tällä palstalla huudetaan, että "SRK:ssa kuohuu". Ei kuohu enempää kuin koskaan ennenkään. Uskomisen yhteys on vahva ja ihana on taas sunnuntaina mennä seuroihin muitten uskovaisten luokse.

34

940

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mukaisesti ja samalla

      kysyn sinulta, että mikä se teidän Jumalanvaltakunta oikein onkaan? Jeesus siirtyy Galileaan 12 Kun Jeesus sai kuulla, että Johannes oli vangittu, hän siirtyi Galileaan. [4:12-17: Mark. 1:14,15; Luuk. 4:14,15 : Matt. 11:2, 14:3; Luuk. 3:20; Joh. 3:24] 13 Nasaretiin hän ei enää jäänyt, vaan hän asettui Kapernaumiin, joka on järven rannalla Sebulonin ja Naftalin heimojen alueella. [Matt. 8:5, 11:23, 17:24; Mark. 1:21, 2:1, 9:33; Luuk. 4:23; Joh. 2:12, 4:46, 6:17] 14 Näin tapahtui, jotta toteutuisi profeetta Jesajan sana: 15 -- Sebulonin maa ja Naftalin maa, Meren tie, Jordanin takainen maa ja muukalaisten Galilea -- [4:15,16: Jes. 8:23, 9:1 ; Luuk. 1:79] 16 kansa, joka asui pimeydessä, näki suuren valon. Niille, jotka asuivat kuoleman varjon maassa, loisti kirkkaus. 17 Tästä lähtien Jeesus julisti: "Kääntykää, sillä taivasten valtakunta on tullut lähelle!" [Matt. 3:2 ]

      • Jumalan valtakunnasta

        Jeesuksen maine leviää 23 Jeesus kulki sitten joka puolella Galileaa. Hän opetti seudun synagogissa, julisti ilosanomaa Jumalan valtakunnasta ja paransi kaikki ihmisten taudit ja vaivat. [4:23-25: Mark. 1:39; Luuk. 4:44 : Matt. 9:35; Mark. 3:10; Luuk. 6:18,19] 24 Hänen maineensa levisi sieltä koko Syyriaan. Hänen luokseen tuotiin kaikki erilaisista taudeista kärsivät ihmiset -- niin pahojen henkien vaivaamat kuin kuunvaihetautiset* ja halvaantuneetkin -- ja hän paransi heidät.


      • Jeesuksessa lähelle
        Jumalan valtakunnasta kirjoitti:

        Jeesuksen maine leviää 23 Jeesus kulki sitten joka puolella Galileaa. Hän opetti seudun synagogissa, julisti ilosanomaa Jumalan valtakunnasta ja paransi kaikki ihmisten taudit ja vaivat. [4:23-25: Mark. 1:39; Luuk. 4:44 : Matt. 9:35; Mark. 3:10; Luuk. 6:18,19] 24 Hänen maineensa levisi sieltä koko Syyriaan. Hänen luokseen tuotiin kaikki erilaisista taudeista kärsivät ihmiset -- niin pahojen henkien vaivaamat kuin kuunvaihetautiset* ja halvaantuneetkin -- ja hän paransi heidät.

        ja tänäkin päivänä ilosanomaa Jumalan valtakunnasta julistetaan kristillisissä kirkoissa ja tilaisuuksissa, ei VAIN vl-seuroissa.


    • nimittää

      pelkkää vl-herätysliikettä Jumalan valtakunnaksi, on saatanan lapsi.

    • Kempelainen

      Oli naiivi ja tyhmä kirjoitus. SRK jumalan valakunta? Missä se lukee Raamatussa. Mutta jos joskus satut vinkaisemaan Raamattua, siletä löytyy, mikä on Jumalan valtakunta. Se on Israel, kaikkine 12 heimokuntien. Dan. 4:18 ) Tämän unen näin minä, kuningas Nebukadnessar. Ja sinä, Beltsassar, sano sen selitys, koska ei yksikään minun valtakuntani viisaista voi minulle ilmoittaa sen selitystä. Mutta sinä sen voit, sillä sinussa on pyhien jumalien henki." 4:33 Siihen aikaan palasi minun järkeni, ja palasi minun valtasuuruuteni ja loistoni, minun valtakuntani kunniaksi. Ja minun hallitusmieheni ja ylimykseni etsivät minut, ja minut pantiin jälleen hallitsemaan valtakuntaani, ja minun valtani lisääntyi ylenpalttisesti. 6:26 Minä olen antanut käskyn, että minun valtakuntani koko valtapiirissä vavistakoon ja peljättäköön Danielin Jumalaa. Sillä hän on elävä Jumala ja pysyy iankaikkisesti. Hänen VALATKUNTANSA EI HÄVI., eikä hänen herrautensa lopu. Diasporassa, ja Jumalan Valtakunnassa olevana HÄVETTÄÄ TUO VL SOOPA, heidän ”jumalan vatiakunnasta”, se on vain markkinakerho Israeliin verrattuna..

      • tavoin

        kirjoittavat ovat perkeleen penikoita.


      • joutomies

        "Oli naiivi ja tyhmä kirjoitus" Lapsista ja heidän kaltaisistaan?


      • varmaankin
        joutomies kirjoitti:

        "Oli naiivi ja tyhmä kirjoitus" Lapsista ja heidän kaltaisistaan?

        vanhoillislestadiolaisista, jos Hän kulkisi maan päällä: "Te olette valehtelevia saatanan lapsia. Tehkää parannus!"


      • Kempelainen
        joutomies kirjoitti:

        "Oli naiivi ja tyhmä kirjoitus" Lapsista ja heidän kaltaisistaan?

        olen samaa heimoa, mutta kerro sinä ja pane vielä Raamatun paikka mukaan. Katsotaan sittn, miten se sopii SRK;hon.


    • Mihin perustuu se

      Että jumalanvaltakuntss ei ole kasvanut 30 vuoden aikana yhtään. Kirjoitit: jos muutamien uskonkieltamisien perust. Jne. Lapsia perheissä olis kasvuun mutta missä on kasvu. Tuo kirjoituksesi on niin linjassa kaiken vl. linjan suhteen eli mikään ei pidä paikkaansa. Tapakulttuurilla kun ei taivaspaikkaa lunasteta. Laita autuuden ehdoiksi raamatun opit niin alat päästä juonesta kiinni. Jeesus Kristus on herramme häntä seuratkaame ei srk:ta

    • Tärkeä asia

      ...ole totta. Olen samaa mieltä... "Uskomisen yhteys on vahva ja ihana on taas sunnuntaina mennä seuroihin muitten uskovaisten luokse." ...mutta hoitokokousten/-tilaisuuksien hoitajien menettelyistä keskustelu ei ole loppunut, vaan on vasta alussa. On todella tärkeää pitää esillä yhteisön väärään henkeen joutuneitten tilaa. Hoitajat ovat tekemisillään traumatisoineet itsensä niin, etteivät he kykene itse oma-aloitteisesti hoitamaan asioitaan. "Jos tahdot tietää, mihin ihminen oikeasti uskoo, et kuuntele mitä hän sanoo, vaan tarkkailet mitä hän tekee kanssaihmisilleen."

    • torvelo:

      SRK jatkaa riitaisena ja luottavaisena kohti viimeistä hajoamista, valtava on näitten palstalla olevien totuuden puhujien voima SRK:n rinnalla! Totuus tekee työtään kuten aina ennenkin ja saa houkuteltua joukoittain ihmisiä pois lahkosta, siinä ei ole mitään ihmeteltävää. Rukoilkaamme, että he vetävät esimerkillään suuret massat mukanaan SRK:sta.. Syystäkin tällä palstalla huudetaan, että "SRK:ssa kuohuu". Kuohuu jopa enemmän kuin koskaan aikaisemmin. Lahko-orjuus on vahva ja taas sunnuntaina on liian monen mentävä seuroihin muitten orjuutettavien luokse järkeä vangitsemaan ja valheoppia kuuntelemaan.

      • Aamenen sanoja

        Hyvin kirjoitit.


    • ...pp..

      itse sielunvihollisen ja perkeleen työtä, koska yrität vaientaa Jumalan sanan totuuden. Pyydä armoa ja rukoile Jumalaa, ettet joudu kadotukseen valheinesi. Sellainen on perkeleestä, myös SRK.

    • Helsingin sanomissa

      Maria Saari kirjoitti eritätin viisaan kirjotuksen vl-liikkeen mmiesten määräyksestä joka ei perustu Raamatuun. Ehkäisy ja lisääntymispakko on hengellistetty niin, että se luokitellaan jopa uskonkysymykseksi: ehkäisyn välttämistä pidetään osoituksena siitä, että ihminen uskoo oikealla tavalla. Samaan aikaan liikkeessä kuitenkin opetetaan, ettei teoilla pääse taivaaseen. http://freepathways.wordpress.com/2009/04/05/ehkaisykiellosta-on-muodostunut-tabu/

      • Haukkuu muita

        Uskovaisia sekaoppisiksi mutta edustaa itse sikinsokin oppia.


    • joutomies

      palsta hiljenee...

    • Joutomies 2

      >Hyvillä mielin olen seurannut miten ihmisen mitättömät teot häviävät Jumalan suuruudelle.

      Näin on, Jumala antaa halutessaan lahjansa käytänpä minä kortsua tai en. On aivan turha ylläpitää jotain 'emme halua'-kieltoa ehkäisyasiassa.

      • etteivät uskovaiset tietenkään opeta teoista pelastumista, vaan hyvät Jumalan mieleiset teot ja uskovaisen elämä, ovat elävän uskon välttämätön seuraus. Näin se Raamattu opettaa.
        ..tässä mielessä mainittu lehtikirjoitus oli huuhaata...


      • vain korjata
        weha kirjoitti:

        etteivät uskovaiset tietenkään opeta teoista pelastumista, vaan hyvät Jumalan mieleiset teot ja uskovaisen elämä, ovat elävän uskon välttämätön seuraus. Näin se Raamattu opettaa.
        ..tässä mielessä mainittu lehtikirjoitus oli huuhaata...

        että vl-uskovaiset nimenomaan opettavat teoilla pelastumista eli ns syntilistan noudattamista ohi ja yli raamatullisten 10 käskyn, eli "hyvät" SRK-jumalan mieleiset teot ja vl-uskovaisen elämä, ovat ns "elävän vl-uskon" seurausta. Näin harhaan johtavasti se SRK opettaa sitä ns omaa vl-kristinuskoansa


      • vain korjata kirjoitti:

        että vl-uskovaiset nimenomaan opettavat teoilla pelastumista eli ns syntilistan noudattamista ohi ja yli raamatullisten 10 käskyn, eli "hyvät" SRK-jumalan mieleiset teot ja vl-uskovaisen elämä, ovat ns "elävän vl-uskon" seurausta. Näin harhaan johtavasti se SRK opettaa sitä ns omaa vl-kristinuskoansa

        Laki päättyy Jumalan valtakunnan rajalle. Jumalan armon Henki, antaa halun ja opettaa siveästi elämään ja jumalattoman menon hylkäämään. Kristus on näet lain loppu, jokaiselle uskovaiselle vanhurskaudeksi.

        Näin on ainoassa oikeassa uskossa opetetaan...


    • teleminen.

      Kun on tervehditty "mahan kautta" naimisissa olevat sisaret, mennään kehuskelemaan ylinopeuksista kahvioon...

      • sillä se on epärehlistä ja lapsellista, vaan syntiä voi laittaa pois ja elää jokapäiväisessä parannuksessa, kasteen haudassa ja liiton armossa...


    • Kaksi valtakuntaa

      = Jumalan valtakunta. Vl-herätysliike = saatanan valtakunta.

      • armon valtakunta maanpäällä ja kunnian valtakunta taivaassa...


    • joutomies

      hiljenee...

      • Joutomies

        rebekan "haaste" nostoon viitaten, näyttää ennustukseni toteen, ei ole elävä tämä palsta...


      • Kuihtuu
        Joutomies kirjoitti:

        rebekan "haaste" nostoon viitaten, näyttää ennustukseni toteen, ei ole elävä tämä palsta...

        Yhä useampi jättää saatanan valtakunnan (= vl-herätysliike).


      • KK KK

        Tämä on roskaa ja roskana pysyy.


    • on.

      saatanasta.

    • Paljon kokenut

      "Hyvillä mielin olen seurannut miten ihmisen mitättömät teot häviävät Jumalan suuruudelle. "

      Noin terveesti perin harva vl kykenee ajattelemaan! Jumala voi esim. antaa haluamansa määrän lapsia TÄYSIN riippumatta siitä, käyttääkö ihminen kortsua tai pilleriä. Turha seurapuhujien on tuosta aiheesta jauhaa.

    • Sen sijaan hiekalle ja valheelle rakennettu vl-HARHALAHKO on heikko. Erään kerran on tuleva Jumalan henkäys, joka puhaltaa Jumalaa pilkkaavan, uskovaisia halveksivan ja itsensä Jumalaakin korkeammalle korottavan (syntien anteeksianto) vl-HARHALAHKON kauemmas kuin huitsin Nevadaan.

      Samoin Jumala ohjaa kaikki "vain me" -VALEHTELIJAT sinne, minne he kuuluvatkin...

    • puhuu asi-

      aa.

    • on, mutta turhaa

      sitä on sanoa näille apinoista polveutuville.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1896
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1648
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe