uudenmaankatu

day

mitä tapahtuu r kioskilla??

28

10942

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Poliisi tehtävä

      Montako R-kioskia siellä teillä Hyvinkäällä on? Terkkuja Kotkasta.

      • day

        ainaki 5


      • En tiedä

        ??????


      • Eristäneet
        En tiedä kirjoitti:

        ??????

        Puistoalueen Hyvinkäänkadun ja Uudenmaankadun alueella. Kotkasta tieto.


      • voisi olla
        En tiedä kirjoitti:

        ??????

        Ärriä


      • !!!!!!!!!!!!!!!

      • Vitsihän tuo

      • saisko

      • Ärräx
        Vitsihän tuo kirjoitti:

        Kysymys oli. Mitä työ Hyvinkääläiset oikein niin tosissaa ootte. Tulkaas Kotkan palstoille seuraa keskustelui.

        Ku kysytään.


    • kuulin kaverilta...

      Ilmeisesti Martinkadun ja Uudenmaankadun risteyksen R-kioskin edustalla on "repullinen" poliiseja rynnäkkövarusteissa?!? Hyvinkäänkadun liikenne on ilmeiseti katkaistu siltäkohtaa. Onkohan tilanne siinä kioskilla vai jossain lähitalossa? Poliisiautoja on kuulemma ainakin kuusi. Onko kellään päivitystä ja tietoa että mitä siellä jahdataan?

      • kuulin kaverilta...

        Joshonkin läheiseen pienkerrostaloon ovat rynniköimässä...


      • Luotiliivein

        Eiköhän joku ole pyssyn kanssa taas heilunut humalassa? Lukekaa Hesarin tiedotetta. Lisäksi: Tieliikenne onnettomuus myös jossa ollut eläin osallisena.


    • tulee varmaa tietoo

      Siellä Mummon hamsteri puri kissaa.

      • Nyt myös jo

        Ambulanssi. Eiköhän joku känniläinen ampunut sitten itseänsä?


      • kuulin kaverilta...

        ...vaan koira ja se joka puri oli orava. Sitäpaitsi ei se ollut mummon koira vaan anopin!


      • ---------------------------...

      • Luotilivit?

      • tarvitaan!
        Luotilivit? kirjoitti:

        Tarvitaanko hylsyn etsimiseen ambulanssi, kypärät ja luotiliivit?

        miten muuten iltapäivälehtiin saataisiin myyviä kuvia?


    • Hyvin kää?

      Mopetipoikien hommia?

      • bandidosit

        paljon hyvinkään kylillä.


    • ....

      Poliisin sivuilta: Hyvinkään keskustassa Uudenmaankadun varressa pysäköintialueella sattui hieman klo 21:n jälkeen ampumavälikohtaus. Hyvinkääläinen mies sai välikohtauksessa lievän ampumavamman toiseen käteensä. Poliisi on tehnyt useita kiinniottoja. Keski-Uudenmaan poliisi tutkii tapausta. http://www.poliisi.fi/poliisi/ita-uusimaa/home.nsf/PFBD/3CC9B5986E2E9F20C22575B1006E3B19 Että tällästä tällä kertaa..

      • aseeksi tietysti

        Paljastuu 22 kaliiberinen Ruger Mark II.??? Tai joku muu hauska pyssy, jolla voi harjoitella tarkkuutta.


      • alueelta ja uutisointi

      • Kakarat jo

      • jooozzz

      • .oldie.
        jooozzz kirjoitti:

        kuva ihan väärästä talosta Hyvinkäänkadulta,kun talo on Uudenmaankadulla.Siellä alakerran setä piti vähän vauhtiviikonloppua sukulaisten kanssa..normipäivä.

        sukulaiset oli taas tullut ruotsista käymään... sama kansanpukua kantava mies tais pitää tossa aikasemmin keväällä samanlaisen hässäkän...


      • eki69
        .oldie. kirjoitti:

        sukulaiset oli taas tullut ruotsista käymään... sama kansanpukua kantava mies tais pitää tossa aikasemmin keväällä samanlaisen hässäkän...

        jep kyllä piti sama mies hässäkän aikasemminki jo ja sitä aikasemmin, no mutta sellasta se on kun ei osata pitää suuta kiinni, tuttu ihminen oli kuka teki, ja sanon että saa aika kauan ärsyttää ennen ku povariin käden laittaa...


      • Wellhung
        .oldie. kirjoitti:

        sukulaiset oli taas tullut ruotsista käymään... sama kansanpukua kantava mies tais pitää tossa aikasemmin keväällä samanlaisen hässäkän...

        ne näitä Euroviisuista tuttuja Valto´s peoples?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1218
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1071
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      134
      959
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      302
      772
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe