Paljonko -89 audi 80 menee moottoriöljyä? Ostin kaks neljän litran kanisteria, mutta ei riittänyt. Paljonko sinne menee?
APUVAA !! ! ! ! !
29
58315
Vastaukset
- Heko
Taisit katsoa huoltokirjasta jäähdyttimen tilavuuden?? Huono vitsi, kyllä kaikki tietää ettei naiset osaa lisätä öljyä!!
- Tytteli -81
No tiedän kyllä, mikä on jäähdyttäjä. Anteeksi nyt vaan, turha viisastella.
- öljy
en tiedä paljonko menee, mutta 3 litraa pitäisi olla oikea tilavuus:)
- Tytteli -81
Haluan asiallisia vastauksia, enkä hujauksia. Tilavuus on siis yli 8 litraa ainakin, koska molemmat kannut meni, eikä tullu täyteen !!!
Tietääkö joku tarkkaan, eli en viitsi turhaa ostaan noita kanistereita, on niin kallista toi Mobil 1 - katsovaikka
Tytteli -81 kirjoitti:
Haluan asiallisia vastauksia, enkä hujauksia. Tilavuus on siis yli 8 litraa ainakin, koska molemmat kannut meni, eikä tullu täyteen !!!
Tietääkö joku tarkkaan, eli en viitsi turhaa ostaan noita kanistereita, on niin kallista toi Mobil 1katso vaikka tuolta.
http://www.audiworld.com/model/historical/89/80.shtml
yksi U:S quarts on 0,95litraa, eli 3,2 quartsia on 3,04 litraa.
Ootko paljonkin autolla jo ajanut öljynvaihdon jälkeen:) - Tytteli -81
katsovaikka kirjoitti:
katso vaikka tuolta.
http://www.audiworld.com/model/historical/89/80.shtml
yksi U:S quarts on 0,95litraa, eli 3,2 quartsia on 3,04 litraa.
Ootko paljonkin autolla jo ajanut öljynvaihdon jälkeen:)Oon kipannu kaksi kanisteria sinne, eikä pintaa edes näy vielä. Tiedoksi vitsikkäille: Pohjaroppu on paikoillaan!
- naiset
Tytteli -81 kirjoitti:
Tietääkö joku tarkkaan, eli en viitsi turhaa ostaan noita kanistereita, on niin kallista toi Mobil 1laitas typykkä se pohjaroppu kiinni, ennenkuin kaadat. Voisit selvitä yhdellä kanisterilla ;)
- tepi
Tytteli -81 kirjoitti:
Tietääkö joku tarkkaan, eli en viitsi turhaa ostaan noita kanistereita, on niin kallista toi Mobil 1... :)
- Tytteli -80
Miten paljon vettä viemäriin sopii, olen lorottanut koko päivän eikä loppua näy.
- Tytteli -81
Heh heh
- Krisu
provo. Öljyn ei ole tarkoitus näkyä samasta reiästä mistä sitä kaadetaan. Tarkista mittatikusta missä mennään.
- Tytteli -81
Olin ehkä vähän ajattelematon..
- OOOO
saa ainakin laittaa öljynvaidon jälkeen kolmatta kannua (4litran) , jotta saavuttaa mittatikun max rajan.
- Tytteli -81
Nyt käsitän mikä meni vikaan. En kehtaa edes sanoa. Kiitos nyt vaan kaikille. Täytyy aloittaa alusta se homma!
- Audi_(_)oooo.(__ )====
Tytteli -81 kirjoitti:
Nyt käsitän mikä meni vikaan. En kehtaa edes sanoa. Kiitos nyt vaan kaikille. Täytyy aloittaa alusta se homma!
Älä nyt enää lisää kahta kanisteria!
- ????
????
- ???
no mitä teit???
- roppujuippi
miten olis jos ruuvaisit öljypohjan ruuvin kii ennen kuin lisäät uutta öljyä.....
ps.mihinkään autoon ei mee paljoo yli 5 litraa moottoriöljyö :)
taitaa tämä viesti olla taas jonku hullu päähän pisto joka sai aiva kivasti lukijoita ... :) - kiinnostunut
eli älä pidä meitä hulluja "häkärässä"
- Tytteli -81
kun aattelin, että se öljynpinta pitää olla siinä täyttöaukon tasalla. Olin aika tyhmä... mutta oppia ikä kaikki! Kiitos herroille avusta !!!
- xxxxxxx
Tytteli -81 kirjoitti:
kun aattelin, että se öljynpinta pitää olla siinä täyttöaukon tasalla. Olin aika tyhmä... mutta oppia ikä kaikki! Kiitos herroille avusta !!!
jotain oppii kun kysyy. Tarkoitushan on vaan laittaa sen verran että mittatikun max raja on saavutettu, eli yleensä yhdellä kanisterilla mobilia pärjää vallan mainiosti
- sakari
Tytteli -81 kirjoitti:
Älä välitä sattuuhan sitä vahinkoja tekevälle.
Semmoinen vaan kiinostaa että miten siinä loppujen lopuksi kävi,otitko ylimäärät pois vai laitoitko tyynesti koneen käymään. - Joo....
Tytteli -81 kirjoitti:
Kyllä mitä ite oon kuullu niin aika monelle miespuolisellekin on käyny sama mopon vaihteistoöljyjen kanssa aikoinaan. Ei tosin kyllä mulle :)
- tttt
Joo.... kirjoitti:
Kyllä mitä ite oon kuullu niin aika monelle miespuolisellekin on käyny sama mopon vaihteistoöljyjen kanssa aikoinaan. Ei tosin kyllä mulle :)
wfwfwfwgwg
- jussi23
kun on bemarista kyse
- honta
oot ihan takuulla oooooppelisti... LOL
kyllä muakin vit......s
- Mies
Ilmeisesti laitoit öljyt bensatankkiin? Onko sulla kaksitahtimoottori tai mikä ruohonleikkuri alla?
- ööö
lol lol lol lol lol...aika huono!ei voi olla noin pässi.Tää oli kyl aika hauska juttu!=)
- pökötti miäs
Jos öljysuodatinkin on vaihdettu niin silloon ei välttämättä yhellä 4 litran kipolla pärjää. ainakin pökötissä pääsee vähän yli min rajan yhellä pytyllä jos öljyn suodattimen vaihtaa samassa. mutta kyl kaks pitäs riittää :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole412460Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi742447Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä732342Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.512102Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl221826Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma801663Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko211098Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %
Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r71004Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi40959Eläköön kuningas, kuningas on kuollut
Heikki Nivala kaatui kuin mies. Kavaltaja käveli juuri edelliseen toukokuun kokoukseen hankkimansa puku päällä. Eläköön55854