APUVAA !! ! ! ! !

Tytteli -81

Paljonko -89 audi 80 menee moottoriöljyä? Ostin kaks neljän litran kanisteria, mutta ei riittänyt. Paljonko sinne menee?

29

58315

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Heko

Taisit katsoa huoltokirjasta jäähdyttimen tilavuuden?? Huono vitsi, kyllä kaikki tietää ettei naiset osaa lisätä öljyä!!

• Tytteli -81

No tiedän kyllä, mikä on jäähdyttäjä. Anteeksi nyt vaan, turha viisastella.

• öljy

en tiedä paljonko menee, mutta 3 litraa pitäisi olla oikea tilavuus:)

• Tytteli -81

Haluan asiallisia vastauksia, enkä hujauksia. Tilavuus on siis yli 8 litraa ainakin, koska molemmat kannut meni, eikä tullu täyteen !!!

Tietääkö joku tarkkaan, eli en viitsi turhaa ostaan noita kanistereita, on niin kallista toi Mobil 1

• katsovaikka
        Tytteli -81 kirjoitti:

Haluan asiallisia vastauksia, enkä hujauksia. Tilavuus on siis yli 8 litraa ainakin, koska molemmat kannut meni, eikä tullu täyteen !!!

Tietääkö joku tarkkaan, eli en viitsi turhaa ostaan noita kanistereita, on niin kallista toi Mobil 1

katso vaikka tuolta.
        http://www.audiworld.com/model/historical/89/80.shtml
        yksi U:S quarts on 0,95litraa, eli 3,2 quartsia on 3,04 litraa.
        Ootko paljonkin autolla jo ajanut öljynvaihdon jälkeen:)

• Tytteli -81
        katsovaikka kirjoitti:

katso vaikka tuolta.
        http://www.audiworld.com/model/historical/89/80.shtml
        yksi U:S quarts on 0,95litraa, eli 3,2 quartsia on 3,04 litraa.
        Ootko paljonkin autolla jo ajanut öljynvaihdon jälkeen:)

Oon kipannu kaksi kanisteria sinne, eikä pintaa edes näy vielä. Tiedoksi vitsikkäille: Pohjaroppu on paikoillaan!

• naiset
        Tytteli -81 kirjoitti:

laitas typykkä se pohjaroppu kiinni, ennenkuin kaadat. Voisit selvitä yhdellä kanisterilla ;)

• tepi
        Tytteli -81 kirjoitti:

... :)

• Tytteli -80

Miten paljon vettä viemäriin sopii, olen lorottanut koko päivän eikä loppua näy.

• Tytteli -81

Heh heh

• Krisu

provo. Öljyn ei ole tarkoitus näkyä samasta reiästä mistä sitä kaadetaan. Tarkista mittatikusta missä mennään.

• Tytteli -81

Olin ehkä vähän ajattelematon..

• OOOO

saa ainakin laittaa öljynvaidon jälkeen kolmatta kannua (4litran) , jotta saavuttaa mittatikun max rajan.

• Tytteli -81

Nyt käsitän mikä meni vikaan. En kehtaa edes sanoa. Kiitos nyt vaan kaikille. Täytyy aloittaa alusta se homma!

• Audi_(_)oooo.(__ )====
        Tytteli -81 kirjoitti:

Nyt käsitän mikä meni vikaan. En kehtaa edes sanoa. Kiitos nyt vaan kaikille. Täytyy aloittaa alusta se homma!

Älä nyt enää lisää kahta kanisteria!

• ????

????

• ???

no mitä teit???

• roppujuippi

miten olis jos ruuvaisit öljypohjan ruuvin kii ennen kuin lisäät uutta öljyä.....
      ps.mihinkään autoon ei mee paljoo yli 5 litraa moottoriöljyö :)

taitaa tämä viesti olla taas jonku hullu päähän pisto joka sai aiva kivasti lukijoita ... :)

• kiinnostunut

eli älä pidä meitä hulluja "häkärässä"

• Tytteli -81

kun aattelin, että se öljynpinta pitää olla siinä täyttöaukon tasalla. Olin aika tyhmä... mutta oppia ikä kaikki! Kiitos herroille avusta !!!

• xxxxxxx
        Tytteli -81 kirjoitti:

kun aattelin, että se öljynpinta pitää olla siinä täyttöaukon tasalla. Olin aika tyhmä... mutta oppia ikä kaikki! Kiitos herroille avusta !!!

jotain oppii kun kysyy. Tarkoitushan on vaan laittaa sen verran että mittatikun max raja on saavutettu, eli yleensä yhdellä kanisterilla mobilia pärjää vallan mainiosti

• sakari
        Tytteli -81 kirjoitti:

Älä välitä sattuuhan sitä vahinkoja tekevälle.
        Semmoinen vaan kiinostaa että miten siinä loppujen lopuksi kävi,otitko ylimäärät pois vai laitoitko tyynesti koneen käymään.

• Joo....
        Tytteli -81 kirjoitti:

Kyllä mitä ite oon kuullu niin aika monelle miespuolisellekin on käyny sama mopon vaihteistoöljyjen kanssa aikoinaan. Ei tosin kyllä mulle :)

• tttt
        Joo.... kirjoitti:

Kyllä mitä ite oon kuullu niin aika monelle miespuolisellekin on käyny sama mopon vaihteistoöljyjen kanssa aikoinaan. Ei tosin kyllä mulle :)

wfwfwfwgwg

• jussi23

kun on bemarista kyse

• honta

oot ihan takuulla oooooppelisti... LOL

kyllä muakin vit......s

• Mies

Ilmeisesti laitoit öljyt bensatankkiin? Onko sulla kaksitahtimoottori tai mikä ruohonleikkuri alla?

• ööö

lol lol lol lol lol...aika huono!ei voi olla noin pässi.Tää oli kyl aika hauska juttu!=)

• pökötti miäs

Jos öljysuodatinkin on vaihdettu niin silloon ei välttämättä yhellä 4 litran kipolla pärjää. ainakin pökötissä pääsee vähän yli min rajan yhellä pytyllä jos öljyn suodattimen vaihtaa samassa. mutta kyl kaks pitäs riittää :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      41
      2460
    2. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      74
      2447
    3. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      73
      2342
    4. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      51
      2102
    5. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      22
      1826
    6. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      80
      1663
    7. Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista

Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      21
      1098
    8. Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %

Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r
      Maailman menoa
      7
      1004
    9. Rakastan sinua hiljaisuudessa

Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi
      Rakkaus ja rakastaminen
      40
      959
    10. Eläköön kuningas, kuningas on kuollut

Heikki Nivala kaatui kuin mies. Kavaltaja käveli juuri edelliseen toukokuun kokoukseen hankkimansa puku päällä. Eläköön
      Kemijärvi
      55
      854
    Aihe