Eriseuraisuus ja lahkolaisuus lutterin kirkon sisällä:Pietismi

Nadasja-emilia

Onko näin, että:

Pietisti uskoo siihen että Jumala on mitä hirvittävin sadisti, jolla ei ole parempaa tekemistä, eikä ilonaihetta kuin piinata vajavaisia luotujaan IANKAIKKISESTA IANKAIKKISEEN?

Tähän surkuteltavaan oppiinko te olette tulleet adventisteja ja muitakin uudestisyntyneitä ihmisiä käännyttämään?

Lopettakaa jo!

Yhtäkään Jumalaa Isänään kunnioittavaa ja rakastavaa ihmistä, adventistit mukaanlukien EI KIINNOSTA teidän julmat, sadistiset ja saatanalliset näkemyksenne Jumalasta!

Joku teikäläinen kyseli, että miten adventistit lisääntyvät?

Tiedän, että ADVENTISTIT lisääntyvät ainoastaan UUDESTISYNTYMÄN KAUTTA. Siis adventistiksi ei synnytä luonnollisen , vaan UUDESTSYNTYMÄN KAUTTA:

Adventistien usko on tämä:

He USKOVAT Vapahtajaansa Jeesukseen Kristukseen AINOANA pelastuksen ja iankaikkisen elämän tienä.

Ja Jumalan KAIKEN VOITTAVAAN rakkauteen, ja täydelliseen armahdukseen KRISTUKSESSA JEESUKSESSA.

Tämä ja vain tämä on adventistien USKO, kaikki muu on vain kirjanoppineisuutta ja opinkysymyksillä spekuloimista.

8

193

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • selvemmin sanoa?

      Hyvin perusteltu!

      • Nadasja-emilia

        niin sen täytyi olla varmaan täyttä asiaa mitä kirjoitin?

        Hyvää yötä, Jeesus myötä:)


      • ei edes
        Nadasja-emilia kirjoitti:

        niin sen täytyi olla varmaan täyttä asiaa mitä kirjoitin?

        Hyvää yötä, Jeesus myötä:)

        helvetin tulessa. Anne-Elina ja Annu 42 jaksavat myöskin kirjoittaa asiaa, eivätkähe loukkaa ketään.

        Mutta uskova1 ja Kantola ovat syyttäjä hengessä täällä tuomitsemassa Kristukseen uskovia ja lunastamia lähimäisiänsä.

        Heille kun ovat ihmisopit tärkeämpiä, kuin Jeesus Kristus lunastajamme.


      • pietistit
        ei edes kirjoitti:

        helvetin tulessa. Anne-Elina ja Annu 42 jaksavat myöskin kirjoittaa asiaa, eivätkähe loukkaa ketään.

        Mutta uskova1 ja Kantola ovat syyttäjä hengessä täällä tuomitsemassa Kristukseen uskovia ja lunastamia lähimäisiänsä.

        Heille kun ovat ihmisopit tärkeämpiä, kuin Jeesus Kristus lunastajamme.

        eivät muuta teekkään, kuin syyttävät adventisteja ja kaikkia niitä, jotka eivät usko heidän iankaikkiseen kärvennys oppiinsa, vaan ymärtävät sen, että Jumala rankaisee TEKOJENSA MUKAAN! Eikö se teille riitä, että joainen saa rangaistuksen senmukaan, kuin on ansainnutkin?

        Synnin palkka kun on iankaikkinen KUOLEMA, eikä iankaikkinen elämä helvetissä.


      • pietistejäkään,
        pietistit kirjoitti:

        eivät muuta teekkään, kuin syyttävät adventisteja ja kaikkia niitä, jotka eivät usko heidän iankaikkiseen kärvennys oppiinsa, vaan ymärtävät sen, että Jumala rankaisee TEKOJENSA MUKAAN! Eikö se teille riitä, että joainen saa rangaistuksen senmukaan, kuin on ansainnutkin?

        Synnin palkka kun on iankaikkinen KUOLEMA, eikä iankaikkinen elämä helvetissä.

        esimerkiksi nimim.Baskeri on ihan OK:)


      • yksi lintu
        pietistejäkään, kirjoitti:

        esimerkiksi nimim.Baskeri on ihan OK:)

        vielä kesää tee! Yleisesti ottaen, ainakin ne pietistit joita minä tunnen ovat turhamaisia itsensä koroittajia ja toisista vikaa hakevia, syyttäjähenkisiä, äärettömän pikkumaisia ja paskan tärkeitä. Tämä on TOTUUS, eikä se pala tulessakaan.


    • Ja yksinkertaista. Ei siihen tarvita henkien erottamisen lahjaakaan.

      Gal. 4:17
      Heillä on intoa teidän hyväksenne, mutta ei oikeata;
      vaan he tahtovat eristää teidät, että teillä olisi intoa heidän hyväksensä.

      Näin on sanoi Paavali

      • alex-kasi

        että ei erottamisen lahjaakaan tarvita? ymmärtämään että "nuo toiset" ovat väärässä ja Antti oikeassa? :)) .. kun puolustelee uskova_1:den niin sitkeästi esiin tuomaa "sielun kuolemattomuus-oppia".

        Eiköhän asia ole niin että tässä aloituksessa oli paljon asiaa (johon muuten et oikestaan vastannut ollenkaan, muutoín kuin peitetyillä olettamuksillasi) ..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1606
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      931
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      615
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      188
      428
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe