Siis kuinka kuuma oikeasti saa olla että suomalainen nainen jättää legginssit kaappiin? Mittari näyttää 29 ja katukuvassa puolella naisista näyttää olevan pelko, että polvet paleltuu. Lisäksi tuloksena on outo rusketus. Toisaalta tietysti ei sitten tarvitse hankkia ruskeitä nilkkasukkia. Mikä ihmeen muoti koko legginssit ylipäätään on? Käyttääkö niitä joku Suomen ulkopuolella? Italiassa ja Unkarissa ainoat legginssit näin tänä kesänä Finnairin koneesssa. Ihmettelen vaan....
legginssit
20
2658
Vastaukset
- ovat kauhea keksintö!
Ei voi ihminen käsittää tätä kalsarimuotia, ei voi. Eikä se näytä menevän edes ohi. Turussa tuntuu joka toinen tanttara sulloneen tukevat reisilihansa siskonmakkarakuoreen, hyi!
- ihmetelly!
En vaan voi käsittää mitä ihmiset oikein ajattelee, ku sullovat shortsien, hameiden ja mekkojen alle ne pirun legginsit ja yleensä vielä ne tosi "tyylikkäät massasta erottuvat" valkoset ja mustat, monesti vielä korkkareiden kera! Mun mielestä on ehkä parempi jättää ne minimaaliset mikroshortsit ym. vesirajat kokonaan laittamatta, jos jalat on siinä kondiksessa ettei ne kestä päivänvaloo tai sitten silottaa ne muuttamalla elämäntapoja. Tyylikkäämpää on pukeutua oman kropan mukaan, eikä kaikenmaailman ihme muotivillitysten mukaan! Ittelläni on tosin muutamat legginsit, mutta semmosia aika näyttävän värisiä ja käytän niitä ainoostaan varrellisten kenkien kanssa, ettei se ruma raja näy ja muutenkin niiden kanssa tarkoitettujen yläosien kuten pitkän t-paidan ja/neuletakin kanssa.
- ...........
Puhutteko nyt niistä 3/4-pituisista melko ohuista legginsseistä? Koska niitä oikeasti näkyy aika paljon, ootte oikeassa..
Mitä mieltä ootte sitten esim. farkkulegginsseistä tai ylipäätään paksummista legginsseistä joa ei ole niinkuin sukkahousut? Itse omistan mustat farkkulegginssit ja ainut ero normaaleihin mustiin farkkuihin niissä on se että takataskuja ei ole ja ne on ehkä vähän tiukemmat.
Niitä legginssien käyttäjiä en ymmärrä jotka laittavat kohtuu ohuet sukkahousumaiset legginsit jalkaansa ja lyhyen paidan niin että se haaraosuuskin näkyy. Se näyttää ihan kauhealta! Muistan omilta tarha-ajoilta kun tytöillä oli sisällä oltaessa paksut valkoiset puuvillasukkahousut ja joku paita. Sitä ollaan näköjään ollaan palaamassa 90-luvun tarhamuotiin... - ...........
Puhutteko nyt niistä 3/4-pituisista melko ohuista legginsseistä? Koska niitä oikeasti näkyy aika paljon, ootte oikeassa..
Mitä mieltä ootte sitten esim. farkkulegginsseistä tai ylipäätään paksummista legginsseistä joa ei ole niinkuin sukkahousut? Itse omistan mustat farkkulegginssit ja ainut ero normaaleihin mustiin farkkuihin niissä on se että takataskuja ei ole ja ne on ehkä vähän tiukemmat.
Niitä legginssien käyttäjiä en ymmärrä jotka laittavat kohtuu ohuet sukkahousumaiset legginsit jalkaansa ja lyhyen paidan niin että se haaraosuuskin näkyy. Se näyttää ihan kauhealta! Muistan omilta tarha-ajoilta kun tytöillä oli sisällä oltaessa paksut valkoiset puuvillasukkahousut ja joku paita. Sitä ollaan näköjään ollaan palaamassa 90-luvun tarhamuotiin... - on hassun
näköinen vaatekappale. ja ne jotka niitä käyttävät luulevat olevansa tyylikkään erikoisesti pukeutuvia. jos ne jollekin sopivat, niin näille alle 20-vuotiaille. katsoimme pitkään yksissä ristiäisissä kun yhdellä 30-vuotiaalla naisella oli farkkuhame ja legginssit. jotain rajaa niiden legginssien käyttöön!
olen lähdössä tallinnaan, niin saa nähdä onko paikallisilla naisilla tuo vaatekappale käytössä. :)- Carmela3
".....katsoimme pitkään yksissä ristiäisissä kun yhdellä 30-vuotiaalla naisella oli farkkuhame ja legginssit......"
Että oikein "katsoitte pitkään".....? Voi herranjestas tosiaan, olipa tosiaan varmasti niin karmea näky että meni teikäläisiltä päivä aivan pilalle. Hei HALOO.......
- suvi-joanna
käyttäähän noita suuret Hollywood tähdet LA:ssa mitä kuvissa on ollut.Ikävä tunne jaloissa jos ovat kiinni toisissa ja nihkeät
- Taaanjaaaa
Ja tämä on taas niitä asioita, josta tulee aina olemaan eriäviä mielipiteitä. Omasta mielestäni legginssit ovat siistin näköiset ja muodikkaat, ja KYLLÄ, käytän mustia legginssejä farkkuhameen kanssa. Ne hoikentavat kivasti jalkoja ja on varmempi olo liikkua hameen kanssa, kun ei tarvitse ajatella, että hyllyykö reidet. En näe legginsseissä mitään pahaa, ainoastaan hyvää. Ja voin kertoa, että vaikka olisikin kuuma ilma ulkona, niin ei ne niin lämmittävät ole, että hiostaisi niiden takia! Minulla ei ainakaan ole ollut vastaavanlaisia ongelmia. Niin ja jos et ole huomannut, niin kyllä ne legginssit ovat muuallakin muotia, ei vain Suomessa :D haha
- legginssit
Tosiaan noi legginssit on hyvän näköiset ja tuntuiset jalassa.
Pakko tunnustaa näin miehenä, että olen kanssa pitänyt mustia
leggins housuja shortsien kanssa aika paljonkin esim. lenkillä
käydessä, enkä näe mitään huonoa sanottavaa kyseisessä
vaatekappaleessa. - ..
legginssit kirjoitti:
Tosiaan noi legginssit on hyvän näköiset ja tuntuiset jalassa.
Pakko tunnustaa näin miehenä, että olen kanssa pitänyt mustia
leggins housuja shortsien kanssa aika paljonkin esim. lenkillä
käydessä, enkä näe mitään huonoa sanottavaa kyseisessä
vaatekappaleessa.^ :'DDD
- ..
Olen täysin samaa mieltä!
- mintturahkamaa
voi, tulkaa Englantiin niin ei loydy ketään kenellä EI olisi leggingsit jalassa! yleisesti ottaen päällä on myos joku hame/shortsi/pitkä paita, tai lyhyt paita, joka ei yleensä kovin silmää miellytä.
Legginsit kyllä näyttää ihan hyvälle jos muu puketuminen on osattu hoitaa, ja sitä paitsi, jos jalat on kalkkunan ihon näkoset, niin onhan se jo toisen ihmisten kunnioittamista peittää ne leggingseillä :) - -
Miksi ei saisi käyttää legginsejä? Miksi ihminen ei saa pukeutua miten haluaa?
Mikä oikeus teillä on haukkua toisten pukeutumista?
Mitä te välitätte jos legginsien käyttäjille tulee oudot rusketus rajat? Eikö se ole niiden käyttäjän oma ongelma?
Itse ainakin olen nähnyt legginsejä tänä ja viime vuonna kaikkialla ulkomailla missä kävin.
Milloin ihmiset oppivat, että kaikki saavat pukeutua miten haluavat? On todella ärsyttävää, että netissä on aina näitä samoja keskusteluja.
Vaikka minä en pidä esim. leveälahkeisista farkuista, en kuitenkaan tule tekemään siitä aiheesta keskuteluja, enkä katso pitkään jos näen jollakin sellaiset. Monet ystävänikin käyttävät leveälahkeisia farkkuja, enkä todellakaan valita heille siitä, enkä katso pitkään.
YRITTÄKÄÄ IHMISET YMMÄRTÄÄ!!- ihmettelijä2
Kun niitä legginssejä käytetään maaliskuulta lokakuulle joka ainoa päivä, niin olen edelleen sitä mieltä, että niinä muutamana Suomen kesän hellepäivänä voisi repäistä ja jättää pitkät kalsarit kaappiin.
Ja olen ehdottomasti sitä mieltä, että saa ja pitää pukeutua kuten haluaa. Sitä vaan en ymmärrä (anteeksi kaikille etukäteen) miksi se halu on täsmälleen sama kuin 1000 muulla kadulla kulkevalla naisella. Pikemminkin näyttää siltä, että ei uskalleta/osata pukeutua omanlaisesti vaan on turvallisempaa olla muiden kanssa saman näköinen. "Hmm, tänään musta tuntuu, että laitan paidan, matalat tossukat ja legginssit, mahtaakohan kellään muulla olla...? No mullahan on ne ollut tässä joka päivä jo monta kuukautta, mitä hyvää vaihtamaan vaikka olis mikä hellepäivä" ;-)
- myös_
saman huomannut, helle ja leggingsit.
Muutoin ne on nätit naisella. - joojoojoo123
Ymmärrän legginsit todella lyhyen hameen kanssa tai tunikan tai pitkän paidan kanssa mutta normien hameiden kanssa tai lyhyen paidan kanssa niin en käsitä. Enkä käsitä myöskään kuumalla kesähelteellä legginssejä. En ainakaan itse pysty käyttämään kesähelteellä niitä. Nyt kun on vähän viileempää ja syksyllä niin se on ymmärrettävää.
- ...
Tänä kesänä on etenkin nuorten tyttöjen keskuudessa puhjennut jokin uusi "muoti-ilmiö", että käytetään niitä pelkkiä leggareita housujen sijasta. Eli se klassinen farkkuminari on kadonnut jonnekin ja lyhyen paidan/topin kaverina on pelkät legginssit. Se jos mikä on karmean näköistä, varsinkin jos leggarit ovat läpikuultavaa matskua jolloin alushousut näkyvät läpi.
Leggarit ovat kyllä ihan kätevät lyhythelmaisten hameiden/mekkojen kanssa. Sitä en ymmärrä kun lämpimällä ilmalla täytyy tunkea ne leggarit yli polvipituisten tai pidempien hameiden ja mekkojen alle, joissa ei edes ole mitään "vilautusvaaraa".- diiba daaba
On taas ongelma jollain!Pitääkö hemmetti survoo yli suuri pusero tai mekko ettei vaan kukaan loukkaannu! Paskat!
-Itse käytän leggareit jus niinkuin haluan: lenkillä toppi ja leggarit ja vapaa ajalla kiva paita ja leggarit ilman tai stringien kanssa
- saa näkyä paljasta pintaa tai stringit ei haittaa pääasia että itse viihdyn itse ja sitä paitsi omista niin kauniin tussun etten häpeä sitä!
- juu moi vaan
"omistan niin kauniin tussun" Reps xD
- huhhhgg
Leggingsit ovat tyylikkäät ja saavat sinut näyttämään hoikalta jos on hyvä yläosa. Pahempi on nähdä katukuvassa sellaisia jolla on farkkuja jotka ovat huonon muotoisia. Saavat pyllyn näyttämään huonolta olipa laiha tai lihava.
Ja jos on taipumus turvotukseen niin legginsit pelastavat koska antavat myöten. Puhun urhelijoista ja laihoista. Ei ole hienoa että vatsa roikkuu farkkujen yli. Legginsit ainakin peittävät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387785Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381985Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251930- 911643
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801575Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071030- 49930
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4919Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34812